Print de pagina | Sluit venster

Jessie’s Gedoe

Gedrukt van: dreuzels.com
Categorie: Bezigheidstherapie
Forum naam: Het Atelier
Forum beschrijving: Zoek hier naar mooie wallpapers of icons die andere creatieve Dreuzels voor jouw genot gemaakt hebben! Wie weet vind je hier en daar ook prachtige manipulaties die je onderdompelen in magie.
URL: http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=10179
Geprint op: 10 september 2010 om 00:30

Onderwerp: Jessie’s Gedoe
Geplaatst door: CartoonJessie
Onderwerp: Jessie’s Gedoe
Geplaatst op: 28 november 2005 om 18:19

Ik dacht dat het wel eens tijd werd om een eigen topic in het Atelier te openen. Ik maak wel meer avatars, wallies, boekenleggers en dergelijke, maar zag niet echt het nut ervan in om een topic te openen... Nu maak ik ook video's en ik dacht dat het misschien wel een goed idee was om dan ook maar een eigen topic aan te maken voor die video's in te posten...

Ik zal telkens in het eerste bericht van een nieuwe pagina een overzichtje posten met wat er op die pagina staat... In dit bericht komt dus het overzicht.

Jessie's programma's

Voor te maken wat ik hier toon gebruik ik de volgende programma's:

• Windows Movie Maker
  • Adobe Photoshop 7.0 (Engels)

Het overzicht - Pagina 1

• 3 december 2005
    HP-Avatars: Coole Photoshoot 
  • 24 december 2005
    HP-Kerstkaartje: Draco en Hermelien
  • 7 januari 2006
    Kalender 2006: Januari - Draco
  • 9 januari 2006
    HP-Wallpaper: Draco
  • 10 januari 2006
    HP-Avatars: P03P-Setje
  • 13 januari 2006
    GidS-Banners: Hermelien, Draco en Sneep
  • 14 januari 2006
    J Lo Cover: Jen en Sneep
  • 14 januari 2006
    HP-Wallpaper: Draco en Scheurbek
  • 21 januari 2006
    Idols - Ronde 2: Harry, Fred en George

Het overzicht - Pagina 2

• 22 januari 2006
    HP-Avatars: Rose setje en Groen setje
  • 22 januari 2006
    Alan Rickman Avatars: Galaxy Quest en Dogma
  • 29 januari 2006
    Idols - Ronde 3: Huffelpuf Reclame
  • 30 januari 2006
    HP-Wallpaper: Sneep
  • 5 februari 2006
    Idols - Ronde 4: Luna Lovegood Collage
  • 10 februari 2006
    HP-Avatars: Candy Color Avatars
  • 11 februari 2006
    HP-Fanfic: Cover Harry Potter en de Verloren Ziel
  • 11 februari 2006
    HP-Avatars: Oude Forum-Avatars
    HP-Avatars: Lily Evans
  • 11 februari 2006
    Idols - Ronde 5: Sneep banner en avatars
  • 11 februari 2006
    HP-Avatars: Sneep avatars (gebaseerd op Idols 5)

Het overzicht - Pagina 3

• 14 februari 2006
    HP-Avatars: Forumavas met witte boord
  • 14 februari 2006
    HP-Avatars: Zwarte boord MSN-avas 
  • 15 februari 2006
    HP-Avatars: Robbie colorised
    HP-Avatars: Sneep
    HP-Avatars: Hermelien
  • 16 februari 2006
    HP-Avatars: Hermelien en Viktor Love!
    HP-Avatars: Witte boord met fairie lights-set
    HP-Avatars: I'm on strike!
  • 17 februari 2006
    HP-Avatars: PoA-personages
    HP-Avatars: Forumavatars van de Fairie Lights
  • 24 februari 2006
    Idols - Ronde 6: Viktor and the annoying fangirls Wallscroll
  • 24 februari 2006
    HP-Avatars: Retro Bal Set
    HP-Avatars: Retro Bijpersonages Set
  • 25 februari 2006
    HP-Avatars: Retro Bijpersonages Forum Set
    HP-Avatars: In Love With HP-Actors
  • 26 februari 2006
    Atelier-Banner: Jessie en Sneep ^^
  • 3 maart 2006
    HP-Wallpaper: Droom-Ginny

Het overzicht - Pagina 4

• 5 maart 2006
    Idols - Ronde 7: Harry Potter 1 Blend
    Idols - Ronde 7: Harry Potter 3 Blend
  • 12 maart 2006
    Idols - Ronde 8: Loena en Sneep Wallpaper
  • 12 maart 2006
    Portret: Loena en Sneep
  • 15 maart 2006
    HP-Avatars: Severus Sneep Avatar100 - Deel 1
  • 17 maart 2006
    HP-Avatars: Severus Sneep Avatar100 - Deel 2
  • 18 maart 2006
    HP-Avatars: Severus Sneep Avatar100 - Deel 3
  • 19 maart 2006
    Idols - Ronde 9: Ginny en Draco Wallpaper
  • 25 maart 2006
    HP-Avatars: Dreams-setje Hermelien
    HP-Avatars: Luna Lovegood
    HP-Avatars: Painty set
  • 25 maart 2006
    HP-Avatars: Draco and Hermione Set
    HP-Avatars: Verfsetje 1
    HP-Avatars: Verfsetje 2
    HP-Avatars: Random Avas
  • 31 maart 2006
    HP-Avatars: Voldemort Set
    HP-Avatars: Trio Fools Set
    HP-Avatars: Perkamentus Set
    HP-Avatars: Ron en Hermelien

Het overzicht - Pagina 5

• 2 april 2006
    HP-Avatars: Ron en Hermelien Set
    HP-Avatars: Harry en Perkamentus Set
  • 3 april 2006
    HP-Avatars: Harry en Hermelien Set
    HP-Avatars: De Tweeling Set
    HP-Avatars: Varia
  • 13 april 2006
    HP-Avatars: Griffoendor Boys Set
    HP-Avatars: Stanislav en Robert Set
    HP-Avatars: Viktor
  • 1 mei 2006
    HP-Banner en Avas: The Weasley Twins 
  • 1 mei 2006
    HP-Banner en Avas: It's written all over Hermione's back
  • 17 juni 2006
    Tolga en Stan Banner
  • 11 januari 2007
    Inzending Ateliers Next Top Designer
  • 14 april 2007
    Inzending Atelier Idols #2
  • 16 mei 2007
    Non-HP Avatars: Heroes Icons
  • 22 mei 2007
    HP-Forumavatars: Order of the Phoenix

Veel plezier met het bekijken van de wallies en andere creaties die je hier kan verwachten! Reacties zijn ALTIJD welkom in de reactietopic, ik ga er niet iedere keer om vragen, maar weet dan tenminste dat ik graag hoor wat jullie ervan vinden...

Mijn gewonnen awards

maart 2006: Gekregen omdat Ruthie mijn cover voor Harry Potter en de Verloren Ziel het leukste vond! Te gek!

award

22 maart 2006: Ow my God! Ik doe dus mee aan wedstrijd voor charmantste glimlach... En win hem ook nog! *rofl* Niet te doen gewoon! Al die schoon meisjes en zo... En IK win charmantste glimlach?
Tis officieel; Dreuzels heeft slechte smaak, lol! Ik zag eruit als Nearly Headless Jessie. Whahaha...
(Deze wedstrijd vond plaats in de Wegisweg... Maar het was een foto en ehm... Nou ja, ik moet het bannertje toch ergens zetten, nee?)

3 april 2006: Whoot! ^^ Derde plaats met Atelier Idols! Zeker iets om trots op te zijn. En een mooi bannertje van Rachel! 
En dan nog twee lollige andere bannertjes: ^^

-------------
Where did the poster of headmaster Zeffron go?

Antwoorden:
Geplaatst op: 03 december 2005 om 20:19
3 december 2005

HP-Avatars: Coole Photoshoot

Laatst kwam ik foto's van een keicoole fotoshoot met het trio tegen. Ben meteen aan de slag gegaan en heb een paar avatars gemaakt. Formaat is 95*95 pixels en is dus gemakkelijk te gebruiken op MSN.

-------------

Geplaatst op: 24 december 2005 om 14:29
24 december 2005

HP - Kerstkaartje

Een kerstkaartje voor iedereen... Ik heb twee van de mooiste foto's die zijn vrijgegeven bij de 4e film gebruikt. Namelijk een foto van Draco en eentje van Hermelien. Ik vind die twee foto's gewoon zalig om te zien. Dus moest ik hen wel gebruiken voor het Kerstkaartje. Is zoals altijd gemaakt in Adobe Photoshop 7.0... Enjoy.

-------------

Geplaatst op: 07 januari 2006 om 20:51

7 januari 2006

Kalender 2006: Januari - Draco

Luna Lovegood had een super-super-supermooie kalenderpagina van Emma Watson gemaakt en ik vond dat wel tof. Een kalender! Dus dacht ik zo: waarom niet?
Ik ben toen aan de slag geslaan en dit is het eerste wat eruit is gekomen: de maand januari, met Draco Malfidus als thema.
Ik heb weeral die verkleuringstutorial van Rachel gebruikt (thanx, vind hem erg tof) en heb nadien de ogen nog wat gecolorised, zodat ze dezelfde kleur zouden hebben als het blauw dat gebruikt wordt in het kadertje en de rand en de tekst en zo...

Het formaat is A4-formaat. Als je deze kalender wil uitprinten, gaat dat ook. Sla de jpg op (de grote dan wel), open Word, maak een pagina die horizontaal ligt, voeg deze image toe... Laat de witte marges natuurlijk staan, want de meeste printers hebben die marges nodig. Print af... En hopelijk is het resultaat dan goed!
Laat me in ieder geval sowieso weten wat jullie ervan vinden.

En eventjes voor alle duidelijkheid: ik ben niet verliefd op Draco of Tom Felton. Iedereen weet dat mijn hart verloren is aan Severus Sneep, al merk je er niet veel van in dit atelier. Geef de schuld aan Warner Bros, want zij hebben bij de vierde film zéér weinig hoge kwaliteitsfoto's van Sneep vrijgegeven. Zéér weinig. 

Oké, dat is duidelijk... Ben niet verliefd op Draco, vind hem gewoon supertof, want hij is zwadderaar! Enjoy.

Kalender%20Januari%20-%20Draco

http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/ps/januari.jpg - Klik hier voor de full-size!

Edit: Ik heb hem zonet zelf afgedrukt in Word, natuurlijk op "Best" quality, en hij ziet er echt leuk uit om op te hangen. De letters en alles zijn duidelijk leesbaar, tis gewoon mooi, vind ik zelf. ^^ *hangt Draco op aan haar kast*

-------------

Geplaatst op: 09 januari 2006 om 22:09

9 januari 2006

HP-Wallpaper: Draco

Wat heb ik met Draco?
VRAAG HET ME NIET!
Voor zover ik weet heb ik eigenlijk NIETS met Draco. Hoe verklaart dat dan dat ik al heel 2006 énkel Draco-dingen zit te maken? *valt om* Ik weet het niet!

Anyways... Heb dus een wallie gemaakt omdat ik zelf tekst-brushes zit te maken. De tekst die je hier lichtjes ziet (het was niet echt de bedoeling dat hij superleesbaar was of iets dergelijks, hij moest gewoon wat mee voor de layout zorgen), heb ik ZELF geschreven. Nee, niet de woorden, want die zijn van een liedje van Treasure Planet, namelijk "I'm still Here", maar ik heb zelf die tekst op papier geschreven, ingescand en er brushes van gemaakt. Graag reactie dus over hoe de tekst overkomt. (En of mensen geïntereseerd zijn in de brushes.)
De tekst van "I'm still here" doet me trouwens altijd denken aan Draco. Ik vind het liedje erg bij hem passen. (Zoals ik Draco toch zie dan... Een gevoelige en tegelijkertijd bikkelharde en bittere, misbegrepen jongen.)

Oh, en verder? Ja, oké, ik geef het toe. Ik werd té enthousiast met de sterretjes. Ik ben niet de enige die het soms doet. ^^ Lol.

http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/ps/walliedraco1.jpg - Grote versie = 800/600

-------------

Geplaatst op: 10 januari 2006 om 20:42

10 januari 2006

HP-Avatars: P03P-Setje

Als eerbetoon aan Daantje, Suzy en Simon. Meer woorden hoef ik daar niet aan vuil te maken.

Geplaatst op: 13 januari 2006 om 21:14

13 januari 2006

GidS-Banners: Hermelien, Draco en Sneep

Velen van jullie kennen mijn fanfic GidS. (GidS is de afkorting van 'Gevangen in de Schaduw', dat je in de Gevorderden Bib kan lezen)
In het eerste hoofdstuk zien jullie Draco en Sneep en vanaf hoofdstuk twee ook Hermelien. Deze personages zijn allemaal wel op één of andere manier belangrijk voor de plot, vandaar dat ik eventjes bannertjes heb gemaakt met foto's van de films. Ik kon de verleiding gewoon niet weerstaan, al speelt GidS zich wel tien jaar later af en moet iedereen er 10 jaar ouder uitzien (wat dus niet het geval is...)
Ach ja, pech dan maar. ^^
(De texture die ik ervoor heb gebruikt heb ik trouwens zelf gemaakt. ^^ Wieee!)

Geplaatst op: 14 januari 2006 om 19:38

14 januari 2006

J Lo Cover: Jen en Sneep

Ben nogmaals aan de slag gegaan met Photoshop en ondertussen één van mijn fanfics in mijn achterhoofd gehouden, namelijk mijn oudste fanfic, Jen Lovsky. Die is nog belange niet af, maar heeft tot nog toe wel al een kolossale lengte. Geïnteresseerden kunnen altijd in de Gevorderden Bib zoeken naar het verhaal, maar ik ga er een tijdje niet meer aan schrijven. (Toch niet zolang ik bezig ben met GidS...)

Wat deze "cover" betreft... Model voor Jen is Charmed-actrice Rose McGowan (of hoe je het ook schrijft) en model voor de jongere Sneep is Adrien Brody, die jullie kennen van King Kong of The Pianist.
Ik ben erg tevreden met het resultaat. Ziet er nogal simpel uit en was ook niet superingewikkeld om te maken, maar ben er wel erg trots op.

Geplaatst op: 14 januari 2006 om 20:28

14 januari 2006

HP-Wallpaper: Draco en Scheurbek

Ik kon het gewoon niet weerstaan... Het plaatje was te lollig.
De Wallpaper vind je http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/ps/walls/apeldoorn1.jpg - hierzo en is 800/600 groot.

Geplaatst op: 21 januari 2006 om 14:23

21 januari 2006

Idols - Ronde 2: Wallpaper Harry, Fred en George

Dit is dus mijn inzending voor de Quote-ronde van Idols. De Quote is van Fred en George, vandaar dat hun twee ook op het plaatje staan en de bedoeling was om van Harry een beetje ongeloofwaardige slytherin te maken, vandaar dat ik zijn ogen en vestje wat groen heb gecolorized en net een foto heb gekozen waar ie een beetje "duf" op kijkt. ^^ En Fred en George maar lachen, natuurlijk.
Ah well... Hopelijk geraak ik er nog een ronde verder mee, natuurlijk!

Als je op het plaatje klikt, opent de grotere versie van 800/600 pixels, die je dan kan instellen als wallpaper.

http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/ps/idols/idols3wp.jpg">

Geplaatst op: 22 januari 2006 om 21:49

22 januari 2006

HP-Avatars: Rose setje en Groen setje

Ik heb dus een paar kleine setjes gemaakt de afgelopen dagen met wat random personages die ik normaalgezien niet in de spotlight laat staan... Bij al deze avatars heb ik de kleren gecolorised in de kleur van de rand en nog een paar andere effectjes toegevoegd... Enjoy!

(De kleine forumversies mogen jullie natuurlijk op het forum gebruiken als jullie willen, daarom maak ik ze!)

Geplaatst op: 22 januari 2006 om 22:02

22 januari 2006

Alan Rickman Avatars: Galaxy Quest en Dogma

Alan Rickman is mijn favo HP-acteur (en ook favo acteur buiten HP) en vandaar dat ik hier dus twee setjes post met enkele van zijn leukste quotes uit de films Galaxy Quest en Dogma.

Galaxy Quest is een science-fiction-comedy. Alan speelt in die film de rol van Alexander Dane, een acteur die in de science-fiction serie Galaxy Quest de rol van Doctor Lazarus heeft. De serie is in de jaren 80 gestopt, maar heeft nog steeds heel veel fans en er zijn superveel conventies waar fans van de serie samenkomen (zoals Star Trek conventies). Op een dag vragen échte aliens de hulp aan de acteurs omdat Sarris, een keilelijke alien, hun volk zit uit te roeien. Maar de goedgelovige aliens hebben geen besef van wat "acteren" is en weten dus niet dat de avonturen die al die jaren op TV zijn geweest, niet écht zijn. Met hilarische gevolgen, natuurlijk. ^^

Dogma is dan weer een 16+ komedie van Kevin Smith, beter bekend als Silent Bob van het duo Jay en Silent Bob. Alan Rickman speelt The Metatron, de stem van God. God wordt op een dag vermist en het is de taak van de laatste afstammeling van Jezus, Bethany, een vrouw die in een abortuskliniek werkt, om twee engelen te stoppen van een dogma te breken. Want als het dogma wordt verbroken, vergaat de wereld. Het is de taak van The Metatron om Bethany in te lichten van haar belangrijke missie. De avatar hieronder zijn van de scène waarin The Metatron aan Bethany's bed verschijnt om haar probeert uit te leggen dat hij een engel is en zij een belangrijke taak heeft... Maar wanneer hij letterlijk in vuur en vlam in de kamer verschijnt, haalt Bethany snel een brandblusapparaat te voorschijn om het vuur te doven. Hilarisch gewoon. ^^

En een paar kleintjes voor de Rickmaniacs op het forum:

Geplaatst op: 29 januari 2006 om 16:31

29 januari 2006

Idols - Ronde 3: Huffelpuf Reclame

*houdt hoofd schuin* *bekijkt plaatje* Ik... weet... het... niet... Ehm... Wat vinden jullie ervan?
(Klik om ietsje grotere versie te zien...)

http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/ps/idols/idols4.jpg">

-------------

Geplaatst op: 30 januari 2006 om 15:58

30 januari 2006

HP-Wallpaper: Sneep

Eindelijk eens een wallie van Sneep! ^^ Werd wel eens tijd in mijn atelier, nee? Ik heb hier echt onnoemelijk lang op gezeten als je dan naar het resultaat kijkt, wat toch niet al te ingewikkeld is. Heb twee verschillende patterns gebruikt (die je ook kan downloaden in de stock-topic) en een nieuwe texture (die je binnenkort ook in diezelfde stock-topic kan terugvinden). Dan nog twee verschillende brushes gebruikt voor de sterren/wolken, die waren niet door mij gemaakt, en dan drie fotootjes van Sneep uit HP4 wat geblend op de zwarte achtergrond. Een goede Engelse vriend van me, Simon, had me aan een stuk of 10 Sneepfoto's geholpen uit die scène in de vierde film, dus moest ik die gewoon gebruiken voor een wallie...
Het originele formaat is 800/600, hieronder zie je de verkleinde versie van 600/450 pixels. Klik op de image en je komt vanzelf bij de grote versie terecht!

http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/ps/walls/sneep1.jpg">

-------------

Geplaatst op: 05 februari 2006 om 21:03

5 februari 2006

Idols - Ronde 4: Luna Lovegood Collage

De opdracht was om met meerdere images een collage te maken die met iets van HP te maken had. Ik vond de foto van het jonge meisje nogal op een jonge Luna lijken en heb ook images gebruikt van een brief, een foto van een vrouw die verbrand lijkt en een gewone kader gebruikt. De radijsjes zijn mijn eigen personal touch eraan. Omdat Loena iets heeft met radijsjes... Klik op de image om de full-size te zien.

http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/ps/idols/idols5.jpg">

-------------

Geplaatst op: 10 februari 2006 om 17:21

10 februari 2006

HP-Avatars: Candy Color Avatars 

Ik heb me deze namiddag beziggehouden met wat textures te zoeken en heb hele leuke textures gevonden op DeviantArt, namelijk van een gebruiker genaamd http://masterjinn.deviantart.com - Masterjinn . Die heeft hele leuke setjes. Vooral de Candy Colors set vond ik erg mooi en dat setje heb ik hier dan ook gebruikt.

De avatars zijn allemaal op dezelfde wijze gemaakt, met de nieuwste foto's van de vierde film die vandaag zijn vrijgegeven op het net. Image van 100 pixels, dan een texture op soft light, die gekopieerd (dus twee keer dezelfde texture op soft light), daaronder een witte boord met een kleur stroke die ook in de avatar voorkomt en dan de tekst (Lunabar lettertype) met ook een stroke in diezelfde kleur als de witte boord. That's it!

Ik heb vier van de zes avatars ook op forumformaat gemaakt, maar dan met andere tekst. Feel free to use them!

-------------

Geplaatst op: 11 februari 2006 om 12:55

11 februari 2006

HP-Fanfic: Cover Harry Potter en de Verloren Ziel

Deze cover/banner is voor Ruthie's verhaal, Harry Potter en de Verloren Ziel. Ik heb het verhaal nog niet gelezen, maar de omschrijving van haar plot sprak me wel aan en ik wou er wel een bannertje bij maken. Het is nog niet geweten welke banner of cover ze uiteindelijk kiest, maar deze hoeft ze niet te kiezen. Ik vind het al leuk dat ie in mijn Atelier staat. ^^

-------------

Geplaatst op: 11 februari 2006 om 15:22

11 februari 2006

HP-Avatars: Oude Forum-Avatars 

Deze forumavatars heb ik een hele tijd geleden gemaakt, zeg maar één of twee jaar geleden. Maar volgens mij staan ze niet bij de te kiezen forumavatars in het lijstje, vandaar dat ik ze ook eventjes hier wilde posten. Wie wil, mag ze altijd gebruiken.

HP-Avatars: Lily Evans

Deze avatar van Lily Evans heb ik gisteren gemaakt. Ik heb de eerste vrijgegeven foto van Susie Shinner gebruikt en die wat gecolorized. Ze had namelijk geen rood haar (eerder bruinig haar). Daarna wat effectjes toegevoegd ét voila. Helaas was de kwaliteit van de foto niet zoooo duidelijk, waardoor hij niet 100% helder uitziet... Maar dat hoeft ook niet per se.
(Ik kan niet wachten tot de jonge Sneep wordt vrijgegeven!!! ^^)

-------------

Geplaatst op: 11 februari 2006 om 18:42

11 februari 2006

Idols - Ronde 5: Sneep banner en avatars

De opdracht was om een verticale banner te maken van een mannelijk personage uit de Potterfilms en daar minimum 2 foto's van die persoon in te verwerken. Dan moest je van die banner nog eens 2 avatars maken.
Ik heb er meer gemaakt, zodat ik wat keuze had om de leukste te kiezen.
De tekst is van The Goo Goo Dolls (Iris) en ik had eerst niet het idee om iets met filmrolletjes te doen, maar naarmate dat ik het liedje beluistere ("when everything feels like the movies") besloot ik om er een hele Iris/Snape crossover van te maken...
Ik heb er ook iets meer dan 2 foto's in verwerkt van Sneep. ^^ Een stuk of zeven, denk ik.
Ja, en veel groen. Wisten jullie dat ik van groen hield?

-------------

Geplaatst op: 11 februari 2006 om 21:59

11 februari 2006

HP-Avatars: Sneep Avatars (gebaseerd op Idols 5)

Zoja, ik heb ook maar wat forumavatars gemaakt van de avatars die ik had gemaakt voor de Idols ronde, speciaal op verzoek van Babette, die nu eentje kan kiezen.
Ik heb ook maar even de niet-ingezonden avatars van ronde 5 hierzo gepost, dan zie je hierboven dus enkel de ingezonden avas.
Iedereen mag de avas gebruiken hoe men wilt... (Zolang je ze maar niet op je eigen site zet of iets dergelijks, dat ook weer niet... Op MSN en op dit forum en andere fora, dat mag wel!)

De hartjes die je ziet in de laatste avatar van de tweede rij, zijn van een zelfgemaakte brush-set. Die hartjes heb ik op papier getekend en daarna ingescand en daar toen een brush van gemaakt. Ik zal deze brush-set binnenkort beschikbaar maken op dreuzels en in de stock-topic posten.

-------------

Geplaatst op: 14 februari 2006 om 16:03

14 februari 2006

HP-Avatars: Forumavas met witte boord

Zo, ik was even in een photoshop-bui, heb deze niet-zo-spectaculaire-forumavas gemaakt. Bij iedere image wat gespeeld met de color balance, zodat die lekker groen (en af en toe een ander achtig kleurtje) werd. En ik heb ze zowel met als zonder naam opgeslaan. Gebruiken mag natuurlijk altijd. Enkel eventjes je ava dan laten zien in de reactietopic, dan ben ik happy.

-------------

Geplaatst op: 14 februari 2006 om 18:13

14 februari 2006

HP-Avatars: Zwarte boord MSN-avas

Was weeral bezig met iets anders te proberen. Zoals jullie zien, schuine strookjes in twee van de vier hoeken, daarop dan een witte tekst (lettertype An Unfortunate Event Dewarped). Ik heb op iedere ava dezelfde texture gebruikt, namelijk eentje van Luna Lovegood (nummer 4 van haar eerste bericht op de tweede pagina van de Stock-topic), maar ik vind dat je niet veel van de texture ziet.
Ik heb ook weer iets met de kleuren aangevangen, iets heel vaags, dat volgens mij het beste tot uiting is gekomen in de ava van Fred of George of wie het ook is. Maar ik denk dat daardoor, door dat geknoei met kleuren, de texture niet zo erg tot uiting komt, wat eigenlijk toch nog altijd gaaf is. Ik vind het mooie effecten.
Helaas GEEN forumversies van deze avas, omdat ik ze erg onduidelijk vond als ik ze verkleinde (zelfs zonder tekst). Jammer dus.

Edit 15/02: PERKIE!!!!

-------------

Geplaatst op: 15 februari 2006 om 17:55

15 februari 2006

HP-Avatars: Robbie colorised

Ik heb dus het enige vrijgegeven plaatje van Robbie Jarvis (James) gecolorised (en daarna wat met de kleuren gespeeld) en er wat avatartjes van gemaakt. Het was een verzoekje van Limoentjesfris, maar ik post ze toch hier voor iedereen, aangezien ik er 5 verschillende heb... En ik heb er ook 3 voor op het forum gemaakt. Gebruik ze als je wil.

HP-Avatars: Sneep

En heb nog wat met kleuren gespeeld bij een avatar van Sneep. Dit is het resultaat. Ik vind hem wel mooi. Allez, maar dat ben ik dan weer. ^^

HP-Avatars: Hermelien

In de stijl van de Zwarte Boord MSN-Avas hierboven. Ik vond eigenlijk de juiste kleur niet om het écht bij de Zwarte Boord MSN-Avas te posten. Dat lag waarschijnlijk aan het plaatje, aangezien het meer belicht was dan de plaatjes hierboven en glanzender was en niet zo'n duistere achtergrond had... Hoe dan ook, nu zijn het drie avatars met telkens andere kleuren. De texture die ik op ze alle drie heb gebruikt is nog steeds #4 van Luna Lovegood!
Welke van de drie vinden jullie het mooiste?

-------------

Geplaatst op: 16 februari 2006 om 20:00

16 februari 2006

HP-Avatars: Hermelien en Viktor Love!

Deze avatars zijn gebaseerd op stukjes van mijn wallscroll voor Idols. Dan weten jullie ook al meteen welke scène ik op een wallscroll ga zetten. De wallscroll zelf heeft nog wel wat werk, maar deze avatars zijn dus af... De laatste avatar van Harry is een beetje een grap... ^^

HP-Avatars: Witte boord met fairie lights-set

En dit setje is allemaal op dezelfde manier gemaakt. Ik heb stocks gebruikt van de Livejournal van een zekere unmasked_icons. Die had veel verschillende soorten, waaronder de "fairie lights", de gele strepen met puntjes die je op iedere avatar ziet terugkomen.

HP-Avatars: I'm on strike!

Ik had een lollige quote gezien op een avatar ergens in een livejournal, in de aard van: "I'm on strike until Snape takes his pants off" en heb zelf nog een paar avatars gemaakt met een dergelijke tekst op. (De stijl lijkt niets op die van de persoon die de Snape-ava had, dat leek meer op een MSN-error.) Misschien beetje seksistische avatars of 16+ avatars of weet ik veel wat, maar ik vind ze gewoon lollig en ze zijn dus ook niet aanstootgevend bedoeld. ^^
En ook deze textures komen van unmasked_icons.

-------------

Geplaatst op: 17 februari 2006 om 15:54

17 februari 2006

HP-Avatars: PoA-personages

Whoot. ^^ PoA-plaatjes! De light stocks heb ik helemaal zelf gemaakt. ^^ *trots* Dus ik ben superbenieuwd wat jullie ervan vinden. *maakt graag light stocks*

HP-Avatars: Forumavatars van de Fairie Lights

De avatars die in het bericht hierboven staan heb ik ook maar even op forumformaat gemaakt, op verzoek van Kerker. Gebruik ze gerust.

-------------

Geplaatst op: 24 februari 2006 om 16:30

24 februari 2006

Idols - Ronde 6: Viktor and the annoying fangirls Wallscroll

Mijn wallscroll! Waarover ik slecht nieuws heb. Hij was namelijk nog niet af, maar mijn Photoshop heeft NET vandaag besloten om *** te gaan doen. -__-
Gelukkig was de overgrote basis af. Ik had dus de blend gemaakt, boordje toegevoegd, de kleuren van de blend mooi aangepast (want die van de screenshots waren nogal saai), de tekst toegevoegd en nog een overlay van een gradient gedaan zodat het een beetje regenboog-achtig gekleurd werd. (Maar niet te fel, de gradient heb ik maar op 15% color gezet, al lijkt het precies meer...)
Vandaag had ik nog graag met wat brushes en misschien een texture gespeeld... Maar misschien is het maar goed dat ik dat niet heb kunnen doen doordat photoshop flauw deed.

Hoe dan ook, ik hoop dat Photoshop het snel terug doet want dit is niet leuk.

En over de wallscroll. ^^ Ik vond die scene de mooiste van ze allemaal! (op alle scènes met Sneep na). Mijn Engelse vriend Simon heeft me aan de screenshots geholpen. *geeft Simon een kus al is ie homo*
En ja... Ik vroeg me dus eigenlijk af hoe Viktor van die fangirls zou afgeraken... Om dan uiteindelijk Hermelien te vragen naar het bal. Mijn theorie erachter kun je lezen in de wallscroll. ^^

http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/ps/idols/idols7.htm">

-------------

Geplaatst op: 24 februari 2006 om 21:03

24 februari 2006

HP-Avatars: Retro Bal Set

Nieuwe avatars, gemaakt met nieuwe lightstocks in retro-stijl die ik voor mezelf gaat houden. *steekt tong uit* Ik ga binnenkort een tutorial schrijven over hoe jullie zelf lightstocks kunnen maken, is echt niet moeilijk.
Dit setje is dus bruinig met retro light bolletjes... Ik weet niet of ik het zelf zooo geweldig vind, maar ik wil het toch met jullie delen. Niet mijn beste avatarset, dat weet ik.

HP-Avatars: Retro Bijpersonages Set

De tweede set van vandaag vind ik heel wat mooier! Ik heb speciaal voor de gelegenheid HP-personages gekozen die niet zo'n grote rolle hebben... Aangezien er al zoveel van het trio overal in het Atelier te vinden is. En kleine personages zoooooveel interessanter zijn! (Is toch waar, niet?) En natuurlijk ook een Sneep erbij! Voor MAVSIHA!

Ik heb ze zowel mét als zonder naam gemaakt. Van die zonder naam zal ik ook avas voor het forum maken, maar niet vanavond.

-------------

Geplaatst op: 25 februari 2006 om 19:36

25 februari 2006

HP-Avatars: Retro Bijpersonages Forum Set

De Bijpersonages-avas op forumformaat! Meer hoef ik daar niet over te zeggen.

25 februari 2006

HP-Avatars: In Love With HP-Actors

Nogmaals me wat geamuseerd met één van mijn lightstocks... De exacte light stock telkens een ander kleurtje gegeven en zo vier avatars van de HP-gasten uit de vierde film gemaakt. Ook op forumformaat dus!
Edit: Vijf! Ik heb Tom Felton er ook maar bijgegooid. ^^ Voor de Tom Felton-fans.

En eentje voor mezelf met Adrien Brody, mijn "jonge" Sneep die je ook in de J Lo-cover kon zien. De beste van ze allemaal. ^^ Al kan ik een beetje bevooroordeeld zijn doordat ik Adrien sowieso leuker vind dan de vier gasten hierboven...

-------------

Geplaatst op: 26 februari 2006 om 20:54

26 februari 2006

Atelier-Banner: Jessie en Sneep ^^

Sommige mensen hebben zo'n leuk bannertje voor hun Atelier aan te kondigen in hun allereerste bericht. Nu, ik had dat niet, maar wou dat ook wel hebben. Heb maar meteen in één weg een foto van mezelf erin gegooid, dan weet ook meteen iedereen hoe ik eruit zie. En normaal draag ik een bril, maar met carnaval dus niet. (En de foto is vandaag, met carnaval dus, genomen...)
(-Tijdens Carnavalsstoet-
Jessie: *wordt bekogeld met lekstokken en allerlei snoep die ze niet op tijd kan ontwijken doordat ze de mensen niet op tijd ziet gooien* *lijdt veel pijn*)

-------------

Geplaatst op: 03 maart 2006 om 16:32

3 maart 2006

HP-Wallpaper: Droom-Ginny

Bwah... Ben niet echt tevreden met deze wallie... Ik heb duidelijk meer oefening nodig. Maar toch, heb er te lang aan gewerkt om dan NIET in het Atelier te zetten... Dus, alle feedback is welkom.

De wallie is 800/600 pixels groot, dit is de verkleinde versie. Klik op de kleine versie om de grote te zien!

http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/ps/walls/droomginny.jpg">

-------------

Geplaatst op: 05 maart 2006 om 15:39

5 maart 2006

Idols - Ronde 7: Harry Potter 1 Blend

De blend van de eerste Harry Potter film... In feite heb ik vier keer drie foto's geblend (origineel formaat was reusachtig, 2000 pixels op 400 of zo), toen verkleind alle 4, mooi geplaatst, één layer ervan gemaakt, paar keer gescreend, kleureneffecten toegepast, teksten erop gezet en als laatste een gradient erop gezet... (Die je eigenlijk niet eens ziet overlopen, maar hij is er écht wel en doet er iets aan toe, dat zie je gewoon niet...)
Geen brushes dus, geen textures... Ik vind hem zelf best wel mooi. ^^ (Sneep zeker?) Maar of hij op kan tegen de andere creaties, dat durf ik echt niet te zeggen.
Oh, en de achtergrond is nog een screenshot uit diezelfde scène...

Mijn interpretatie van de tekst... Nou, voor mij ging het dus eigenlijk erover dat, ook al heeft Sneep Harry amper gezien, het is te laat om hem NIET te haten...

Idols - Ronde 7: Harry Potter 3 Blend

Mijn inzending voor de derde film... De quote interpreteerde ik eigenlijk als een quote voor iemand die ondergewaardeerd wordt, voor iemand die door het lot altijd genegeerd wordt en weinig geluk kent in zijn leven...
Ik vind het zowel bij Sneep als Sirius passen. Sirius, omdat hij bijna vrij is, maar dan komt Sneep binnenstormen en dat voor hem verpesten... Sneep, omdat hij eindelijk eens bijna wat erkenning krijgt bij het Ministerie (als hij Sirius gevangen zou nemen) en dan toch nog door die man gepest wordt en later door Harry op het bed vervloekt wordt (Whoot, Sneep op een bed!)

Anyways, hebt gewerkt met "koude" kleuren, aangezien ik dat het meeste vond passen bij Sneep, die sowieso kil is, en bij Sirius, die erg kil is tegen Sneep. *snift*
Why can't they all just get along??

-------------

Geplaatst op: 12 maart 2006 om 15:43

12 maart 2006

Idols - Ronde 8: Loena en Sneep Wallpaper 

Voor waarschijnlijk de laatste ronde van Idols dat ik mee doe, lol. Het wordt steeds moeilijker en moeilijker om iets te vinden dat ik nog niet echt heb gedaan... Fanarts gebruiken was één ding daarvan.

En de fanart is gisteren door mij getekend en ook in de Galerij te zien... *spam*

Anyways... Ik vind het zelf wel mooi en ben er blij mee. Er staan wat vage zaken op die voor mij helemaal niet vaag zijn en ik ben er heel blij mee. De tekst is van het coolste liedje OOIT. (Of toch het coolste liedje van DEZE WEEK) Namelijk van "Is it just me?" van The Darkness. Was grote inspiratie bij het tekenen en photoshoppen.

Sneep en Loena lijken enorm op elkaar... En "Is it just me or am I on my own again?" is een vraag die ze zich denk ik wel geregeld afstellen. Het zijn de twee meest gepeste personen in HP, zeg maar. ^^ Perfect for eachother!

Dit is de preview, als je erop klikt kom je bij de wallie-size uit!

http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/ps/idols/idols9.jpg">

-------------

Geplaatst op: 12 maart 2006 om 15:47

12 maart 2006

Portret: Loena en Sneep 

En omdat ik zoooo kapot was van dat perkament, (I wuv it) heb ik ook maar de plaatjes apart gemaakt. *vindt het leuk om naar het perkament te kijken*

-------------

Geplaatst op: 15 maart 2006 om 20:47

15 maart 2006

HP-Avatars: Severus Sneep Avatar100 - Deel 1 

Ik doe mee aan de Avatar100 en mijn thema is Severus Sneep! Leuk he? Lol. Ik kijk er alvast naar uit om 100 avatars te maken! Ze zullen allemaal formaat 100/100 heben, maar ik ga proberen om ze ook allemaal in forumformaat te maken.

Mijn overzichtpagina van de 100 avatars kunnen jullie altijd http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/av100/100/index.htmhier" target=_blank http: www.dreuzels.com bib fanarts av100 100 index.htm?> http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/av100/100/index.htm - hier bekijken.

3. Het einde    34. Niet genoeg       73. Licht              89. Werk

Benieuwd welke lettertypes ik heb gebruikt in deze avatars? Ik heb het opgeschreven en deel het maar mee... Mochten jullie de lettertypes zelf eens willen gebruiken, dan kunnen jullie ze ergens zoeken en downloaden.
34: Angelina (de grote avatar)
73: Juliet (beide avatars)
89: National Primary (groot), 28 Days Later (klein)

-------------

Geplaatst op: 17 maart 2006 om 21:47

17 maart 2006

HP-Avatars: Severus Sneep Avatar100 - Deel 2

Ik zit dus te twijfelen over wat ik ga doen met die 100 avatars die ik hier nu ook in mijn Atelier-topic ga posten... Het is een dilemma... Post ik nu telkens als ik er een aantal af heb, ze hier, of ga ik hier niets posten totdat ze alle 100 af zijn en dan vijf berichtjes met tabelletjes posten? Of edit ik gewoon later vijf berichten of zo, waar ik dan de 100 avatars netjes in post? Wat moet ik doen, wat moet ik doen?

Anyways, ik ben moderator dus het is voor mij later geen probleem om deze berichten weer te verwijderen... Ik zal ze dus toch maar posten. Moest ik ze later willen veranderen, dan kan ik dat alsnog doen.

1. Het begin     2. Het midden        10. Jaren           18. Zwart

20. Kleurloos    42. Driehoek        44. Cirkel

Zoals jullie zien zijn de forumavatars niet altijd identiek hetzelfde als de 100-pixels-grote-avatars. Soms laat ik de tekst weg of pas ik de tekst aan of gooi ik dingen eruit...

Eventjes zien wat voor zaken ik heb gebruikt... Korte uitleg geven bij iedere gemaakte avatar. Zeker handig om na te lezen als je zelf iets dergelijks wil doen.

1. De kleuren van de screenshot zijn wat aangepast. De tekst is van een brush, namelijk van "Hellfire" brushes. Hellfire is een liedje uit The Hunchback of Notre Dame, gezongen door Count Frollo en heeft supergave zinnetjes erin. Ik vind het een heerlijk liedje, in ieder geval. En ook de brushes die iemand ervan heeft gemaakt zijn supermooi. (Ik heb ze eens op DeviantArt gevonden.) Die vier vakjes heb ik zelf gemaakt. Ik weet niet hoe de andere mensen die met vakjes werken dat doen... Ik heb gewoon eerst een pattern gemaakt, toen een klein bestandje daarmee gevuld, toen met de opacity van de blokjes gespeeld zodat de bovenste donkerder werd en zo van dat... En daarna een stroke errond. Hoe doen jullie altijd die vakjes?
2. Screenshot genomen, kleuren wat lichter gemaakt, achtergrondje zelf gemaakt met wat grungy brushes. De tekst heb ik één keer geblurd (moet je hem eerst op een gewone laag voor zetten) en de andere keer niet op 100% opacity gezet. Het is dus een vaag uitziende tekst... Maar dat was de bedoeling... Altijd superscherpe tekst is ook niet zo origineel he.
10. De image van "All these years". Ik denk dat hetgeen je ziet ook hetgeen is ik heb gedaan. Kleur overlay op 30%, kadertje errond gezet. 3 fotootjes kleiner gemaakt en erbij geplakt en er een boordje rond gedaan. En dan de tekst erbij gezet.
18. Ik heb die tekst van "I'm only wearing black untill they invent something darker" gezien bij de T-shirt tekeningen van laerry op DeviantArt (die tekent HP personages in van die T-shirts met domme teksten, zoals in de Large te bestellen). En ik vond het zeker wel een avatar waard. Ik heb niet veel met de image gedaan. Enkel 30% grijze color erover heen gezet, waardoor de kleuren ietsje doffer zijn dan normaal.
Lettertype is Crayon (bij de grote ava) en 28DaysLater (bij de kleine ava).
20. Kleurloos. Die tekening heb ik zelf eens gemaakt, drie jaar geleden of zo. Ik vond het wel leuk om "kleurloos" als helemaal grijs aan te pakken.
42. Triangle. Vind ik zelf een leuke. Wat textures erover heen gegooid (die ik zelf snel heb gemaakt met wat felle rood/groen/gele kleurtjes). Kadertje errond gedaan, daar wat de hoekjes van weggewist, driehoekje erin getekend en de tekst heb ik gedaan door de letter "T" een ander lettertype te geven dan de rest. Geeft wel een aardig effectje. Uiteindelijk een pattern/color overlay over al dat wit gedaan, waardoor het boordje, de tekst en de driehoek wat geel/groen lijkt.
44. Cirkel. Lego-Sneep uitgeknipt, cirkeltje errond, de achtergrond is gewoon een swirly brush in het paars. Toen wou ik er nog tekst bij zetten "Round round baby go round" (van het liedje van The Sugababes) en toen heb ik één boordje gemaakt die helemaal gevuld werd door de tekst (daarvoor heb ik de tekst zitten stretchen). Dat boordje met tekst nog eens gedraaid en nogmaals erbij gezet. Resultaat is de ava die je ziet.

-------------

Geplaatst op: 18 maart 2006 om 22:08

18 maart 2006

HP-Avatars: Severus Sneep Avatar100 - Deel 3

Ik vind het leuk om Sneep-avatars te maken!!! Is het jullie ook al opgevallen?
Hebben jullie er wat aan als ik, zoals hierboven een beetje zeg hoe ik de avas maak? Of hebben jullie iets van: "Ik lees ik toch niet, voor mij hoef je het niet telkens erbij te zetten. Ik heb er niets aan."
Laat dat weten... Anyways, hier is de nieuwe lading. Dit keer nog vergezeld van een beetje commentaar per avatar... Of ik dat de volgende keer weer doe, hangt er gewoon vanaf of iemand laat weten of die er iets aan heeft. En als niemand dat doet, dan laat ik het volgende keer.

40. Zicht             45. Maan              49. Hemel           57. Koud

86. Keuzes          88. School        93. Plezier

40. Zicht
Lettertype is 04b_03b, een pixelfont die ik op het kleinste heb gebruikt. Ik ben niet zo een liefhebber van dat lettertype, maar ik wou het eens een keertje proberen. Kwestie van ook eens met een scherp pixelfont te werken.
45. Maan
Heb ik toch wel erg lang aan gezeten, voor een avatar. Screenshot van Sneep uit HP2 geblend in een achtergrond met een maan, dat "gedesaturate" (zwart/wit gemaakt). Daarna kleiner gemaakt, in een "frame" gezet, zwarte achtergrond en zo gedaan... Tekst erbij... Wat effecten op de achtergrond gedaan. Vogeltjes voor de maan gezet (dat was het meeste werk nog... Die vogeltjes heb ik uit foto's geknipt. In principe zijn het 2 verschillende vogels die je ziet, maar het lijken er 4, ze hebben gewoon verschillende groottes...)
Ben blij dat ik dees heb gemaakt. Ik vind hem niet zooo super, maar ik wou het ook eens proberen.
49. Hemel
Image van Sneep geblend met een duidelijkere image van het plafond van de Grote Zaal. Tekst draaien gaat niet echt in Adobe Photosho 7.0, toch niet zoals je dat kan in Paint Shop Pro. Echt rot, want dat zou ik echt graag willen doen. De tekst die je hier ziet heb ik gedraaid door hem eerst te rasterizen (dus door hem geen-tekst te maken) en nadien met de "twirl" wat te spelen. Vaag, ja. Avatar is geïnspireerd door stukje tekst van The Goo Goo Dolls "You're the closest to heaven that I'll ever be". Nu is tekst beetje veranderd dus...
57. Koud
Tekst is Marydale, die gebruik ik redelijk vaak, vind ik erg mooi. De tekening is eentje van JK Rowling zelf. Ze heeft eens, een paar jaren geleden, wat tekeningen ergens mee vrijgegeven. (Slechte kwaliteit nochtans) Ik heb heel wat met de image moeten doen voor hij het blauw/wit effect had, want de achtergrond was eerder bruin dan wit, zo van dat... De tekst heb ik snel uit mijn duim gezogen. Ik ben ook erg tevreden met de forum-versie bij deze.
86. Keuzes
Ik heb niet erg veel met de image gedaan... Ik vond het zoooo een mooie foto van Sneep. ^^ (Screenshot van wanneer hij naast Perkamentus staat.) Ik heb hem zo geknipt dat hij ietwat "onbekend" lijkt voor de mensen die hem zien. "Many roads to take" komt van het liedje "What if" van Kate Winslet. Ze zingt dan: "Many roads to take, some to joy, some to heartache." Een tekst die bij "keuzes" past. En hoe Sneep kijkt... Het lijkt alsof hij met een dilemma zit. Vandaar "keuzes".
88. School
Screenshot uit de eerste film. Ook zo een plaatje dat niet superbekend gaat voorkomen. Wat met de kleuren gespeeld, tekstje erbij. Niet zoveel werk.
93. Plezier
Supersimpel om te maken, deze avatar. Fotootje van Sneep geknipt (was maar héél klein, niet 100/100), dus in een vak van 100/100 geplakt. Bruine achtergrondkleur gegeven, fotootje een stroke gegeven. Bruine achtergrond ook een stroke gegeven. Tekst erbovenop als achtergrond... Fun! toegevoegd... Klaar! Lettertype is Georgia.

-------------

Geplaatst op: 19 maart 2006 om 14:07

19 maart 2006

Idols - Ronde 9: Ginny en Draco Wallpaper 

Ik zei het verleden week ook al, maar deze keer meen ik het echt: laatste keer dat ik waarschijnlijk zal meedoen. Lol. Is niet moeilijk om er nu uit te liggen, één op 3 ligt er namelijk uit. Dat is 33,33333% kans. Dat is best groot, in mijn geval. Lol.

Anyways... Ik heb gekozen voor de meest "moeilijke" ship. Waarmee ik bedoel dat er zo goed als geen prenten te vinden zijn van Draco/Ginny tesamen. (In tegenstelling tot Hermelien/Viktor bijvoorbeeld...)
Nou ja, ik wou nog eens iets "specialers" proberen.

Heb dus twee foto's gemaakt/geblend met promo-plaatjes van Draco en Ginny. Daarna bruine color overlay, allerlei spul toegevoegd, bepaalde zaken rood gecolorised... Iets wat ik eigenlijk nog nooit ergens heb gedaan. EN in de grote versie (gewoon klikken op deze kleinere versie) zie je ook dat ik streepjespattern heb gebruikt! Lol. Eerste keer of zo. Maar héél lichtjes maar.

Ow. En over de tekst... Ik zat CONSTANT met dat stomme liedje van Tina Turner in mijn kop: Goldeneye van James Bond of zo. En ik kreeg het er NIET, ik herhaal, NIET uit. Dus heb ik maar teksten van dat liedje in de wallie gestopt... *zucht* Dat zal mijn muze ingefluisterd hebben.

Maar klik dus op het plaatje voor de full-size.

http://www.dreuzels.com/bib/fanarts/ps/idols/idols10.jpg">Klik voor full-size

-------------

Geplaatst op: 25 maart 2006 om 09:08

25 maart 2006

HP-Avatars: Dreams-setje Hermelien

Oefening met curves. Ze passen niet echt qua looks bij elkaar, al hebben ze bepaalde elementen gemeen (teksten die op elkaar lijken, zelfde bolletje waar tekst in komt te staan...) Het was ook niet de bedoeling dat de kleuren op elkaar leken. De "positieve" avatar moest "vrolijke" kleuren hebben en de "negatieve" avatar dus wat "sobere" kleuren.

HP-Avatars: Luna Lovegood

Ik geloof nog niet dat ik avas van Evanna Lynch had als Luna Lovegood, bij deze is er dus eentje van haar. Deze ziet er best goed uit op Livejournal, bij een witte achtergrond! (trust me, lol) Iets meer "abstract", de achtergrond. Was ook gewoon wat oefening.

HP-Avatars: Painty set

Deze set vind ik zelf enorm leuk. Eerst wou ik enkel een "verf"-gevoel hebben. Dus de images wat geblurred, gesharpened, zodat het niet een foto-gevoel zou geven, maar eerder het gevoel dat het geverfd of zo was geworden. Daarna heb ik ook met de curves gespeeld (ik had oefening nodig), waardoor de kleuren wat extremer werden en het nog méér verf-achtig werd. En toen de achtergrond grijs gemaakt, bolletje toegevoegd en er tekst in gezet... Ik vind ze in ieder geval zelf heel leuk.

En het is misschien opgevallen (maar waarschijnlijk niet), maar ik zit nu ook op Photobucket, waar ik deze images op heb geupload. Als ze het eens een keertje niet zouden doen, komt dat doordat de limiet van photobucket is overschreden.
Ik zit ook op LiveJournal, waar deze avas ook staan. Onder de naam "CartoonJessie" (verrassing!)

-------------

Geplaatst op: 25 maart 2006 om 18:47

25 maart 2006

HP-Avatars: Draco and Hermione Set

Geweldige plaatjes gevonden waarmee ik wat MOEST doen. ^^ Draco/Hermelien is een supergave ship, vind ik zelf, al zijn de meeste Draco/Hermelien fics barslecht, lol.

HP-Avatars: Verfsetje 1

Nog een setje met een "verf"-look. Allez, zo noem ik het, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Hebben jullie betere naam ervoor?

HP-Avatars: Verfsetje 2

Deze ziet er minder "verf" uit, maar is met dezelfde techniek gedaan. Ik heb er ook textures voor gebruikt, maaaar... Nou ben ik superbang dat ik niet meer weet van wie die zijn. Anyways, ze waren niet van het forum, want dan had ik het wel geweten. Maar toch... Nu voel ik me slecht dat ik het niet weet.

HP-Avatars: Random Avas

Nog twee avatars die niet tot een set behoren. Carlo en Cho. Vind vooral die van Carlo mooi. ^^ Levels zijn fun!

-------------

Geplaatst op: 31 maart 2006 om 22:35

31 maart 2006

HP-Avatars: Voldemort Set

Twee plaatjes waar ik zelf eigenlijk niet zo happy mee ben. Geen goeie kwaliteit, vooral de neus ziet er niet uit. Ach ja.
Ik vond dat er te weinig Voldemort in het Atelier was en daar moest iets aan veranderen.

HP-Avatars: Trio Fools Set

Het trio... Vind ze niet zo goed gecropt. En ik weet het ook niet zo met de kleuren. Ach ja.

HP-Avatars: Perkamentus Set

Ben ik wel héél blij en tevreden mee. Ik vind het een mooi setje.

HP-Avatars: Ron en Hermelien

Een avatar van Ron en Hermelien... Lettertype is Will and Grace (blijft een populaire) en de brush van de blokjes heb ik zelf gemaakt (ik ga niet op zoek naar brushes daarvan als het supereasy zelf te maken is he...)

-------------

Geplaatst op: 02 april 2006 om 12:09

2 april 2006

HP-Avatars: Ron en Hermelien Set

Een heel klein setje met een LJ icon met eens niet een vierkantig formaat. (Voor de verandering) en van die LJ icon heb ik twee (wel vierkante) forumavatars geknipt.

HP-Avatars: Harry en Perkamentus Set

Een setje van 7 avatars van de eindscène met Perkie en Harry in de vierde film... Lettertype Will and Grace (ik heb er iets mee, ik geef het toe). Veel curves. En dan nog een light texture (zelf gemaakte). Die light texture is in alle avas hetzelfde...
Oh, het laatste plaatje vind ik erg slash. *lolt* Maar daarom des te lolliger.

-------------

Geplaatst op: 03 april 2006 om 12:19

2 april 2006

HP-Avatars: Harry en Hermelien Set

Ik ben er verliefd op. ^^ De tekst brushes in de achtergrond zijn van kabukikatze. Alle andere stocks van mezelf. (Dus, light stocks, tiny text, etc... zelf gemaakt)

HP-Avatars: De Tweeling Set

Vind ik ook erg mooi. ^^ (Was gisteren in een creatieve bui toen ik deze sets, ook die van hierboven, maakte.) Allemaal eigen stocks gebruikt.

HP-Avatars: Varia

En twee varia-avatars. Eentje van Harry en eentje van Robert Pattinson (Cedric). Vind ze ook allebei goed gelukt. Lol. Voor de avatar van Robert heb ik een brush gemaakt van een texture van Absolute Trouble en er nog wat zaken aan toegevoegd. (Uiteindelijk lijkt het niet zo erg meer op de stock van Absolute Trouble, maar toch nog credit geven.)
De achtergrond bij "Fallen Hero" zijn die spiegels bij de Hersenpan.

-------------

Geplaatst op: 13 april 2006 om 18:09

13 april 2006

HP-Avatars: Griffoendor Boys Set

Omdat de jongens van Griffoendor niet zoveel aandacht krijgen...

HP-Avatars: Stanislav en Robert Set

I'm gonna see Stanislav! *squee* Ben eigenlijk vooral tevreden hoe die van Robert uitziet, die is weer eens zoveel mooier dan die van Stanislav. *zucht* Robert ziet er mooi uit met curves. ^^

HP-Avatars: Viktor

En eentje van Viktor.

-------------

Geplaatst op: 01 mei 2006 om 14:03

1 mei 2006

HP-Banner en Avas: The Weasley Twins

Ik hoop nou echt dat ze in anderhalve week naar Nederland komen, anders zou ik het heel jammer vinden dat ze niet komen! Maar ach... Ik blijf dan natuurlijk niet bij de pakken neerzitten en ben dan blij met het geld dat ik dan heb uitgespaard... Al moet ik dan wel met Meike ergens naar Nederland gaan met de trein. ^^ We hebben al een voordeelkaartje bij de Blokker gekocht!

-------------

Geplaatst op: 01 mei 2006 om 17:12

1 mei 2006

HP-Banner en Avas: It's written all over Hermione's back

Daar ben ik dan weer met een nieuwe banner en bijhorende avatars. Het is al vaker gedaan, maar ik wilde wat maken met Hermelien-plaatjes van het bal en was opeens dat rose ook beu. Dus toen heb ik haar maar een mooie blauwe jurk gegeven.

De banner is oorspronkelijk 800 pixels breed! Dit is de kleine versie... Wat doe ik met de grote versie? Ik heb geen idee... Misschien dat ik er nog eens een keertje naar link of zo.

-------------

Geplaatst op: 17 juni 2006 om 21:58

17 juni 2006

Tolga en Stan Banner

Schandalig! Ik had al eeuwen niets meer geupdate, terwijl ik heus nog wel veel ben beziggeweest met photoshop. Mijn avatar100 heeft ook niet echt stilgelegen (alhoewel ik niet meer dan 40 avatars klaar heb op het moment), maar ik ben toch vooral beziggeweest met non-HP werkjes (in de tokentopic te zien) en dan alles voor de site van Tolga Safer.

http://www.tolga-safer.com - www.tolga-safer.com

Alle layouts die je daar ziet zijn van mij. Daar heb ik dus veel tijd in gestoken. Er staan ook een heel aantal Tolga-avatars online, daarzo dus.

Deze heb ik voor Alberta gemaakt, zodat ze die kan gebruiken op andere Engelse fora.

%5bimage%5d%20

Ik heb ook voor mezelf een GEANIMEERD bannertje gemaakt, maar om dat te zien, verwijs ik jullie naar mijn http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=2047&PID=448733#448733 - galerij , aangezien het getekend is!

-------------

Geplaatst op: 11 januari 2007 om 19:47

11 januari 2007

Inzending Ateliers Next Top Designer

Ik weet het, ik hoor me te schamen voor zo lang niets meer gepost te hebben. Nu, een tijdje heb ik geen zin gehad. Een tijdje heb ik geen tijd gehad. Een tijdje heb ik geen photoshopprogramma dat werkte gehad. En een tijdje heb ik gewoon andere dingen gedaan.

Maar goed, ik ben terug en binnen een maand, JA, februari, krijg ik een nieuwe computer waar ik hopelijk nog méér kan doen! Hopelijk ook filmpjes posten. ^^ Mijn nieuwe baby heeft 2000 MB RAM, 200 Gigabyte aan geheugen, een geweldige graphics card én meer. Oh yeah baby! (Voor hoeveel vraag je? 550 Euro. Handig als je vriend wat pc's in elkaar kan steken.) (Zit wel geen scherm/toetsenbord/muis/printer bij. Die heb ik namelijk al. Ook een nieuw scherm, 20 inch. ^^ Ook erg mooi.)

Maar goed. Ik hoop mee te doen aan ANTD en heb eens een soortement stijl geprobeerd die ik nog nooit heb geprobeerd (of gezien in het Atelier, al moet ik toegeven dat ik de laatste tijd niet meer zoveel heb rondgekeken in het Atelier. Zullen we maar verandering in brengen?)

-------------

Geplaatst op: 14 april 2007 om 13:01

14 april 2007

Inzending Atelier Idols #2

En ik ga weer eens proberen aan een wedstrijd mee te doen... Deed altijd graag mee aan Atelier Idols en wil het dus nog wel eens een keertje proberen, al ben ik... nou ja, vervreselijkt. 
Paar nieuwe icons...

-------------

Geplaatst op: 16 mei 2007 om 06:33

16 mei 2007

Non-HP Avatars: Heroes Icons

Deze zijn sinds gisteren in de tokentopic bijgevoegd, ergens op de voorlaatste pagina. Ik vind Heroes een superleuke serie. Deze icons zijn met beelden uit aflevering 21. (Tevens ook de laatste die ik heb gezien, hopelijk zie ik vandaag 22)

-------------

Geplaatst op: 22 mei 2007 om 21:50

22 mei 2007

HP-Forumavatars: Order of the Phoenix

Ik vind het best therapeutisch om een beetje "saai" te photoshoppen op het moment. Voel me niet lekker en dan is het "gemakkelijk" om je gedachten ergens anders op te zetten als je iets simpels maakt met photoshop. Mijn frustratiedrempel is erg laag, dus ik ga het mezelf niet moeilijk maken in het maken van avatars...

Deze zijn voor het forum, van stills van Order of the Phoenix. Jullie mogen ze allemaal gebruiken! Enjoy!

-------------

Geplaatst op: 24 juni 2007 om 16:21

24 juni 2007

Bib-recensie-banners: Ministerieset

Banners die men misschien binnenkort in de bib gebruikt bij recensies en meer? Werkwijze is ongeveer hetzelfde als bij de avatars hieronder.

-------------

Geplaatst op: 24 juni 2007 om 19:23

24 juni 2007

HP-Avatars: Grunge+Flashy color icons

Hier een paar icons die ik vandaag heb gemaakt met plaatjes van de vijfde film. Grunge randjes en regenboogkleuren.

HP-Avatars: Random

Nog wat random prul van vandaag. Niet allemaal even goed, maar ach. Oefenen, oefenen, oefenen. Alle feedback blijft welkom.

HP-Avatars: Remus en Tonks

Het schattigste koppel van ze allemaal. De eerste lijkt nogal op de eerste set van hierboven, maar hoort er toch niet bij. Was ongelooflijk plezant die te maken. (Is geblend, duh.) De tweede is meer een "Remus die droomt van Tonks"-icon. En de derde is gewoon een mooie foto van David Thewlis. Die man is soms zooooo mooi! Maar helaas... Meestal... zooooo ieuw!

-------------

Geplaatst op: 24 juni 2007 om 21:48

24 juni 2007

HP-Wallpaper: Remus+Tonks

Dacht zo: Die icon is niet slecht hierboven, maar zo klein... Maak er anders een wallie van?
En... Tadaaa...
Wallie.
Grote versie: http://i70.photobucket.com/albums/i110/CartoonJessie/Harry%20Potter/remustonks1.png - Hierzo
Ik stuur hem ook in voor de Atelier uitdaging.

Als je hem wil gebruiken op je pc, is deze wallpaper 800/600 groot.
Dat betekent echter niet dat je, als je een grotere resolutie hebt, hem moet gaan spreiden!
Neenee. Centreer hem dan en zet de achtergrondkleur op zwart! Trust me. Veel cooler!

Ik heb vandaag mijn Atelier ook maar wat opgeruimd. Helaas zijn er van de eerste pagina een paar berichten verwijderd. Die links werkten niet meer... Dus tja... Dan is er niet veel mee aan te vangen he?

-------------

Geplaatst op: 01 juli 2007 om 15:36

1 juli 2007

HP-Avatars: Snow Patrol Set

Hier een set volledig gebaseerd op Chasing Cars van Snow Patrol. Beetje vreemd misschien... Maar dat liedje stond net (toevallig) op en ik was een foto aan het zoeken om iets mee te doen. Toen ik die foto zag en dat liedje hoorde dacht ik: "Dat zit goed." Dus ben ik aan de slag gegaan en voila.

-------------

Geplaatst op: 01 juli 2007 om 16:09

1 juli 2007

HP-Avatars: Grunge Set

Een Grunge Setje gemaakt met foto's in redelijk slechte kwaliteit. Groter dan dit zien die plaatjes er maar lelijk uit. Ik hoop dat ze snel in betere kwaliteit komen!

HP-Avatars: Random

Meer icons gemaakt met die "slechte kwaliteit foto's". Die van Tonks vind ik zelf heel leuk.

HP-Forumavatars: Nog eens Order of the Phoenix

Meer forumavatars van Order of the Phoenix. Ditmaal screenshots genomen van de nieuwe filmpjes, die in Photoshop geplakt en daar snel forumavatars van gemaakt. Simpeler dan dit kan haast niet.
De kwaliteit is alles behalve super. Maar goed. Tzijn tenminste plaatjes die je niet in de andere Ateliers ziet en daar ben ik ook al blij mee.

Als iemand één van deze forumavatars mét tekst zou willen hebben, mag hij of zij me altijd pm'en en dan voeg ik wel wat eraan toe.

-------------

Geplaatst op: 04 juli 2007 om 14:49
4 juli 2007

Atelier-Banner: Just Jessie

Ik vond het wel tijd voor een nieuwe Atelierbanner en met mijn nieuwe fototoestel kan ik ook een timertje opzetten enz... dus heb ik deze ochtend even wat foto's genomen voor een bannertje mee te maken. Mijn vorige dateerde van februari 2006. Een nieuwe mocht dus wel.
Tadaaa... Here it is. Reacties welkom!

Fans van The Three Musketeers of The Secret Garden, ga naar de tokentopic. Daar heb ik wat non-HP werkjes van deze films gepost. Reacties erop zijn altijd welkom.

-------------

Geplaatst op: 09 juli 2007 om 14:41
9 juli 2007

HP-Icons: Trio Retro Borders

Maar weer wat geëxperimenteerd. Bordersetje van DeviantArt gehaald en verder wat lightstocks gemaakt om de achtergrond van het plaatje wat anders te belichten. Bwah. Ik vind ze meevallen maar niet super. Die van Rupert vind ik het beste.

HP-Icons: Trio Retro Borders

Luna! En heb allerlei selective colouring dingen en zo gebruikt. Curves, selective colouring, color balance, levels... Prul! Dikke prul allemaal!
Ma ja. Oefening he.

-------------

Geplaatst op: 13 juli 2007 om 21:55
13 juli 2007

HP-Icons: Superslechte-kwaliteit plaatjes

*heeft screenshots van de vijfde film* Maar... ze zijn barslecht. -___- Echt vreselijk slecht. Ik kan niet benadrukken hoe slecht. Een verspilling van die 100 MB maar tot nog toe de enige screencaps die ik heb en hey, originele plaatjes staat toch al garant voor een beetje originele creaties en dat is ook wat.

Maar goed. Heb vanalles geprobeerd om deze plaatjes ietwat degelijk te presenteren maar het was echt rampzalig. Heb een tutorial van bobby gelezen en dat hielp nog een beetje om de rampzaligheid van de screenshots wat te verhelpen met een blur-effect. Heb zelf wat met de kleuren gezooid omdat ook die heel flauw waren. Here it is.

HP-Icons: Fangs Favorites

Plaatje van Hagrid's hut gevonden waar Fang op stond (Muil) en gevolg is meer wazigheid in mijn icons... damn you guys, help me out here. XD

HP-Icons: Random Junk

Nog wat random plaatjes. De middelste is gemaakt met een bad-quality-cap van de vijfde film. De andere twee met goeie kwaliteit foto's.

-------------

Geplaatst op: 02 augustus 2007 om 20:02
2 augustus 2007

Forumavas: Dreuzels Idols

In de Grote Zaal is Dreuzels Idols van start gegaan. Wat deze format inhoudt zullen jullie bij het lezen van de naam ook wel doorhebben? In ieder geval, ga zeker eens kijken en gebruik één van deze forumavas om het event te promoten! 

-------------

Geplaatst op: 04 augustus 2007 om 14:35
4 augustus 2007

Forumavas: Dreuzels Idols #2

Nog meer icons van Dreuzels Idols. Al deze icons bevatten titels van liedjes... Gebruik naar hartelust als je Dreuzels Idols volgt!

-------------

Geplaatst op: 18 augustus 2007 om 18:27
18 augustus 2007

School-stuff: Etiketjes

Simpele etiketjes om te verwerken op je schoolboeken!

-------------

Geplaatst op: 25 augustus 2007 om 21:29
25 augustus 2007

-------------

Geplaatst op: 25 augustus 2007 om 21:33
25 augustus 2007

RPG-Stuff: Banner

Een banner van de Groeps-RPG in Zwadderich. Jup en de titel is dus "Portalen der Magie". En ik ben Sneep. XD Yeay.

De reusachtige Wallie hou ik exclusief voor de Zwadjes, dan hebben ze ook nog wat. En hier wat icons.

-------------

Geplaatst op: 01 september 2007 om 16:22
1 september 2007

LIMS: Voorronde

Ik ga proberen mee te doen aan Daphne's nieuwe wedstrijd: LIMS. Last Icon Maker Standing. Ik hoop nog eens door de selectie te geraken, dat is al een tijdje geleden dat ik nog ergens aan heb kunnen meedoen.

Deze 4 icons zijn van de voorronde en de twee eerste zijn dus nieuw, de twee laatsten stonden hier al ergens:

En jup, nog wat etiketjes voor school!

-------------

Geplaatst op: 01 september 2007 om 16:54
1 september 2007

Hp-Icons: Dumbledore's Army

Deze icons zouden een setje worden in de aard van mijn Snow Patrol setje op een pagina terug... Maar ik vond geen geschikte teksten voor erop... Dus laad ik ze maar zo op. Jup. Tekstloos. Jammer, maar helaas.

-------------

Geplaatst op: 02 september 2007 om 12:25
2 september 2007

Hp-Icons: Een nieuwe Icon100

Ik wilde nog eens een icon100 proberen. Die van Sneep heb ik nooit afgewerkt, die vond ik best moeilijk worden (en ik wilde het niet allemaal hetzelfde doen)... Maar ik wil écht wel eens een soortement icon100 proberen, dus doe ik het nu. Stel niet uit wat je vandaag ook kan doen!
Dit keer andere thema's. 50 vaste thema's en 50 icons naar eigen keuze.

001. Forgiveness 002. Abandoned 003. Smile 004. Innocence 005. Moonlight
006. Stars 007. Numb 008. Friendship 009. Hero 010. Romance
011. Pride 012. Destiny 013. Faith 014. Memories 015. Cute
016. Glitter/Shining 017. Power 018. Fight 019. Anger 020. Sadness
021. Sacrifice 022. Loneliness 023. Believe 024. Colorful 025. Secrets
026. Annoyed 027. Eyes 028. "Happy" endings 029. Pain 030. Kiss
031. Regret 032. Music/Song 033. Humor/Laughter 034. Shocking 035. Attack
036. Serenity 037. Animal 038. Enemy 039. Betrayal 040. Lost
041. Rain 042. So Close 043. Food/Sweets 044. Tears 045. Defeat
046. Darkness 047. Lightness 048. Protect 049. Black & White 050. Beauty

-------------

Geplaatst op: 02 september 2007 om 19:33
2 september 2007

Hp-Icons: Icon100 Deel 2

Ik zal hier de tweede helft van de Icon100 zetten. Dat zijn toch nog 50 icons in totaal. *fluit* Deze pagina zal niet snel gaan laden bij mensen! Aiaiai... Maar ik wil het wel een beetje overzichtelijk houden en dan is het leuk als ze bij elkaar staan.
Dit zijn dus de vrije keuze icons.  

051. A/C
052. A/C 053. A/C 054. A/C 055. A/C
056. A/C 057. A/C 058. A/C 059. A/C 060. A/C
061. A/C 062. A/C 063. A/C 064. A/C 065. A/C
066. A/C 067. A/C 068. A/C 069. A/C 070. A/C
071. A/C 072. A/C 073. A/C 074. A/C 075. A/C
076. A/C 077. A/C 078. A/C 079. A/C 080. A/C
081. A/C 082. A/C 083. A/C 084. A/C 085. A/C
086. A/C 087. A/C 088. A/C 089. A/C 090. A/C
091. A/C 092. A/C 093. A/C 094. A/C 095. A/C
096. A/C

097. A/C
098. A/C

099. A/C

100. A/C

-------------

Geplaatst op: 11 mei 2008 om 21:19
11 mei 2008

Hp-Wallies: Cho en Tonks

Hmmm... Ik moet verder met die icon100 van hierboven! Waarom ben ik zo slecht in icons maken? *zucht*

Nou ja, al mijn photoshop-skills zijn gestagneerd in vergelijking met die van de andere Atelieristen. Waar zoveel mensen kwalitatief nu twintig keer beter zijn dan mij, ben ik nou... Nou ja, niet beter dan vroeger. Met Atelier Idols ben ik ooit derde geworden! *zucht* Derde!
En nou kom ik vast niet meer door de selecties voor zo een dergelijk project. *moppert*

Maar goed! Ik had vandaag dat nieuwsbericht van Karen op de hoofdsite gezien, met een heleboel nieuwe foto's in een Braziliaanse galerij of zo. Ik op die galerij gaan kijken en ik zag PRACHTIGE promotiefoto's die ik nog niet had gezien ten tijde van de vijfde film. Ik MOEST er gewoonweg iets mee doen!

En zie hier... Twee... Redelijk simpele wallies. Ik had zin om wat te blenden. Heb bij die van Cho wat met de kleuren gespeeld, bij die van Tonks amper omdat ik de kleuren wel mooi vond. Het blenden vind ik er ietsje minder mooi, maar tja, je kan niet alles hebben.

Klik op de preview van de wallie om naar de grote versie te worden genomen.

http://i70.photobucket.com/albums/i110/CartoonJessie/Harry%20Potter/wallietonks1.png">

http://i70.photobucket.com/albums/i110/CartoonJessie/Harry%20Potter/walliecho1.png">

-------------

Geplaatst op: 11 mei 2008 om 22:23
11 mei 2008

Hp-Wallie: Zilvergroene Herinneringen

Enkele jaren geleden, ten tijde dat enkel het vijfde boek was verschenen, heb ik een fanfic geschreven genaamd Zilvergroene Herinneringen. Het speelde zich af in het zevende jaar van Harry en Sneep krijgt het er wel erg moeilijk tijdens de Dooddoenersbijeenkomsten! Alsof de martelingen van Voldemort niet genoeg zijn, wordt hij ook nog eens geplaagd door gevoelens voor Tonks die hij liever zou willen uitsluiten... Maar tja... Ook Zwadderaars worden verliefd. Enkel worden zij het op de verkeerde momenten!

Lees de fanfic over al je favo Zwadjes http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=2511&PN=1 - hierzo . En klik op het plaatje hieronder als je een grotere Wallpaper-versie wil hebben.

http://i70.photobucket.com/albums/i110/CartoonJessie/Harry%20Potter/WallieZilvergroeneHerinneringen.png">

-------------

Geplaatst op: 13 mei 2008 om 18:05
13 mei 2008

Hp-Wallie: Nogmaals Tonks

Ik had nog wat plaatjes van Tonks liggen, dus heb ik nog maar een andere wallie gemaakt ermee. Klikken op het plaatje voor de grote versie te zien.

http://i70.photobucket.com/albums/i110/CartoonJessie/Harry%20Potter/wallietonks2.png">

http://i70.photobucket.com/albums/i110/CartoonJessie/Harry%20Potter/wallietonks3.png">

Hp-Forumicons: Tonks

Hier zijn dan wat forumicons van Tonks.

En een verzoekje voor Ramon:

-------------

Geplaatst op: 27 mei 2008 om 14:08
27 mei 2008

Forumavatars: Icon 100

Op de vorige pagina kunnen jullie mijn Icon100 vinden. Deze is nog niet af en ik zet er geregeld nieuwe icons tussen, maar meestal gaat dat ongezien want mijn topic gaat erdoor niet omhoog.

In ieder geval, ik heb een paar van mijn favoriete Icons uit de reeks tot nog toe (ik zit bijna in 1/3e!) tot forumicons gemaakt! Dus hier is een klein setje forumavatars van mijn Icon100.

-------------

Geplaatst op: 06 juli 2008 om 13:49
6 juli 2008

Schoolstuff: HP6 Etiketten

Etiketten gemaakt van foto's van de zesde film. De vakantie is nog maar net begonnen, maar met deze kunnen jullie je alvast voorbereiden op het komende schooljaar. ^^ 

-------------

Geplaatst op: 01 augustus 2008 om 10:22
1 augustus 2008

CD-Covers: Severus Snape Fanmix

Een fanmix van Severus Sneep voor de verjaardagswedstrijd van Harry en Rowling in het Atelier.

-------------

Geplaatst op: 15 februari 2009 om 19:46
15 februari 2009

Wallie: Harry Potter and the Half-Blood Prince

Een wallpaper met promoplaatjes van de zesde film. Ben er zelf niet kapot van, maar heb al lang geen "grote" werkjes meer gemaakt. Het laatste half jaar bijna uitsluitend icons gemaakt. 

-------------

Geplaatst op: 15 februari 2009 om 21:16
15 februari 2009

Schoolstuff: Grunge etiketten HBP

De techniek en enkele plaatjes van hierboven gerecycleerd en er etiketten mee gemaakt in grunge-stijl. Ik had er oorspronkelijk nog 3 meer, maar die vond ik lelijk en heb ik dus niet gepost. Sommigen van deze vind ik heel mooi, anderen zeggen me dan weer niet zoveel.

-------------

Geplaatst op: 15 februari 2009 om 22:30
15 februari 2009

Wallpaper: Grunge Hermelien en Draco

Over deze wil ik HEEL graag jullie mening, feedback en ideeen horen! Moet ik hem zo laten? Zelf vind ik hem wat leeg. Maar wat zou daar dan toegevoegd moeten worden? Ik hoop echt dat een aantal mensen hierover willen zeggen wat ze vinden - alvast bedankt!

-------------

Geplaatst op: 15 februari 2009 om 23:09
15 februari 2009

Wallpaper: Grunge Hermelien en Draco #2

De feedback die ik van Meef, Benny en Manu heb gekregen over bovenstaande wallie was redelijk uiteenlopend. Benny vond die hierboven mooi en de leegte benadrukte volgens hem de genoemde "silence"... Meef en Manu waren het er beiden over eens dat de plaatsing niet gecentreerd moest zijn. Manu zag ook nog eens liefst meer kleur erbij. Meef zag liever meer tekst eronder.

Heb dus wat color overlays gedaan en een tiny text overlay (maar die zie je amper tenzij je het weet.)

Dit is het tweede resultaat. Feedback is nog steeds welkom!!!

-------------

Geplaatst op: 16 februari 2009 om 18:48
16 februari 2009

Icons: Grunge Hermelien en Draco #2

Save the planet - recycleer ook eens wat!!

... Ik denk niet dat ze wallies en zo bedoelen als ze het over recycleren hebben, maar ik doe het toch!

Hier een paar icons van bovenstaande wallie. Ik vind de icons wel tof.

-------------

Geplaatst op: 21 februari 2009 om 13:57
21 februari 2009

Wallpaper: Uh oh - Sneep en Loena

Geinspireerd door Atelier Idols - waar de taak was om een wallie van een Uh-Oh ship te maken. Haast iedereen ging voor slash, maar leerkracht/leerling is natuurlijk veel leuker!! XD Hehe. (En een tikkie meer uh oh.)

Ik dacht dat de tekst "We are not so different, you and I" wel goed zou passen bij Sneep en Loena. En toen bedacht ik mij dat dat hetgeen is wat Doctor Evil tegen Austin Powers zegt. (D'oh!) Maar toen was de wallie al af!

Maar goed. Sneep en Loena zijn een geweldige ship omdat ze heel wat gelijkenissen hebben, maar toch tegenpolen zijn. Beiden werden ze op school uitgesloten, hadden ze weinig vrienden en hadden ze een nickname - Snivellus en Loony Lovegood - maar anderzijds is Sneep dan weer iemand die meer wetenschappelijk is terwijl Loony ook in dingen gelooft die niet zijn bewezen. En terwijl Sneep een duister persoon is, is Loena een kleurrijk persoon. Dus er zijn gelijkenissen, maar ook tegenstellingen. That's what I like about the ship. 

Oh: weetje!
Alan Rickman wordt vandaag 63! Dat is maar ongeveer 4 keer zo oud als dat Evanna Lynch is!

-------------

Geplaatst op: 21 februari 2009 om 15:26
21 februari 2009

Wallpaper: Trio

Op advies van Daphne een simpelere wallpaper voor de leden van Dreuzels.

-------------

Geplaatst op: 21 februari 2009 om 19:55
21 februari 2009

Wallpaper: Half Blood Prince - Choices

Markju merkte op dat er in het Atelier veel te weinig wallpapers voor ook jongens zijn. Vandaar deze wallpaper die volgens mij veel meer jongens zou moeten aanspreken dan de andere wallpapers in dit Atelier.

Het plaatje van Harry en Draco vind ik echt cool. Ik kom er niet over uit hoe hot Tom Felton is in de film - maar als je foto's van hem ziet op premieres of zo, dan is het meteen een pak minder! Niet te doen.

-------------

Geplaatst op: 19 november 2009 om 23:17
19 november 2009

Banner: Bevroren Hart

Hemeltjelief! Het scheelde niet veel of ik was een volledig jaar niet meer in mijn eigen Atelier geweest!! Ik zweer je dat het niet zo lang geleden leek! Echt! Hoe kan de tijd zo snel vliegen?

Maar ik ben deze maand dus bezig met Nanowrimo - een schrijfuitdaging waarin je op 30 dagen een verhaal van minimum 50 000 woorden af moet schrijven. Mijn Harry Potter Fanfictie - Bevroren Hart - telt nu al meer dan 58 000 woorden en is bijna af - dus dat moest gevierd worden.

Vandaar dat ik photoshop opende en deze banner maakte... De foto van Loena vind ik echt wel prachtig en ik ben erg dankbaar dat Evanna Lynch zo een prachtige photoshoot heeft gedaan - ze lijkt er meteen wat ouder op. Mooi meegenomen, want in mijn fanfic zou ze 26 horen te zijn.

-------------

Geplaatst op: 20 november 2009 om 23:55
20 november 2009

Promoposter: Bevroren Hart

Ik kon het niet laten om een haast identiek plaatje te gebruiken voor een promoposter... I just love these piccies so much. Evanna ziet er perrachtig uit hierzo. En Sneep mag er natuurlijk ook wel zijn! Met zijn wilde haardos/pruik.

-------------

Geplaatst op: 27 december 2009 om 22:57
27 december 2009

Boekenleggers: Mighty Duos

Hier drie boekenleggers gemaakt als cadeautjes voor de "12 Dagen voor Kerstmis".

Ginny en Ron voor Nicole. Marcel en Loena voor Kimberley. Ron en Harry voor Rachel.

-------------

Geplaatst op: 27 december 2009 om 23:02
27 december 2009

Boekenleggers: Happy Shipping

Hier de vier overige boekenleggers die ik heb gemaakt voor de 12 Dagen voor Kerstmis. Deze zijn meer ship-geinspireerd dan de bovenstaande.

Loena en Severus voor Phoenix. Songtekst van Supermassive Black Hole van Muse.

Voor Christa een blend van Ginny en Draco.

Voor Sandy een blend van Hermelien en Draco. Lyrics zijn van het liedje The Beauty and the Tragedy.

Voor Emma lover deze boekenlegger van Harry en Hermelien.

-------------

Geplaatst op: 11 januari 2010 om 22:26
11 januari 2010

Cover: Bedolven onder Mysteries

Sammy heeft een nieuw verhaal in de bib! En ik was snel genoeg met me aan te melden om haar bannertje te maken... Dit is het geworden, en ik ben er best tevreden mee! Ik denk dat het wel bij haar verhaal zal passen.

Haar fic kunnen jullie hier lezen: http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=27062&PID=1136802#1136802 - http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=27062&PID=1136802#1136802

-------------

Geplaatst op: 24 januari 2010 om 21:56
24 januari 2010

Fanmix: Zielsverwant

Eindelijk heb ik dan een fanmix gemaakt!! Sneller dan verwacht - ik dacht niet dat het me al in januari zou lukken om de fanmix af te werken... De fanmix is geinspireerd door mijn verhaal Zielsverwant, wat ook in de bib staat. (Link: http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=27030 - http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=27030 ) (In de bib vind je in het laatste bericht ook extracten uit alle liedjes - stukjes lyrics dus)

Je ziet ook de link waar je de fanmix - met de cover art en alle liedjes zelf - kan downloaden. Enjoy!

Download de fanmix op:

http://cartoonjessie.com/downloads/Zielsverwant%20Fanmix.zip - - http://cartoonjessie.com/downloads/Zielsverwant%20Fanmix.zip

Tracklist

1.      The Beauty and the Tragedy – Trading Yesterday

2.      Broken – Lifehouse

3.      Again – Lenny Kravitz

4.      Growing on Me – The Darkness

5.      No One – Aly and AJ

6.      True Colors – Kalan Porter ft. Theresa Sokyrka

7.      Sweet Child of Mine – Guns N’ Roses

8.      No Air (piano acoustic) – Boyce Avenue

9.      Halo – Beyonce

10.  Revolve – Nine Days

11.  Broken Wings – Flyleaf

12.  Your Arms Feel like Home – 3 Doors Down

13.  I Believe – Diamand Rio

14.  Een en Alleen – Blof

-------------

Geplaatst op: 06 februari 2010 om 22:35
6 februari 2010

Cover: De Keuze

Valt het al op? Ik heb een OTP gevonden. (One True Pairing)
Voor zij die de term niet kennen, een One True Pairing is een ship die je zoveel shipt dat je inspiratie amper nog ruimte overlaat voor andere ships... Ik merk het alvast iedere keer als ik een plot bedenk... Ik kom telkens weer bij een verhaal rond Loena en Sneep terecht.

Ik ben momenteel een plot aan het uitwerken voor een fic waaraan ik nog moet beginnen. Ik weet niet WANNEER ik eraan begin, want ik moet Bevroren Hart eerst nog afwerken (maar ben aan het wachten op de betas) en verder moet ik ook nog GidS afschrijven (wat heel moeilijk is, aangezien ik constant aan Sneep en Loena denk...)

"De Keuze" vertrekt vanuit canon-HP7, maar 1 keuze verandert het hele verhaal. Wat als Sneep Loena probeert te behoeden voor de Dooddoeners in de Malfidus Villa? Laat me alvast zeggen - je krijgt een heel ander boek. Dit covertje is geinspireerd (en tegelijkertijd ook inspiratie) voor De Keuze.

-------------

Geplaatst op: 07 februari 2010 om 01:37
7 februari 2010

Wallpaper: Collage van Sneep/Luna werkjes

Ik moest een leuke wallie hebben van Sneep/Luna en had eerst een kleurrijke collage gemaakt van al mijn Sneep/Luna werkjes. Maar het zag er dus best wel vreselijk uit. Veel te kleurrijk. Dus heb ik het maar grijs/groen gemaakt nu. En anders geschikt, want eerst stond het helemaal vol, best lelijk. En korte stukjes van teksten beneden geplakt die voor mij een inspiratie zijn in het uitdenken van Sneep/Luna plots. En nu ben ik wel tevreden met de wallie.

Ik betwijfel of iemand anders zo gestoord is als ik om hem te gebruiken, maar heb hem ook beschikbaar in groter formaat, als iemand het wil zien of de teksten eens wil lezen:
http://i70.photobucket.com/albums/i110/CartoonJessie/Harry%20Potter/lunasnapecollagewallie.png - http://i70.photobucket.com/albums/i110/CartoonJessie/Harry%20Potter/lunasnapecollagewallie.png

-------------

Geplaatst op: 20 februari 2010 om 19:49
20 februari 2010

Icons: I use Sectumsempra to cut my pancakes!

Het is allemaal Sonja haar schuld. Ze zei voor de grap dat ze haar pannekoeken met Sectumsempra sneed en zie... Dan maak ik deze domme icons...

-------------

Geplaatst op: 25 februari 2010 om 17:20
25 februari 2010

Cover: Sleutel der Liefde 2

Deze heb ik gemaakt in midden-januari, maar nog even geheim gehouden omdat Blossom nog steeds bezig was met deel 1 van Sleutel der Liefde. Zoals jullie zien is het de cover voor Blossom's vervolgfic op De Sleutel der Liefde. De fic komt er binnenkort aan! (Ik weet dat ze al enkele hoofdstukken ver in deel 2 zit) Dus binnenkort allen naar de bib!

-------------

Geplaatst op: 28 februari 2010 om 23:07
28 februari 2010

Cover: Vleermuizen en Radijsjes

Voor mijn one-shot topic in de Bibliotheek heb ik een cover gemaakt van Loena en Severus - simpelweg omdat ik ga proberen zoveel mogelijk one-shots te schrijven over hen twee. Ik weet niet of ik ooit aan de 100 zal geraken - maar stel me al tevreden bij 30!

De topic vinden jullie hier: http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=27280 - http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=27280

-------------

Geplaatst op: 10 april 2010 om 13:40
10 april 2010

Icons: Varia

Ik was begonnen aan een HP Icon100, maar heb deze niet afgewerkt. Dit zijn de icons die ik al af had en toch in mijn Atelier wil zetten, want sommigen vind ik wel heel leuk.

-------------

Geplaatst op: 03 juli 2010 om 19:22
3 juli 2010

Forumicons: A Very Potter Musical

Ik breng jullie - iets meer dan een jaar na de originele premiere - een tribute aan A Very Potter Musical, de enige echte Pottermusical! Op 22 juli volgt A Very Potter Sequel - het vervolg! Ik kan alvast niet wachten op deze show boemvol fantastische liedjes, hilarische one-liners en te gekke acteurs!

Voor de originele musical zelf te zien op Youtube, bezoek de pagina van Team Starkid: http://www.youtube.com/user/StarKidPotter#p/c/C76BE906C9D83A3A - http://www.youtube.com/user/StarKidPotter#p/c/C76BE906C9D83A3A

Voel je vrij om ze zelf te gebruiken op het forum!

-------------

Geplaatst op: 03 juli 2010 om 22:41
3 juli 2010

Banner: Junior van Merdyff

Voor de uitdagingen van de Superstart van de Vakantie heb ik een Titelbanner gemaakt voor het verhaal Junior - geschreven door Merdyff. Ik hoop dat ze het op zijn minst een mooi en inspirerend plaatje vindt dat ze zal opslaan op haar pc. Ik vond het alvast een mooie foto van David Tennant. (Barty Krenck Junior.)

Vandaag post ik alvast deze banner als teaser. De rest van mijn creaties voor de uitdagingen deel ik pas op de 9e ten vroegste. :-)

-------------

Geplaatst op: 10 juli 2010 om 18:07

10 juli 2010

Banner: Elijah's One-Shots

Ook Elijah kreeg van mij een bannertje voor zijn one-shots. :-) En aangezien hij zoveel over de Wemels schrijft... moesten ze er allemaal opstaan!

-------------

Geplaatst op: 10 juli 2010 om 22:06

10 juli 2010

Banner: Avana's One-Shots

Avana wilde graag iets wat rose met paars was. Dat vond ik best moeilijk, want ik heb niet zo heeeeel veel met die kleuren en vind het een tikkeltje gay. Anderzijds schrijft ze geregeld slash, dus dat mag dan wel. ^^ En natuurlijk was het ook wel leuk om Harry en Draco erop te plakken. Ze staan zo leuk bij elkaar!

-------------

Geplaatst op: 10 juli 2010 om 22:08

10 juli 2010

Banner: Thorn Flamink

Thorn Flamink is een verhaaltje van Vampie hier op het forum. Het was zelfs 1 van de allereerste fics OOIT op Dreuzels. Maar Marijke is dus een paar jaartjes niet zo actief geweest op Dreuzels en haar verhaal is toen verdwenen van het forum. Nu gaat ze het echter weer herschrijven en opnieuw posten!

En ze vroeg een bannertje aan... Dus... Heb ik wat dementors gepakt (want het ging over een Dooddoener in Azkaban) en eigenlijk zo goed als niets aan dat plaatje veranderd. Enkel titeltje erop gezet en naam en kadertje et voila. Een bannertje. En ik vind hem nog geslaagd ook!

-------------

Geplaatst op: 11 juli 2010 om 17:41

11 juli 2010

Banner: De Tijdverdrijver

Speciaal voor maallee ben ik begonnen aan het schrijven van een Loena/Sneep ficje. (Wat?! Alweer?!) (Jup.) (You can't stop me.)

Buiten het feit dat ik Loena ontzettend moeilijk vind de laatste week,(Werk eens mee verdoemme!) moet ik toegeven dat ik het erg naar mijn zin heb bij het schrijven van dit verhaal. 

Ga zeker dus eens een kijkje nemen en laat me weten wat je ervan vindt.

http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=27814 - http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=27814

-------------

Geplaatst op: 16 juli 2010 om 21:07

16 juli 2010

Manipulatie: Jonge Sneep

Dusseuh, jah, ik wilde meer Sneep-stock images hebben van "jonge" Sneep. Aangezien er van Alec Hopkins amper wat te vinden is en al helemaal niets in degelijke kwaliteit, wist ik dat ik het maar zelf moest zoeken...

De kop van het model is van... euhm. Ik weet het zelf niet. Heb die via google gevonden, was van een site met haarkapsels. (Whahaha, de ironie. Een Sneep-kop gevonden tussen een kappers-catalogus.)

Tis gewoon een emo joch, maar ik vond het wel passen voor een jonge Sneep. :-)

Het lichaam is dat van Draco Malfidus. *knikt*

't Is niet perfect, I know... Maar als ik ietwat grungy effectjes erop zou toepassen, zou het best bruikbaar zijn, trust me. (Ga ik ook doen. Stock hoor je te gebruiken in wallies. Maar vond dat ik deze ook wel mocht delen.)

-------------

Print de pagina | Sluit venster