|
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| |
| Algemeen | |
| Onderwerp: Wizarding World | |
| << Vorige Pagina van 5 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
Lycke
Zwadderich
Spiritual Sisters Lid geworden: 04 maart 2008 Locatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 1680 |
![]() Geplaatst op: 16 januari 2010 om 18:31 |
|
De Efteling is €28 (A).
Ik denk dat het echt wel duurder is hoor! Ik denk ongeveer 30 tot 40 euro.
|
|
|
xD
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Carmen
Griffoendor
Lid geworden: 23 mei 2010 Online status: Offline Berichten: 15 |
![]() Geplaatst op: 07 juni 2010 om 09:51 |
|
De Wizarding World of Harry Potter gaat op 18 juni open.
En entreekaartje kost $105
Het ziet er wel ontzettend gaaf uit. En ik wil er echt nog eens naar toe, maar eerst sparen.
Hoe groot denken jullie dat het is? Vergelijkbaar met de efteling?
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Milou
Zwadderich
Don't act like you're not impressed Lid geworden: 09 juni 2007 Online status: Offline Berichten: 1108 |
![]() Geplaatst op: 07 juni 2010 om 11:56 |
|
Ik vind het helemaal niet zo verrassend dat het 105 dollar kost. Ik vind 30/40 nogal erg optimistisch.
Ik denk dat het groter is dan de Efteling. |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Lycke
Zwadderich
Spiritual Sisters Lid geworden: 04 maart 2008 Locatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 1680 |
![]() Geplaatst op: 07 juni 2010 om 14:43 |
|
Ik denk niet dat het zoveel groter gaat zijn (: Als je die plaatjes zo ziet. Maar ik ga er toch nooit heen, dus wat ooit. |
|
|
xD
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Malfoy09
Griffoendor
Lid geworden: 26 januari 2010 Online status: Offline Berichten: 88 |
![]() Geplaatst op: 08 juni 2010 om 07:19 |
|
Voor degenen met de dubbel-dvd van de halfblood prince kijk op de dvd met extra's hier staat een hele video over de wizarding world;)
|
|
|
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Myriam
Zwadderich
Lid geworden: 16 februari 2010 Online status: Offline Berichten: 391 |
![]() Geplaatst op: 11 juni 2010 om 15:06 |
|
In Engeland schijnen ze erg pissed te zijn over het feit dat dat park in Amerika staat en niet bij hen...
Zouden er misschien 2 parken komen? Eén in Engeland én één in Amerika?
Ik zou vóór stemmen!
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
GeenIdee
Ravenklauw
Lid geworden: 04 juni 2009 Online status: Offline Berichten: 232 |
![]() Geplaatst op: 11 juni 2010 om 17:38 |
|
Ja, dat zou ik ook wel leuk vinden! =D
Het zou veel gemakkelijker zijn om daar te geraken dan in Amerika. Het zou ook handig zijn voor hen want ineens kunnen veel Europeanen naar Wizarding World gaan omdat Engeland dichterbij is. |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
MuggleFairy
Dreuzel
Lid geworden: 15 juli 2009 Locatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 10 |
![]() Geplaatst op: 12 juni 2010 om 17:09 |
|
Het zou inderdaad erg leuk zijn als er in Engeland ook een Wizarding World komt. Het is veel gemakkelijker en goedkoper met reizen.
Had ergens op internet gelezen dat David Heyman engelse Harry Potter fans wou laten lobbyen voor een pretpark.
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
5N0T!3
Huffelpuf
Chocolaatje in pindasaus Lid geworden: 28 oktober 2005 Locatie: Samoa Online status: Offline Berichten: 890 |
![]() Geplaatst op: 13 juni 2010 om 13:25 |
|
Het is een leuk idee, maar Amerika is nou eenmaal groter en als je er twee neer zou zetten zou het simpelweg niet genoeg mensen trekken om te kunnen blijven bestaan.
Ik denk dat dat de reden is ze dus ook voor Amerika gekozen hebben, Amerika krijgt jaarlijks meer toeristen dan Engeland en is dus gewoon winstgevender :P |
|
|
But I do not think we're invincible And I think that it is a sign 'Cos I do not think we're invincible Knabbelfrab =D |
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
|
Swarovski
Dreuzel
Lid geworden: 15 juni 2010 Online status: Offline Berichten: 2 |
![]() Geplaatst op: 15 juni 2010 om 14:50 |
|
nou laatst was er op shownieuws of een van die zenders ongeveer 1 of 2 dagen geleden dat er wel een themapark van harry potter word geopend in engeland en dat ze daar de de studio overgekocht hebben en dat ze emt die studio's het themapark gaan bouwen
|
|
IP gelogd |
|
| Terug naar boven | |
| << Vorige Pagina van 5 Volgende >> |
|
||
Spring naar forum |
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum je kan niet berichten verwijderen in dit forum je kan niet berichten bewerken in dit forum je kan niet enquêtes creëren in dit forum je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum |
|