Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: << Fouten uit de films >> Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 11 Volgende >>
Schrijver Bericht
fawkesflame
Ravenklauw
Ravenklauw
Robby's beste vriendje

Lid geworden: 11 december 2009
Online status: Offline
Quote fawkesflame Beantwoordbullet Geplaatst op: 08 december 2010 om 19:08
Het is niet echt een fout, eerder een ongewone reactie van een acteur die ik ontzettend grappig vind: In de gevangene van Azkaban tijdens de les over de hippogrief en de introductie van scheurbek. Harry en co staan helemaal vooraan. Op een gegeven moment komen Draco en aanhang (die eerst helemaal achteraan staan) door de groep leerlingen naar voor om Harry een beetje te gaan pesten met zijn angst voor dementors. Nu moet je eens letten op Marcels reactie... Wanneer Draco naar voor komt, kijkt Marcel eerst opzij om te zien wie er aankomt. Hij ziet Draco, kijkt terug kalm voor zich uit, kijkt terug opzij en schrikt zich dan heel overdreven een hoedje. het lijkt een acteerfoutje. Ik vind het in elk geval vrij komisch...
“Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: We leven allemaal onder dezelfde hemel, maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon." Tito uit Rocket Power
IP IP gelogd
Terug naar boven
freekhoorn
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 18 september 2009
Quote freekhoorn Beantwoordbullet Geplaatst op: 09 december 2010 om 20:32
Quote van fawkesflame

Het is niet echt een fout, eerder een ongewone reactie van een acteur die ik ontzettend grappig vind: In de gevangene van Azkaban tijdens de les over de hippogrief en de introductie van scheurbek. Harry en co staan helemaal vooraan. Op een gegeven moment komen Draco en aanhang (die eerst helemaal achteraan staan) door de groep leerlingen naar voor om Harry een beetje te gaan pesten met zijn angst voor dementors. Nu moet je eens letten op Marcels reactie... Wanneer Draco naar voor komt, kijkt Marcel eerst opzij om te zien wie er aankomt. Hij ziet Draco, kijkt terug kalm voor zich uit, kijkt terug opzij en schrikt zich dan heel overdreven een hoedje. het lijkt een acteerfoutje. Ik vind het in elk geval vrij komisch...
haha dat lijkt me grappig om te zien ja XD Echt iets voor marcels acteur ook ja :P Net zo'n kneusje als marcel. Heette hij niet matthew lewis?
IP IP gelogd
Terug naar boven
Finn
Zwadderich
Zwadderich
"Fuck it" is my guiding philosophy

Lid geworden: 14 november 2010
Quote Finn Beantwoordbullet Geplaatst op: 09 december 2010 om 20:48
Ja, maar hij is niet echt een kneusje, hij is een acteur die graag domme rollen speelt :D
Ik ben hier voor de koekjes
IP IP gelogd
Terug naar boven
Anieckieee
Flubberwurm
Flubberwurm

Gebannen Lid

Lid geworden: 16 augustus 2009
Quote Anieckieee Beantwoordbullet Geplaatst op: 21 december 2010 om 10:54
Quote van fawkesflame

*Pakt Prisoner of Azkaban DVD en gaat kijken*
IP IP gelogd
Terug naar boven
LilyPotter
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 22 november 2010
Quote LilyPotter Beantwoordbullet Geplaatst op: 22 december 2010 om 16:50
Quote van Morfin

Deel 6: Ginny gebruikt bij de vechtscène  aan het nest samen met Harry non-verbale spreuken. Non-verbale spreuken leer je pas in het zesde jaar en Ginny zit daar nog in het vijfde jaar :p

En ze mogen niet toveren buiten school.
(vraagje: mogen ze op de trein toveren?)
LilyPotterxxx
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
Online status: Online
Quote Timsel Beantwoordbullet Geplaatst op: 22 december 2010 om 17:35
Quote van LilyPotter

Quote van Morfin

Deel 6: Ginny gebruikt bij de vechtscène  aan het nest samen met Harry non-verbale spreuken. Non-verbale spreuken leer je pas in het zesde jaar en Ginny zit daar nog in het vijfde jaar :p

Aangezien ze niet zeuren, denk ik wel. Er word genoeg getoverd in de Zweinstein Express:

HP1 - Hermelien repareert Harry's bril, Ron probeert Schurfie (Wormstaart) geel te toveren.

HP3 - Expecto Patronum (weliswaar door Lupos, maargoed)

HP4 of 5, weet niet meer - aan het einde is er een klein duelletje tussen Harry, de Wemels, Hermelien en Malfidus, Korzel & Kwast.

HP6 - Ginny laat Alfons (ben zijn naam effe kwijt) bijna stikken, die word dan gered door Slakhoorn. Daarna gebruikt Malfidus Perfriticus Totalus op Harry (die daar vervolgens totaal geen commentaar op krijgt).
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
LilyPotter
Flubberwurm
Flubberwurm

Quote LilyPotter Beantwoordbullet Geplaatst op: 22 december 2010 om 17:53
In Harry Potter en de geheime kamer toen Harry en Ron door de muur wouden (naar peron 9 3/4) ging de kooi van hedwig open daarna laten ze hedwig zien zijn kooi is gesloten.
LilyPotterxxx
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lycke
Zwadderich
Zwadderich
"Worrying means you suffer twice"

Lid geworden: 04 maart 2008
Online status: Online
Quote Lycke Beantwoordbullet Geplaatst op: 22 december 2010 om 17:55
Als meneer Wemel met Harry praat over Sirius (in de Lekke Ketel) zie je onder een gezocht poster van Sirius heel snel een bepaald cijfer oplichten. Het was iets met een 3, maar dat zou ik nog even moeten herbekijken xD
Eftelingmeet staat weer online!
IP IP gelogd
Terug naar boven
LilyPotter
Flubberwurm
Flubberwurm

Quote LilyPotter Beantwoordbullet Geplaatst op: 22 december 2010 om 18:17
Quote van LilyPotter

In Harry Potter en de geheime kamer toen Harry en Ron door de muur wouden (naar peron 9 3/4) ging de kooi van hedwig open daarna laten ze hedwig zien zijn kooi is gesloten.

Hier tonen ze het: Leuk filmpje, cool muziek, love it:

http://www.youtube.com/watch?v=a8pxjWuXHyo

ga naar 4:35 min. om het te zien, maar het filmje is tof!!

Die vind ik ook leuk!!

http://www.youtube.com/watch?v=92481qpCGHI
LilyPotterxxx
IP IP gelogd
Terug naar boven
kevin1989
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 23 september 2007
Quote kevin1989 Beantwoordbullet Geplaatst op: 23 december 2010 om 00:07
Quote van LilyPotter

Quote van Morfin

Over die non-verbale spreuken, dit is toch geen fout? Dit is gewoon zoals het in de film is. Het is niet zo dat ze een contradictie invoeren ofzo ^^

En ja ze mogen toveren buiten school als maar bij een tovernaarsgezin is. Zelfs al zou Molly toveren naast Ginny krijgt het ministerie nog steeds een melding (the trace), dus ze kunnen niet zien wie de spreuk gedaan heeft.
All we really need to survive is one person who truly loves us
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 11 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum