|
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| De Films | |
| Onderwerp: Vragen over de Films? Stel ze hier. | |
| << Vorige Pagina van 34 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
the Dark Mark
Dreuzel
Lid geworden: 07 juni 2007 Online status: Offline Berichten: 801 |
![]() Geplaatst op: 13 januari 2008 om 16:56 |
|
James Potter ging dood op zijn 21e
Sirius Zwarts stierf op zijn 35e
Peter Pippeling stierf op zijn 37e
Remus Lupos stierf ook op zijn 37e
Dat durven Dooddoeners inderdaad niet, dus dat was een fout van de filmmakers. En volgensmij zij Wormstaart het ook en als die het durft ben ik de paus.
|
|
|
"Why Do You Live?"
... "Uh... because my tum-tum is ticking... and because I'm breathing... you know... in out, in out... and, uh... my brain still works quite well... yep! That's why I live!" o_o |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
johan
Dreuzel
Lid geworden: 18 juli 2005 Locatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 393 |
![]() Geplaatst op: 15 januari 2008 om 10:38 |
|
Quote van SiriusBaby
Dit is niet exact een vraag over de film, maar over de boeken.Maar daar is geen vragentopic zover ik heb gekeken.(Ik zie nogal vaak iets over het hoofd..)Maar hoe oud zijn de Marauders nu ongeveer ..? Als ik het hier echt NIET mag plaatsen, verwijder het berichtje dan maar. Geboortedatum : James : 27 maart 1960 (Lily 30 januari 1960), beiden stierven op 31 oktober 1981
Geboortedatum : Remus : 10 maart 1960, hij stierf op 2 mei 1998
Van Sirius en Peter kennen we niet de exacte geboortedatum , maar aangezien ze in dezelfde klas zaten zullen ze ook wel in 1960 geboren zijn. Sirius stierf in juni 1996 en Peter in 1998.
|
|
|
10 pin bowling 4ever.
Dumbledore's man through and through |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Darkwizard28
Ravenklauw
Lid geworden: 22 oktober 2007 Locatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 146 |
![]() Geplaatst op: 26 januari 2008 om 14:40 |
|
Kan het kloppen dat ik op bv. imdb.com niet de Phelps-twin zie staan in de lijst met acteurs? Betekent dit dat we Fred & George niet te zien krijgen in de nieuwe film?
|
|
|
" Whatever happens.... Trust me! "
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
the Dark Mark
Dreuzel
Lid geworden: 07 juni 2007 Online status: Offline Berichten: 801 |
![]() Geplaatst op: 26 januari 2008 om 22:38 |
|
ik dacht dat die twee gewoon getekend hadden voor de zesde film, ik zal het ff opzoeken.
|
|
|
"Why Do You Live?"
... "Uh... because my tum-tum is ticking... and because I'm breathing... you know... in out, in out... and, uh... my brain still works quite well... yep! That's why I live!" o_o |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Firminus
Dreuzel
Lid geworden: 26 januari 2008 Locatie: United Kingdom Online status: Offline Berichten: 15 |
![]() Geplaatst op: 27 januari 2008 om 21:20 |
|
Weet iemand mischien wie hildebrand slakhoorn gaat spelen? Ben heel benieuwd.
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Meike
Moderator
Time for me to fly Lid geworden: 04 januari 2005 Online status: Offline Berichten: 1908 |
![]() Geplaatst op: 27 januari 2008 om 21:39 |
|
Quote van Firminus Weet iemand mischien wie hildebrand slakhoorn gaat spelen? Ben heel benieuwd. Jep, Jim Broadbent. |
|
|
Nieuwste tekening; Alex Turner (Arctic Monkeys)
Reacties zijn meer dan welkom! |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
SiriusBaby
Dreuzel
Lid geworden: 17 juli 2007 Online status: Offline Berichten: 105 |
![]() Geplaatst op: 28 januari 2008 om 18:35 |
|
Dit is de alleerlaatste keer, maar ik heb weer een vraag over de Boeken(deze moet ik ECHT weten) Vind het Kerstbal ELK JAAR plaats? Ik weet niet of het in het boek staat,want die heb ik niet gelezen..
|
|
|
<  
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
deadeater
Griffoendor
Lid geworden: 03 augustus 2005 Locatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 177 |
![]() Geplaatst op: 28 januari 2008 om 18:36 |
|
Nope, dat was ter gelegenheid van het Toverschool Tournooi.
|
|
|
Why do you live? - Because I have something worth living for.
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Lois
Huffelpuf
snifsnif Lid geworden: 02 januari 2008 Online status: Offline Berichten: 1052 |
![]() Geplaatst op: 28 januari 2008 om 18:37 |
|
Nee, alleen tijdens het Toverschooltoernooi.
|
|
|
You could travel the world
But nothing comes close to the golden coast Once you party with us You'll be falling in love |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
yevve
Griffoendor
Lid geworden: 17 april 2007 Locatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 145 |
![]() Geplaatst op: 29 januari 2008 om 16:54 |
|
Film5:wat kon Voldi niet krijgen HP ?
|
|
|
MERCI ANDY SIERENS!
wees gerust t'komt altijd goed met de tijd ik ben er altijd ookal duwen ze me diep in de grond. Ik vind men weg,ja het gaat me goed http://www.youtube.com/watch?v=4E-k9rOe67A |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
| << Vorige Pagina van 34 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum je kan niet berichten verwijderen in dit forum je kan niet berichten bewerken in dit forum je kan niet enquêtes creëren in dit forum je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum |
|