Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Zwadderich
 Het Harry Potter Forum : Zweinstein : Zwadderich
Onderwerp: Waarom heb je je forumnaam gekozen? Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 9 Volgende >>
Schrijver Bericht
Equilibrist
Dreuzel
Dreuzel
Ik wil altijd blijven dansen, lief.

Lid geworden: 31 december 2009
Online status: Offline
Quote Equilibrist Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 mei 2012 om 21:39
Ik noem een lunchpakket altijd een lupa xD
Gaat, vrees ik, ook nooit meer uit m'n hoofd.

Anyway, een equilibrist is een evenwichtskunstenaar en dat heeft voor mij meerdere betekenissen. Dansen en sowieso het feit dat het leven altijd voelt alsof je op een koordje staat te balanceren. Blablablah. Ik wilde gewoon iets onherkenbaars en vond m'n 'oude' account sowieso geen geslaagde poging, dus toen maar dit he : ) Denk ook wel dat ik 'm ga houden ; )
<3
IP IP gelogd
Terug naar boven
heksentoeren
Dreuzel
Dreuzel
I tawt I taw a puddy tat!

Lid geworden: 14 juli 2004
Quote heksentoeren Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 mei 2012 om 22:24
Ik zocht naar een naam die nog niet was ingenomen en plots kwam het woord 'heksentoeren' in me op. Ik heb dat uiteindelijk maar gekozen en the rest is history!

"The secret of flight is this: you have to do it immediately, before your body realizes it is defying the laws." ~ Michael Cunningham
IP IP gelogd
Terug naar boven
Saskiaatje
Dreuzel
Dreuzel
Just be patient.

Lid geworden: 02 juli 2004
Quote Saskiaatje Beantwoordbullet Geplaatst op: 06 mei 2012 om 00:19
Ik heb echt geen idee meer. Ik weet dat ik al Saskiaatje heette op een ander forum, maar waarom... Echt geen idee. Misschien een verkleinwoord omdat ik lief, klein en schattig ben?
At the end of the rainbow, with gold in our hands
Achter de Regenboog
IP IP gelogd
Terug naar boven
xRadijsje
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 13 juli 2009
Quote xRadijsje Beantwoordbullet Geplaatst op: 06 mei 2012 om 12:11
Leuk topic! Een vriendin van mij had als bijnaam voor mij 'Radijsje' bedacht en dan ben ik eigenlijk blijven gebruiken. Ook omdat ik in 'Radijsje' een verband zie met Luna Lovegood, mijn favoriete HP-personage. Vraag me alleen niet waarom ik er een x voor heb gezet.
"what exactly is the function of a rubber duck?"

IP IP gelogd
Terug naar boven
Robby
Huffelpuf
Huffelpuf
Kiwi.

Lid geworden: 05 juli 2003
Quote Robby Beantwoordbullet Geplaatst op: 06 mei 2012 om 12:46
Quote van Saskiaatje

Misschien een verkleinwoord omdat ik lief, klein en schattig ben?

*proest* xD
Kiwi.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Autumn
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 06 oktober 2010
Quote Autumn Beantwoordbullet Geplaatst op: 14 mei 2012 om 21:01
De herfst is mijn meest favoriete seizoen, jullie mogen me gek vinden, maar ik ben dol op die geur en de kleuren die de bladeren van de bomen dan krijgen. En dan lekker in zo'n vakantie huisje met de open haard aan...

Oeps ben weer aan het wegdromen, maar daar komt mijn naam dus vandaan. Overal heet ik weer anders en dat is maar goed ook in sommige gevallen:}
IP IP gelogd
Terug naar boven
Daniël_Elessar
Ravenklauw
Ravenklauw
But not alone

Lid geworden: 18 september 2011
Quote Daniël_Elessar Beantwoordbullet Geplaatst op: 14 mei 2012 om 21:28
Quote van Autumn

De herfst is mijn meest favoriete seizoen, jullie mogen me gek vinden, maar ik ben dol op die geur en de kleuren die de bladeren van de bomen dan krijgen. En dan lekker in zo'n vakantie huisje met de open haard aan...

Oeps ben weer aan het wegdromen, maar daar komt mijn naam dus vandaan. Overal heet ik weer anders en dat is maar goed ook in sommige gevallen:}

Daar kan ik me helemaal in vinden ^^  Houtvuren, wijntje erbij of juist warme chocolade melk ^^  Boswandelingen :)
Thats what Tigger's do best!
IP IP gelogd
Terug naar boven
CartoonJessie
Dreuzel
Dreuzel
Queen of the Crackships

Lid geworden: 28 juni 2003
Quote CartoonJessie Beantwoordbullet Geplaatst op: 15 mei 2012 om 14:09
Ik heb de online-naam CartoonJessie op mijn 18e gekozen. (Inmiddels ben ik 28) - omdat mijn naam Jessie er duidelijk in voorkomt en omdat ik vroeger ook veel hield van tekenen. Niet zozeer het tekenen van Cartoons, zoals je die in de krant ziet. Maar ik hield van "cartoons" zoals ze op TV komen. Nog steeds eigenlijk - ik kijk op dit moment heel graag naar Legend of Korra. Toen ik 18 was, waren dit vooral superhelden-tekenfilmseries zoals die van de X-Men.
Maar goed, vandaar de naam CartoonJessie, en de afkorting CJ is ook wel tof.
Let's get ready to Rumbelle!
IP IP gelogd
Terug naar boven
marleen*
Dreuzel
Dreuzel
The best things in life aren’t things

Lid geworden: 19 december 2004
Quote marleen* Beantwoordbullet Geplaatst op: 15 mei 2012 om 14:15
Toen ik lid werd heette ik meen, want Marleen was al bezet en als kind noemde ik mezelf altijd Meen. Op dat moment was Marleen inactief en heb ik stiekem nog gehoopt dat ik die naam ooit kon krijgen, maar toen werd ze weer actief. Bij een kleine naamsverandering heb ik ooit meen kunnen veranderen in marleen*, helaas zonder hoofdletter want je mocht 4 tekens veranderen.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Milou
Zwadderich
Zwadderich
be true, love art, show insight

Lid geworden: 09 juni 2007
Quote Milou Beantwoordbullet Geplaatst op: 15 mei 2012 om 14:54

Ik heette eerst xMilOa.

Mensen bedachten altijd bijnamen voor me en Miloa was daar eentje van. Vandaar xMilOa. Ziet er heel wat stoerder uit dan Miloa. xD 
Uiteindelijk heb ik mijn naam veranderd in Milou, omdat ik ook zo heet. Dat hadden jullie niet verwacht, hè? Al heet ik nu meestal Miloutchi als ik me aanmeld op forums of zo. Dat is een bijnaam die iemand vier jaar geleden bedacht en steeds meer mensen zijn me zo gaan noemen. En het past wel, vind ik.
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 9 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum