Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: << Fouten uit de films >> Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 11 Volgende >>
Schrijver Bericht
Lars
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 18 juli 2008
Online status: Offline
Quote Lars Beantwoordbullet Geplaatst op: 20 maart 2011 om 00:03
Ik had vandaag een HP marathon gehouwden met wat vrienden en had eigenlijk best goed opgelet en bij elke film wel minsten 1/2 fouten gezien

HP1
- *Als harry en Hagrid in WegisWeg rondloop zie je ze eerst voor bij de winkel met schaar lopen en groep vrouwtjes later zie je de winkel met die schaar en de groepje vrouwen weer!
- Net voor bij de de schaaksteen de andere wilt slaan waar ron opzit zag je (vrij) duidelijk dat er een stuntman op zat
- wanneer harry afscheid nam van hagrid zie je harry praten maar zonder dat hij iets zeg (dit kan ook aan me dvd liggen)

HP2
- de Brulbrief van Ron pakte hij van zijn uil opent maar toen hij de brief wou lezen was de Brulbrief nog dicht
- bij gedaanteverwisseling staat op het bord alles achterstevoren
- *Bij het gevecht van Harry en Draco tijdens de les en Draco valt neer en Sneep wil hem helpen opstaan zie je 1 cameraman

HP3
- *Wanneer de Duffelingen aan het eten zijn zie je het beeld via buiten naar binnen gaan. Maar als je herman zie ropene: MARGOO zie je dat er een raam bij is gekomen - geen klimop plant + een andere plantpot

HP4
- Fred gooit een briefje naar Ron, wanneer hij briefje gooit staan er 4 regels geschreven maar wanneer ron het leest zie je maar 3 regels geschreven
- Als harry in bad gaat samen met Jammerende Jenny zie je een shot van harry op de zijkant, dan is zijn haar plat, maar als de camera op harry is gericht is zijn haar wild.
- Hermelien geeft haar handoek aan harry maar de volgende shot draagt Hermelien weer haar handoek en harry dezelfde
- *en als iedereen de dood van Karlo beschouwen zie je Marcel op 2 verschillende plekken staan.

Toen werden we het beu XD

overal waar een * voor staat betekent dat ik het niet snapte dat er zulke foute in kunnen zitten

Dit is geen fout maar ik vond het wel grappig te zien bij hp4 wanneer iedereen zich voorbereid voor de 3de opdracht dan zie je dat Karkarov zijn vinger in Krumels oor stopt XD

Quote van Pudding000

Harry wordt in het begin van de film als baby voor de deur van zijn oom en tante gelegd. Maar op het einde van de film krijgt Harry een fotoboek van hem en zijn ouders en daar is hij al duidelijk een peuter.

Dit hoeft geen fout te zijn tijdens hun dood was harry ook al een peuter, het kan net zo goed zijn dat die foto net 1 week daarvoor is gemaakt (zeg maar wat)
Pottermore; LightDragon11
Aka harry---potter
IP IP gelogd
Terug naar boven
Anieckieee
Flubberwurm
Flubberwurm

Gebannen Lid

Lid geworden: 16 augustus 2009
Quote Anieckieee Beantwoordbullet Geplaatst op: 20 maart 2011 om 12:50
Quote van Pudding000

Harry wordt in het begin van de film als baby voor de deur van zijn oom en tante gelegd. Maar op het einde van de film krijgt Harry een fotoboek van hem en zijn ouders en daar is hij al duidelijk een peuter.
Quote van harry---potter

Dit hoeft geen fout te zijn tijdens hun dood was harry ook al een peuter, het kan net zo goed zijn dat die foto net 1 week daarvoor is gemaakt (zeg maar wat)
Dit is wel een fout. Je ziet goed dat Harry een baby is als hij voor de deur wordt gelegd, en hij is duidelijk een stuk ouder op de foto's in het fotoboek.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Elder Wand
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 14 juni 2009
Quote Elder Wand Beantwoordbullet Geplaatst op: 28 maart 2011 om 20:55
In deel 6, wanneer Ginny het boek van de half-blood prince afpakt om het te bekijken in de leerlingenkamer kijkt ze op de laatste bladzijde en zegt ze; Property of the Half-blood prince... Maar de naam stond toen Harry keek op de eerste bladzijde
Love will be your guide in the darkness.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Pudding000
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 23 juli 2010
Quote Pudding000 Beantwoordbullet Geplaatst op: 30 maart 2011 om 18:36
Quote van Anieckieee

