Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Dreuzels
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Dreuzels
Onderwerp: Inschrijvingstopic; toekomstige Dreuzels Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Schrijver Bericht
dreuzel fan
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Zwaartekracht zuigt

Lid geworden: 06 augustus 2006
Online status: Offline
Quote dreuzel fan Beantwoordbullet Onderwerp: Inschrijvingstopic; toekomstige Dreuzels
    Geplaatst op: 12 mei 2012 om 17:33
Inschrijvingstopic voor toekomstige Dreuzels

Welkom lieve flubberwurmpjes!
In deze topic kun je je opgeven om een rang hoger te klimmen en te worden ontwurmd. Geheel pijnloos wel te verstaan. Tongue

Moet ik dat doen?
Uiteraard is niemand verplicht. Als je graag Flubberwurm onder je naam hebt staan, is dat prima. Wil je echter van die naam af en Dreuzel worden, dan moet je je hier opgeven.

Wat kan ik daarmee?
Als Dreuzel zul je toegang krijgen tot Zweinsveld! In dit deel van het forum kan je chatten met andere forumleden.

Zijn er ook verplichtingen?
Ja, die zijn er. Zo moet je minstens twee weken lid zijn en 15 positieve berichten hebben. 
Positieve berichten zijn goede berichten die meer bevatten dan 'ok, leuk, ja, nee' en zo meer. Een goed bericht bevat inhoud en geeft meerwaarde aan het forum.

Waarom zijn deze verplichtingen er?
De grootste reden is privacy. In Zweinsveld kan je je hart luchten, maar het is niet de bedoeling dat heel het internet dat kan lezen. Daarom laten we alleen de mensen toe die terugkeren naar dit forum na hun aanmelding en een zekere bijdrage leveren aan het HP-onderdeel, het Crea-onderdeel of Zweinstein.

Overtuigd om te worden ontwurmd? Vul dan gauw onderstaand lijstje in en post het in deze topic:

Forumnaam:
Leeftijd:

Opmerkingen:

Veel succes alvast!

After all this time? Always
IP IP gelogd
Terug naar boven
ToverTante
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 19 oktober 2018
Quote ToverTante Beantwoordbullet Geplaatst op: 30 oktober 2018 om 12:19
Forumnaam: ToverTante
Leeftijd:
36
Opmerkingen: Ik ben een echte newbie en voldoe nog niet aan alle eisen, dus voel me een beeeetje bezwaard om dit al te plaatsen, maar dien op aanraden van Sonja maar wel alvast een verzoekje in, want nooit geschoten... Wink Misschien dat vervroegd ontwurmen in de loop van de komende weken al zou kunnen? Maar goed, ik snap het ook als ik eerst even de 15 berichten vol moet maken, zou ook helemaal prima zijn natuurlijk! Ben alvast erg benieuwd naar Zweinsveld, de meetups en de chat iig!

-Done-
IP IP gelogd
Terug naar boven
LukaloveHPxD
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 26 januari 2019
Quote LukaloveHPxD Beantwoordbullet Geplaatst op: 27 januari 2019 om 09:35
Forumnaam: LukaloveHPxD
leeftijd: 15
Opmerkingen: Hoop dat ik snel ontwurmt word!!! Het forum en HP onderdeel, Zweinstein en crea onderdeel ben ik nu al benieuwd naar!!!

Done!

IP IP gelogd
Terug naar boven
AlessaJess
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 29 juni 2019
Quote AlessaJess Beantwoordbullet Geplaatst op: 04 augustus 2019 om 13:09
Forumnaam: AlessaJess
Opmerkingen: 16 Posts!!!

Joehoe! Je bent nu Dreuzel