Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: De acteurs ontmoeten Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 10 Volgende >>
Schrijver Bericht
dan_radcliffe
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 03 april 2011
Online status: Offline
Quote dan_radcliffe Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 juni 2011 om 13:03
hoi nicole,
natuurlijk mag iedereen een mening hebben en die ook delen.
en ik zal het zeker niet persoonlijk opvatten.
maar laat ik beginnen:
ik ben 31 jaar, dit zal niemand verwacht hebben.
ik heb daniel al die 4x alleen maar gezien bij de artiestenuitgang van zijn theater. nooit ergens anders.
en ik ben niet verliefd op hem. vind hem gewoon te gek.
en als je iemand zo graag ontmoeten wil en het dan ook nog lukt, dan kan men wel eens zich vreemd gaan gedragen.
ik heb hem die cd en het harry potter boek ook opestuurt 2 jaar eerder, maar ik geloof er niet veel van dat hij dat echt dan krijgt, dus heb ik het toen ik de kans kreeg hem persoonlijk te zien, het persoonlijk gegeven.
ik wilde hem toen 3x zien omdat ik niet alle kado's in 1x gegeven kreeg.
omdat men dus maar hooguit 10 secondes heeft en hij dan weg is.
ja oke, toen met die cd, heb ik al gezegd, hij staarde me alleen al 30 secondes diep aan dus dat was een grote en zeer aangename uitzondering.Smile en ik zal je vertellen dat ik het toch wel raar vond(natuurlijk wel hoopte) dat hij me nog herkende  na 2 en een half jaar vorige maand. want hij ziet zoveel fans en krijgt ook best wat kadootjes. maar ja, dit zal dan toch wel iets met hem gedaan hebben.
en dit was eigenlijk alleen maar mijn doel: dat hij mij nog lang zal herinneren. daarom heb ik zo'n aparte dingen gegeven. om te proberen dat ik iets anders zou hebben dan al die andere fans.
op die cd staat niet dat ik verliefd op hem ben, alleen maar wat hij precies allemaal voor me betekend. en die liedjes die me aan hem laat denken als ik ze luister. daar is denkelijk niks mis mee?
en een vers met rustgevende muziek erbij opzeggen en dan zeggen wat je voor me betekend dat is toch net heel lief? daniel houd van dichten en muziek. dus ik denk dat dit in de roos was.
en over die 3x echter elkaar, ik dacht echt: dit doen wel meer mensen.
toen ik vorige maand er was, zei een fan: nou ja het gaat niet lukken, dan maar volgende week terug komen. dus fans komen vaker terug.
en ik zie echt wel aan mensen als ze het spelen dat ze het leuk vinden me te zien, of ze het echt menen. en daniel vond het echt niet erg me te zien.
want de 2e dag zeg je anders echt niet: leuk je weer te zien.
dat zegt hij niet om me op te vrolijken of er van af te zijn.
daniel is echt down to earth zoals ze dat noemen, en ook zou hij het eerlijk gezegd hebben als hij het niet meer wist van mijn kadootjes.
ik wilde gewoon weten of hij ze geluisterd en gelezen had.
dit weet ik nou nog niet zeker maar had geen tijd meer.
hij kan ze ook gewoon bekeken hebben even en dan zeggen van o ja vond het te gek. alleen zijn blik wat ik beschreven heb wat bijna niet te beschrijven is. zou het kunnen dat hij het boek gelezen heeft en de cd  beluisterd.  zo'n brede lach heb ik nog nooit bij iemand gezien toen ik dus vroeg vond je het leuk.  en dan stopt ie ook nog even met tekenen bij andere, om me dit te zeggen en hij wil me dan ook nog aankijken voordat hij dit zegt. terwijl hij al 5 fans verder was!
en van dat horloge was hij denkelijk sprakeloos. niet meteen maar ik denk dat hij de tekst pas wat secondes later las haha.
dus mijn doel is duidelijk geweest: ik wilde een beroemdheid die mij zo heeft veranderd van binnen en gedaan heeft, ook iets doen en zorgen dat hij mij niet zou zien als een doorsnee fan. om te weten dat ik hier misschien in geslaagd ben doet me wel iets.
om zo iemand als hem wat iets gewend is en veel krijgt, sprakeloos te krijgen en verlegen te krijgen is echt een droom wat is uitgekomen.
en nog even voor de duidelijkheid: ik heb hem dus 4x gezien.
3x in 2008 en 1x een maand gelee.
de 3e ontmoeting van 2008 was zoiets van: ach ik ja morgen naar huis, laat ik nog even gaan, en toen liet ik hem dus op een foto in mijn beurs een handtekening zetten. dat ik doen zei ik hou van je zeggen wel meer mensen dacht ik toen. maar toen ik aan hem zag dat hij wat minder goed zijn handtekening was aan het maken op dat moment(een beetje aan het bibberen haha), dacht ik van: o nee dat zegt schijnbaar niet iedereen.

enne nicole, ik haat je niet hoor, groetjes dan radcliffe.
maar post dan wel even een reactie op dit bericht oke?
wil dan nu ook weten wat je er nu van vind.
look at me!!!!!
IP IP gelogd
Terug naar boven
wouter15
Ravenklauw
Ravenklauw

Lid geworden: 17 maart 2010
Quote wouter15 Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 juni 2011 om 01:59
Wat zou het leuk zijn als ik eens een acteur ontmoet *zucht* Maar dan moet er wel eerst geld zijn om naar GB te gaan.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Polyjuice_P
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 02 november 2010
Quote Polyjuice_P Beantwoordbullet Geplaatst op: 03 juli 2011 om 19:17
Ik heb gisteren Imelda Staunton ontmoet, ik had haar nog nooit eerder gezien en ze is zelfs kleiner dan ik ( bijna niet te geloven)en ik ben gisteren nog op de foto gegaan met David Tennant
IP IP gelogd
Terug naar boven
Thirzadg
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 28 juni 2011
Quote Thirzadg Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 juli 2011 om 12:35
Ik ben met Rupert Grint, Oliver en James Phelps op de foto geweest en ze hebben m'n boek gesigneerd. Ik zou heel graag nog naar Londen gaan, maar dat zit er helaas niet in..
'Accio Brain' - Ron Weasley
IP IP gelogd
Terug naar boven
Polyjuice_P
Dreuzel
Dreuzel

Quote Polyjuice_P Beantwoordbullet Geplaatst op: 14 januari 2012 om 14:26
Als alles doorgaat komt Seminar ook naar London, ze gaan het alleen doen als Alan Rickman ja zegt, tot en met maart zijn ze nog aan het spelen in New York
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lumos
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 15 juli 2009
Quote Lumos Beantwoordbullet Geplaatst op: 08 februari 2012 om 22:07
Afgelopen zaterdag was ik in London op de IMATS (internationale make-up beurs).
Daar was Nick Dudman, Make-up artist van de Harry Potter films. Hij verzorgde alle special effects. Hij zou een lezing geven met een demo over de koblin make-up, Warwick Davis was zijn model daarvoor. Helaas kon ik niet bij de lezing zijn, want de zal was vol en ik plus 10 andere mensen mochten niet meer naar binnen :(.

Tijdje later liep ik over de beurs en toen zag ik Warwick Davis in kostuum voorbij lopen. Dat was zo gaaf om te zien. Professor Flitwick in het echt!.

Ik heb hem niet persoonlijk ontmoet, helaas maar wel van 1 meter afstand gezien. ;)
Pottermore: PatronusLeviosa182

WEBSHOP:
www.elfenster.weebly.com
IP IP gelogd
Terug naar boven
Polyjuice_P
Dreuzel
Dreuzel

Quote Polyjuice_P Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 maart 2012 om 03:50
Ik kom net terug uit het theater en heb Alan Rickman ontmoet, heb hem ook een blik met stroopwafels gegeven en handtekeningen gekregen, misschien ga ik morgen nog een keer om foto's te maken, maar dat weet ik nog niet want ik wil niet op een stalker lijken

oh ik heb nu ook foto's gemaakt

IP IP gelogd
Terug naar boven
Stijn
Ravenklauw
Ravenklauw
I'm gonna make it work.

Lid geworden: 30 december 2011
Quote Stijn Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 maart 2012 om 07:30
Kun je ze online zetten?
“Zij gaan elkaar vandaag hun Zwartste Trouw zweren. Een uiterst gevaarlijke en duistere onderneming.”
IP IP gelogd
Terug naar boven
Polyjuice_P
Dreuzel
Dreuzel

Quote Polyjuice_P Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 maart 2012 om 11:38
Quote van sirius -zwarts

Kun je ze online zetten?

ja als ik weer thuis ben

trouwens ik denk dat West End London nog niet van de baan is, ik had het aan 1 van de cast gevraagd, en hij hoopte het ook

1 april stoppen 3 van de crew met de show omdat hun contract niet verlengd werd waaronder Alan Rickman hij wordt vervangen door Jeff Goldblum al snap ik niet waarom de contracten gewoon niet verlengd werden want Jeff is geen Alan
IP IP gelogd
Terug naar boven
Dimitri
Dreuzel
Dreuzel
Insert Signature Here

Lid geworden: 27 februari 2012
Quote Dimitri Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 maart 2012 om 17:09
Alan is gewoon een vet goede acteur. Véél beter als Jeff.
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 10 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum