|
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| Algemeen | |
| Onderwerp: Cosplay | |
| << Vorige Pagina van 2 |
| Schrijver | Bericht |
|
Gaffel_
Griffoendor
Lid geworden: 02 januari 2009 Online status: Offline Berichten: 320 |
![]() Geplaatst op: 22 juli 2009 om 10:23 |
|
Ik vind Tops en Lily echt goed. De haarkleur van Narcissa is eigenlijk blond, als je dat nog had gedaan dan was het nog iets beter geweest, maar de look van Narcissa is gepast. |
|
|
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Pyrris
Zwadderich
The sky is blue, the birds are singing Lid geworden: 16 juli 2009 Online status: Offline Berichten: 434 |
![]() Geplaatst op: 22 juli 2009 om 12:55 |
|
Wow... Tops is heel goed gelukt :) Heb je al die kleding zelfgemaakt of hoe kwam je eraan?
Hmm.. ik zou me nu ook wel willen cosplayen, heb er al vaker aan gedacht. Ik ben vroeger (toen ik jaar of 9 was ofzo) wel eens op carnaval verkleed gegaan als Harry Potter.. wat er best grappig uit zag xD. Ik zal kijken of ik nog een foto kan vinden. |
|
|
The sky is blue, the birds are singing, what have I done? What was I thinking? I was fooling myself!
I'm falling in love, falling in love, with Hermione Granger(en natuurlijk Emma en BonniexD) |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
NaomiZwarts
Griffoendor
Lid geworden: 04 juni 2009 Online status: Offline Berichten: 62 |
![]() Geplaatst op: 22 juli 2009 om 20:47 |
|
Bedankt Gaffel :) Ja klopt. Ik ben donkerblond van mezelf, en met Narcissa's echt lichtblonde haarkleur zie ik waarschijnlijk uit als een Necroot :P maar daar probeer ik nog wat op te vinden. Misschien een goeie pruik.
@Pyrris; bedankt! Ik heb sommige dingen zelf gemaakt, zoals de groene top van Narcissa, en de sjaal van Lily+haar toverstok (eikenhout). En de pruik van Tops+Narcissa's wandelstok heb ik speciaal voor cosplay gekocht. De rest van de kleding is mijn eigen "normale" kleding, die ik gemixt heb tot passende kostuums voor de personages. Maar Lily's gewaad draag ik niet naar school ofzo :p maar heb ik ook gekocht als Heksengewaad. Toen had ik alleen nog geen personage voor ogen. ^^
Ik denk dat ik mijn Narcissa cosplay verder uit ga bouwen. En ik ga haar kostuums uit Hp and the Hakf Blood Prince namaken. Dat zal niet heel moeilijk zijn, aangezien ik de opleiding Fashion Design ga doen :)
Het lijkt me leuk om die foto van jou te zien!
|
|
|
"Als je wilt weten hoe iemand echt is, kijk dan hoe hij zijn ondergeschikten behandelt, niet zijn gelijken"-Sirius
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Narcissa Malfoy
Zwadderich
Miss Und@ztood Lid geworden: 26 juni 2006 Locatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 782 |
![]() Geplaatst op: 23 juli 2009 om 11:42 |
|
Narcissa Malfoy!! <3 Goed gedaan joh!! :D
Ik wil je wel eens zien als het HBP kostuum af is. Foto's tonen hé!! :D
|
|
|
Als een traan zou zeggen hoeveel ik je mis dan regende het elke dag. :'(
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
NaomiZwarts
Griffoendor
Lid geworden: 04 juni 2009 Online status: Offline Berichten: 62 |
![]() Geplaatst op: 24 juli 2009 om 08:02 |
|
Bedankt Narcissa! :D dat zal ik zeker doen!!
|
|
|
"Als je wilt weten hoe iemand echt is, kijk dan hoe hij zijn ondergeschikten behandelt, niet zijn gelijken"-Sirius
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Miyaowi
Huffelpuf
Lid geworden: 29 oktober 2009 Locatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 38 |
![]() Geplaatst op: 04 december 2009 om 14:45 |
|
Hey,
Leuke HP-Cosplays gezien hier! XD
Officeel is Cosplay alles wat in Manga/Anime Video games en bands aan mensen zit.. Maar omdat HP ook videogames heeft mag het nog wel cosplay genoemt worden. Ik ben zelf vooral een Manga cosplayer, nog nooit gedaan met HP.. Wel leuk om zo iets een keer te gaan maken/doen. Samen met een groep.. Zelf heb ik een cosplayers Hyve voor mensen in en om mijn omgeving waar we cosplay photoshoots gaan houden. Natuurlijk kan ik ook ooit eentje via dit forum regelen maar eerst mijn eigen via mijn hyve, dingen regelen want ja daar heb ik toch al wat leden voor, (eerte keer wordt een soort ontmoeting van elkaar want een hoop kennen elkaar niet, XD) hier een foto van mijn Fujisaki cosplay (Gravitation, hij doet de keybord van Bad Luck) http://www.sparklingpotpourri.com/wp-content/gallery/abunai-2009/dscf1274.jpg (sta achteraan met rode blouse, zie er nie heel goed uit zo als op de begin van de dag, maar dit was na een lang weekeind met weinig slaap en veel gewerkt op de con als vrijwilliger,) Edit1: Ik ben nu opzoek naar een leuke HP cosplay, met site om te kijken als voorbeeldjes voor wat er al gedaan is kwa HP.. (Ik zoek dat op op cosplay.com XD daar kan je teminste altijd nog wel tips krijgen.. ^^ Zo heb ik een handige lidteken maak tip gekregen van iemand op die site.. XD die kan ik later nog altijd plaatsen als mensen wat oke vinden) |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Silveryne
Zwadderich
Lid geworden: 25 juli 2010 Online status: Offline Berichten: 136 |
![]() Geplaatst op: 30 juli 2010 om 17:43 |
|
Het lijkt me wel ontzettend leuk om een keer te doen en dan vooral de kleding bij elkaar uitzoeken om daar iets van een kostuum van te maken. Allerlei jasjes of jurkjes met franjes, glimdingen en meer van dat soort frutseltjes.
Ieder jaar kijk ik dan ook rijkhalzend uit naar de kostuums van bijvoorbeeld Elf Fantasy Fair en Castlefest. Het is gewoon al super om dan groepen cosplay te zien. Hoeveel werk anderen er toch weer ieder jaar van weten te maken.
Mocht ik ooit gaan cosplayen, dan zal ik zeker een foto plaatsen. |
|
|
Quid pro quo!
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
| << Vorige Pagina van 2 |
|
||
Spring naar forum |
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum je kan niet berichten verwijderen in dit forum je kan niet berichten bewerken in dit forum je kan niet enquêtes creëren in dit forum je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum |
|