Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Zwadderich
 Het Harry Potter Forum : Zweinstein : Zwadderich
Onderwerp: Drarry Topic Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 15 Volgende >>
Schrijver Bericht
Avana
Zwadderich
Zwadderich
Yes, I am a H/D-shipping fairy.

Lid geworden: 30 december 2006
Online status: Offline
Quote Avana Beantwoordbullet Geplaatst op: 28 april 2012 om 10:21
Oh wow, mooie wall, Florreke! *slaat op*
Hoewel Yannick het net iets verpestte door te zeggen dat hij dacht dat het Raj (van TBBT) was ipv Harry :')

Ik ontdek net dat ik ook vergeten ben een favoriete fanfiction te noemen! Die was namelijk speciaal voor mij geschreven en daarvoor had ik een prompt mogen geven (a)
Absolution van dracosoftie.
Ze heeft meer mooie H/D verhalen - waarvan ik 'Must Love Quidditch' sterk kan aanraden, al schrijft ze de laatste tijd voornamelijk Arthur/Merlijn slash xD

Wat houdt Draco's taakstraaf in? En welke ernstige gevolgen heeft Juvie's geklungel?
Lees het in WW ho 48: De Verspilling van Jean Excellente.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Florreke
Dreuzel
Dreuzel
May I Slytherin to your bed tonight?

Lid geworden: 04 juni 2011
Quote Florreke Beantwoordbullet Geplaatst op: 30 april 2012 om 22:07

@Avana: 'Absolution' is uitgelezen en 'Malfoy Flavor' ook! En dan moet ik nog aan het vervolg 'Flavourful Bounding' beginnen...

Er zijn echt veel te veel fics die ik wil lezen! Trouwens, ik heb deze reeks video's met een Drarry-fic gevonden op YouTube: Drarry Chatroom 1

Dit is overigens nog een place to be voor liefhebbers van Drarry plaatjes: Draco and Harry (Fanpop)

Deze vind ik alvast héél mooi:

Draco%20and%20Harry%20-%20harry-and-draco%20fan%20art

IP IP gelogd
Terug naar boven
heksentoeren
Dreuzel
Dreuzel
I tawt I taw a puddy tat!

Lid geworden: 14 juli 2004
Quote heksentoeren Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 mei 2012 om 23:21
Irresistible Poison van Rhysenn vind ik zelf ook wel vrij goed, al is het wel heel lang geleden dat ik deze fanfic gelezen heb.

Maar een persoonlijke favoriet van mij is Earthbound Spook van Crawford's Lover. Ik hou van de dialoog en de interacties tussen de personages in deze fanfic. <3

En Underwater Light van Maya, in de tijd doen die auteur haar fanfic nog online had staan.

"The secret of flight is this: you have to do it immediately, before your body realizes it is defying the laws." ~ Michael Cunningham
IP IP gelogd
Terug naar boven
Marcia
Flubberwurm
Flubberwurm
miauw<3

Lid geworden: 18 juli 2005
Quote Marcia Beantwoordbullet Geplaatst op: 07 mei 2012 om 15:04
Ik ben ook een drarry shipper :D (en stiekem ship ik ook draco/hermelien, draco/luna en draco/ginny :p) Zeker toen ik 15/16 was las ik echt enorm veel drarry fanfictions!

Een verhaal wat ik vroeger heel leuk vond was 'ab epistulis'. Volgens mij was Harry onder een schuilnaam een bekende schrijver en begon Draco - als fan van zijn boeken - brieven naar hem te schrijven. Ik dacht dat het verhaal nergens meer online stond, maar ik heb zojuist het verhaal kunnen downloaden! Dus die ga ik zeker deze week lezen om te kijken of het nog steeds één van mijn favorieten is;)

@Melissa (op de vorige pagina): ik heb In The Closet gelezen.. Het begin vond ik echt tof, de schijfstijl en zeker de manier waarop verschillende personages elk een deel van het verhaal vertellen. Maar hoe verder ik naar het einde kwam, hoe meer ik een verschrikkelijke afloop vreesde.. en inderdaad, ik vond het einde echt ERG en creepy.. Het verhaal heeft echt indruk op me gemaakt, maar niet op een positieve manier.. wat vond jij ervan?
IP IP gelogd
Terug naar boven
heksentoeren
Dreuzel
Dreuzel
I tawt I taw a puddy tat!

Lid geworden: 14 juli 2004
Quote heksentoeren Beantwoordbullet Geplaatst op: 07 mei 2012 om 16:18
Quote van Marcia

@Melissa (op de vorige pagina): ik heb In The Closet gelezen.. Het begin vond ik echt tof, de schijfstijl en zeker de manier waarop verschillende personages elk een deel van het verhaal vertellen. Maar hoe verder ik naar het einde kwam, hoe meer ik een verschrikkelijke afloop vreesde.. en inderdaad, ik vond het einde echt ERG en creepy.. Het verhaal heeft echt indruk op me gemaakt, maar niet op een positieve manier.. wat vond jij ervan?

Het was ook de bedoeling dat het een einde een indruk op je maakte en je met afgrijzen vervulde, het is dan ook een verhaal over necrofilie.

Omdat ik niet zeker weet hoe je die indruk op een negatieve manier bedoelt...

Ik heb inderdaad het einde met afgrijzen gelezen, maar ik beoordeel het verhaal zelf wel positief. Het is goed, mooi geschreven verhaal dat er goed in slaagde met het gekozen thema me met horror te vervullen. Ik denk niet dat het de bedoeling was van de fanfic om je op het einde fluffy gevoelens te geven, dus ja...
"The secret of flight is this: you have to do it immediately, before your body realizes it is defying the laws." ~ Michael Cunningham
IP IP gelogd
Terug naar boven
Florreke
Dreuzel
Dreuzel

Quote Florreke Beantwoordbullet Geplaatst op: 09 mei 2012 om 19:09
@Marcia:
Kun je hier mss een link plaatsen waar dat verhaal kan gedownload worden? Ik wil het eigenlijk ook wel lezen... ^^
IP IP gelogd
Terug naar boven
Avana
Zwadderich
Zwadderich
Yes, I am a H/D-shipping fairy.

Lid geworden: 30 december 2006
Quote Avana Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 juni 2012 om 21:05

credits banner: star-sailor13

Even melden dat het H/D Smoochfest begonnen is. Eén van de bekendste evenementen in Drarry fanfictionland. Gemodereerd door oa Cheryl Dyson. In januari begint altijd het opgeven van prompts, daarna het claimen, schrijven ed en van 1 t/m 30 juni wordt er elke dag 2 a 3 verhalen of tekeningen gepost.
Ik heb vorig jaar zelf meegedaan en dat was ontzettend leuk en spannend, maar voor alle liefhebbers van H/D art en fanfiction is dit bijna een must ;)

Klik. (let zelf op ratings ed)

Wat houdt Draco's taakstraaf in? En welke ernstige gevolgen heeft Juvie's geklungel?
Lees het in WW ho 48: De Verspilling van Jean Excellente.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Rhona
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 10 augustus 2010
Quote Rhona Beantwoordbullet Geplaatst op: 04 juni 2012 om 11:45
@ Arlette: goed dat je ons daaraan herinnert!
*gaat beginnen met lezen en kijken*
IP IP gelogd
Terug naar boven
Florreke
Dreuzel
Dreuzel

Quote Florreke Beantwoordbullet Geplaatst op: 06 juni 2012 om 20:03
@Avana/Arlette:
Leuk! Nu heb ik er weer wat leesvoer bij... LOL

Trust In Hope en Cock And Bull vind ik echt heel mooi! Wie schrijft ze eigenlijk? Ik zie nergens de auteur staan...

Edit: Eventjes een schattige Drarry Facebook Cover gemaakt, suggesties om aan te passen of een nieuwe zijn altijd welkom! (degene die het durft om hem als omslagfoto op Facebook te zetten krijgt een koekje... Wink)

Edit2: Onlangs kruiste deze Drarry-tumblr mijn pad op het internet, compleet met geweldige plaatjes, verscheidene Drarryfanmixs, stories, etc. Check Out!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Florreke
Dreuzel
Dreuzel

Quote Florreke Beantwoordbullet Geplaatst op: 08 augustus 2012 om 14:18
Kwestie van het topic wat omhoog te schoppen Wink
Two Sides Of The Same Coin door noiselessheart.

En ik heb laatst nog een Drarry-wallpaper in elkaar gestoken:

IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 15 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum