|
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| De Boeken | |
| Onderwerp: Ergste doden | |
| << Vorige Pagina van 64 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
De Schrijver
Ravenklauw
Lid geworden: 08 november 2007 Online status: Offline Berichten: 490 |
![]() Geplaatst op: 22 juli 2010 om 13:44 |
|
Quote van TheDarkLord
Sneep, Dobby en die van Perkamentus, die vink gewoon geweldig! Severus, please ...
Avada Kedavra!!
Toen ik de 6de film zag was het me eerst niet duidelijk waarom Albus 'please' zei, maar toen ik het boek las besefte ik dat ze de dood van Albus hadden gepland xD Dit had ik juist andersom, maar goed.
Maargoed, ontopic maar weer. Ik vond het vreselijk toen Perkie stierf. Ik kreeg tranen in mijn ogen. Hetzelfde geldt bij Sirius, Dolleman, en vooral Sneep. Als je ziet hoe hard hij voor Perkamentus vocht, en dan zo'n pijnlijke en realistische dood. Volgens mij huilde ik toen.
|
|
|
I hate snails. And about Michael Jackson...
Misschien vond hij Voldie een inspiratiebron... |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
HogwartsSchool
Griffoendor
Lid geworden: 22 juni 2010 Online status: Offline Berichten: 43 |
![]() Geplaatst op: 22 juli 2010 om 16:23 |
|
Hedwig vind ik behoorlijk erg en Dobby en Perkamentus. Ik zou het ook erg gevonden hebben als Hagrid was gestorven bij zijn valpartij. Of als Anderling was gestorven na die driedubbele aanval.
|
|
|
Draco Dormiens
Nunquam Titillandus |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
robinoyo
Griffoendor
Fight back, you coward! Lid geworden: 01 juli 2007 Online status: Offline Berichten: 1252 |
![]() Geplaatst op: 30 juli 2010 om 22:01 |
|
Quote van HogwartsSchool Ik had wel verwacht bij t lezen dat Hagrig niet dood zou zijn. Dat zou Rowling niet kunnen maken denk ik, na al die andere doden.
Hedwig vind ik behoorlijk erg en Dobby en Perkamentus. Ik zou het ook erg gevonden hebben als Hagrid was gestorven bij zijn valpartij. Of als Anderling was gestorven na die driedubbele aanval. |
|
|
Nederlands kampioen Mirror's Edge!:D
Daarom mag ik misschien naar Zweden om ME2 te testen! |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Spirit
Zwadderich
Lid geworden: 23 maart 2010 Online status: Offline Berichten: 16 |
![]() Geplaatst op: 01 augustus 2010 om 20:54 |
|
Ik vond Dobby en Snape echt heel erg. Snape vanwege de hele geschiedenis en Dobby, tja... Hij was zo schattig, zo dapper en dan sterft hij terwijl hij Harry redt...
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Silveryne
Zwadderich
Lid geworden: 25 juli 2010 Online status: Offline Berichten: 137 |
![]() Geplaatst op: 01 augustus 2010 om 21:32 |
|
Ik weet niet welke doden ik het ergste vond, het zijn er in ieder geval meerderen. Lupos, Sirius, Tops, Sneep en Perkamentus en natuurlijk die ene van de tweeling.
Om Perkamentus, Sneep en Sirius heb ik wel een traantje gelaten, de rest zag ik op de een of andere manier aankomen. Naja, Sneep ook wel, maar aangezien hij een van mijn favorieten was en de manier waarop, kwam het extra hard aan.
|
|
|
Quid pro quo!
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Anieckieee
Griffoendor
Lid geworden: 16 augustus 2009 Online status: Offline Berichten: 146 |
![]() Geplaatst op: 05 augustus 2010 om 13:49 |
|
Wat me toch wel opvalt is dat het enige personage dat redelijk vaak in de boeken voorkomt maar nooit is genoemd zowat Kasper Krauwel is. Ik vond zijn dood ook best erg.
----------------------------------------
Oke, dit heeft mijn broer dus geschreven XD
robinoyo
|
|
|
Daniel Radcliffe, Emma Watson, Evanna Lynch. ♥
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Yue*
Dreuzel
Lid geworden: 31 juli 2009 Locatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 25 |
![]() Geplaatst op: 05 augustus 2010 om 13:59 |
|
Dobby vind ik het ergst...
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Pudding000
Zwadderich
Lid geworden: 23 juli 2010 Online status: Offline Berichten: 55 |
![]() Geplaatst op: 05 augustus 2010 om 18:57 |
|
Dobby en Sneep zijn de enige waar ik een traantje bij heb gelaten :'(. Vooral bij Sneep... Daarnaast vond ik Fred ook erg, Ik had fred altijd liever dan George .... |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Rhona
Dreuzel
Lid geworden: 10 augustus 2010 Locatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 23 |
![]() Geplaatst op: 10 augustus 2010 om 20:34 |
|
Snape! Waarom moest hij nou dood :( drama, drama, hij had het moeten overleven. Snape is echt mijn favoriete personage. Hij heeft zijn leven lang gevochten. Snape had niet dood mogen gaan.
Dumbledore. Tja, ik huil niet snel bij een boek (film wel), maar toen ik de dood van Perkamentus las (vooral de begrafenis) had ik het echt niet meer. Tranen liepen over mijn wangen. En hoe vaak ik het boek ook herlees, ik blijf huilen. Dobby. bij Dobby moest ik niet huilen, maar Dobby had wel iets speciaals. Dobby koester je gewoon, omdat hij zo lief is. Dobby die altijd alles goed wilde doen. Tja, moet je nog meer vertellen over waarom dobby? Dus Snape, Dumbledore en Dobby.... deze drie had Rowling echt moeten sparen. |
|
|
Dark, sexy, and mysterious wins the girls over 99.9% of the time. That other 0.1% is a statistical error.
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Karel
Dreuzel
Lid geworden: 08 augustus 2010 Locatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 5 |
![]() Geplaatst op: 10 augustus 2010 om 20:39 |
|
Fred, Sneep en Sirius natuurlijk!
Fred was gewoon een geweldig personage! |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
| << Vorige Pagina van 64 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum je kan niet berichten verwijderen in dit forum je kan niet berichten bewerken in dit forum je kan niet enquêtes creëren in dit forum je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum |
|