Quote van Pudding000

Quote van harry---potter

Dit is wel een fout. Je ziet goed dat Harry een baby is als hij voor de deur wordt gelegd, en hij is duidelijk een stuk ouder op de foto's in het fotoboek.
Idd, Fotoboek: peuter, Dood ouders: peuter, Voor de deur bij oom en tante: baby. ^^
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lars
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 18 juli 2008
Quote Lars Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 april 2011 om 22:44
Worden mijn post steeds verwijderd? of komen die nooit aan afijn.

toen ze op de deur kwam brengen was het GEEN baby. hoe kan een baby nou al zoveel haar heben. Haar is net zelfde als de peuter.

Film: HP3
Fout: Bed wanneer je harry in bed zie staat zijn bed anders dan dat het hoort
Pottermore; LightDragon11
Aka harry---potter
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lukas
Griffoendor
Griffoendor
What up, ding dongs?

Lid geworden: 10 februari 2010
Quote Lukas Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 april 2011 om 22:54
Quote van harry---potter

Worden mijn post steeds verwijderd? of komen die nooit aan afijn.

toen ze op de deur kwam brengen was het GEEN baby. hoe kan een baby nou al zoveel haar heben. Haar is net zelfde als de peuter.

Film: HP3
Fout: Bed wanneer je harry in bed zie staat zijn bed anders dan dat het hoort
Een baby kan wel al veel haar hebben, er worden zelfs baby's geboren die al haar hebben, denk ik toch.

En dat van zijn bed, sommige mensen verplaatsen af en toe eens wat meubels :)
IP IP gelogd
Terug naar boven
H@rry Potter
Flubberwurm
Flubberwurm
-Gebanned lid-

Lid geworden: 18 januari 2004
Quote H@rry Potter Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 april 2011 om 23:10
Hm. Toen bij boek6 zei Lupos dat hun baby van haar kleur veranderde.
Dus blijkbaar of wel is het zo in de toverwereld^^.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lukas
Griffoendor
Griffoendor
What up, ding dongs?

Lid geworden: 10 februari 2010
Quote Lukas Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 april 2011 om 00:08
Bij ons kunnen baby's ook al heel vroeg haar hebben, buiten dan dat het naar uitermate abnormale kleuren kan veranderen :)
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lejah
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 03 april 2007
Quote Lejah Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 april 2011 om 00:08
Tuurlijk kunnen babies haar hebben!
Je hebt kale babies, maar ook babies die met complete haardossen worden geboren.

Maar de baby in de box kan al zitten, dus die is zeker geen pasgeborene. dat kan je daar beter aan afleiden dan aan zijn haren.
<                                          
IP IP gelogd
Terug naar boven
Guests
Guest Group
Guest Group
Ik ben een gast
Quote Guests Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 april 2011 om 08:53
Quote van Lejah

Tuurlijk kunnen babies haar hebben!
[DIV]Je hebt kale babies, maar ook babies die met complete haardossen worden geboren.[/DIV]
[DIV] [/DIV]
[DIV]Maar de baby in de box kan al zitten, dus die is zeker geen pasgeborene. dat kan je daar beter aan afleiden dan aan zijn haren.[/DIV]

Klopt! Toen ik een baby was had ik ook al veel haartjes! Maar goed, ik had een fout gezien in film III dat bij de boom waar Sirius Ron naar binnen trok, gingen Harry en Hermelien erachter aan. En toen kwam Hermelien op een tak terecht en ze pakte Harry bij zijn shirt maar toen ze hem pakte zaten er zowat 3 seconden tussen voordat hij ook omhoog ging. Ik vond het een beetje raar...
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 11 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum