Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
De RPG
 Het Harry Potter Forum : De Toren der Creatievelingen : De RPG  
Onderwerp: Het Departement van Bevordering Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 3
Schrijver Bericht
Cindy
Forumbeheerder
Forumbeheerder

Lid geworden: 23 juni 2006
Online status: Offline
Quote Cindy Beantwoordbullet Geplaatst op: 06 december 2017 om 23:37
Aanvraag Merdyff bevordering tot Gevorderde:

Beste Merdyff. Helaas voldoe je momenteel aan twee van de eisen niet, namelijk minimaal 4 sterpunten en 4 afgemaakte RPG's in de RPG 2.0 (sinds 2 april 2012). Volgens onze administratie bezit je momenteel 2 sterpunten en 2 afgemaakte RPG's. Daardoor kunnen we nog niet verder gaan met dit proces. We hopen je aanvraag snel te kunnen herzien! Wellicht in januari, als er weer sterren worden uitgedeeld?

IP IP gelogd
Terug naar boven
Cindy
Forumbeheerder
Forumbeheerder

Quote Cindy Beantwoordbullet Geplaatst op: 22 januari 2018 om 17:50
Eindoordeel van de aanvraag Merdyff bevordering tot Gevorderde:

Het duurde misschien iets langer dan gewenst, maar wij mogen Merdyff van harte feliciteren met haar benoeming tot Gevorderde. Soetkin is niet weg te denken uit de RPG, vooral de originele ideeën voor topics en de goed opgebouwde karakters van haar personage vallen zowel bij de mods als bij medeRPGers op. Wel hopen we, met zijn allen, dat je in 2018 iets regelmatiger post... Want we kunnen niet wachten op je nieuwe topics en je fijne posts!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Cindy
Forumbeheerder
Forumbeheerder

Quote Cindy Beantwoordbullet Geplaatst op: 22 januari 2018 om 17:53
Eindoordeel van de aanvraag Kirst bevordering tot Gevorderde:

Wij feliciteren Kirst van harte met haar benoeming tot Gevorderde. Uit de reacties van medeRPGers is duidelijk dat Kirsten een echte duizendpoot is, erg actief in de RPG en zich niet beperkt tot één of twee medespelers maar met iedereen RPGt. Dat zien de mods maar al te graag. Bovendien geniet de hele RPG van Circien, zijn haar topic ideeën origineel en spreken de vele stertopics boekdelen. Kirst, hopelijk blijf je in 2018 vooral doorgaan met RPGen!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Cindy
Forumbeheerder
Forumbeheerder

Quote Cindy Beantwoordbullet Geplaatst op: 31 augustus 2018 om 21:32
Eindoordeel van de aanvraag Timsel bevordering tot Expert:

Ik feliciteer namens de hele RPG mijn lieve collega Timsel van harte met zijn benoeming tot Expert. Al snel bleek dat Tim een geliefde RPGer is. Zijn medeRPGers vinden het zeer leuk om samen met hem te RPGen, missen zijn personages als de activiteit een deukje heeft omdat ze tof en apart zijn en springen zélf uit hun inactiviteit RPG status om hem voor hem garant te staan.

Zo'n geliefde RPGer waarmee iedereen het goed kan vinden, móét gewoon expert worden. Dat is dubbel en dwars verdiend! Dus Tim, ook ik hoop dat de status van Expert ervoor zorgt dat je me niet weer een hartaanval bezorgt door een Eleftheria opeens niet terug te laten komen en dat je de extra personages gebruik voor legendarische karakters!

Blijf schrijven, want de RPG heeft die speciale touch nodig die alleen jij ons kan geven!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Anderling
Flubberwurm
Flubberwurm
Professor in de RPG

Lid geworden: 04 november 2012
Quote Anderling Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 september 2018 om 00:03
Eindoordeel van de aanvraag Cindy bevordering tot Expert:

Namens de gehele RPG mag ik mijn andere (waarschijnlijk nog lievere) collega Cindy feliciteren met de bevordering met de titel Expert! En was ze dat dan nog niet? Dat vielen velen zich af! Daarom zou men kunnen concluderen dat Cindy absoluut thuishoort in de felbegeerde Expert-galerij!

Cindy is al jaren bekend in de wereld van Dreuzels-RPG. Ze wordt gezien als de enige echte "moeder" van de RPG - en met recht. Haar hart ligt bij de RPG en dat kan men zien in de ideeën en personages die ze naar de RPG brengt. Ze heeft er geweldig gevoel voor en ik ben benieuwd wat voor interessante karakters Cindy in de toekomst, met haar Expert-status, in de RPG gaat brengen.

Gefeliciteerd Cindy, RPG-mamma! Moge we nog veel van je zien!
IP IP gelogd
Terug naar boven
sheevish
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 02 maart 2018
Quote sheevish Beantwoordbullet Geplaatst op: 09 december 2018 om 17:21
<naam> sheevish
<naam van status die je wilt verkrijgen> Beginner
<link naar oudste gids> MILES' gids
<extra opmerkingen en mogelijke smeekbede> Ookal heb ik een tijdje niet gepost, ik ben nu weer volop bezig en geïnteresseerd om meer te RPG'en! Ook heb ik een idee voor een tweede personage om mee te beginnen te RPG'en dus het zou leuk zijn als ik bevorderd kon worden! :)
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
Quote Timsel Beantwoordbullet Geplaatst op: 22 december 2018 om 20:24
Eindoordeel van de aanvraag sheevish / Evi's bevordering tot Beginner:

Geaccepteerd! Jij en je personage Miles voldeden aan de eisen en je bent nu officieel bevorderd een Beginner, dus kan je je RPG avontuur nu echt beginnen! Heel erg gefeliciteerd veel plezier en we zijn erg benieuwd naar wat je naar de RPG zult gaan brengen!
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
AlessaJess
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 29 juni 2019
Quote AlessaJess Beantwoordbullet Geplaatst op: gisteren om 21:20

<naam>AlessaJess (Jasmijn)
<naam van status die je wilt verkrijgen> Beginner
<link naar oudste gids> Blue! 
<extra opmerkingen en mogelijke smeekbede> Deze site is geweldig! (Heeft er verder niet veel mee te maken, maar moet wel gezegd worden.)
IP IP gelogd
Terug naar boven
Cindy
Forumbeheerder
Forumbeheerder

Quote Cindy Beantwoordbullet Geplaatst op: gisteren om 22:29
Eindoordeel van de aanvraag AlessaJess / Jasmijns bevordering tot Beginner:

Gefeliciteerd! Jij voldeed ruim aan de eisen en je bent nu een Beginner, je RPG avontuur kan nu echt beginnen. Beter maak je een net zo kleurrijk en leuk nieuw personage(s) als Blue... Geniet van je nieuwe voordelen en rechten!
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 3
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum