Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: De acteurs ontmoeten Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 10 Volgende >>
Schrijver Bericht
Autumn
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 06 oktober 2010
Online status: Offline
Quote Autumn Beantwoordbullet Geplaatst op: 31 januari 2011 om 20:54
Heb zelf tot nu toe niemand ontmoet, komt nog wel.
Wie maakt niet uit, maar ik ga al 4 jaar naar de EFF en kennelijk vallen Stan en Tolga niet op bij mij:P

Achja, best grappig:P
IP IP gelogd
Terug naar boven
Polyjuice_P
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 02 november 2010
Quote Polyjuice_P Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 februari 2011 om 20:08
Oh ik was nog vergeten dat ik de "shrunken head" ook heb ontmoet.

Lenny Henry

Hij is echt ongelooflijk onaardig, er waren fans, die vroegen: "do you mind to give an autograph" en zijn antwoord was: "do you mind if i don;t" en liep weg.

Na de theater show heb ik nog wel een handtekening gekregen, al ging het niet van harte.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Polyjuice_P
Dreuzel
Dreuzel

Quote Polyjuice_P Beantwoordbullet Geplaatst op: 11 mei 2011 om 06:04
Ralph Fiennes

Misschien wil iemand hem nog zien, als ik het goed gezien hebt speelt hij in London in een Shakespear stuk "The Tempest" in de Royal Haymarket 27 August – 29 October 2011
IP IP gelogd
Terug naar boven
Madeliefje
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 25 april 2011
Quote Madeliefje Beantwoordbullet Geplaatst op: 12 mei 2011 om 10:28
Komen die 2 jongens nog steeds op de EFF, of was dat eenmalig?
IP IP gelogd
Terug naar boven
DarkRosesxx
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 13 april 2011
Quote DarkRosesxx Beantwoordbullet Geplaatst op: 12 mei 2011 om 15:47
Quote van Madeliefje

Komen die 2 jongens nog steeds op de EFF, of was dat eenmalig?

nee, het is niet eenmalig. Dit jaar zou Stan er ook op de EFF zijn, alleen hij moest last minute ergens naartoe voor een film waarin hij speelt . Dat was wel jammer, maar misschien komt hij volgend jaar weer!     
Draco dormiens nunquam titillandus ^^
Pottermore account: OakCentaur186
IP IP gelogd
Terug naar boven
dan_radcliffe
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 03 april 2011
Quote dan_radcliffe Beantwoordbullet Geplaatst op: 18 mei 2011 om 15:45
hoi,

ik heb er altijd maar 1 gehad waar ik iets mee heb en dat is daniel radcliffe.
emma(hermelien) vind ik ook cool hoor, maar hoef ik niet zo perse in het echt te zien. ik heb het geluk mogen hebben daniel al eens te ontmoeten.
daar fans zijn die al dromen om dit 1x in hun leven mee te mogen maken, durf ik bijna niet te bekennen dat ik daniel al 4x ontmoet heb! de jaloerzie zal bij hun wel over het scherm druipen denk ik.

alle 4 in new york. het was bijna 5x geweest maar die laatste keer kwam hij niet naar buiten. ik heb hem 3x bij equus gezien en ook de show, en de laatste keer(bijna 2x) na de musical van how to succeed....... en ook de show zelf. vooral de musical, wow wat was die goed. daniel kan werkelijk alles!
ik zat op de  7e rij van voor.(bij equus 4e! heb ALLES heel goed kunnen zien Wink) hij kan werkelijk aangenaam goed zingen en dansen. maar goed, we hebben het hier over de ontmoetingen.
ik heb al eens misschien hier op dit forum, weet ik niet meer, vertelt over de ontmoetingen met hem. maar mocht dat niet zo zijn dan zal ik het kort houden. ik weet niet of het de bedoeling is om deze te omschrijven, maar kan het niet laten, ben er logisch erg trots op en dit wil ik delen.

ik had de 1e 2x kadootjes bij me voor hem. 1 muziek cd waar ik zelf muziek op gezet had. dit zijn liedjes die me aan hem laat denken als ik ze hoor. ik zong dit dan altijd zelf met aangepaste tekst naar dan toe.
maar buiten dit heb ik ook nog een vers voor hem gemaakt, tekst zelf verzonnen en dan rustgevende muziek erachter(de zee en vogels)
hierin zeg ik hem dan wat hij allemaal voor me betekend.
en lach maar haha.. ik heb hem hierbij ook nederlandse les gegeven zodat hij wat woorden leert want dit vind hij altijd leuk, en wat verteld over de nederlandse cultuur.
de hoes van die cd was met mij erop, en ik zit dan tussen 2 levensgrote daniel posters in. toen hij dit zag zei hij echt die onder de indruk: wow!
en het mooiste van alles van die ontmoeting, was dat hij me niet gelogen zeker 30 seconden diep in mijn ogen keek en niks zei.
echt... ik heb nog nooit iemand zo diep in de ogen gekeken.
ik had al van te voren bedacht wat ik zou gaan zeggen want ja dat moet wel want je hebt maar even, maar dit alles was ik hierdoor volledig kwijt.
en ik zei heel verlegen van hoi en hij terug. toen gaf ik hem de cd maar hij moest op mijn exemplaar(had 2 boekjes) tekenen en de rest mocht hij hebben. maar dat ging wat verkeerd en tekende niks en nam ze allebei mee! dan komt een moment waarop je wat brutaal moet zijn dus ik hem roepen: je moet nog tekenen. daniel was al verder maar zei: o sorry.
hij kwam terug en toen was het in orde. ik daarna zonder na te denken:
mag ik je kussen? hij verlegen nadenkend. maar daarna. uuuhh.... nee.

ik heb echt erg genoten van die ontmoeting en heb ook huilend naar mijn hotel gelopen die nacht.
maar dacht de dag erna: nu ga je terug en doe je net alsof je voor de 1e keer gaat geef hem een hand en zeg je: leuk je te ontmoeten. hij kent me toch niet meer!

zo gezegd zo gedaan.... ik had deze keer een zelfverzonnen harry potter verhaal geschreven. maar dan nu harry beschreven met daniels uiterlijk.
dit vertaald in het engels en alles.
ik was bij hem, en  stak mijn hand dus uit: leuk je te ontmoeten.
hij gaf me geen heel hand, maar een paar vingers haha en zei toen:
leuk je weer te zien!
ik dacht echt van: nee dit kan niet!

toen de dag erna ben ik nog een keer geweest en liet ik hem een foto in mijn beurs tekenen. hij kon zijn ogen niet geloven dat ik er weer stond en zei hoi hoe gaat het met je?
dit laatste heb ik niet verstaan dus zei hier nix op.(ben ik later achter gekomen op mijn video die ik gemaakt had) maar daniel spreekt soms erg snel.
hij dan tekenen op die foto en ik zeg ik houd van je. hij zenuwachtig door tekenen. daarna ik: dank je wel beste vriend. hij: oke.

ik had toen ook al een daniel horloge. deze had ik laten maken op internet. maar durfde die toen niet te laten zien.
later heb ik er spijt van gehad en dacht: als ik hem nog eens zie dan laat ik het zien. ik durfde het niet vanwege de tekst die erin staat:
dan radcliffe my unreachable lover.( daniel mijn onbereikbare minnaar of liefde) dus dat heb ik laatst gedaan.(dit was vorige week ben pas terug uit amerika)
ik had een a 4tje bij me met fotoos van de 2 kadootjes die ik toen geveven had en dacht: laat hem hierop tekenen, dan vraag je meteen weet je nog dat ik je die gegeven heb. en daarbij dan die horloge.

zo gezegd zo gedaan, hij was deze keer echt snel bij me weg.
toen hij bij me was vroeg ik: heb je al eens ooit zo'n horloge als deze gezien? hij onder het tekenen kijken. nee niet echt nee.
hij bleef kijken(denkelijk naar de tekst) en zei stamelend: dit is..... zeer uuum.... overweldigend.

de handtekening is de slechtste die ik heb haha je haalt er helemaal niet daniel radcliffe uit, maar ja ach , heb er genoeg en heb hem ook afgeleid.

maar ja , wilde nog iets vragen maar hij was al weg.
ik wilde echt weten of hij die kadootjes nog herkende dus toen hij 5 fans verder was(of meer): herken je deze kadootjes die ik je gegeven heb? ik liet hem die zien. hij: ja dat weet ik nog. vind je het leuk? ging ik verder.
hij hield echt even op met signeren en richtte zijn blik tot mij. een lachende blik en lach van oor tot oor en zei: ja ik vind het heel erg leuk, heel erg bedankt!

niet te geloven allemaal he? laat ik dit zeggen, ik heb dit niet verzonnen, dit is echt de waarheid.
dat hij me nog terug kent na 2 en een half jaar vind ik werkelijk te gek.
en de fans onder elkaar zijn ook erg leuk en aardig. daniel is nu op dit moment echt een stuk. toen hij naar buiten kwam zei ik hardop van wauw! toen bij equus had hij een baard ja dit moest vanwege het toneelstuk. maar nu was hij helemaal punt gaaf. echt vet!

ik hoop hem nog vaak te mogen zien maar dan in londen of zo, new york is erg ver weg.

de eerste keer new york was ik samen met mijn vriendin en de 2e keer kwam ik er toevallig omdat we een tussenstop moesten maken. je kon niet in 1x naar florida. en ik toen natuurlijk tegen pap: new york please!
en dat heeft hij dus gedaan. dat ik deze musical heb kunnen zien is echt toeval en te danken aan dat we voor 24 juni gegaan zijn, hierna kan men namelijk wel in 1x vliegen naar florida.
ook heb ik nog de expositie van harry potter kunnen bijwonen. was ook leuk allemaal orginele kleren en voorwerpen die ze echt gebruikt hebben.
en ben dus ook in florida naar het harry potter park geweest. werkelijk cool opgezet en de attractie in het kasteel is uniek.

nou dit was mijn verhaal, groetjes van dan radclife.

IP IP gelogd
Terug naar boven
Hesther
Ravenklauw
Ravenklauw
Staring at my ceiling

Lid geworden: 06 mei 2010
Quote Hesther Beantwoordbullet Geplaatst op: 18 mei 2011 om 18:55
@dan  radcliffe Wow gaaf! ;O
4x nog wel! Ja de jaloezie druipt over mn scherm ;p
Ik zou niet zoveel durven als jij, maar dat is wel super cool!
En whaha: Dit is.... zeer uuuum... overweldigend  ;p
~Happiness is a choice~
IP IP gelogd
Terug naar boven
dan_radcliffe
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 03 april 2011
Quote dan_radcliffe Beantwoordbullet Geplaatst op: 18 mei 2011 om 22:02
haha ja echt wel!
en ook dat hij die cd meteen in zijn jaszak duwde in plaats van aan zijn bodyguard te geven was ook opvallend. maar ja hij houd erg van muziek dus dit was in de roos, hij was erg nieuwsgierig denk ik.

IP IP gelogd
Terug naar boven
XXNicoleXX
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 09 augustus 2010
Quote XXNicoleXX Beantwoordbullet Geplaatst op: 20 mei 2011 om 23:46

Zouden jullie het erg vindendat ik mijn eerlijke feetback geef over dit. Want ik heb een mening, die misschien niet iedereen aan staat....

Als eerst even een vraag, wat is je leeftijd dan_radcliffe?

Dan nu maar mijn mening, asjeblieft ga mij niet haten.
Ik probeer hier niet jou mee te vernederen of belachelijk te maken.
Mocht het wel zo over komen, dan spijt dat mij ontzettend.
En zal ik hem eventueel dan verwijderen.

@dan_radcliffe echt ontzettend gaaf dat jij Daniel heb ontmoet! Maar uhm... wat denk jij wat voor indruk dit bij hem zal achterlaten?
Als ik daniel was geweest had ik het nou niet echt bepaald fijn gevonden om een fan (hele grote fan) 3x tegen te komen in 3 dagen.

De ene x dat jij hem een CD gaf waarop een foto van jou staat met 2 posters van hem. En op de CD zeg jij allerlei dingen waarom jij zo verliefd op hem bent enz enz. (tenminste dat is wat ik uit jou tekst opmaak! Mocht ik dit fout geformuleerd hebben moet je het aangeven!)

Ik zelfs zou dit nogal eng vinden, al denk ik wel dat Daniel aan dit soort dingen gewend is denk ik dat hij het meer op prijs had gesteld als je alleen om een handtekening had gevraagd, of bijv. een leuke/mooie tekening van hem aan hem had gegeven.
Ik denk dat hij dat meer op prijs had gesteld en misschien had hij hem wel ergens opgehangen als je echt heel goed kan tekenen!

En toen de 2e dag stapte je alleen op hem af, wat helemaal niets mee mis is.
In wat voor situatie was dit? Liep hij gewoon op straat boodschappen te doen? of was het meer een plaats waar meerdere mensen stonden (met dranghekken enz)?
Ik persoonlijk zou het zielig vinden om een bekendpersoon te storen tijdens zijn privé dingen (boodschappen doen is ook privé...soort van)

En toen de volgende dag ontmoeten je hem weer! Dit keer had jij een horloge bij je waar op stond "Daniel Radcliffe my unreachable lover" en vraagt vervolgens ook nog eens wat hij er zelf van vind.  
Ik zou het eng vinden als iemand mij 3 dagen achter elkaar ziet en telkens iets mee brengt/geeft/laat zien hoeveel jij van het persoon houd.

Ik denk dat Meneer Radcliffe jou nog lang zal herinneren.

Wat ik hier uit kan opmaken is dat je een indruk heb achtergelaten bij Daniel. Maar ik denk niet de indruk waar jij op hoopt.
Ik kan dit echter natuurlijk ook gewoon fout hebben... Maar ik wilde dit gewoon heel erg graag zeggen omdat niet alleen jij maar ook andere zich zo gedragen bij beroemde mensen, en ondanks dat ze daar aan gewent zijn denk ik dat ze het niet altijd op prijs stellen dat fans overal maar opduiken, zelfs als ze boodschappen aan het doen zijn.

Natuurlijk kan je doen en laten wat je wilt. Alleen houd wel in het achterhoofd dat hoe blij jij ook bent hem te ontmoeten en alles te laten zien en te laten weten hoe fan jij van hem bent. het Idool, Daniel in dit geval, zal er niet altijd even blij mee zijn.

Wooww, dit zou haast mijn 3 minuten vol lullen bij mijn parlementairedebat....
Nogmaals, ik ken je totaal niet, dus vat dit niet persoonlijk op want zo bedoel ik het niet...Embarrassed
"There is nothing more badass, then being yourself"
- Darren Criss
IP IP gelogd
Terug naar boven
Polyjuice_P
Dreuzel
Dreuzel

Quote Polyjuice_P Beantwoordbullet Geplaatst op: 26 mei 2011 om 16:09
Ik heb gisteren David tennant gezien, het was mega druk, maar heb in de chaos nog wel een handtekening gekregen en een foto kunnen maken
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 10 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum