|
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| De Films | |
|
| Onderwerp: Reactietopic: Relieken van de Dood | |
| Pagina van 42 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
Narcissa Malfoy
Zwadderich
Miss Und@ztood Lid geworden: 26 juni 2006 Locatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 782 |
![]() Onderwerp: Reactietopic: Relieken van de DoodGeplaatst op: 20 februari 2009 om 19:44 |
|
Aangezien er al foto's gepost zijn... Quote van Meike
RVDD Reactietopic
|
|
|
Als een traan zou zeggen hoeveel ik je mis dan regende het elke dag. :'(
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Dan_fan
Dreuzel
Lid geworden: 17 juli 2007 Online status: Offline Berichten: 93 |
![]() Geplaatst op: 22 februari 2009 om 11:07 |
|
mooie foto's maar ik denk dat het huis van tops haar ouders is. Het nest ziet er heel anders uit!
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Narcissa Malfoy
Zwadderich
Miss Und@ztood Lid geworden: 26 juni 2006 Locatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 782 |
![]() Geplaatst op: 22 februari 2009 om 18:31 |
|
De eerste foto's die er gepost zijn zou inderdaad een grote kans maken voor Malfoy Manor maar het is een beetje te klein denk ik. Ik denk dat Malfoy Manor veel groter en duisterder gaat zijn.
Ik denk De Schelp! :D
|
|
|
Als een traan zou zeggen hoeveel ik je mis dan regende het elke dag. :'(
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
realharrypotter
Griffoendor
What am i supposed to write here? Lid geworden: 03 september 2007 Online status: Offline Berichten: 388 |
![]() Geplaatst op: 23 februari 2009 om 07:49 |
|
Ja, ik denk ook dat het veel te klein is!
Nee ik zou meer gaan voor het huis van Tops ouders. Of misschien het huis van Fleur en Bill?? |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
M. Anderling
Griffoendor
Lid geworden: 03 september 2008 Online status: Offline Berichten: 101 |
![]() Geplaatst op: 23 februari 2009 om 12:47 |
|
Ik denk dat het het huis is van Top's ouders want:
Malfidussen - De klein en niet duister genoeg Het Nest - Heel anders De schelp - De wemels hebben niet veel geld hoe kunnen Bill en Fleur dan een groot huis kopen. Leeflang - In de boeken stond dat dat een rond huis is, en ik denk dat het te "gewoon" is voor de fam. Leeflang! |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
realharrypotter
Griffoendor
What am i supposed to write here? Lid geworden: 03 september 2007 Online status: Offline Berichten: 388 |
![]() Geplaatst op: 26 februari 2009 om 07:28 |
|
Misschien wint Bill wel genoeg geld daarvoor.
Ik denk toch dat als je bij goudrijp werkt uw verdiensten niet slecht zijn....
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
kevin1989
Griffoendor
Lid geworden: 23 september 2007 Locatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 629 |
![]() Geplaatst op: 26 februari 2009 om 11:57 |
|
Het schelp ligt aan zee dus die kan het niet zijn. |
|
|
All we really need to survive is one person who truly loves us
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
H@rry Potter
Ravenklauw
*Magic is Might* Lid geworden: 18 januari 2004 Online status: Offline Berichten: 1464 |
![]() Geplaatst op: 26 februari 2009 om 12:06 |
|
Quote van M. Anderling
Voor de Malfidussen zou het gewoon een afgang zijn als dat hun huis was.
Ik denk dat het het huis is van Top's ouders want: Malfidussen - De klein en niet duister genoeg Het Nest - Heel anders De schelp - De wemels hebben niet veel geld hoe kunnen Bill en Fleur dan een groot huis kopen. Leeflang - In de boeken stond dat dat een rond huis is, en ik denk dat het te "gewoon" is voor de fam. Leeflang! Bij hun verwacht ik meer ook een fontein in de tuin en een grote witte villa.
En bij leeflang moet het inderdaad rond zwart huis zijn. We hebben niet zoveel keus meer over.
Het huis van Lilly en James denk ik ook niet dat moet meer in een steegje gelegen zijn.
|
|
|
<
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Mark
Zwadderich
heal the world Lid geworden: 27 december 2008 Online status: Offline Berichten: 952 |
![]() Geplaatst op: 26 februari 2009 om 21:54 |
|
We zullen er achter komen wanneer de film uit is. Ook al duurt dat nog wel even....
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
MaaudJ
Dreuzel
Lid geworden: 01 september 2008 Online status: Offline Berichten: 24 |
![]() Geplaatst op: 26 februari 2009 om 23:11 |
|
Ik denk niet dat het de Schelp is, daar is het te groot voor en voor het huis van de Malfidussen is het weer te klein en zoals H@rryPotter hierboven al zei, zou het echt een afgang zijn als dat hun huis zou zijn.
Het huis van de Leeflangen zou rond en zwart moeten zijn, dus dat is het denk ik ook niet en het huis van Lilly en James was al eerder te zien in de eerste film. Nu weet ik niet of ze die hetzelfde laten, maar het lijkt me ook raar om ineens een totaal ander huis te maken, maar je weet maar nooit. Ik denk dat het, het huis is van de ouders van Tops.
|
|
|
Tomorrow is never a promise
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
| Pagina van 42 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum je kan niet berichten verwijderen in dit forum je kan niet berichten bewerken in dit forum je kan niet enquêtes creëren in dit forum je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum |
|