Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: << Fouten uit de films >> Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 11 Volgende >>
Schrijver Bericht
Malfoy09
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 26 januari 2010
Online status: Offline
Quote Malfoy09 Beantwoordbullet Geplaatst op: 14 november 2010 om 22:22
Bij HP2, op het moment dat ron met zn bagage tege de muur van 9 3/4 knalt zie je dat zijn koffer 4 strepen heeft. even later als ze opstaan heeft zijn koffer nog maar 3 strepen! het is niet dezelfde koffer!
"They didn’t die in vain! But you will! Cause you’re wrong! Harry’s heart did beat for us, for all of us. It’s not over!"-Neville Longbottom.
IP IP gelogd
Terug naar boven
anubis4ever1
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 07 juni 2010
Quote anubis4ever1 Beantwoordbullet Geplaatst op: 15 november 2010 om 21:40
Quote van kevin1989

Deel 6:
Belatrix die de onbreekbare Eed aflegt ipv Narcissa, oke een verandering van film boek, maar dit klopt niet, aangezien je een band aflegt tussen 2 personen moet ook die 2 personen de voorwaardes zeggen en geen derde.
kijk maar eens opnieuw naar de film, Narcissa legt de eed af, Belatrix fungeert eigenlijk als een soort binder, die de vragen stelt waar Sneep en Narcissa op antwoorden.
IP IP gelogd
Terug naar boven
kevin1989
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 23 september 2007
Quote kevin1989 Beantwoordbullet Geplaatst op: 15 november 2010 om 23:37
Ik heb net de film overnieuw gezien, en dit is een fout, lees het boek maar, is niet voor niets dat daar Narcissa de vragen stelt, aangezien het tussen sneep en narcissa gaat de band, en nu is de conversatie tussen Sneep en Bellatrix, dus net alsof de het tussen hun gaat.

Stel wij gaan een onbreekbare Eed afleggen, stel jij mij bv een vraag en geef ik er antwoord op, wij bespreken samen de Eed, maar aangezien we elkaars arm vast hebben, moet een ander de binder zijn, dus bv een ander forum lid.

(ik heb het boek namelijk vorige week gelezen ^^)
All we really need to survive is one person who truly loves us
IP IP gelogd
Terug naar boven
anubis4ever1
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 07 juni 2010
Quote anubis4ever1 Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 november 2010 om 16:47
Het is geen fout, gewoon een verandering, de eed wordt wel afgelegd door Narcissa en Sneep, aangezien ze elkaars hand vasthouden, dat Bellatrix de vragen stelt is er door de scriptschrijver bijverzonnen
IP IP gelogd
Terug naar boven
kevin1989
Flubberwurm
Flubberwurm

Quote kevin1989 Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 november 2010 om 17:25
hmmm weet niet hoe andere hier tegen aan kijken, ik zie dit nog steeds als een magische fout, want als Bellatrix de vragen stelt wat doet Narcissa daar dan? Dan zou Sneep het net zo goed kunnen doen met Wormtail, want Bellatrix stelt toch de vragen en het gaat uiteindelijk toch over dat Sneep zich eraan houd en ofdat hij het dan aflegt met Wormtail of Naricca Sneep moet zich eraan houden om Draco te beschermen. Maar ik vraag me dus af hoe andere hier tegen aan kijken. Want ik blijf het nog steeds als een fout zien, want Narcissa heeft in de film niets met de Eed te maken ^^ En in het boek staat dacht ik ook dat degene die de Eed aflegt moet praten en dat de binder niet mag praten.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lukas
Griffoendor
Griffoendor
What up, ding dongs?

Lid geworden: 10 februari 2010
Quote Lukas Beantwoordbullet Geplaatst op: 20 november 2010 om 18:28
- Harry zegt Lumos Maxima terwijl hij niet mag toveren buiten school.
Dit zie ik eerlijk gezegd niet echt als een fout, in die film dacht het Ministerie dat Sirius Zwarts Harry wilde vermoorde, Sirius was al ontsnapt in de zomervakantie, en Harry deed Lumos Maxima ook een tijdje na de ontsnapping, normaal mag hij niet toveren, maar eigenlijk is dit geen fout, ze willen Harry niet bestraffen omdat hij anders bij de Duffelingen moet blijven, daar waar hij niet veilig is voor Sirius. Wel op Zweinstein en daarom laten ze hem vrijuit gaan. Hij had toch ook zijn tante opgeblazen/opgepomt? Daarvoor werd hij toch ook niet gestraft?
IP IP gelogd
Terug naar boven
Gaffel_
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 02 januari 2009
Quote Gaffel_ Beantwoordbullet Geplaatst op: 21 november 2010 om 15:56
Quote van Lukas

Dit zie ik eerlijk gezegd niet echt als een fout, in die film dacht het Ministerie dat Sirius Zwarts Harry wilde vermoorde, Sirius was al ontsnapt in de zomervakantie, en Harry deed Lumos Maxima ook een tijdje na de ontsnapping, normaal mag hij niet toveren, maar eigenlijk is dit geen fout, ze willen Harry niet bestraffen omdat hij anders bij de Duffelingen moet blijven, daar waar hij niet veilig is voor Sirius. Wel op Zweinstein en daarom laten ze hem vrijuit gaan. Hij had toch ook zijn tante opgeblazen/opgepomt? Daarvoor werd hij toch ook niet gestraft?

Voor Harry blijft het huis van de Duffelingen nog altijd één van de veiligste plekken tegen de donkere krachten. Ik weet zeker dat de kans zeer klein is dat Sirius ooit Harry zou gevonden hebben in het huis van de Duffelingen. Ze hebben dat inderdaad door de vingers gezien dat Harry zijn tante opblaasde, dit omdat ze wisten wat Harry te wachten stond met Sirius als ontsnapte gevangene. En als ze Harry echt hadden willen beschermen had het ministerie hem nog het beste alle bescherming kunnen geven, maar toch blijf het huis van de Duffelingen een zeer veilige plek voor Harry.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Steffen B
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 01 december 2010
Quote Steffen B Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 december 2010 om 19:06
In de nieuwste film zit een fout bij de bruiloft. Als ze verdwijnselen nadat de Dooddoeners zijn gekomen pakt Harry de linkerhand van Hermelien. Als ze verschijnselen een seconde later staat Harry ineens aan de andere kant van Hermelien.
IP IP gelogd
Terug naar boven
kevin1989
Flubberwurm
Flubberwurm

Quote kevin1989 Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 december 2010 om 19:55
Quote van Steffen B

In de nieuwste film zit een fout bij de bruiloft. Als ze verdwijnselen nadat de Dooddoeners zijn gekomen pakt Harry de linkerhand van Hermelien. Als ze verschijnselen een seconde later staat Harry ineens aan de andere kant van Hermelien.

Staat dezelfde nog steeds in het midden? Want weet wel dat dit in 1x gefilmd is :P En is het niet zo dat ze omdraaide na het verdwijnselen?
IP IP gelogd
Terug naar boven
Steffen B
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 01 december 2010
Quote Steffen B Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 december 2010 om 10:21
Quote van kevin1989

Quote van Steffen B

Staat dezelfde nog steeds in het midden? Want weet wel dat dit in 1x gefilmd is :P En is het niet zo dat ze omdraaide na het verdwijnselen?

Ik zal het even wat duidelijker proberen uit te leggen
Ik heb het net nog even een keer bekeken en op de bruiloft steekt Hermelien haar linkerhand uit naar Harry. Harry pakt deze met zijn rechterhand. Dan verdwijnselen ze en verschijnselen ze vlak voor de rode bus. Hier draait inderdaad de camera maar heeft ineens de rechterhand van Hermelien de linkerhand van Harry vast.
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 11 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum