|
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| Het Atelier | |
| Onderwerp: Jessie’s Gedoe | |
| Pagina van 11 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
CartoonJessie
Forumbeheerder
What the devil is going on here? Lid geworden: 28 juni 2003 Online status: Offline Berichten: 5487 |
![]() Onderwerp: Jessie’s GedoeGeplaatst op: 28 november 2005 om 18:19 |
|
Ik dacht dat het wel eens tijd werd om een eigen topic in het Atelier te openen. Ik maak wel meer avatars, wallies, boekenleggers en dergelijke, maar zag niet echt het nut ervan in om een topic te openen... Nu maak ik ook video's en ik dacht dat het misschien wel een goed idee was om dan ook maar een eigen topic aan te maken voor die video's in te posten...
Ik zal telkens in het eerste bericht van een nieuwe pagina een overzichtje posten met wat er op die pagina staat... In dit bericht komt dus het overzicht. Jessie's programma's Voor te maken wat ik hier toon gebruik ik de volgende programma's:
Het overzicht - Pagina 1
Het overzicht - Pagina 2
Het overzicht - Pagina 3
Het overzicht - Pagina 4
Het overzicht - Pagina 5
Veel plezier met het bekijken van de wallies en andere creaties die je hier kan verwachten! Reacties zijn ALTIJD welkom in de reactietopic, ik ga er niet iedere keer om vragen, maar weet dan tenminste dat ik graag hoor wat jullie ervan vinden...
Mijn gewonnen awards maart 2006: Gekregen omdat Ruthie mijn cover voor Harry Potter en de Verloren Ziel het leukste vond! Te gek! 22 maart 2006: Ow my God! Ik doe dus mee aan wedstrijd voor charmantste glimlach... En win hem ook nog! *rofl* Niet te doen gewoon! Al die schoon meisjes en zo... En IK win charmantste glimlach? 3 april 2006: Whoot! ^^ Derde plaats met Atelier Idols! Zeker iets om trots op te zijn. En een mooi bannertje van Rachel! |
|
|
Where did the poster of headmaster Zeffron go?
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
CartoonJessie
Forumbeheerder
What the devil is going on here? Lid geworden: 28 juni 2003 Online status: Offline Berichten: 5487 |
![]() Geplaatst op: 03 december 2005 om 20:19 |
|
3 december 2005
HP-Avatars: Coole Photoshoot Laatst kwam ik foto's van een keicoole fotoshoot met het trio tegen. Ben meteen aan de slag gegaan en heb een paar avatars gemaakt. Formaat is 95*95 pixels en is dus gemakkelijk te gebruiken op MSN.
|
|
|
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
CartoonJessie
Forumbeheerder
![]() Geplaatst op: 24 december 2005 om 14:29 |
|
24 december 2005
HP - Kerstkaartje Een kerstkaartje voor iedereen... Ik heb twee van de mooiste foto's die zijn vrijgegeven bij de 4e film gebruikt. Namelijk een foto van Draco en eentje van Hermelien. Ik vind die twee foto's gewoon zalig om te zien. Dus moest ik hen wel gebruiken voor het Kerstkaartje. Is zoals altijd gemaakt in Adobe Photoshop 7.0... Enjoy.
|
|
|
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
CartoonJessie
Forumbeheerder
![]() Geplaatst op: 07 januari 2006 om 20:51 |
|
7 januari 2006 Kalender 2006: Januari - Draco Luna Lovegood had een super-super-supermooie kalenderpagina van Emma Watson gemaakt en ik vond dat wel tof. Een kalender! Dus dacht ik zo: waarom niet? Het formaat is A4-formaat. Als je deze kalender wil uitprinten, gaat dat ook. Sla de jpg op (de grote dan wel), open Word, maak een pagina die horizontaal ligt, voeg deze image toe... Laat de witte marges natuurlijk staan, want de meeste printers hebben die marges nodig. Print af... En hopelijk is het resultaat dan goed! En eventjes voor alle duidelijkheid: ik ben niet verliefd op Draco of Tom Felton. Iedereen weet dat mijn hart verloren is aan Severus Sneep, al merk je er niet veel van in dit atelier. Geef de schuld aan Warner Bros, want zij hebben bij de vierde film zéér weinig hoge kwaliteitsfoto's van Sneep vrijgegeven. Zéér weinig. Oké, dat is duidelijk... Ben niet verliefd op Draco, vind hem gewoon supertof, want hij is zwadderaar! Enjoy.
Edit: Ik heb hem zonet zelf afgedrukt in Word, natuurlijk op "Best" quality, en hij ziet er echt leuk uit om op te hangen. De letters en alles zijn duidelijk leesbaar, tis gewoon mooi, vind ik zelf. ^^ *hangt Draco op aan haar kast* |
|
|
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
CartoonJessie
Forumbeheerder
![]() Geplaatst op: 09 januari 2006 om 22:09 |
|
9 januari 2006 HP-Wallpaper: Draco Wat heb ik met Draco? Anyways... Heb dus een wallie gemaakt omdat ik zelf tekst-brushes zit te maken. De tekst die je hier lichtjes ziet (het was niet echt de bedoeling dat hij superleesbaar was of iets dergelijks, hij moest gewoon wat mee voor de layout zorgen), heb ik ZELF geschreven. Nee, niet de woorden, want die zijn van een liedje van Treasure Planet, namelijk "I'm still Here", maar ik heb zelf die tekst op papier geschreven, ingescand en er brushes van gemaakt. Graag reactie dus over hoe de tekst overkomt. (En of mensen geïntereseerd zijn in de brushes.) Oh, en verder? Ja, oké, ik geef het toe. Ik werd té enthousiast met de sterretjes. Ik ben niet de enige die het soms doet. ^^ Lol.
|
|
|
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
CartoonJessie
Forumbeheerder
![]() Geplaatst op: 10 januari 2006 om 20:42 |
|
10 januari 2006 HP-Avatars: P03P-Setje Als eerbetoon aan Daantje, Suzy en Simon. Meer woorden hoef ik daar niet aan vuil te maken.
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
CartoonJessie
Forumbeheerder
![]() Geplaatst op: 13 januari 2006 om 21:14 |
|
13 januari 2006 GidS-Banners: Hermelien, Draco en Sneep Velen van jullie kennen mijn fanfic GidS. (GidS is de afkorting van 'Gevangen in de Schaduw', dat je in de Gevorderden Bib kan lezen)
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
CartoonJessie
Forumbeheerder
![]() Geplaatst op: 14 januari 2006 om 19:38 |
|
14 januari 2006 J Lo Cover: Jen en Sneep Ben nogmaals aan de slag gegaan met Photoshop en ondertussen één van mijn fanfics in mijn achterhoofd gehouden, namelijk mijn oudste fanfic, Jen Lovsky. Die is nog belange niet af, maar heeft tot nog toe wel al een kolossale lengte. Geïnteresseerden kunnen altijd in de Gevorderden Bib zoeken naar het verhaal, maar ik ga er een tijdje niet meer aan schrijven. (Toch niet zolang ik bezig ben met GidS...) Wat deze "cover" betreft... Model voor Jen is Charmed-actrice Rose McGowan (of hoe je het ook schrijft) en model voor de jongere Sneep is Adrien Brody, die jullie kennen van King Kong of The Pianist.
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
CartoonJessie
Forumbeheerder
![]() Geplaatst op: 14 januari 2006 om 20:28 |
|
14 januari 2006 HP-Wallpaper: Draco en Scheurbek Ik kon het gewoon niet weerstaan... Het plaatje was te lollig.
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
CartoonJessie
Forumbeheerder
![]() Geplaatst op: 21 januari 2006 om 14:23 |
|
21 januari 2006 Idols - Ronde 2: Wallpaper Harry, Fred en George Dit is dus mijn inzending voor de Quote-ronde van Idols. De Quote is van Fred en George, vandaar dat hun twee ook op het plaatje staan en de bedoeling was om van Harry een beetje ongeloofwaardige slytherin te maken, vandaar dat ik zijn ogen en vestje wat groen heb gecolorized en net een foto heb gekozen waar ie een beetje "duf" op kijkt. ^^ En Fred en George maar lachen, natuurlijk. Als je op het plaatje klikt, opent de grotere versie van 800/600 pixels, die je dan kan instellen als wallpaper.
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
| Pagina van 11 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum je kan niet berichten verwijderen in dit forum je kan niet berichten bewerken in dit forum je kan niet enquêtes creëren in dit forum je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum |
|