Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Hall of Fame (Forum gesloten Forum gesloten)
 Het Harry Potter Forum : De Toren der Creatievelingen : De RPG : Hall of Fame
Onderwerp: <17/18> [RR] <ORPG> The Great Gayparty(Onderwerp gesloten Onderwerp gesloten) Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 7
Schrijver Bericht
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 27 november 2008
Online status: Offline
bullet Geplaatst op: 05 maart 2018 om 11:29

'Doe dat trucje met die aardbeitjes nog eens,' hoorde Pepijn Joshua zeggen. Het was een rare kwibus, maar Pepijn zag er absoluut geen kwaad in. Hij was een allemansvriendje, wat ook wel bleek aan het aantal mensen dat hij om zich heen verzamelde. Daar was echter wat minder ruimte voor jaloezie, want de Zwadderaar die zojuist nog had gezegd dat hij mooie ogen had, kreeg van Joshua een open en eerlijk antwoord. Een vriendschap die belangrijker was dan een kus.

Pepijn glimlachte en liet zijn toverstok zwaaien, waarna er tropisch fruit in zeven glazen verscheen. De drank die erbij kwam had eveneens geen hoog alcoholgehalte (hij had er echt van geleerd de vorige keer) maar was wel licht sprankelend en had een chemisch-blauwe kleur.

"Wat vind je ervan?" zei hij trots. Hij zette alles op een dienblad voor Joshua neer. "Te beginnen bij het meisje dat zojuist zo abrupt door Elfoy is achtergelaten, nietwaar, Elfoy?" De Zwadse met het zilveren haar was alweer aan de bar verschenen en vroeg om Elfenwijn. Vooruit dan maar.

Plotseling ging het confettikanon weer af ten teken dat er iemand nieuws binnengekomen was. Nieuwsgierig blikte Pepijn haar kant op.

"Merlijns Baard, nu ligt Yorick weer een Huffelpuf voor!" riep hij quasi teleurgesteld, maar glimlachte het meisje toe. "Geef haar ook maar zo'n drankje, Joshua."

Terwijl hij toekeek hoe de Huffelpuf met het dienblad naar zijn afdelingsgenote liep, zuchtte hij.

"Ik wou dat ik zo'n vriend had gehad toen ik nog een kleine Ravenklauw was," zei hij tegen Joshua's vrienden - en tegen zijn beste vriend in het bijzonder. "Maar helaas. Ik was gedoemd om me te verstoppen in een luchtdichte kast. Smaakt het trouwens, dat aarbeiencocktailtje? Ik vind 'm zelf erg lekker; de aardbeien komen uit het wild. Uren gezocht in het bos, heus waar."

IP IP gelogd
Terug naar boven
Kirst
Griffoendor
Griffoendor
We are all stories in the end

Lid geworden: 29 november 2005
bullet Geplaatst op: 25 maart 2018 om 13:31
Er was overduidelijk iets gaande tussen Joshua, Kyran en Yorath, al wist LoLa er niet precies het fijne van. De spanning was echter te snijden en het begon steeds ongemakkelijker aan te voelen. Hij bekeek de drie even vanaf een afstandje en liet zijn vingers bedenkelijk over zijn stoppelbaardje gaan. Yorath en Joshua waren al heel lang bevriend, maar hij wist niet dat er iets tussen die twee speelde. Kyran vond Joshua overduidelijk leuker dan just friends en Joshua…tja, die zag dat volgens hem niet zo zitten. Hij schudde zijn hoofd. Joshua was ook altijd veel te aardig, als hij niet uitkeek zou hij straks alle verwarde puppy’s van Zweinstein achter zich hebben. LoLa keek verschrikt op uit zijn overpeinzingen toen Joshua hem riep. Met een brede glimlach pakte hij het drankje van hem aan, terwijl hij dicht tegen Joshua aan ging staan.
“In wat voor een benauwde driehoeksverhouding heb jij jezelf gewerkt,” fluisterde hij lachend in de oor van de jongen. “Als ik iemand voor je moet versieren doe ik het zo, hoor!” Hij schudde zijn hoofd, terwijl hij Joshua met pretoogjes aankeek. Misschien moest hij Joshua maar versieren, want dan was de jongen sowieso van zijn beiden crushes af. Maar eerst moest hij een bleek uitziende dame zien te redden.
“Schat, je bent nog witter dan normaal. What’s up, heb je een spook gezien?” zei hij lachend tegen Circe, die stilletjes bij de bar stond. Hij had natuurlijk kunnen weten dat een gayparty niet zou verlopen zonder een beetje drama.
Alle dramaqueens in één ruimte, dat kan natuurlijk alleen maar fout gaan.
Hij nam nog een slok van zijn drankje, dat meer naar limonade smaakte dan iets sterker. Eigenlijk was dat maar goed ook, want een nuchtere gay was al een hand vol. Een kamer vol dronken queers zou explosief kunnen zijn.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Kirst
Griffoendor
Griffoendor

bullet Geplaatst op: 25 maart 2018 om 13:48
Circe tikte dankbaar terug tegen het glas van Pepijn. Gearrangeerde volbloedhuwelijken vond ze maar creepy en ze kon niet geloven dat Damien uit zo een familie kwam. Ze haalde haar schouders op naar Pepijn, want zo snel als Elfoy was verschenen, zo snel verdween ze ook.
“Ik zeg het niet graag over mijn medestudenten, maar Elfoy is wel een beetje…anders,” zei ze lachend en ze nam een slok van haar drankje. Ze wist niet hoe lang ze nog zou blijven. Het feest had zijn glans een beetje verloren en Circe voelde hoe de sfeer onderling was veranderd. Blijkbaar speelde er veel liefdesdriehoeken, gebroken harten en jaloezie in de onderwereld van de gay’s. LoLa keek ook bedenkelijk en was blijkbaar per ongeluk binnen zo’n driehoeksverhouding gestapt. Al snel kwam hij bij haar staan.
“Ach,” zei Circe nonchalant. “Blijkbaar worden de Hathaways uitgehuwelijkt aan volbloed meiden. En al ben ik misschien volbloed, ik denk niet dat machtige families mij zo een geschikte kandidaat vinden.” Ze haalde haar schouders op en nam nog een slok. Daarna glimlachte ze naar LoLa.
“Zooo, en jij dan? Alle drama hier al zat? Zo te zien ben je niet de enige met een crush op Joshua,” zei ze plagend. Ze wist heel goed dat haar beste vriend al járen verliefd was Joshua, al zou hij het nooit toegeven. En ze snapte niet zo goed waarom. Wel waarom LoLa Joshua leuk vond, want dat zag zij zelf ook. Iedereen vond hem leuk. Maar waarom LoLa er niet voor uit kwam? Vond hij zichzelf te stoer? Was hij bang een vriendschap op te offeren? Ze zuchtte. Waarom moesten relaties nou zo ingewikkeld zijn? Die van haar, die van hem. En LoLa verdiende een beetje vanille voor zijn chocolade.
“Geen zorgen, ik zeg niks. Mijn relaties zijn ook niet altijd om over naar huis te schrijven.” Ze kneep hem even in zijn hand en liep toen naar Yorick. “Professor, misschien is het tijd dat je zelf ook een dansje waagt?” zei ze en ze knikte richting Pepijn.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

bullet Geplaatst op: 07 april 2018 om 12:26
"Benauwde driehoeksverhouding?" lachte Joshua, en draaide zich naar LoLa toe. De donkere jongen bood met pretlichtjes in zijn ogen zijn versierkunsten aan. LoLa had in ieder geval het vermogen om iemand te kunnen versieren, een vaardigheid die Joshua van nature niet bezat.
Hij nipte even van zijn glas om in de tussentijd te bedenken wat hij zeggen moest. De zoetige drank smeerde zijn keel.
"Het ligt er maar aan wat je ervan verwacht," zei hij zachtjes bij LoLa's oor, zodat de anderen hen niet konden horen. "Je weet… ik ben om mee te donderjagen, want ook al wil ik liefhebben, ik wil vooral ook vrij zijn. Maar het ligt eraan wat jij wil. Wil je een serieuze relatie met een heel lief vriendje die bovendien best van feestjes houdt? Dan zou ik je graag met Yorath zien daten."
Natuurlijk had hij ook Kyran aan kunnen raden, maar van de Zwadderaar kreeg hij erg slecht hoogte. In de nacht van de bewuste kus had Kyran verklaard dat hij hem leuk vond, inclusief zijn multi-amoureuze karakter, rare kleren en uitbundige gedrag. Nu, enkele weken later, bleek er niet veel meer van die mening over te zijn, dus koppelen aan de enthousiaste, in glitterpak gehulde Griffoendor was een zeer, zeer slecht idee.
Joshua knipoogde naar LoLa toen hij het dienblad met blauwe drankjes van de bar nam. Hij ging doen wat Pepijn had gezegd, want het vriendje van de Dreuzelkundeprofessor had zo nu en dan best goede ideeën. Hij gaf eerst een cocktail aan Paulynn en knikte haar bemoedigend toe.
"Kom, je vriendin is - eh - daar!" Hij wees naar een wat donkere hoek van de feestruimte en liep er naartoe terwijl hij Paulynn wenkte om mee te komen. De volgende feestgangers die een drankje kregen, waren Eleftheria en Camilla, gevolgd door Noah, Marten en Jonathan de drag queen, en de laatste was voor Hjørdis.
"Een drankje, speciaal in ijskleurtjes voor de dame uit het hoge noorden. Jammer dat je danspartner het zo snel af liet weten, maarre… ik wil graag met je dansen als je drankje op is." Hij glimlachte haar toe. "Als jij dat ook wel wil, tenminste."
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lukas
Griffoendor
Griffoendor
What up, ding dongs?

Lid geworden: 10 februari 2010
bullet Geplaatst op: 29 mei 2018 om 23:12
Ken je het gevoel dat je soms compleet wegdroomt en helemaal verdwijnt van de aardbol? Dat je alles rondom je vergeet en je je heel even begeeft in een hele andere, wondere wereld? En dan opeens, van de ene op de andere seconde, ben je terug en besef je dat je iedereen hebt staan negeren. Wel, dat gevoel had Noah nu ook.
Ondanks het gevoel had dat hij pas ontwaakt was uit een diepe en lange slaap, leek het er op dat de rest er niets van gemerkt had van zijn escapade naar dromenland. Met blozende wangen nam hij Pepijns drankje aan en deed hij alsof er niets gebeurd was.
“Dankjewel”, zei Noah stilletjes. Noah wilde niets liever dan terug gaan naar Ravenklauws leerlingenkamer. Hij kon er zich ergens verstoppen en gezellig een boek lezen terwijl hij vergat dat hij ooit naar het feestje was geweest. Maar misschien werd het wel eens tijd dat hij uit zijn schelp kwam, misschien werd het wel eens tijd dat hij de onzekere versie van zichzelf achterliet en een sprong in het diepe nam. En waar kon hij dat beter doen dan op een feestje dat helemaal in het teken stond van jezelf zijn.  Een flesje Felix Fortunatis was nu wel handig geweest, maar toch trok hij zijn kersttrui vol zelfzekerheid uit. Een vrolijk gekleurde T-shirt vol tekeningen kwam tevoorschijn in de plaats. Nu hij er feestelijker uit zag, was hij klaar om te gaan. Met een snel kloppend hart, niet wetende waar hij aan begon, exclameerde Noah luidkeels: “W-wil er iemand d-dansen?”.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
bullet Geplaatst op: 02 juni 2018 om 16:54
Toen Elef geen antwoord gaf en Camilla haar vriendin in het zicht kreeg toen die de feestkamer betrad, hief Camilla haar vinger op en zei: “Oh, wacht, laat maar. M’n vriendin is er.” Ze grijnsde naar Elef en maakte een beweging. “Ga dansen, mafkees. Pak die chick daar, in dat hoekje, en zoen d’r vol op d’r mond. Je hebt toch niks te verliezen.”
Ze grijnsde naar Eleftheria en liep toen op Paulynn af. “Pau!” riep ze enthousiast. “Ik heb op je zitten wachten!” Ze pakte Paulynns hoofd vast en zoende haar op haar mond, waarna ze haar vriendin in een omhelzing verwelkomde. Ze liet haar handen door de haren van haar vriendin glijden. “Wat ben ik blij dat je er bent,” zei ze enthousiast. “Je ziet er ook weer eens echt fantastisch uit, maar goed, dat is niks nieuws,” zei ze met een glimlachje terwijl ze haar hand over Paulynns gezicht liet glijden. “Het is een beetje een duf feestje, maar er is gelukkig drank.”
Ineens kreeg ze een idee. “Je kent Eleftheria al toch? Of niet – nee, misschien ook niet. Ik heb jullie nog niet aan elkaar voorgesteld. Kom!” Haastig pakte ze Paulynns hand en sleurde haar mee naar Eleftheria, die nog steeds wat stijfjes in het hoekje stond. “Elef – dit is m’n vriendin,” zei ze trots terwijl ze in de hand van Paulynn kneep. “Is ze geen lieverd?” Om haar woorden wat kracht bij te laten staan gaf ze Paulynn een kus op haar wang.
“Pau – je kent d’r waarschijnlijk al, maar dit is Eleftheria. Ook een lekker ding,” zei ze met een glimlach, “maar we zijn enkel vriendinnen,” zei ze met een knipoog naar Elef. “Ik ga nog wat te drinken halen, misschien kunnen jullie even kennis maken? Dan kom ik zo terug.”
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

bullet Geplaatst op: 03 juni 2018 om 00:13
Het was fijn om soms een beetje geleefd te worden, vond Paulynn toen ze een drankje in haar handen geduwd kreeg en Joshua, haar afdelingsgenoot, haar in de richting van Camilla dirigeerde. Eenmaal daar werd ze enthousiast ontvangen door de blonde Zwadse en innig gekust en omhelst en Paulynn kreeg de gelegenheid niet om nog iets terug te zeggen. Dat was wel fijn, want ze had niet geweten waarover ze had moeten praten. Haar rode wangen verhinderden het ook en haar hart klopte alsof ze de weg vanaf de Leerlingenkamer totaan het Dreuzelkundelokaal rennend had afgelegd.
Camilla kon leuk praten over niks. Over dat ze er fantastisch uitzag, maar dat dat niets nieuws was, waardoor Paulynn moest lachen en blozen, want dat schoolgewaad van doordeweeks paste haar even goed als een vuilniszak, maar toch… Als Camilla haar mooi vond, was dat een compliment.
Echter; dat was totdat ze met Eleftheria een handje moest schudden en ermee moest praten. Ze waren enkel vriendinnen, zei Camilla, maar Paulynn zag direct dat Eleftheria op zijn minst een fotomodel moest zijn en dat ze het wat schoonheid betrof totaal niet haalde bij haar.
Wat had Camilla gezegd? Ook een lekker ding, maar wat bedoelde ze ermee? Paulynn nam haar in zich op, haar naaldhakken waarop ze zelf twee gebroken enkels zou krijgen, haar supersexy jurk, haar rode lippen.
Vergeleken bij die mooie vlinder voelde Paulynn zich een lelijke rups; een gedaante waaraan nog heel veel moest gebeuren. Ze snapte totaal niet waarom Camilla voor haar viel, tenzij Camilla al die tijd gelogen had.
Ongemakkelijk glimlachte ze.
“Hallo. Ik ben dus Paulynn,” zei ze verlegen tegen Eleftheria. “Uit Huffelpuf.” Alles aan haar was stom, zelfs de jurk waarover ze enkele ogenblikken geleden nog zo tevreden was geweest, voldeed totaal niet meer. “Het spijt me… dat ik zo in jullie vriendschap roer.” Misschien was het wel liefde ook. Camilla was veel te mooi en te leuk voor haar. Met Eleftheria had ze vast en zeker een betere match.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
bullet Geplaatst op: 29 augustus 2018 om 17:59
Eleftheria haalde haar wenkbrauw op. Camilla had altijd al een… aparte smaak gehad, vooral wanneer het om daten ging, maar dit keer was ze wel echt in een vreemde sloot gesprongen. Dit meisje beefde als een rietje en was vrijwel het tegenovergestelde van haar en Camilla. Ze moest grinniken toen Paulynn zei dat het haar speet dat ze “in hun vriendschap roerde”.
“Meid, geen zorgen,” zei ze met een wegwerpgebaar. “Je roert nergens in. Ik ben hier dan wel maar… Camilla en ik zijn nooit echt… die kant opgegaan. Oké, dat is niet waar. Eén keer. Maar dat was toen we dronken waren. Maar dat hoef jij niet te weten.” Ze grinnikte bij het zien van Paulynns gezicht. “Dat was een grapje. Kom op.” Ze gaf het meisje een por. Niet te hard, want anders was Eleftheria bang dat ze om zou vallen.
“Het is juist leuk dat jij en Camilla samen zijn,” zei ze met een glimlach. “Een… aparte mix, dat wel, maar jullie zijn wel schattig. Camilla heeft het constant over je. Het wordt bijna irritant. Maar ik heb een tip voor je: wordt losser. Anders wordt het niks tussen jullie.”
Ze gebaarde dat ze nog een drankje wilde. Die gaf ze door aan Paulynn. “Dit is een glas Ouwe Klares. Ik weet niet hoeveel je van alcohol weet, maar het maakt je los. Camilla heeft… een geschiedenis van van de één naar de ander huppelen. Het verbaasd me dat jullie al zo lang samen zijn, eigenlijk. Dit zou haar record moeten zijn, dus dat is een compliment waardig.” Ze knipoogde. “Maar je moet haar aandacht vast weten te houden. Anders is ze zo weg, voordat je het weet, als een slang die uit je handen glibbert. Typisch slangen.
Maar laat mij niet stoken. Ik geef alleen advies. Ik ken die chick inmiddels al zeven jaar… en nou ja, ga je niet teveel aan haar hechten. Dat is alles wat ik wil zeggen.”
Ze besefte dat ze misschien teveel had gezegd en nam haastig een slok van haar eigen drankje. “Trouwens, heb jij nog leuke chicks gezien? Ik heb nog niemand kunnen scoren vanavond…”
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

bullet Geplaatst op: 02 november 2018 om 15:00

Als DJ had Yorick het best nog druk, te meer omdat het zijn dagelijkse werk niet was om plaatjes te draaien en hij dus het merendeel van de tijd zichzelf suf prakkezeerde om welk nummer hij als volgende zou laten horen. Had hij nu maar playlists gemaakt, dan zou het allemaal een stuk makkelijker zijn. Eén plaat had hij echter apart gehouden. Het was een single van Pepijns favoriete band De Dwaallichtjes, die doorgaans zwarte tovenaarspunk met Keltische invloeden liet horen, maar die in hun hele repertoire één enkel ietwat rustig nummer had zitten. Het begon met een doedelzakdeuntje, gevolgd door diep doorklinkende drums en de enigszins hypnotiserende stem van de zanger die, redelijk toepasselijk, verkondigde hoe rauw liefde eigenlijk is. En hoewel Yorick niet dezelfde muzieksmaak had als zijn vriend, vond hij dit nummer zo ontzettend mooi dat het niet anders kon dat het 'hun plaat' geworden was. Dus stond het zwarte vinyl apart, voor strakjes.

Eh… voor nu.

Circe stond namelijk voor zijn neus en ze vond het tijd dat hij eens een dansje ging wagen. Yorick volgde haar blik, naar Pepijn, en glimlachte.

"Misschien heb je wel gelijk," antwoordde hij. "Neem jij het dan even van me over? En eh… als je na dit nummer even een stilte laat vallen, zal ik even speechen en vervolgens-" Hij pakte de plaat van De Dwaallichtjes en liet hem aan Circe zien. "-doe je mij en Pepijn een groot plezier met deze op de draaitafel. Kant B."

Vervolgens liep hij in de richting van de bar, langs de dansvloer waar hij Noah een schouderklop gaf.

"Cool shirt!" riep hij hem in het loopje toe. De volgende die hij aansprak, was LoLa.

"Je introducé neemt mijn DJ-werk even over. Neem jij de bar even van Pepijn over? Ik denk dat je dat wel kan, of niet?" Misschien school er een geheim talent als bartender in de jongen. Hij vond hem er in ieder geval het type voor.

"Pepijn!" riep hij daarna uitnodigend. "Kom je?"

339 woorden

IP IP gelogd
Terug naar boven
Kirst
Griffoendor
Griffoendor

bullet Geplaatst op: 18 december 2018 om 19:52
LoLa keek even verbaasd op toen Yorick zei dat Circe aan de draaitafel ging staan. Zover hij wist, had het meisje geen enkel muzikaal talent. Ze danste ook nooit op de maat van de muziek. Hij keek even haar kant op en zag Circe een beetje verward de plaat bekijken die Yorick in haar handen had gedrukt. LoLa grinnikte even. Een platenspeler was ook nog eens hartstikke Dreuzels en Circe had waarschijnlijk zo’n ding nog nooit gezien.
Ach, ze is een grote meid. Dit overleefd ze ook wel weer.
“Komt goed, bitch. Ga lekker genieten met je vent”, zei LoLa tegen Yorick en LoLa sprong sierlijk achter de bar. Klaar waren de mierzoete drankjes, hij zou dit feest eens laten zien wat echte cocktails waren! Hij strekte zijn vingers, knakte zijn nek en pakte een cocktailshaker. Vervolgens begon hij van alles in de shaker te gieten en te shaken als een gek.
“Shake, shake, shake it baby!” riep hij luid. Vervolgens schonk hij het bruine goedje in een glas. Het zag er niet zo appetijtelijk uit, want helemaal met zijn gedachten erbij was hij niet.
Maar het ligt eraan wat jij wil. Wil je een serieuze relatie met een heel lief vriendje die bovendien best van feestjes houdt? Dan zou ik je graag met Yorath zien daten, had Joshua gezegd. Peinzend keek hij voor zich uit en nam vervolgens een slok van zijn eigen gecreëerde cocktail. Proestend goot hij het spul in de prullenbak.
“Goooooor,” zei hij zangerig en hij begon afwezig met een nieuw drankje. De opmerking van Joshua zat hem enigszins dwars. Hij wilde helemaal niks vast hebben, want net zoals Joshua wilde hij vrij zijn. Maar ergens wilde hij ook bij iemand horen. Bij iemand zijn. En als hij heel eerlijk was, wilde hij gewoon 24/7 bij Joshua zijn. Maar moest er dan meteen een labeltje op? Soms wist LoLa het niet zo goed. Het enige wat hij wél zeker wist, was dat hij gewoon lol wilde hebben. Met of zonder Joshua. Maar liever met…
LoLa wilde net een citroen uitknijpen in zijn drankje toen de muziek ineens stopte. Een luid gekletter doorbrak de stilte. Circe stond beschaamd met een gebroken plaat in haar handen. Ze had waarschijnlijk net de plaat willen wisselen, toen het ding uit haar handen was gevallen.
“Sorry professor Wapenaar!” piepte ze.
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 7
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum