|
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| De Films | |
| Onderwerp: Vragen over de Films? Stel ze hier. | |
| << Vorige Pagina van 34 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
hp freak
Griffoendor
Lid geworden: 11 april 2007 Locatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 981 |
![]() Geplaatst op: 29 januari 2008 om 17:48 |
|
Ik zit eigelijk meer te denken aan het wapen? Het is alleen een stukje geschiedenis weten ( profetie)
En over de leeftijd Maurauders, Sirius was 35, James 21, Remus 38 ( hij was net jarig geweest) en peter weet ik niet 37 0f 38.. licht eraan wanneer hij jarig is.
|
|
|
"When I sit down properly, my reasoning capacities decrease by 50%".
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Steef
Dreuzel
Death is just another path... Lid geworden: 03 januari 2006 Online status: Offline Berichten: 49 |
![]() Geplaatst op: 29 januari 2008 om 20:44 |
|
Quote van hp freak
En over de leeftijd Maurauders, Sirius was 35, James 21, Remus 38 ( hij was net jarig geweest) en peter weet ik niet 37 0f 38.. licht eraan wanneer hij jarig is. Huh? James, Sirius, Lupos en Peter zaten allemaal in hetzelfde jaar. Dus dan zijn ze toch allemaal even oud? Tenzij ze zijn blijven zitten ofzo maar James en Sirius waren heel hoogbegaafde tovenaars, die waren met glans overgegaan.
Edit @Goderic hieronder: Aah, ok. Sorry!
|
|
|
W &n
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Ivo
Griffoendor
Lid geworden: 26 december 2004 Online status: Offline Berichten: 393 |
![]() Geplaatst op: 29 januari 2008 om 20:46 |
|
Quote van Steef Quote van hp freak
En over de leeftijd Maurauders, Sirius was 35, James 21, Remus 38 ( hij was net jarig geweest) en peter weet ik niet 37 0f 38.. licht eraan wanneer hij jarig is. Huh? James, Sirius, Lupos en Peter zaten allemaal in hetzelfde jaar. Dus dan zijn ze toch allemaal even oud? Tenzij ze zijn blijven zitten ofzo maar James en Sirius waren heel hoogbegaafde tovenaars, die waren met glans overgegaan. Hij heeft het over hoe oud ze waren toen ze stierven! |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
hp freak
Griffoendor
Lid geworden: 11 april 2007 Locatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 981 |
![]() Geplaatst op: 01 februari 2008 om 09:50 |
|
Quote van Goderic Potter
Quote van Steef Quote van hp freak
En over de leeftijd Maurauders, Sirius was 35, James 21, Remus 38 ( hij was net jarig geweest) en peter weet ik niet 37 0f 38.. licht eraan wanneer hij jarig is. Huh? James, Sirius, Lupos en Peter zaten allemaal in hetzelfde jaar. Dus dan zijn ze toch allemaal even oud? Tenzij ze zijn blijven zitten ofzo maar James en Sirius waren heel hoogbegaafde tovenaars, die waren met glans overgegaan. Hij heeft het over hoe oud ze waren toen ze stierven! Hij... HIJ!!!! * kucht* ik ben een meisje
& ja, ik had het over hoe oud ze waren toen ze stierven
EDIT: In deel 4, snijdt Wormstaart in Harry's elleboog en onderarm. Als Krenk ( Nep-Dolleman) dan zijn Duistere Teken laat zien op zijn arm, moet Harry zijn wond laten zien. Mijn vraag is: Waarom?
|
|
|
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
hermelien!
Dreuzel
Lid geworden: 16 februari 2008 Online status: Offline Berichten: 53 |
![]() Geplaatst op: 17 februari 2008 om 09:48 |
|
nou dat betekent dus dat voldemoort is terug is gekeert
|
|
|
H &n
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
hp freak
Griffoendor
![]() Geplaatst op: 17 februari 2008 om 10:07 |
|
ja, maar ik bedoel.. waarom moet Harry zijn bebloedde arm laten zien? Helpt dat? Nee.. het doet alleen maar meer zeer omdat hij het moet bewegen en omdat Perkamentus het vastpakt.
|
|
|
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Kim
Griffoendor
Rose Garden, where the rain is falling! Lid geworden: 24 juli 2004 Online status: Offline Berichten: 1370 |
![]() Geplaatst op: 21 februari 2008 om 15:33 |
|
Misschien wou Perkamentus zeker zijn. Misschien was dat een teken voor Perkamentus dat wat Harry vertelde over het bloed en dat Voldemort hem nu kon aanraken. Want dat was de bedoeling ervan. En misschien wist Perkamentus hierdoor ook dat Voldemort Harry kon aanraken.
|
|
|
Het Creatief Duel op Dreuzels. Schrijf je hier in!
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Fenrir Lupos
Griffoendor
Lid geworden: 25 februari 2008 Locatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 179 |
![]() Geplaatst op: 25 februari 2008 om 22:05 |
|
ik vond dat dat wel een beetje leek op het duistere teken.
maar ik kan me vergissen. ik dacht ook dat er een beetje verandering was in de muziek of ik moet me heel erg vergissen |
|
|
Het is het jaar 2046. Het is het derde jaar dat tovenaars massaal worden afgeslacht.
2046, het verhaal van Kane Lunfet. |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
-Tops-
Griffoendor
Love is all around <3 Lid geworden: 01 augustus 2007 Online status: Offline Berichten: 846 |
![]() Geplaatst op: 26 februari 2008 om 12:43 |
|
Ja ik vond ook dat het een beetje leek op het duistere teken wat de dooddoeners op hun arm hebben. En inderdaad er kwam een soort dreigend muziekje toen je Harry's arm zag.
|
|
|
~~~~
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Laureen
Huffelpuf
You know you love me Lid geworden: 21 augustus 2006 Online status: Offline Berichten: 839 |
![]() Geplaatst op: 26 februari 2008 om 13:36 |
|
Ik denk dat Perkamentus weet van de manieren waarop Voldemort terug kan komen, of ideeën heeft in ieder geval en die arm wil zien in hoe verre hij gelijk had en dus ook hoe goed/sterk Voldemort is terug gekeerd. Het is niet heel belangrijk, ben ik van mening, maar belangrijk genoeg om in de film te stoppen om de sfeer nog wat duisterder te maken. Of zoiets XD
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
| << Vorige Pagina van 34 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum je kan niet berichten verwijderen in dit forum je kan niet berichten bewerken in dit forum je kan niet enquêtes creëren in dit forum je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum |
|