Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Zwadderich
 Het Harry Potter Forum : Zweinstein : Zwadderich
Onderwerp: Waarom heb je je forumnaam gekozen? Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 9 Volgende >>
Schrijver Bericht
Robby
Huffelpuf
Huffelpuf
Kiwi.

Lid geworden: 05 juli 2003
Online status: Offline
Quote Robby Beantwoordbullet Geplaatst op: 04 mei 2012 om 23:40
Quote van ChloŽ

LeveOnzeHarry15

*valt om* *giert het uit* Ik blijf dat zo grappig vinden xD *hapt naar lucht*

Ik was Crazy Crasho, Robbius Potter, Scooby Doo en toen gewoon Robby Big%20smile
Kiwi.
IP IP gelogd
Terug naar boven
ChloŽ
Ravenklauw
Ravenklauw
Glows in the Dark

Lid geworden: 04 juni 2009
Quote ChloŽ Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 mei 2012 om 00:26
Ik had dit beter hier niet weer gezegd. xD Maar Robbios Potter, Crazy Crasho, Scooby Doo en zeker Robby zijn ook niet bepaald namen om trots op te zijn. Tongue
The climb is all there is.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timo
Zwadderich
Zwadderich
I'm dreaming out loud

Lid geworden: 03 maart 2005
Quote Timo Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 mei 2012 om 01:50
Sorry, ChloŽ, maar Robby's namen kunnen niet tegen LeveOnzeHarry15 op Tongue 

Mijn forumnaam was eerst altijd tiemootje, omdat ik deze naam overal op internet gebruikte. Maar toen ik in 2005 de kans kreeg om een nieuw account aan te maken met mijn eigen naam, heb ik dat meteen gedaan, omdat ik bang was dat er anders nog een andere Timo lid zou worden en mijn naam zou inpikken. ^^
IP IP gelogd
Terug naar boven
Marleen
Huffelpuf
Huffelpuf
Elu on ilus!

Lid geworden: 05 juli 2003
Quote Marleen Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 mei 2012 om 01:57
Mijn eerste forumnaam, die op het eerste forum (je weet wel, die donkere met groen en paarse kleuren), was Hermione14. Omdat ik Hermione het leukste personage vond (en nog steeds vind) en omdat ik 13 was.

En ik weet dat Robby nu gaat zagen over mijn fake leeftijd, maar ik zou bijna 14 worden en ik wilde mijn naam nog langer kunnen gebruiken. En het staat me ergens bij dat het forum een leeftijdsgrens had ofzo, je moest ouder zijn dan 14? Of was dat ergens anders?

Anyway! Toen werd het nieuwe forum geopend en heb ik mijn naam veranderd in Marleen, gewoon mijn echte naam en zonder leeftijd. xD En dat is maar goed ook, want inmiddels zijn we alweer 10 jaar verder en het zou toch jammer zijn als er nog steeds 14 achter mijn naam had gestaan...

Bon.
♥ The Earth Laughs in Flowers! ♥
IP IP gelogd
Terug naar boven
ZoŽ
Dreuzel
Dreuzel
Be Careful What You Wish For....

Lid geworden: 19 december 2008
Quote ZoŽ Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 mei 2012 om 09:00
@Marleen, die leeftijdsgrens was inderdaad hier. Ik ben lid geworden toen ik 12 was, en ik wachtte tot iemand me weer van het forum af zou jachen. Viel gelukkig mee. xD

Mijn eerste forumnaam was Dobby96, ik vond Dobby tof. En '96 is mijn geboorte jaar. Orgineel he?   
Later vond ik het kinderachtig en heb ik mijn eigennaam gebruikt. Ook erg orgineel.
.... Maybe it comes true!!!!

IP IP gelogd
Terug naar boven
Karen
Forumbeheerder
Forumbeheerder
We found love in a hopeless place

Lid geworden: 31 oktober 2004
Quote Karen Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 mei 2012 om 12:37
Vroeger heette ik the Auror ^^ Ik zocht een Harry Potterterm die nog niemand anders had en dat werd 'm. Ik weet eigenlijk niet meer zeker hoe ik uiteindelijk m'n forumnaam mocht veranderen in Karen... volgens mij had ik een naamsverandering gewonnen, maar met wat weet ik niet meer =P
Wrong will be right, when he comes in sight
At the sound of his roar, sorrows will be no more
When he bares his teeth, winter meets its death
When he shakes his mane, we shall have spring again
IP IP gelogd
Terug naar boven
Dimitri
Dreuzel
Dreuzel
Insert Signature Here

Lid geworden: 27 februari 2012
Quote Dimitri Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 mei 2012 om 13:11
Ik weet eigenlijk niet waarom ik ScorpiusMalfoy als forumnaam heb gekozen, nog steeds vind ik dat ik een grote fout gemaakt heb met dat.
Eigenlijk omdat ik Scorpius vet vind, en daar gewoon Malfoy achter geplakt heb. Ik heb al een naamsverandering aangevraagd, en daar wordt het gewoon Dimitri omdat dat m'n eigen naam is en ik hem best mooi vind.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Merdyff
Ravenklauw
Ravenklauw
Tolk van Martijn

Lid geworden: 27 februari 2007
Quote Merdyff Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 mei 2012 om 13:36
Voor ik op Dreuzels kwam, zat ik op een paar forums waar ik Soektin was (een onthaalkindje van mijn moeder zij dat vroeger tegen mij, omdat ze Soetkin blijkbaar niet kon uitspreken, en dat terwijl wij allemaal serieus moesten oefenen om Soektin uit te spreken).
Toen ik mij aanmeldde op Dreuzels wou ik echter iets anders, iets uniekers en iets dat liefst ook een magisch kantje had, zonder dat het rechtstreeks met HP te maken had. Na wat zoeken kwam ik op Merdyff uit. Hij is een oude druÔde in het boek 'De rode hengst van Kinsale' van Manfred BŲckl, een jeugdboek dat ik vaak gelezen heb. Dreuzels was het eerste forum waarop ik deze naam gebruikte, maar tegenwoordig gebruik ik hem zo wat overal op internet, allerlei forums, fanfiction, youtube, sporcle,...
ďI kind of lost track of time..."
"For two hours?"
Elend nodded sheepishly. "There were books involved.Ē

- The Well of Ascension, Brandon Sanderson
IP IP gelogd
Terug naar boven
Chlidonias
Dreuzel
Dreuzel
De Gie(r)

Lid geworden: 02 december 2005
Quote Chlidonias Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 mei 2012 om 13:53

Mijn naam dateert uit de periode dat ik nog een beetje aan ornithologie deed. Mijn vrienden en ik leerden toen wetenschappelijke namen van vogels uit het hoofd om er nietsvermoedende passanten mee om de oren te slaan.

Chlidonias niger is de wetenschappelijke naam voor de zwarte stern . Niet dat ik die ooit gezien heb, maar ik vond dat wel leuk klinken. Het deed me denken aan stripfiguren (Sidonia), en ook aan de Grieks-Romeinse oudheid (Leonidas, Pausanias). Het was ook nogal een ongewone naam, en dus op verschillende plaatsen gemakkelijk herkenbaar. Dat heeft me trouwens nog een vermelding opgeleverd in een blog van Thomas Taylor, de illustrator van de eerste uitgaven van Harry Potter and the Philosopherís Stone.

Een paar jaar geleden heeft een nieuw forumlid het zelfs bestaan mijn naam te plagiŽren. De onverlaat!

Hell hath no fury like a woman scorned. (William Congreve 1670-1729)
Harry was left to ponder in silence the depths to which girls will sink to get revenge (J.K.Rowling 1965 - )
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lupa
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 14 maart 2010
Quote Lupa Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 mei 2012 om 16:45
Ik was eigenlijk in de tijd dat ik me registreerde op zoek naar een vervanging voor mijn huidige internetnaam (bknwrmpj, dat stond dan weer voor boekenwurmpje, omdat ik zo veel boeken las, een nogal falende internetnaam). Ik was dus op zoek naar iets heel algemeens, maar niet mijn eigen naam. Ook wou ik iets heel simpels, iets wat niet zomaar met iets in verband gebracht zou kunnen worden, dus ik wou geen HP-namen gebruiken in mijn forumnaam. Ik ben stiekem altijd fan geweest van Lupos, omdat hij, nou ja, slim is. Dus daarom wou ik Lupos, maar dan in een vrouwelijke vorm (stam+a) en dat werd dus Lupa. Dat betekend wolvin, waar ik later was achter kwam. En iets waar ik het echt NIET mee wil associŽren, waar ik nog heel veel later achter kwam.
Voor Xenofilius nog een woord kon zeggen, duwde ze haar boeket in zijn handen en riep ze: "Oooo, kijk, een Snaterende Kraakbek!"
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 9 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquÍtes creŽren in dit forum
je kan niet stemmen in enquÍtes in dit forum