Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: De acteurs ontmoeten Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 10 Volgende >>
Schrijver Bericht
Meike
Griffoendor
Griffoendor
Benaddicted

Lid geworden: 04 januari 2005
Online status: Offline
Quote Meike Beantwoordbullet Geplaatst op: 08 januari 2014 om 14:16
Quote van Jimmy2

Hoe doe je dat toch zo vaak? Heb je geen andere dingen om te doen ofzo?

Sommige mensen gaan vaak 's avonds uit (clubs/bars), anderen gaan veel naar de bioscoop/concerten/festivals, of spenderen veel tijd & geld aan games, weer anderen gaan vaker op vakantie.. Dus waarom niet een aantal keer (korte) reisjes om acteurs te kunnen ontmoeten? :) Ieder heeft zo z'n eigen hobby's.
Nieuwste tekening; Mark Gatiss
Reacties zijn meer dan welkom!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Polyjuice_P
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 02 november 2010
Quote Polyjuice_P Beantwoordbullet Geplaatst op: 08 januari 2014 om 22:20
Quote van Jimmy2

Hoe doe je dat toch zo vaak? Heb je geen andere dingen om te doen ofzo?

nou ik werk 60 uur per week daardoor heb ik wat extra dagen om af en toe mensen te stalken
IP IP gelogd
Terug naar boven
Jimmy2
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 23 augustus 2013
Quote Jimmy2 Beantwoordbullet Geplaatst op: 09 januari 2014 om 10:38
Vind het wel heel erg tof hoor, maar sta je dan alleen bij deuren te wachten of zie je ook wel andere dingen? Lijkt me zo jammer.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Hermelientje89
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 14 juli 2014
Quote Hermelientje89 Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 juli 2014 om 19:26
Lijkt me echt geweldig om de acteurs te kunnen ontmoeten! Moet wel leuk gevoel zijn, al zijn het natuurlijk ook maar mensen. Maar toch het moet wel speciaal zijn als je hen toch kan ontmoeten! ;-)
IP IP gelogd
Terug naar boven
Karen
Forumbeheerder
Forumbeheerder
We found love in a hopeless place

Lid geworden: 31 oktober 2004
Quote Karen Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 juli 2014 om 22:35
Oh ik heb hier nog niet verteld over mijn ontmoeting met Rupert Grint

We wisten dus dat hij anderhalve maand in Brussel zou filmen, en aangezien ik daar studeerde en nu werk, was het heel gemakkelijk om eens langs zijn hotel te wandelen, dat we te weten waren gekomen via Twitter. Met Kim heb ik dan eens een namiddagje bij het hotel gewacht (stalking I know), waar we hem heel kort gezien hebben, hij liep meteen het hotel binnen. Toen gingen we wat dichterbij zitten en vroegen we aan een meisje dat daar ook zat of zij ook aan het wachten was xD Ze wilde vooral een foto met Robert Sheehan, die ook in Moonwalkers speelt. Zij vertelde ons dan (supernuttige info!) dat Rupert altijd om 10 uur 's morgens het hotel verlaat. Een paar dagen later 's morgens dan eens teruggegaan en voila, daar was hij om 10 uur :)

Ik heb geluk gehad dat er nog andere meisjes een foto en handtekening vroegen, die hielden hem eigenlijk tegen, anders was hij misschien de auto al ingestapt. En hij had ook een aardige personal assistant die ons even de tijd gaf. Veel meer dan "thank you" en "have a great day" heb ik niet gezegd, en hij zei eigenlijk niets en lachte alleen maar, maar goed, dat zijn we gewend. Dit was gewoon iets wat ik absoluut wilde hebben: een foto met Rupert Grint en een handtekening in de Britse HP1 :p

Tegenwoordig via Twitter kan je zoveel te weten komen, het is nuttig maar eigenlijk ook een beetje eng. En inderdaad is een celebrity ook maar een mens die zijn job doet. Ik denk dat het heel belangrijk is (zeker bij down-to-earth Rupert) om normaal te doen :p

Wrong will be right, when he comes in sight
At the sound of his roar, sorrows will be no more
When he bares his teeth, winter meets its death
When he shakes his mane, we shall have spring again
IP IP gelogd
Terug naar boven
Meike
Griffoendor
Griffoendor
Benaddicted

Lid geworden: 04 januari 2005
Quote Meike Beantwoordbullet Geplaatst op: 18 juli 2014 om 15:29
Precies Karen. Het zijn gewoon mensen die hun werk doen, dus als jij ze als een mens behandelt wordt dat zeker gewaardeerd. :)

Om het relevant te houden: Ik was 8 Juli bij de persavond van Richard III in Londen - en David Tennant (Barty Crouch Jr. in HP) was ook aanwezig. We liepen toevallig naast elkaar de trap af tijdens de pauze, en hetzelfde weer na afloop. David en ik moesten daar beiden om lachen, en hebben even met elkaar gesproken. Ik wilde hem niet om een foto vragen, omdat het een privé avondje uit was voor hem. Andere fans vroegen hem echter om een foto terwijl wij nog stonden te praten, dus toen David zag dat ik twijfelde vroeg hij lachend of ik ook een foto wilde. Ik heb uitgelegd waarom ik twijfelde, en dat waardeerde hij enorm, maar hij vond het prima. :)
Nieuwste tekening; Mark Gatiss
Reacties zijn meer dan welkom!
IP IP gelogd
Terug naar boven
maanling.sluip
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 06 juli 2014
Quote maanling.sluip Beantwoordbullet Geplaatst op: 20 juli 2014 om 11:04
ik heb er jammer nog geen een ontmoet het lijkt mij echt super gaaf om ginny een keer te ontmoeten
harry potter
IP IP gelogd
Terug naar boven
Polyjuice_P
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 02 november 2010
Quote Polyjuice_P Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 april 2015 om 13:53
Ik heb gisteren een handtekening gescoord van Emma Thompson, ze doet een show in London, ze kwam niet naar buiten maar voor degene die drie dagen ( van smorgens tot savonds) voor de stagedoor stonden werden spullen mee naar binnen genomen om te laten signeren
IP IP gelogd
Terug naar boven
Slytherinx
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 17 augustus 2014
Quote Slytherinx Beantwoordbullet Geplaatst op: 10 mei 2015 om 12:07
Ik heb Daniel gezien bij de opening van de Nationale Filmdagen in Pathé ArenA
There's no elevator to success, you have to take the stairs.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Slytherinx
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 17 augustus 2014
Quote Slytherinx Beantwoordbullet Geplaatst op: 10 mei 2015 om 12:10
Ik wil trouwens nog ff zeggen (voor zover jullie dit nog niet wisten) dat Alan Rickman op 27 mei naar Nederland komt voor een première en daarbij aanwezig is . Ennnn je kunt gewoon kaarten kopen voor die première!
There's no elevator to success, you have to take the stairs.
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 10 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum