Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
De Boeken
 Het Harry Potter Forum : Dreuzelwereld : De Boeken
Onderwerp: Leukste koppel? Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 2
Schrijver Bericht
TheDarkLord
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 05 juni 2010
Online status: Offline
Quote TheDarkLord Beantwoordbullet Geplaatst op: 30 juli 2010 om 23:52

Ron & Hermelien ;)

---------------------
The Dark Lord has returned.

"To know the future, you must return to the past."
IP IP gelogd
Terug naar boven
Gladiola
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 31 juli 2009
Quote Gladiola Beantwoordbullet Geplaatst op: 31 juli 2010 om 00:12
Quote van Lejah

Ik had eigenlijk verwacht dat Loena en Marcel samen zouden eindigen. Dat lijkt me een leuk stel samen. Maar helaas.
(ik vind de combinatie Harry en Ginny ook niet zo leuk, Ginny is geen favoriet van mij)

Haha, ook niet de meine.
Wat ik zo vreemd en jammer vind, in boek 5 wordt Ginny op eens beschreven als een geweldige mooie dame...Dat was van te voren toch niet zo.
Luna en Marcel is ook niet zo'n slecht idee, ze hebben alle bij wel ongeveer de zelfde "doorzettings-vermogen".
IP IP gelogd
Terug naar boven
Spirit
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 23 maart 2010
Quote Spirit Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 augustus 2010 om 21:45
Snape en Lily vond ik echt heel schattig samen, jammer dat het nooit iets geworden is tussen hen. Maar tja, dan zou Harry er niet geweest zijn XD
IP IP gelogd
Terug naar boven
Silveryne
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 25 juli 2010
Quote Silveryne Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 augustus 2010 om 21:57
Sneep en Lily lijkt me een hele aparte combinatie waarvan ik ook graag wat meer vanaf had geweten dan wat er in de boeken beschreven wordt.
Daarnaast vind ik Lupos en Tops nog altijd erg leuk samen. Het is jammer dat is er in de films zo weinig van hun liefde naar voren komt. Nu lijkt het meer alsof ze vage kennissen zijn dat werkelijk een stel.
Quid pro quo!
IP IP gelogd
Terug naar boven
HPmagiclover
Huffelpuf
Huffelpuf

Lid geworden: 01 augustus 2007
Quote HPmagiclover Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 augustus 2010 om 01:03
Ik heb altijd gedacht dat Loena met Marcel een relatie zou krijgen. Maar dat is spijtig genoeg niet gebeurd. Altijd zo wat buitenbeentjes en nooit echt begrepen geweest ook al zijn het pracht personen die echt zeer lief, aardig, schattig en dapper kunnen zijn.
Persoonlijk vond ik de band met Cho en Harry niet echt aangenaam om te zien. Oke ik vind Aziatische meisjes wel interessant maar Cho is van karakter gewoon niet de ware...blablabla...In ieder geval iemand anders dan zij, maar wie, ik zou het niet weten op het eerste gezicht. En nu ik er eens beter over nadenk kan ik ook niet echt iemand opnoemen dat ik denk van die is nu echt geschikt voor Harry. Daarom kan ik er nog wel mee leven dat het uiteindelijk Ginny geworden is. Dan is hij echt familie ;-D
Daarom ben ik achteraf best tevreden.
Ik vind het zeer spijtig dat Draco uiteindelijk een kind heeft samen met 1 of andere onbekende vrouw, waarom niet Patty Park? Zij vond Draco altijd al fasinerend/ enorm interessant... Dat zou ik nu echt het koppel van het jaar noemen, aangezien ze toch zeer trots zullen zijn op 1 of andere titel die ze behaald zouden hebben om in hun trofeinenkast te plaatsen.
Persoonlijk vind ik de relatie tussen Lupos en Tops ook in de films en boeken nog iets meer naar voren mag komen. En de band met Arthur en Molly zelf mag natuurlijk ook, want Molly is natuurlijk ook bang voor de slachtoffers die misschien zullen vallen van haar familie maar meer de kinderen precies dan haar eigen man. Typisch moeders zeker.
Ik ga over dit thema nog beter nadenken dus ik laat nog wel een reactie weten als ik nog een ideetje weet.
MijngrootstHPwens: bewegendefotostemakeeroverlerezweinsteinzoeenbekende carrièreoptebouwbijveelleesendegrootkrant+mijeigezwerkbal rupriekvolreportages+proffotografieleerzweinstein
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 2
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum