Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: << Fouten uit de films >> Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 11 Volgende >>
Schrijver Bericht
Niksje
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 02 juli 2010
Online status: Offline
Quote Niksje Beantwoordbullet Geplaatst op: 15 april 2011 om 00:20

In de eerste scene van Voldemort bij de Mafidussen (film 7) wilt hij een andere toverstaf die Harry wel kan doden... Hij vraagt of niemand hem een eer wilt bewijzen en wandelt hierbij vier stoelen voorbij Lucius! Wanneer Voldemort zich tot Lucius richt, is Voldemort in een fractie van een seconde bij de stoel van Lucius wat onmogelijk kan...

IP IP gelogd
Terug naar boven
kevin1989
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 23 september 2007
Quote kevin1989 Beantwoordbullet Geplaatst op: 15 april 2011 om 00:25
Quote van Niksje

In de eerste scene van Voldemort bij de Mafidussen (film 7) wilt hij een andere toverstaf die Harry wel kan doden... Hij vraagt of niemand hem een eer wilt bewijzen en wandelt hierbij vier stoelen voorbij Lucius! Wanneer Voldemort zich tot Lucius richt, is Voldemort in een fractie van een seconde bij de stoel van Lucius wat onmogelijk kan...

Kan een fout zijn, of ze schieten paar sec verder in de tijd. Dat deden ze ook bij het hoofdstuk Malfoy Manor. Toen Bellatrix zei over die spreek: Is this you're work, darling? En dan 2 sec later zegt ze al van: Got you.
All we really need to survive is one person who truly loves us
IP IP gelogd
Terug naar boven
Madeliefje
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 25 april 2011
Quote Madeliefje Beantwoordbullet Geplaatst op: 11 mei 2011 om 21:33
Quote van Niksje

Ik heb dit net gezien, maar het zijn maar een paar stoelen + hij zegt ''What about you, Lucius?'' Het duurt zeker een paar seconde, dus kan hij makkelijk terug gelopen zijn.

Quote van LilyPotter

In Harry Potter en de geheime kamer toen Harry en Ron door de muur wouden (naar peron 9 3/4) ging de kooi van hedwig open daarna laten ze hedwig zien zijn kooi is gesloten.

Misschien klapte hij weer dicht? Hij viel ook met het deurtje op de grond.

Quote van fawkesflame

Het is niet echt een fout, eerder een ongewone reactie van een acteur die ik ontzettend grappig vind: In de gevangene van Azkaban tijdens de les over de hippogrief en de introductie van scheurbek. Harry en co staan helemaal vooraan. Op een gegeven moment komen Draco en aanhang (die eerst helemaal achteraan staan) door de groep leerlingen naar voor om Harry een beetje te gaan pesten met zijn angst voor dementors. Nu moet je eens letten op Marcels reactie... Wanneer Draco naar voor komt, kijkt Marcel eerst opzij om te zien wie er aankomt. Hij ziet Draco, kijkt terug kalm voor zich uit, kijkt terug opzij en schrikt zich dan heel overdreven een hoedje. het lijkt een acteerfoutje. Ik vind het in elk geval vrij komisch...

@1:36
http://www.youtube.com/watch?v=UTtzozo142c

Hahaha, echt grappig!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Madeliefje
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 25 april 2011
Quote Madeliefje Beantwoordbullet Geplaatst op: 12 mei 2011 om 13:51
Ik heb er zelf 1 ontdekt, in CoS. Smalhart was aan het duelleren met Sneep, en zijn toverstok viel uit zijn handen terwijl hij viel. Maar als hij op de grond ligt, heeft hij hem weer in zijn handen.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Rowace
Moderator
Moderator
Maybe we're just lost souls here

Lid geworden: 24 september 2010
Quote Rowace Beantwoordbullet Geplaatst op: 03 juli 2011 om 19:01
film 6 : wormstaart heeft 2 normale handen of vergist ik me??
I'm in the pursuit of happiness
I'm gonna get it, I'm gonna get it
But the hours are getting longer
You know I can almost taste it
Melting on my fingertips
IP IP gelogd
Terug naar boven
DarkRosesxx
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 13 april 2011
Quote DarkRosesxx Beantwoordbullet Geplaatst op: 07 juli 2011 om 15:43
Ik heb ook iets. Het is alleen geen fout ofzo, maar iets wat ik grappig vond en een beetje vreemd (net zoals bij fawkesflame). In CoS bij de duelleerscene als Smalhart op de grond valt door de spreuk van Sneep moet je eens naar Sneep kijken. Als Smalhart zo op de grond valt zie je Sneep op de achtergrond een soort van kort overwinnings dansje doen XD. Echt heel vreemd!
Draco dormiens nunquam titillandus ^^
Pottermore account: OakCentaur186
IP IP gelogd
Terug naar boven
Death-Eater
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 03 augustus 2005
Quote Death-Eater Beantwoordbullet Geplaatst op: 07 juli 2011 om 18:14
Film 7.1: Café scène

Nadat Dolohov en Rowle verlamd zijn, doet Hermelien Obliviate, wel haar toverstok heeft ze eerst vast met haar mouw van haar trui heel hoog zodat ze die stok vast heeft deels met een deel van die mouw.

Het shot erop zit die staf in haar mouw (handvat dan) en is de mouw mooi gedrapeerd over de staf.

MUGGEZIFTERIJ Ik weet 't :P Ik kon mezelf wel voor me kop slaan dat ik DAT opmerkte als ik nog eens keek gisteren xD
Mind if I slyther in?
IP IP gelogd
Terug naar boven
DarkRosesxx
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 13 april 2011
Quote DarkRosesxx Beantwoordbullet Geplaatst op: 10 juli 2011 om 22:22
Oke, er is iets wat ik een beetje vreemd vind. In het begin van deel 1 voordat ze ingedeeld zijn hebben ze gewoon een regulier (ik kon hier geen beter woord voor vinden XD) gewaad aan. Waar je nog niet aan kan zien in welke afdeling ze zitten. Maar nadat ze ingedeeld zijn hebben alle leerlingen een gewaad aan wat bij hun afdeling past.(Andere stropdas, mantel etc.) Maar waarom zouden de leerlingen dan een gewaad kopen, als ze toch een bijna volledig nieuw gewaad krijgen die bij hun afdeling past?
Draco dormiens nunquam titillandus ^^
Pottermore account: OakCentaur186
IP IP gelogd
Terug naar boven
Hugo
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 13 juli 2011
Quote Hugo Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 juli 2011 om 20:41
In 7.1 als ie bij het ingestorte huis van zijn ouders komt, ziet ie in zo'n flashback dat Voldemort zijn ouders vermoord, maar Voldemort was al kaal en zonder neus in die flashback, terwijl ie dat toen toch nog niet was?
IP IP gelogd
Terug naar boven
L_Malfoy
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 12 augustus 2007
Quote L_Malfoy Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 juli 2011 om 21:33
Quote van Hugo

In 7.1 als ie bij het ingestorte huis van zijn ouders komt, ziet ie in zo'n flashback dat Voldemort zijn ouders vermoord, maar Voldemort was al kaal en zonder neus in die flashback, terwijl ie dat toen toch nog niet was?

Jawel. Tegen die tijd had hij 5 van zijn Gruzielementen al gemaakt. Daarna is hij verdwenen, en hij kreeg pas weer een lichaam in GOF. Als hij er toen ineens totaal anders uit had gezien, hadden de Dooddoeners hem niet herkend toen ze naar het kerkhof verschijnselden, en had Droebel hem neit herkend aan het einde van OotP.
http://dsmichaelfan.deviantart.com/
http://www.fanfiction.net/s/6511831/1/Harry_Potter_en_de_Wereld_vol_Duisternis
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 11 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum