Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Hall of Fame (Forum gesloten Forum gesloten)
 Het Harry Potter Forum : De Toren der Creatievelingen : De RPG : Hall of Fame
Onderwerp: <17/18> [RR] <ORPG> The Great Gayparty(Onderwerp gesloten Onderwerp gesloten) Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 7 Volgende >>
Schrijver Bericht
Kirst
Griffoendor
Griffoendor
We are all stories in the end

Lid geworden: 29 november 2005
Online status: Offline
bullet Geplaatst op: 19 april 2017 om 20:24
Nog altijd lachend schonk LoLa zichzelf nog een Cosmo bij. Circe was niet echt in een goede bui vandaag en was bozig bij hem weggelopen – voor zover Circe boos kon worden dan. LoLa vond het nog steeds om te gieren. Die kop van haar toen ze professor Wapenaar zag! De gaydar van Circe was behoorlijk kapot, dus die kon vanavond nog wel eens voor meer verrassingen komen te staan. Met zijn volle Cosmo in zijn handen liep hij ook in de richting van Joshua. Stiekem om Circe nog wat meer te pesten, maar ook omdat hij Joshua zelf al een tijd niet had gesproken. Het verbaasde hem niet om de jongen hier te zien. In zijn wereld bestonden er geen vooroordelen, geen goed of fout. Geen lesbiennes of homo’s. Ze waren voor hem gewoon mens, en dat vond LoLa prachtig aan hem. Niet alleen had de jongen hem geholpen toen hij het zelf moeilijk had, hij had hem ook doen inzien dat iedereen menselijk was. Hij sloeg plagerig zijn arm om Circe heen.
“Ah, je bent nu toch niet boos op me?” zei hij aanstellerig in haar oor en gaf haar een dikke smakkerd op haar wang. Joshua schonk hij een vette knipoog en hij wilde net uit de school klappen over de crush van Circe, maar zijn aandacht door iets anders werd opgeëist. Ook Joshua zag haar…of hem…of…Het was óf een oerlelijke vrouw of een knappe jongen in drag. Het bleek het laatste te zijn. “Call yourself lucky, je bent echt de enige die mij Lorenzo mag noemen,” zei hij en hij gaf Joshua een vriendschappelijke klap op zijn schouder, maar bleef ondertussen naar de verschijning kijken. Zweinstein was niet altijd een eenvoudige school voor mensen die anders waren, maar welke school was dat wel? Toch was het voor een tovenaar soms extra moeilijk om zichzelf te outen. Jonge heksen en tovenaars hadden vaak al veel geheimen voor thuis of voor de Dreuzelwereld en soms werd het te veel om gewoon jezelf te kunnen zijn. Hij vond het daarom noemenswaardig dat deze undercover gay (want hij had hem nog nooit eerder gezien op dit soort bijeenkomsten) op zo een manier zichzelf durfde te zijn. Ja, mensen keken naar hem. Ja, trans en drags kwamen niet veel voor op Zweinsveld. Maar wat een bevrijding moest dit voor de jongen zijn. LoLa vond hem prachtig. Hij was zelf ook niet vies van een beetje make-up. Hem nog steeds met grote ogen aanstarend, liep LoLa op de jongen in de jurk af. Vlak voor hem maakte hij een diepe en hoffelijke buiging voor hem.
“Bitch, mag ik even zeggen dat je er fantastisch uitziet?” zei hij en hij pakte zijn hand om er galant een kus op te drukken. “Wil je iets te drinken van me, schatje?”
IP IP gelogd
Terug naar boven
Kirst
Griffoendor
Griffoendor

bullet Geplaatst op: 20 april 2017 om 11:45
Ongemakkelijk schoof Circe heen en weer met haar voeten. Haar wangen waren rood aangelopen en ze kon wel door de grond zakken. Op de achtergrond hoorde ze LoLa nog steeds gniffelen. Ze rolde met haar ogen naar Joshua.
“Een Onzichtbaarheidsmantel zou nu wel van pas komen, ja,” zei ze. “Ik heb hem verteld dat ik professor Wapenaar best knap vind, voor een leraar bedoel ik dan. Dat hij homo blijkt te zijn vindt LoLa echt hilarisch. Alsof ik meteen met Yorick op date zou willen alleen maar omdat ik hem knap vind.” Ze rolde weer met haar ogen. Net op dat moment kwam LoLa enthousiast aangelopen en gaf haar een veel te natte zoen op haar wang.
“Iel, LoLa!” riep ze uit en haalde haar mouw over haar wang. “Jak!” Ze kon een klein glimlachje niet verbergen. Hij stelde zich altijd zo aan, maar dan op een hilarische manier. Ze richtte haar aandacht weer op Joshua, LoLa negerend.
“Ben je alleen gekomen of heb je een date meegenomen,” vroeg ze nieuwsgierig, maar ze zag dat beide heren werden afgeleid. Er was nog een leerling door de deur gestapt en dit keer was het pas echt een opvallende verschijning. Heel even wist Circe niet zeker of het een meisje was met te veel make-up op of een jongen met een pruik. Aan de reactie te zien van Joshua en LoLa was het dat laatste. LoLa dook natuurlijk meteen op de jongen in drag af, prachtig dat hij het vond. Circe merkte dat ze zich een beetje ongemakkelijk begon te voelen. Extravagante gays was ze wel gewend, maar op één of andere manier vond ze de jongen in vrouwenkleding een beetje vreemd. Ze was wel eens met LoLa naar gaybars geweest waar ook drag queens rondliepen, maar ze had altijd het gevoel gehad dat zij daar waren om een show op te voeren. Dit was een leerling. Een leerling die graag jurken aan deed.
Nou en? Iedereen mag doen wat hij of zij wilt.
Toch merkte ze dat ze toch niet zo ruimdenkend was als dat ze zou willen. Ze kreeg toch een vreemd gevoel elke keer als ze naar de jongen keek. Alsof het een roep om aandacht was? Circe wist zelf niet eens waarom het haar ongemakkelijk maakte. Ze gaf Joshua een onzeker glimlachje. Hij vond het vast net zo mooi als LoLa.
“Ik ga even nog iets te drinken halen, wil jij ook?” vroeg ze hem, maar liep al weg voor hij antwoord kon geven. Bij de dranktafel stond Pepijn met een jongen te kletsen.
“Goed plan, ik heb ook wel trek in whisky. Zonder ijs dan, want dat is zonde van een goede whisky,” mengde ze zich in het gesprek. “Ik ben Circe trouwens.” Ze keek beide mannen aan. Zou Yorick al gevraagd hebben aan Pepijn of zij een keer mee mocht met zijn Dreuzelklasje?
IP IP gelogd
Terug naar boven
Snuffles
Ravenklauw
Ravenklauw
~Lost in wonderland~

Lid geworden: 28 december 2016
bullet Geplaatst op: 20 april 2017 om 12:42
Jonathan was opgetogen door al de belangstelling die hij kreeg. Hij keek even rond tot hij voor hem kwam staan. De mooiste jongen van de school. De jongen waar hij al jaren stiekem naar opkeek zag hem eindelijk staan. Hij maakte een buiging voor hem en kuste zijn hand. Hij voelde zijn wangen rood worden. Hij was al lang vergeten dat hij hem bitch genoemd had. Toen kwam het moment dat hij moest spreken.
Wil je iets drinken had hij gevraagd
“Euhm, doe mij maar een kir.” zei hij met een hoog stemmetje.
“Je kent dat vast wel, knapperd.” zei hij enigszins flirtend.
Hij voelde zich als een koningin die haar onderdanen vertelde wat ze moesten doen.
In de verte zag hij een meisje staan met zilver haar die praatte met een ander meisje. Hij had al geruchten gehoord over die Elfoy, geloofde hij dat ze heette. De bullebak van Zwadderich noemden ze haar zelfs.
Jonathan geloofde niks van die hele roddel. Hij had altijd gedacht dat ze best aardig was. Zeker nu ze bij de Ravenklauwers at.
Hij voelde dat ogen naar hem gericht waren.
Misschien had het toch minder gemogen. Ahja, misschien ook niet.
“Nou, waar blijft mijn drankje, lieverd?”
Snode plannen uitgevoerd
IP IP gelogd
Terug naar boven
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 27 november 2008
bullet Geplaatst op: 20 april 2017 om 20:05
Vrouwen zoals Circe hadden gewoon een GBF nodig en Lorenzo voldeed voor honderd procent aan dat profiel. Joshua lachte hardop om hoe de twee met elkaar omgingen. Als hij niet beter zou weten, zou hij zeggen dat hij naar een stukje cabaret aan het kijken was! Ze waren hoogst vermakelijk, die twee, hoewel Lorenzo Circe toch quasi eenzaam achterliet toen hij zelfverzekerd op de drag queen afstapte.
"Nee, ik had geen date," antwoordde hij Circe, die hem even daarvoor die vraag had gesteld. "Ik heb namelijk besloten om vrijgezel te zijn." Dat klonk heel gewichtig, maar dat was het natuurlijk niet. "Daarbij;" voegde hij lachend toe, "wie wil er nou uit met een vent in een roze pak?"
Dat was wat raar om te zeggen, want als LoLa uit wilde met een vent in een jurk, was iemand in een roze pak echt niet undatable. Maar dan nog: hij zou voet bij stuk houden, al zou hij er na een paar drankjes misschien heel anders over denken.
Kennelijk had hij een te lange stilte laten vallen, of had hij te lang gestaard naar de drag queen, waardoor zijn Zienersgave hem ingefluisterd had dat het Jonathan Contrevil uit Ravenklauw was, maar Circe was ineens weg.
“Waar ga je-?” Oh, ze ging iets te drinken halen. Dat was geen gek idee.
Drinken? gebaarde hij naar Yorath, en begaf zich naar iets wat een bar leek, maar wat waarschijnlijk het bureau van professor Wapenaar was.
“Pepijntje!” riep hij amicaal. “Wat heb je voor ons in de aanbieding? Geen Rozenwijn hoop ik?” Hij greep een glas dat op een dienblad stond te wachten om gedronken te worden. Het was roze, wat goed kleurde bij zijn pak, en zat in een toverachtig mooi glas met een suikerrandje. Nieuwsgierig nam hij een slokje en vond het best lekker.
“Dit is prima te hachelen,” lachte Joshua. “Proost, mensen! Kyran, jij moet er ook eentje proberen. En Noah ook, en Circe… ” Met zijn vrije hand pakte hij het dienblad waarop nog zeven dezelfde drankjes stonden en zwierde tussen de mensen door. “Eleftheria, zus, ik heb wat voor jou en je sexy Zwad!”
IP IP gelogd
Terug naar boven
Snuffles
Ravenklauw
Ravenklauw
~Lost in wonderland~

Lid geworden: 28 december 2016
bullet Geplaatst op: 21 april 2017 om 11:16
Voor ze nog maar antwoord kreeg van de prachtige meid voor haar hoorde ze iemand naar haar roepen vanaf de geïmproviseerde bar.
Oef, gered door de drank
Ze stapte op de bar af. Ze zag nog meer knappe meiden waar ze zeker in de loop van deze leuke avond nog mee wilde praten. Verder herkende ze haar afdelingsgenoot Kyran waar ze zeker ook nog eens wilde mee praatten voor hij wegging. Ze vond hem altijd al heel mysterieus en daar hield ze wel van. Misschien konden ze wel vrienden worden.
Niet te hard van stapel lopen
Voor ze het wist botste ze tegen een meid aan.
Elfoy, wat ben je toch een lompe ezel
Ze keek op en zag voor de tweede keer in deze avond een oogverblindende mooie meid. Ze had blonde haren en ergens dacht Elfoy dat ze haar al kende. Ergens, een vage herinnering aan haar. Misschien wel een droom of vissioen. Ze had donkerblauwe ogen en droeg een rode jurk.
Beeldschoon, als een engel
"Ssss..sorry, dat was lomp van me. Hopelijk heb ik niks over je mooie jurk gemorst." Begon ze.
"Iii..ik ben Elfoy. Jou naam is Circe geloof ik?"
He, hoe wist ze dat nu weer?
Snode plannen uitgevoerd
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
bullet Geplaatst op: 22 april 2017 om 16:44
Voordat Eleftheria Elfoy die haar uit het niets aansprak kon antwoorden, stond Camilla al bij haar. Het tweede complimentje van de avond, dat was een prima score, vond ze. Ze glimlachte en zag in haar ooghoek dat Elfoy weer weg was. “Ik voel me toch een beetje ongemakkelijk hier,” zei ze zachtjes.
Toen stond haar kleine broertje naast haar. Ze gaf aan dat ze zo terug was bij Camilla en liep haastig met Joost mee.
“Joost!” zei ze. “Oh Joost, je wilt niet weten hoe nerveus ik ben hier!” Hysterisch zwaaide ze wat met haar hand alsof het een waaier was en nam ze een drankje aan van hem. “Maar ja, mevrouw daar wilde dat ik kom, terwijl ze zelf al een chick heeft.”
Ze keek wat rond. Veel jongens, ook heel veel meiden, die nog best knap waren ook. Maar weinig konden tippen aan haar perfectie, vond ze. Toch voelde ze zich wat ongemakkelijk als ze bij Camilla stond, die altijd vrolijk en zelfverzekerd was. Ze stootte Joost aan.
“Ik wil wel dat ik nu een date krijg hier zo,” zei ze zachtjes. “Weet je misschien iemand voor me? Een leuk iemand, zeg maar? Gewoon voor één keertje hoor, daarna heb ik er wel weer genoeg van…”
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
Merdyff
Ravenklauw
Ravenklauw
Tolk van Martijn

Lid geworden: 27 februari 2007
bullet Geplaatst op: 23 april 2017 om 14:41

Dit wordt niks, bedacht Hjørdis, toen ze de jongens die bij haar stonden aankeek. Ze had gedacht dat een party als deze bedoeld was om jongens als Marten en Yorath in contact te brengen met ‘lotgenoten’ of hoe ze dat ook moest noemen, maar die waren blijkbaar te overdonderd door de meer extravagante types om iets anders te doen dat proberen in de muur te verdwijnen. Het leek haar dat dit de ideale plaats zou zijn voor de homoseksuele jongens en meisjes van Zweinstein om vrienden te maken en misschien zelfs een potentieel liefje te leren kennen, maar dan moesten ze natuurlijk wel met elkaar spreken.
“Ik ben meestal wel gay,” had ze tegen Yorath gezegd, “maar niet in die betekenis van het woord.” Ze vond het erg dapper dat hij het gezegd had, want het had hem duidelijk behoorlijk wat moeite gekost. Yorath en Marten waren echter niet de enige jongens die het gevoel uitstraalden dat ze liever ergens anders waren. Iets verderop zag Hjørdis een andere klasgenoot van haar, Noah, die ook al probeerde op te gaan in het behang.
“Hé Noah,” riep Hjørdis hem toe. “Kom gezellig deze kant op. En neem die knappe kerel bij jou ook maar mee. Hier zijn twee jongens die jullie vast beter willen leren kennen.”
Ze wenkte de twee jongens met haar arm. De ‘knappe kerel’ was een Zwadderaar, dacht ze, maar ze kende hem niet echt. Hij zat in elk geval niet in haar jaar.
In haar hoofd probeerde ze uit te maken wie het best bij elkaar zou passen. Noah en Marten? Noah en Yorath? Yorath en Marten? Yorath en de Zwad? Marten en de Zwad? Of had de Zwad al een oogje op Noah? De mogelijkheden waren eindeloos, of nou ja, er waren er zes. En ook als ze niet op elkaar vielen, konden ze toch best wel een gezellige avond samen hebben?
“Jongens, het is de bedoeling dat feestjes leuk zijn,” zei ze.
Misschien moest ze maar iets te drinken halen voor het groepje, een beetje alcohol zou de sfeer misschien wat losser maken. Ze haalde een fles rosé en een aantal glazen bij professor Wapenaar en begon de jongens van drank te voorzien.

“I kind of lost track of time..."
"For two hours?"
Elend nodded sheepishly. "There were books involved.”

- The Well of Ascension, Brandon Sanderson
IP IP gelogd
Terug naar boven
Kirst
Griffoendor
Griffoendor

bullet Geplaatst op: 14 mei 2017 om 09:54
Met een geamuseerd scheef lachje keek LoLa de Queen of the Gay’s aan. Zijn make-up was niet heel kundig aangebracht, wat duidelijk maakte dat de jongen niet vaak als drag uitging. Toch had hij zijn best gedaan. De jongen was ook een beetje bazig en LoLa mocht hem wel. Hij pakte zijn handen vast.
“Mijn koningin, uw wens is mijn beveel,” zei hij dramatisch en vervolgens liep hij richting de bar. Daar stond Joshua rose in prachtige glazen uit te delen. Lachend pakte hij twee drankjes van het dienblad en gaf Joshua een knipoog. Met de twee drankjes liep hij uiteindelijk terug naar de jongen. Lachend maakte hij een buiging.
“Voor ik dit glas overhandig, moet ik eerst je naam weten,” zei hij charmant. “Ik ben LoLa, aangenaam.” LoLa was nieuwsgierig naar de jongen achter de make-up. Wat was zijn verhaal? Waarom had hij hem nog nooit eerder gezien? En waarom koos hij ervoor om op deze manier uit de kast te komen, als dat al het geval was. Het was een drastische verschijning en ook niet de makkelijkste manier om je te uiten. Drag’s werden vaak verkeerd begrepen. Raar aangekeken. Want waarom zou een jongen vrouwenkleren willen dragen? De meeste mensen verwarden drag queens met transgender, terwijl het twee hele verschillende dingen waren. Drag is een vorm van kunst, een manier om je te uiten. Al nadenken nam LoLa een slok van zijn rose. Zijn vorige Cosmo was veel te zoet geweest en stond nu eenzaam op een tafeltje.

((niet mijn beste werk :P maar jullie moeten het er maar even meedoen))
IP IP gelogd
Terug naar boven
Kirst
Griffoendor
Griffoendor

bullet Geplaatst op: 14 mei 2017 om 20:38

Circe liet haar whisky voor wat het was en pakte een glas rose van het dienblad af. Ze kon nooit eenvoudig keuzes maken en was blij dat de keuze nu voor haar gemaakt werd. Ze glimlachte naar de knappe Joshua, zich herinnerend wat hij zojuist nog gezegd had.
“Joshua, neem dit maar van mij aan: alle mannen in pak zijn knap, of dit pak nu roze is of niet.” Ze hief het glas naar hem op en schonk hem een knipoogje. “Bovendien staat die kleur je heel goed.” Niet dat een andere kleur slecht bij hem zou staan, zelfs in een vieze modderkleur zou Joshua nog knap zijn.
Dat LoLa hem niet ziet staan? Als ik LoLa was – of überhaupt man – dan had ik het wel geweten. Jammer dat Joshua op mannen valt, vrijgezel wilt blijven en dat LoLa opeens liever mannen in jurken ziet.
Ze likte haar lippen. Ze zag wel wat in die twee. In Joshua en LoLa dan. De onbekende jongen in de jurk kende ze niet. Circe keek even naar LoLa, die zich uitsloofde voor een man met nog hogere hakken dan zij. Vervolgens wilde ze zich weer bij Joshua voegen, maar zijn aandacht werd alweer opgeëist door Eleftheria, de blonde godin uit haar afdeling en jaar. Circe liet even haar ogen over het strakke lichaampje van Eleftheria gaan en voelde zich meteen een hork in een vuilniszak. Dat meisje maakte haar altijd zo ontzettend onzeker. Haar uiterlijk, haar manier van doen…alles was perfect. Dit terwijl Circe onhandig was, verlegen en zeker niet zo slank als haar. Een beetje gedeprimeerd draaide Circe zich weer om, toen er ineens iets kouds en nat op haar terecht kwam. Geschokt keek Circe met grote ogen naar de schuldige en toen naar haar jurk. Een grote, donkere vlek sierde haar mooie jurk.
Ook dat nog!
“Het geeft niks, het is maar vocht,” zei ze snel en ze greep een handvol servetjes om de vlek droog te deppen. Opeens bedacht ze zich dat ze een heks was. “Santino!” riep ze, terwijl ze naar haar jurk wees met een toverstok. De vlek verdween en de jurk was weer droog. “Zo, opgelost! Mijn naam is Circe trouwens. En jij bent…?” Ze keek het meisje met het zilveren haar nadenkend aan. Ze kwam haar bekend voor, maar van wat?

IP IP gelogd
Terug naar boven
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 27 november 2008
bullet Geplaatst op: 14 mei 2017 om 22:42
Pepijn had het duidelijk direct al niet meer in de hand. Ten eerste had hij de Zwadderaar die hij aansprak iets te lang aangekeken, waardoor die doodsbang voor hem leek te zijn. De arme jongen stotterde zijn antwoorden en omdat hij kennelijk iets ingewikkelds had met Nyx, nam Pepijn aan dat hij slechts zelden met hem sprak.
“Nou,” zei hij ingetogen, “ik ben Nyx’ mentor.” Hij hoefde er niet stoer over te doen: als mentor was hij behoorlijk waardeloos. Er ging nooit eens iets goed als het Nyx betrof, maar het was onprofessioneel om erover te praten. Pepijn had enkel gedacht dat hij inmiddels een bekende onder de Zwadderaars was vanwege zijn mentorschap, maar dat bleek lang niet het geval.
Praten met iemand die jou niet begreep, was veel te moeilijk. Ook al was Pepijn een Ravenklauw in hart en nieren, toch kon hij niet exact uitleggen wat hij nu eigenlijk bedoelde, hoe hard zijn hersenen ook hun best deden.
Hij ademde eens diep in en schudde zijn hoofd.
“Nee, ik heb geen whisky. Er is Boterbier, rosé-Elfenwijn, Mede, Violierwater, en ik had een roze cocktail-dingetje…” Hij keek om naar zijn drankjes en hoorde zijn naam die lichtelijk degigrerend uitgesproken werd, en zag dat Joshua het dienblad had gejat en vrolijk van alles uitdeelde. Met stomheid geslagen keek hij de jongen, die zojuist nog roze pinguin werd genoemd door de Zwad, na. Die brutale opdonder!
“Hé!” riep hij. “Da’s mijn werk!” Hij wilde Joshua tegenhouden, maar hij was veel te laat en bovendien vond hij het lomp om zomaar bij Noah weg te hollen zonder dat hij een fatsoenlijk woord met hem had kunnen wisselen. Nee, dat deed de Zwad: hij stelde zich voor als Kyran en vroeg aan Noah of hij net zoveel zin in het feestje had.
Geen zin dus. De Zwad was op een feestje, maar had eigenlijk geen zin.
Als bedenker en mede-organisator van The Great Gayparty ging het Pepijn aan het hart: hij had gedacht iets gezelligs te hebben opgezet. Iets waar hij in vroeger tijden, toen hij zelf nog leerling was, veel behoefte aan gehad zou hebben. Wat moest hij nu doen? Als een struisvogel zijn kop in het zand duwen en doen alsof hij het niet had gehoord? Nee, hij was pasgeleden 22 geworden en zou niet meer wegrennen voor kritiek aan zijn adres.
“Nou, bedankt hoor,” zei hij vol sarcasme en merkte dat als hij ietwat pissig was, platter Schots sprak. “Ook namens mijn vriend. We zullen in het vervolg geen feestjes meer organiseren. Bedankt voor de feedback.”
Hij draaide zich om en probeerde het heft weer in eigen handen te krijgen. Daarom liep hij op Joshua af en trok het dienblad zacht maar dwingend uit zijn handen.
“Doe jij even jouw ding, dan doe ik het mijne, oké?” zei hij met een gemaakte lach. Op het dienblad stond nog één glaasje. Pepijn nam het vast en sloeg het achterover. Alcohol, het was op dit moment eigenlijk precies wat hij nodig had.
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 7 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum