Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Huffelpuf
 Het Harry Potter Forum : Zweinstein : Huffelpuf
Onderwerp: Animé mania Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 22
Schrijver Bericht
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 27 november 2008
Online status: Offline
Quote Blossom Beantwoordbullet Geplaatst op: 07 januari 2016 om 14:21
* noteert * One Punch Man --> Ik ga er eens naar op zoek als jullie zeggen dat die goed is!

Voor het huidige seizoen (jan tm mrt) heb ik nog helemaal niets op het oog. Vorig seizoen vooral genoten van de animé van mijn ava (Noragami) en van Owari no Seraph. Maar die zijn nu beiden weer ten einde... Mocht je nog iets supervetawesomeverycools tegenkomen: ik hou me aanbevolen!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Ciran
Dreuzel
Dreuzel
The Umbridge Way.

Lid geworden: 05 juli 2003
Quote Ciran Beantwoordbullet Geplaatst op: 08 januari 2016 om 18:29
Ik heb gister de eerste aflevering gezien van Boku dake ga inai machi. Van dit seizoen, wist er niet zo veel van, maar damn, wat een goede eerste aflevering :o
Mystery blijkbaar.
IP IP gelogd
Terug naar boven
PKlovesDW
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 18 mei 2012
Quote PKlovesDW Beantwoordbullet Geplaatst op: 10 januari 2016 om 06:15
@Sonja: Ja, One-Punch Man echt doen! Hij is leuk! D.Gray Man blijkt heel leuk te zijn (komt deze maand uit). Althans, een vriendin/klasgenoot van mij is er helemaal fan van. In april komt voor mij het beste uit... Phoenix Wright en seizoen 2 van Attack on Titan ^^. Dus die 2 series ga ik sowieso bekijken.

@Ciran: I know right?! Ik zag het ergens 's avonds laat toen ik op Skype zat met een vriend die me geïntroduceerd had aan de serie. En tja, toen ik het las kwam alle hype en paranoia omhoog. Toen opgezocht en yup, het is wel echt ^^. Dus wij waren daarna nog wel een tijdje op, haha XD.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Serhat
Griffoendor
Griffoendor

Lid geworden: 07 maart 2016
Quote Serhat Beantwoordbullet Geplaatst op: 27 juli 2016 om 17:08
Zelf kijk ik graag naar de animes:

Dragon ball super
Yu-gi-oh Arc-V (Ben er helemaal weg mee)
Pokemon (Ik weet tis kinderachtig voor de meeste,maar tis en blijft leuk) :P

IP IP gelogd
Terug naar boven
Josine
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 19 november 2008
Quote Josine Beantwoordbullet Geplaatst op: 14 augustus 2016 om 00:23
Quote van PKlovesDW

Ben momenteel Fate/Zero aan het kijken! Echt een gave anime gewoon! Ik krijg maar geen genoeg van de opening en ending van het eerste seizoen! Zo mooi gewoon. Maandag ofzo maar aan het tweede seizoen beginnen, aangezien het eerste op een cliffhanger eindigde... Kan het zeker als aanrader aanbieden! Oh, en voor de mensen die een myanimelist account hebben... Misschien kunnen we elkaar toevoegen en suggesties delen? Link naar mijn account. Als het niet heel erg dom klinkt XD. Misschien handig om het ook in de eerste post te verwerken...? Weten we van elkaar een beetje wat we leuk vinden en wat ons interesseert ^^. Schop me maar als ik een beetje stom over kom XD.

Ah yes Fate/Zero is fantastisch.

Ik ben zelf ook best wel fan van een aantal anime en volg altijd wel een paar series. Ik heb ook een aantal anime figures :)
NimbusCharm48 ~ Hufflepuff
IP IP gelogd
Terug naar boven
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

Quote Blossom Beantwoordbullet Geplaatst op: 17 augustus 2016 om 11:42
Deze zomer kijk ik alleen naar Arslan Senki, hoewel ik ook wel geïnteresseerd ben in Orange omdat ik daar een stukje van de manga van heb gelezen en het plot me wel interesseert. Van Arslan Senki is dit het tweede seizoen, en ik vind het eigenlijk net zo leuk als het eerste. 
IP IP gelogd
Terug naar boven
hp freak
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 11 april 2007
Quote hp freak Beantwoordbullet Geplaatst op: 04 juli 2017 om 20:18
^: Heb je Orange ondertussen gekeken? Ik heb hem een aantal maanden terug gezien en vond hem heel mooi! Ik vond het ook realistisch (afgezien dan van dat briefje natuurlijk haha). Zeker een aanrader!

De golden Death Note is al genoemd hier, en dat ga ik ook zeker weer doen, want hij blijft geweldig. Hij staat op dit moment op de Nederlandse Netflix en ik dacht ook op de Belgische. Daarnaast kijk ik Ajin op Netflix. Fun fact: beide hoofdpersonen van Death Note en Ajin worden door dezelfde Japanse stemacteur ingesproken.
Ajin zijn wezens die niet dood kunnen en door de autoriteiten worden gezocht voor onderzoek. Onze hoofdpersoon komt er achter dat hij een Ajin is en moet vluchten. Tot nu toe erg leuk. Er staan twee seizoenen op Netflix.

Kent iemand Danganronpa The Animation? Dit gaat over een klas die is opgesloten en uit wiens midden iemand is vermoord, door één van hen. Samen moeten ze de moordenaar vinden, doen ze dat, dan gaat de moordenaar dood, doen ze dat niet, dan sterft iedereen behalve de moordenaar. Deze serie heb ik net als Death Note gebingewatcht. Er is een seizoen 1 en 3, met daartussen een videogame die als 2 dient. Je kunt een samenvatting van 2 opzoeken om het verhaal te begrijpen. Seizoen 3 is dan weer verdeeld in twee delen die je om en om moet kijken.
"When I sit down properly, my reasoning capacities decrease by 50%".
IP IP gelogd
Terug naar boven
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

Quote Blossom Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 maart 2018 om 09:42
Op Netflix krijg ik inmiddels nu telkens reclame van de film 'Fullmetal Alchemist', waarvan ik heel zeker weet dat er ook een manga/animé van was. Zelfde geldt voor Death Note. Maar ik heb ze nog niet gezien!

Orange heb ik trouwens ook niet gekeken... Embarrassed Staat nog op mijn to-do lijstje.

Maar waarom ik dit topic eigenlijk afstof: ik heb de serie 'Hitorijime My Hero' gekeken; op zich wel een schattige Shounen-ai. Ik kon wel merken dat ik er een beetje uit was; moest weer erg wennen aan het herkennen van karakters (vooral als er een heleboel tegelijkertijd geïntroducerd worden) en aan de Japanse taal/Engelse ondertiteling. Maar het was de moeite waard, want die verhaallijnen blijven geinig.
Binnenkort ga ik 'Spiritpact' een kans geven. Het fantasy-gehalte spreekt me wel aan.

IP IP gelogd
Terug naar boven
dutchweapon
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 27 september 2019
Quote dutchweapon Beantwoordbullet Geplaatst op: 27 september 2019 om 12:43
Mooie Site met Anime en Film zwaarden:

www.zwaardenshop.com

https://www.zwaardenshop.com
IP IP gelogd