Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Zwadderich
 Het Harry Potter Forum : Zweinstein : Zwadderich
Onderwerp: Pokemon Go! Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 13 Volgende >>
Schrijver Bericht
Milou
Zwadderich
Zwadderich
be true, love art, show insight

Lid geworden: 09 juni 2007
Online status: Offline
Quote Milou Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 juli 2016 om 19:09
Ik heb nog geen Pokémon Go, maar ik liep vandaag door Berlijn en er stonden overal posters waarop verzocht werd om a.u.b. geen Pokémon te gaan zoeken bij het Holocaust Monument. Dat vond ik wel grappig. 
Dichten is een van de hoogste vormen van denken. In feite is het niet-denken. (Ingmar Heytze)
IP IP gelogd
Terug naar boven
Elijah.
Zwadderich
Zwadderich
Avana's Draco

Lid geworden: 22 november 2009
Quote Elijah. Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 juli 2016 om 21:04
Leuk hoor, nu kan het eindelijk officieel gedownload worden en blijkt mijn gsm niet compatibel te zijn. Blijkbaar heb je ook nog een fancy gsm nodig om te spelen. Mja, niet dan zeker.
“There is no greater agony than bearing an untold story inside you.”
IP IP gelogd
Terug naar boven
Jenne
Ravenklauw
Ravenklauw
One gnome to rule them all

Lid geworden: 19 juli 2003
Quote Jenne Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 juli 2016 om 22:52
Ik heb hem sinds vandaag en net een Pidgeotto gevangen in huis. Verder heb ik Charmander en Pidgey alleen, want kon zes uur lang niet op de server. Morgen een stukje wandelen, kijken wat ik dan vind.
IP IP gelogd
Terug naar boven
ilse-h
Ravenklauw
Ravenklauw
Cave canem!

Lid geworden: 01 mei 2009
Quote ilse-h Beantwoordbullet Geplaatst op: 17 juli 2016 om 01:25
Jeremy, zelfde probleem (Samsung galaxy s5 mini)
Ik jeb hem inmiddels gewoon via APK bestand gedownload: http://www.apkmirror.com/apk/niantic-inc/pokemon-go/pokemon-go-0-29-2-release/pokemon-go-0-29-2-android-apk-download/

Enige nadeel is dat hij dus niet automatisch update wanneer er een nieuwe versie is, dus je zult soms deze site moeten checken om te zien of er een nieuwe versie beschikbaar is (of iemand die de app heeft via de play store moet je even waarschuwen als ze een nieuwe update hebben gehad).

Let bij het downloaden op dat je 'onbekende bronnen' bij beveiliging aan hebt staan.

Dit geldt trouwens alleen voor Android, voor ios moet je even googlen.
BLUB, ik ben een vis...

Long live Kreacher!
Nog eentje, meester, als toetje?
IP IP gelogd
Terug naar boven
Elijah.
Zwadderich
Zwadderich
Avana's Draco

Lid geworden: 22 november 2009
Quote Elijah. Beantwoordbullet Geplaatst op: 17 juli 2016 om 09:30
@Ilse: dat had ik al eens geprobeerd voor de officiële release, maar toen kreeg ik steeds de melding 'fout bij het parseren van het pakket'. Misschien is mijn Samsung s3 gewoon te oud. 
“There is no greater agony than bearing an untold story inside you.”
IP IP gelogd
Terug naar boven
ilse-h
Ravenklauw
Ravenklauw
Cave canem!

Quote ilse-h Beantwoordbullet Geplaatst op: 17 juli 2016 om 20:51
@Jeremy, zou kunnen inderdaad.

Ik was deze avond met mijn zusje op pokemonjacht gegaan richting de winkelstraat waar relatief veel pokestops zitten. We waren onze straat nog niet uit of de servers waren alweer gecrasht (zoals eigenlijk de hele dag al gebeurt). We zijn wel nog een ijsje gaan halen, zoals we van plan waren. En bij de winkelstraat twee groepjes tegengekomen die het spel ook aan het spelen waren en wel geluk hadden met de servers.

Het gaat nog wel even duren voordat de servers het allemaal aan kunnen, vrees ik.
BLUB, ik ben een vis...

Long live Kreacher!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Joël
Dreuzel
Dreuzel
Semper Fi

Lid geworden: 05 augustus 2011
Online status: Online
Quote Joël Beantwoordbullet Geplaatst op: 17 juli 2016 om 21:20
Ik heb vandaag helemaal geen problemen gehad met de servers. We gingen een eind wandelen dus ik heb 'm maar aangezet, zodat m'n ei kon hatchen LOL 
IP IP gelogd
Terug naar boven
CartoonJessie
Dreuzel
Dreuzel
Queen of the Crackships

Lid geworden: 28 juni 2003
Quote CartoonJessie Beantwoordbullet Geplaatst op: 18 juli 2016 om 00:11
Hij heeft hier toch weer van rond 5 uur tot 11:30 niet gegaan. Ze hebben echt superveel serverproblemen, wat erg jammer is.

Zonet nog buiten gaan jagen op een dratini. Had hem ook gevonden, maar toen ik hem wou vangen bleef hij hangen. Helaas nog steeds geen dratini dus.

Wel nog 3 ander gasten tegengekomen die ook op pokemonjacht waren, en even mee gesocialized dat het spel bleef hangen. Is wel gezellig :-)
Let's get ready to Rumbelle!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Robin
Dreuzel
Dreuzel
Addicted 2 Bass

Lid geworden: 29 maart 2006
Quote Robin Beantwoordbullet Geplaatst op: 18 juli 2016 om 23:26
Quote van CartoonJessie

Hij heeft hier toch weer van rond 5 uur tot 11:30 niet gegaan. Ze hebben echt superveel serverproblemen, wat erg jammer is.

Zonet nog buiten gaan jagen op een dratini. Had hem ook gevonden, maar toen ik hem wou vangen bleef hij hangen. Helaas nog steeds geen dratini dus.

Wel nog 3 ander gasten tegengekomen die ook op pokemonjacht waren, en even mee gesocialized dat het spel bleef hangen. Is wel gezellig :-)

Ik snap niet helemaal hoe dit werkt. Ik hoor her en der verhalen van mensen die in hun auto springen om een paar kilometer verderop een zeldzame Pokemon te vangen, maar ik krijg alleen Pokemon in beeld die vlakbij mij zijn en die ik dus zo kan vangen...

Vandaag de eerste dag echt op gelet en tot level 6 gestegen. Wel frustrerend dat het bijna allemaal Rattata's, Pidgeys of Weedles zijn. Ik blijf hopen op wat coolere, maar misschien is mijn stad niet groot genoeg daarvoor. Ik moet overmorgen in Leuven zijn, hopelijk zijn er daar betere.
There's a beast in every man - and it stirs when you put a sword in his hand
IP IP gelogd
Terug naar boven
ilse-h
Ravenklauw
Ravenklauw
Cave canem!

Quote ilse-h Beantwoordbullet Geplaatst op: 19 juli 2016 om 13:49
Bij mij zijn het allemaal ratata's, pidgeys en spearows. Van weedles heb ik er pas drie.

Gisteren wonderbaarlijk genoeg geen problemen gehad en een pokemon go wandeling van 5 kilometer gemaakt. Maar echt hele zeldzame heb ik nog niet gevonden.

Ik word ook een beetje moedeloos van die gyms. Vaak zijn die zo sterk dat ik ze beter maar niet eens probeer aan te vallen. Mijn sterkste is op dit moment een Pigeot van 446, maar ik word omringd met pokemon van soms wel 1000 of meer.
Verder is team blauw bij mij gewoon echt te groot. Geel en Rood zie je minder vaak en als je ze ziet zijn ze niet zo sterk en worden ze snel weer veroverd. Ik zit overigens in team geel. Ik weigerde me aan te sluiten in het overheersende team in mijn buurt.

Ik zit nu overigens bijna in level 8 zonder ook nog maar een battle gedaan te hebben Ik heb alleen even bij een gele gym het trainen uitgeprobeerd, maar lag er na 1 strike van de tegenstander alweer uit xD Die gym was dus duidelijk te sterk op dat moment.
BLUB, ik ben een vis...

Long live Kreacher!
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 13 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum