Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: << Fouten uit de films >> Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 11
Schrijver Bericht
super_luc
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 08 maart 2009
Online status: Offline
Quote super_luc Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 september 2011 om 21:37
Quote van Angela E

Quote van kevin1989

1ste is geen fout.Heb eerst een vraag, heb je het boek gelezen?Maar dit is heel simpel. Ze vetrekt samen met Ollivander (wat in het boek voorkomt) richting het huis van die tante van bill en fleur. Daar hoort ze dus wat eraan de hand is. Verschijnseld in Hogsmead (waar de broer van Perkamentus is). En loop zo via de gang die Harry ook nam naar de kamer van Hoge Nood.De fout is niet dat ze groene ogen moet hebben maar blauwe. In de film heeft Harry blauwe ogen, dus Lilly ook.Dat andere is niet zozeer een filmfout:P Daarnaast zijn de kerkers groot;)

Ja ik heb de boeken gelezen (wel meer dan één keer in het Engels, Nederlands en Frans), maar ik heb het over een filmfout! [IMG]smileys/smiley1.gif" align="middle" />
Als je het boek kent klop het, maar in de film is het heel raar, want plots is Luna daar en mensen doe de boeken niet hebben gelezen snappen er geen snars van.

Ik ben het helemaal met je eens ik vind zelf ook dat dit een fout is. Als ze het iets meer aandacht hadden geschonken om uitteleggen dan was het geen fout geweest.
EXPECTO PATRONUM!

Pottermore: rainwave3049
IP IP gelogd
Terug naar boven
kevin1989
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 23 september 2007
Quote kevin1989 Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 september 2011 om 22:39
om er even op terug te komen, als je dat een fout vind, dus ook. Hoe komt Molly in zweinstein? de rest van de order? Bill en Fleur dus ook waar in de film Luna als laatst gezien is. Dus je vraag kan beter zijn. Hoe komt de order er. Want weet de order wat er aan de hand is, weet Luna het ook.

En de order is in de film gewaarschuwd dat er een groot gevecht komt op zweinstein, namelijk iemand van Potterwatch liet the order via Potterwatch weten dat Harry te zien is op zweinstein. Dus kort samen gevat dit antwoord.

Hoe komt Luna op zweinstein:
1. Harry ariveerd in de kamer van Hoge Nood waar het hoofdkwartier van Potterwatch is.
2. Potterwatch spreker laat via Potterwatch aan de Order weten dat Harry op Zweinstein is, en Voldemort eraan komt (of iets dergelijks wat hij deed)
3. Iedereen van de Order komt erachter dat Harry op zweinstein is. Waaronder Fleur en Bill.
4. Luna is bij Fleur en Bill en gaat met hun mee naar Hogwarts.
All we really need to survive is one person who truly loves us
IP IP gelogd
Terug naar boven
Mickey_
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 25 januari 2012
Quote Mickey_ Beantwoordbullet Geplaatst op: 25 januari 2012 om 21:20
In deel 7.2 als Harry, Ron, die kobold (hoe heet ie ook weer?) en Hermelien als Bellatrix van Detta naar Goudgrijp gaan word ze gevraagd de toverstok van Bellatrix te laten zien. Ze doen dan helemaal moeilijk enzo en gaan zelfs de imperiusvloek uitspreken. Dat is toch nergens voor nodig? Ze hebben die toverstok toch gewoon?
IP IP gelogd
Terug naar boven
Daniël_Elessar
Ravenklauw
Ravenklauw
But not alone

Lid geworden: 18 september 2011
Quote Daniël_Elessar Beantwoordbullet Geplaatst op: 26 januari 2012 om 10:56
Dat klopt Mickey, maar Bellatrix etc hadden soort van huisarrest en ze wisten dat die toverstok gestolen was. Aangezien Voldie al een idee had waar ze achteraan zaten.
Thats what Tigger's do best!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Hermione!
Dreuzel
Dreuzel
Until the very end.

Lid geworden: 12 augustus 2012
Quote Hermione! Beantwoordbullet Geplaatst op: 25 september 2012 om 10:52
Fout!

Ik vind het erg vreemd...
If not me, who? If not now, when?
- Emma Watson, UN Women
IP IP gelogd
Terug naar boven
kristof
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 19 september 2012
Quote kristof Beantwoordbullet Geplaatst op: 25 september 2012 om 11:49
Quote van kevin1989

om er even op terug te komen, als je dat een fout vind, dus ook. Hoe komt Molly in zweinstein? de rest van de order? Bill en Fleur dus ook waar in de film Luna als laatst gezien is. Dus je vraag kan beter zijn. Hoe komt de order er. Want weet de order wat er aan de hand is, weet Luna het ook.

En de order is in de film gewaarschuwd dat er een groot gevecht komt op zweinstein, namelijk iemand van Potterwatch liet the order via Potterwatch weten dat Harry te zien is op zweinstein. Dus kort samen gevat dit antwoord.

Hoe komt Luna op zweinstein:
1. Harry ariveerd in de kamer van Hoge Nood waar het hoofdkwartier van Potterwatch is.
2. Potterwatch spreker laat via Potterwatch aan de Order weten dat Harry op Zweinstein is, en Voldemort eraan komt (of iets dergelijks wat hij deed)
3. Iedereen van de Order komt erachter dat Harry op zweinstein is. Waaronder Fleur en Bill.
4. Luna is bij Fleur en Bill en gaat met hun mee naar Hogwarts.

Ja, maar Luna is in de kamer van hoge nood VOOR Harry arriveert en dat is de fout :-)
IP IP gelogd
Terug naar boven
HPpowerGirl
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 30 oktober 2012
Quote HPpowerGirl Beantwoordbullet Geplaatst op: 04 november 2012 om 00:06
Een interessant filmpje dat hier bij hoort is:
http://www.youtube.com/watch?v=fpRKQ-9zgS8
I'm HPpowerGirlϟ, go to http://www.youtube.com/user/hppowergirl :)
IP IP gelogd
Terug naar boven
chambers
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 26 november 2012
Quote chambers Beantwoordbullet Geplaatst op: 22 januari 2013 om 13:48
In he begin van deel 2 zegt Harry tegen Hedwig dat ze niet uit de kooi kan, omdat hij niet mag toveren buiten school. Maar de sleutel zit gewoon in het slot van de kooi.

Weet niet of dit echt een fout is, maar vond het wel vreemd.
IP IP gelogd
Terug naar boven
chambers
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 26 november 2012
Quote chambers Beantwoordbullet Geplaatst op: 29 januari 2013 om 21:31
Ik ben nog een fout tegen gekomen (dankzij mijn vriendin). In deel 4 voor ze beginnen aan de derde uitdaging. Als de vader van Cedric hem omhelst zegt hij 'My boy' terwijl zijn mond helemaal niet beweegt.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Loena Leeffan
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 10 december 2019
Quote Loena Leeffan Beantwoordbullet Geplaatst op: 10 december 2019 om 15:02
Ik heb nog een fout opgemerkt van Harry Potter: wanneer er wordt gedraaid naar de kobold in de eerste film, in Goudgrijp zette ik de film op pauze en was er een cameraman te zien. Ik heb hiervan een foto, maar kan ze niet in het antwoord zetten door het gebrek aan een plakfunctie.
It always comes back.
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 11
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum