Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Huffelpuf
 Het Harry Potter Forum : Zweinstein : Huffelpuf  
Onderwerp: Game of Thrones DE SERIE topic Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 60
Schrijver Bericht
Andy
Zwadderich
Zwadderich
We gaan er tegenaan.

Lid geworden: 05 juli 2003
Online status: Offline
Quote Andy Beantwoordbullet Geplaatst op: 15 mei 2019 om 21:10
Ja dat dacht ik ook Lycke maar je ziet het Aria overleeft ook de vuurzeeën instortingen in kinsgslanding.
Dus je weet het niet maar ik denk wel dat het einde van Jaime is of anders de wending hij en Cersie verdwijnen.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Ellaaaa...
Moderator
Moderator
Living under a paper moon

Lid geworden: 20 juni 2011
Quote Ellaaaa... Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 mei 2019 om 08:25
Weet je van wie ik wel echt denk dat hij mogelijk nog leeft: Varys! Hij had nog zo'n vage plotline met de Lord of Light en ik vind het vreemd dat daar nooit meer op is teruggekomen. Daarnaast hebben we hem niet zíen verbranden, en het is niet alsof GoT bang is om verbrandde mensen te laten zien (re: de rest van de episode).

(Ik koester ook de hoop dat Jaime nog leeft, but at this stage I think we're fooling ourselves.)
Doe mee aan de bookmark challenge!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Ellen
Dreuzel
Dreuzel
Green for Life <3

Lid geworden: 21 oktober 2010
Quote Ellen Beantwoordbullet Geplaatst op: 20 mei 2019 om 21:15
Ik ben het hier niet helemaal mee eens...
Spoilers

IP IP gelogd
Terug naar boven
Karen
Forumbeheerder
Forumbeheerder
We found love in a hopeless place

Lid geworden: 31 oktober 2004
Quote Karen Beantwoordbullet Geplaatst op: 20 mei 2019 om 21:26
Ik had na vorige aflevering niet echt veel verwachtingen meer. Dany, tja, het is jammer als je haar 8 seizoenen lang een fantastisch personage vond, maar uiteindelijk... als ze King's Landing platbrandt kan je daarna moeilijk een andere kant op dan haar ook laten sterven. Bran had ik niet verwacht en is een beetje een rare oplossing (al ben ik nu wel heel blij dat ik Isaacs handtekening in mijn boek heb staan ), maar toen de Stark montage kwam op het einde en toen Brienne daar zat met dat boek kreeg ik het toch even moeilijk.

Ik heb de laatste jaren al veel teleurstellingen gehad van series waar ik heel veel om gegeven heb, en daaruit heb ik ook geleerd dat een laatste seizoen, een laatste aflevering... niet alles is. Bekijk het hele fenomeen, onthoud je favoriete scènes en personages, en wees niet te verbitterd, want een einde is nooit voor iedereen goed. Denk aan het einde van HP, dat was ook een beetje raar (Albus Severus wut? :p), maar dat is niet hetgene waar je aan denkt als je aan Harry Potter denkt.

Wrong will be right, when he comes in sight
At the sound of his roar, sorrows will be no more
When he bares his teeth, winter meets its death
When he shakes his mane, we shall have spring again
IP IP gelogd
Terug naar boven
Ellen
Dreuzel
Dreuzel
Green for Life <3

Quote Ellen Beantwoordbullet Geplaatst op: 20 mei 2019 om 21:40
Ach ja. Daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Het stukje van Jon in de haven vond ik dan wel weer geweldig, omdat ik vier jaar geleden in het haventje ben geweest waar ze die scene gefilmd hebben. Dus daar heb ik mooie herinneringen aan, maar voor nu is het eind nog een beetje lastig te accepteren.

Het bitter-sweet bevatte maar weinig zoets... Volgens mij heeft alleen Sansa een redelijk oké einde. Die heeft wat ze altijd al wilde, haar kroon. Het einde van Dany kan ik mij heel goed in vinden, al was ze inderdaad samen met Jon altijd mijn favoriete personage. Alleen het einde van Jon vind ik niet oké. Hij verdiend echt beter :( het enige positieve er aan was Ghost!
Spoilers

IP IP gelogd
Terug naar boven
Andy
Zwadderich
Zwadderich
We gaan er tegenaan.

Lid geworden: 05 juli 2003
Quote Andy Beantwoordbullet Geplaatst op: 21 mei 2019 om 20:43
Ik vond dit einde slap afgeraffeld en vooral erg teleurstellend.

Mijn eerste ingeving was ja Dany is terecht en was te verwachten.

De tweede shock was dat ze jon veroordeelde omdat de slaven het wilde om oorlog te voorkomen.

De derde en vooral niet verwachte slot was Bran oké wat moesten ze met hem maar deze oplossing nee niet verwacht.

De vierde was te verwachten met Sana die de troon neemt en neutraal is aan Bran en dat Aria naar het westen ging ja dat was te verwachten ik denk dat dat de spin off kan worden die ze nu willen gaan maken.

Ja Cesrsie en Jamie dood ook te verwachten al hoop je op een ander eind voor Jamie maar helaas.
Ja en Brianna met dat boek dat is iets wat ik best kon snappen dat ze dat deed.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Ellaaaa...
Moderator
Moderator
Living under a paper moon

Lid geworden: 20 juni 2011
Quote Ellaaaa... Beantwoordbullet Geplaatst op: 23 mei 2019 om 09:50
Ik heb op zich nog best vrede met de eindes. Ik hoop alleen dat het in de boeken wat beter wordt uitgewerkt :P 
Doe mee aan de bookmark challenge!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Karen
Forumbeheerder
Forumbeheerder
We found love in a hopeless place

Lid geworden: 31 oktober 2004
Quote Karen Beantwoordbullet Geplaatst op: 27 mei 2019 om 19:52
Ik ben nu naar The Last Watch aan het kijken, een achter-de-schermen documentaire over het maken van seizoen 8. Ik hou sowieso wel van dat soort dingen, vind het heel interessant om te zien hoe alles tot stand komt.

Ook heel leuk om de table read te zien met alle acteurs. En hoe Emilia daar tijdens één van die zware nachtshoots gewoon begint te huilen bij Iain Glen zijn 'lijk' - en dan twee seconden na cut weer een glimlach tevoorschijn tovert - wow... respect.

Wrong will be right, when he comes in sight
At the sound of his roar, sorrows will be no more
When he bares his teeth, winter meets its death
When he shakes his mane, we shall have spring again
IP IP gelogd
Terug naar boven
Ellen
Dreuzel
Dreuzel
Green for Life <3

Quote Ellen Beantwoordbullet Geplaatst op: 28 mei 2019 om 19:13
Die heb ik gisteren ook nog gekeken. De table read was ook mijn favoriete stuk, maar dan omdat Kit het script nog niet had gelezen en je alle emoties zo duidelijk aan hem zag toen hij door had wat hij moest gaan doen. En bijna de hele tafel keek hem aan op een manier van "yes, we knew".

En respect voor Emilia die elke dag weer met die pruik rond heeft moeten lopen, dat zal niet altijd een pretje zijn geweest zeg.
Spoilers

IP IP gelogd
Terug naar boven
Robin
Dreuzel
Dreuzel
Addicted 2 Bass

Lid geworden: 29 maart 2006
Quote Robin Beantwoordbullet Geplaatst op: 14 juni 2019 om 15:05
Quote van Ellaaaa...

Ik heb op zich nog best vrede met de eindes. Ik hoop alleen dat het in de boeken wat beter wordt uitgewerkt :P 

Ik heb de hoop dat hij ze ooit nog volledig afgemaakt al een tijd geleden opgegeven, hoe spijtig het ook is...
There's a beast in every man - and it stirs when you put a sword in his hand
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 60
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum