Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Hall of Fame (Forum gesloten Forum gesloten)
 Het Harry Potter Forum : De Toren der Creatievelingen : De RPG : Hall of Fame
Onderwerp: <17/18> [RR] <ORPG> The Great Gayparty(Onderwerp gesloten Onderwerp gesloten) Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 7 Volgende >>
Schrijver Bericht
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 27 november 2008
Online status: Offline
bullet Geplaatst op: 27 mei 2017 om 09:43
Joshua had in korte tijd bijna alle drankjes uitgedeeld, toen Eleftheria hem onder luid Joostgeroep apart nam en met haar gebruikelijke drama vertelde dat ze zich hier zenuwachtig voelde. Joshua gaf een ietwat spottend lachje, omdat zij wel de allerlaatste persoon was die in deze ruimte onzeker zou hoeven zijn.
“Eleftheria," zei hij dan ook, "waar zou jij je nu zorgen om moeten maken? Helemaal nergens om! Het is gewoon een feestje, waar Zweinsteins mooiste meisje komt dansen! Helemaal niks mis mee, toch?”
Eleftheria wilde echter geen feestje. Ze wilde een date. Het liefst een one-night-stand.
Enkele seconden keek Joshua om zich heen, en schudde daarna zijn hoofd.
“Er is niemand die leuk genoeg is voor jou,” zei hij met een pruillipje. “Alle jongens - op mij na - zijn homoseksueel. De meisjes… nou, Camilla heeft een vriendin, je schrok je net een ladder in je panty van Elfoy en zowel Circe als Hjørdis vallen op mannen, hoewel… misschien dat je één van hen uit kan nodigen tot een uitstapje buiten hun seksuele voorkeur. Ik zou zeggen…”
Op dat moment riep Hjørdis alle teruggetrokken types bij elkaar, en dat was inclusief Yorath. Fronsend keek hij even zijn kant uit. Zou hij zich echt door een meisje uit Ravenklauw laten koppelen? En zo ja, aan wie? En zou hij zelf enige invloed uit kunnen oefenen op hoe Hjørdis mensen koppelde? Want mensen koppelen, nou, dat kon hij zelf natuurlijk ook. Hij richtte zich weer tot Eleftheria.
“Probeer dat meisje met die lange blonde haren eens. Ze komt uit Noorwegen, gaaf hè?” Zo’n Zienersgave was altijd ergens goed voor, dacht hij toen hij Hjørdis aanwees. In werkelijkheid had hij haar nog nooit gesproken.
Ineens werd het dienblad met daarop het laatste drankje uit zijn hand gegrist, gevolgd door een betweterige opmerking van Pepijn. Joshua staarde de jongen even verbaasd aan, vooral toen Pepijn het cocktailachtige drankje in één teug opdronk. De frustratie droop van de jongeman af. Hij kon er misschien maar beter even bij uit de buurt blijven, en dus nam hij Eleftheria bij haar arm en liep in de richting van Yorath en Hjørdis.
"Aan wie ga jij je laten koppelen?" fluisterde hij bij Yoraths oor. "Ze lijken me heel lief hoor, die jongens, maar een béétje… eh… saai."
IP IP gelogd
Terug naar boven
Snuffles
Ravenklauw
Ravenklauw
~Lost in wonderland~

Lid geworden: 28 december 2016
bullet Geplaatst op: 27 mei 2017 om 22:23
“Elfoy. Elfoy Surgens. Tot u dienst.” Terwijl ze dat zei maakte ze een diepe buiging.
Nu pas zag ze dat Circe een kop groter was dan haarzelf.
“Sorry van je jurk, he.” Voegde ze er aan toe.
“Ik kan soms echt heel onhandig zijn.”
Ze keek naar de mooie dame die voor haar stond.
“Heb je hier al mooie vrouwen gezien? Ik neem aan dat je hier met een reden bent gekomen?”
Elfoy probeerde om oogcontact te vermeiden. Want ze voelde aan dat als ze in haar ogen zou kijken ze alleen maar met open mond naar haar zou staren.
“Wel euhn..”
Haar vragen waren op en ze moest iets zeggen voor Circe alweer weg was.
Maar wat
Ze keek de zaal rond. De geïmproviseerde bar was blijkbaar in trek en dat bracht haar op een idee.
“Wil je wat drinken? Of heb je soms zin om me te vergezellen naar de bar?”
Hopelijk zegt ze ja.
Dat zou haar tijd geven om een random onderwerp te zoeken om met haar aan de praat te blijven. Alles was welkom op dit moment zelfs de drag queen die op tafel springt en ‘brandy’ van clooking glass zingt door een roze microfoon.
Snode plannen uitgevoerd
IP IP gelogd
Terug naar boven
Merdyff
Ravenklauw
Ravenklauw
Tolk van Martijn

Lid geworden: 27 februari 2007
bullet Geplaatst op: 28 mei 2017 om 18:40

Yorath kreeg van Hjørdis een glas rosé in de hand gedrukt en nam er behoedzaam een slokje van. Hij kon zich niet herinneren dat hij ooit al wijn gedronken had en trok even een vies gezicht. Hij wilde echter niet laten merken wat voor een watje hij was en besloot om het glas langzaam maar zeker leeg te drinken. Het was vast iets wat je moest leren drinken.
Het feestje kwam intussen wel aardig op gang, maar Yorath had het gevoel niet echt aansluiting te vinden. Hjørdis deed wel haar best om een paar van de jongens met elkaar kennis te laten maken, maar dan nog leek het wel alsof een aantal aanwezigen zich in een compleet andere wereld bevonden.
Joshua kwam dichterbij en vroeg aan wij hij zich zou laten koppelen.
“Hm, maar in vergelijking met jou zijn alle aanwezigen hier een beetje saai,” merkte Yorath op. “Mezelf inclusief. Behalve hij daar misschien.”
Met een hoofdknik duidde hij de jongen met de regenboogmantel aan.
Hij haalde zijn schouders op.
“Ik hoef niet per se gekoppeld te worden aan iemand,” zei hij. “Al ziet Marten er wel leuk uit. En hij is een Ravenklauw, dus dat is handig als ik mijn huiswerk ben vergeten maken.” Hij grinnikte. “Ga ik in elk geval meer aan hebben dan aan jou.”
Hij gaf zijn beste vriend een plagerige por en wendde zich tot Hjørdis.
“Bedankt voor de wijn,” zei hij en hij nam nog een slokje. Deze keer slaagde hij erin om geen vies gezicht te trekken. Hij vroeg zich af hoe sterk dit spul was en of het eigenlijk wel toegestaan was op Zweinstein. Niet dat hem dat iets kon schelen eigenlijk, zolang hij maar zijn weg naar zijn bed terug vond. En als dit feestje niet snel wat boeiender werd, zou hij misschien wel sneller zijn bed gaan opzoeken dan hij gepland had, ook al liep hij het risico dat Joshua hem aan zijn haren terug sleurde als hij voor middernacht het feestje probeerde te verlaten.
“Iemand zin om te dansen?” vroeg hij dan maar aan niemand in het bijzonder en hij begon te bewegen op de maat van de muziek. Misschien dat hij zo Marten en de anderen in beweging kreeg. En anders wou Joshua vast wel met hem dansen.

“I kind of lost track of time..."
"For two hours?"
Elend nodded sheepishly. "There were books involved.”

- The Well of Ascension, Brandon Sanderson
IP IP gelogd
Terug naar boven
Kirst
Griffoendor
Griffoendor
We are all stories in the end

Lid geworden: 29 november 2005
bullet Geplaatst op: 28 mei 2017 om 20:35
Ze was op een gayparty, dus heel vreemd was het niet dat mensen dachten dat ze op vrouwen zou vallen. Toch voelde Circe zich een beetje ongemakkelijk bij de vraag die Elfoy had gesteld. Ze wilde het meisje niet kwetsen, maar ze was nou eenmaal zo hetero als het maar zijn kon. Een beetje boos keek ze dan kant van LoLa op, die zich stond uit te sloven. Ze was hier voor hém, zodat hij niet alleen naar dit feest had gehoeven. Maar ze waren nog niet eens 5 minuten binnen geweest of hij had haar al verlaten. Dus moest ze zich zelf maar zien te vermaken.
“Genoeg mooie meisjes hier,” zei Circe een beetje opgelaten. “Ik…hmmm…val alleen op mannen. Ik ben hier met LoLa gekomen, omdat hij het wilde.” Ze schoof een beetje ongemakkelijk heen en weer. “Maar des ondanks kan ik wel zien dat er veel mooie meiden hier zijn. Jij hebt een mooi jurkje aan trouwens!” Dat was niet gelogen. Elfoy was een opvallende verschijning, met haar aparte haarkleur en figuurtje. Ze knikte ja op het voorstel van Elfoy om naar de bar te lopen. Ze had nog een glas, maar ze vond het prima om even met haar mee te lopen. Lachend haakte ze haar arm in die van het meisje, blij een vriendin te hebben gevonden voor vanavond.
“Kom, laten we gaan kijken wat Pepijn voor je in de aanbieding heeft. Qua drank dan,” knipoogde ze naar haar.

((beetje kort! Sorry))
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
bullet Geplaatst op: 28 mei 2017 om 21:39
“Joost, soms vraag ik me echt af waarom jij mijn broertje bent,” zei Eleftheria terwijl ze met haar ogen rolde. “Je hebt duidelijk niet mijn intelligentie. Als ik zonder date het lokaal uit zou lopen zou dat dramatisch zijn! Dat snap je toch ook wel? Ik heb mijn status!”
Ze schudde haar hoofd. Die jongen begreep er ook helemaal niks van. Maar toen begon hij over een meisje uit Noorwegen. Ze rilde bij de gedachte uit Noorwegen. Noorwegen en Griekenland waren zulke verschillende landen. Eleftheria straalde de Griekse zon uit (ze had vaak te horen gehad dat ze de dochter van Apollo zou kunnen zijn) en een meisje uit Noorwegen… sneeuw? Ze was nooit in Noorwegen geweest maar ze kon zich wel voorstellen dat het ontzettend koud was.
Ze kon het in ieder geval een poging wagen. Jongens vielen als blokken voor haar (behalve Joost, maar die was gewoon raar). En ze moest wel, want voordat het ook maar mogelijk was om weg te lopen, nam Joost haar al mee naar voren. Ze zwaaide wat hooghartig naar de aanwezigen.
“Goedenavond,” zei ze fronsend. “Ik neem aan dat ik me niet voor hoef te stellen, maar ik ontdoe jullie niet van dat genot – ik ben Eleftheria.”

(ook erg kort)
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
Snuffles
Ravenklauw
Ravenklauw
~Lost in wonderland~

bullet Geplaatst op: 28 mei 2017 om 23:20
Hij pakte zijn hand vast
Jonathan was opgetogen en begon zelfs wat te blozen.
Hij noemde hem zijn koningin
Toen vroeg hij naar zijn naam
“Ik ben Johanna. Aangenaam kennis te maken met je Lola.”
“Nou, heb je kir voor me gevonden schat.” Zei hij en hij nam het glas aan van Lola.
Hij nam een grote slok en proefde iets wat hij nog nooit had gedronken. De beste cocktail ever.
“Dit is zelfs nog beter dan kir. Dank je knapperd.”
Jonathan was op het flirten geslagen en voelde er zich enigszins prettig bij.
“ Wil je met me dansen? Of wil je liever nog wat zitten om te praten?”
Hij liet hem niet echt de keuze en nam zijn hand beet en zwierde hem naar de dansvloer.
“Music maestro.” Riep hij en er begon een walsje te spelen.
“Ik neem aan dat je wel een slow aankunt?” En hij legde zijn hand op zijn schouders en zijn andere hand rond zijn middel.
“Ik leid je wel.”
Hij keek recht in zijn ogen en zag de mooie bruine schittering ervan. Hij nam alles in zich op van het knapste gezicht die hij ooit had gezien. De mooie volle lippen die hij zo graag wilde kussen. Maar hij moest nog even volhouden. Eerst moest hij hem beter leren kennen.
Deze dans mag nog eeuwen duren
Snode plannen uitgevoerd
IP IP gelogd
Terug naar boven
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 27 november 2008
bullet Geplaatst op: 05 juni 2017 om 00:10
Een rondje stiekem jongens keuren met Yorath vond Joshua een geinige bezigheid. Als eerste wees Yorath Lorenzo aan en vond hem niet saai.   
“Lola is leuk, echt waar, en hij smaakt naar chocolade,” lachte Joshua en knikte erbij alsof hij wilde zeggen dat het echt-echt-echt waar was, maar hij kon het eigenlijk totaal niet weten. Echter, Yorath vond Marten wel leuk, en dan vooral huiswerktechnisch gezien. Joshua rolde met zijn ogen. “Gezellig samenwonen met Marten in een knus huisje onder een steen,” was zijn commentaar. “Trouwens, tegenwoordig kan ik al bijna Zien welke vragen we gaan krijgen bij een toets, dus dan kunnen we iets gerichter studeren.” Hij stak zijn tong uit. “Dan heb je tijd over om te leven.” Gelukkig was dat precies wat Yorath wilde gaan doen, te beginnen met dansen.
Terwijl Hjørdis even niet keek, nam Joshua stiekem Yoraths glas vast en ruilde die voor het zijne.
“Ik denk dat je dit lekkerder vind. Het is in ieder geval zoeter; proef maar.” Yorath kennende hield die niet zo van zure dingen, maar was zijn smaak tevens zijn karakter: zoet.
Als niemand met Yorath zou willen dansen, zou Joshua zeker wel willen, maar hij moest het een kans geven. Hoe stapeldol hij ook was op zijn beste vriend, hij had met hem afgesproken om niets met die gevoelens te gaan doen uit angst dat zijn vrije levensstijl een wig tussen hen zou drijven. Soms, zoals nu, was dat een beetje moeilijk. Gelukkig had hij zijn ‘zus’ die voor perfecte afleiding zorgde: Joshua moest hard lachen toen ze zei dat hij hààr hersencellen niet had. En dat ze echt niet weg kon zonder een date. Haar volgende stunt was de manier waarop ze zichzelf voorstelde: zoals ze zelf al zei, was het een genot.
Stiekem liep hij even weg van hen, maar ging niet ver. Op de dansvloer was ook Jonathan te vinden, die Lorenzo volledig gestrikt leek te hebben, maarre…
“Dat tempo moet omhoog,” zei hij tegen hen. “Slowen doen we over een paar uur wel weer.”
IP IP gelogd
Terug naar boven
Snuffles
Ravenklauw
Ravenklauw
~Lost in wonderland~

bullet Geplaatst op: 22 juni 2017 om 09:37
Elfoy vond het fijn om bij Circe te lopen. Ze was zo knap, ze verdronk gewoon in haar ogen. Ik haar ooghoeken zag ze haar paniekerig achter haar kijken richting de dansvloer waar enkele jongens aan het slowen was.
Dat wil ik ook
Maar eerst drank.
Ze kwamen aan aan de bar.
“Hey, Pepijntje. Wat heb je voor ons?” zei ze nogal uitgelaten.
“Heb je toevallig een pina colada voor me?”
Ze likte haar lippen al rond en proefde de godendrank al in haar mond.
“blijkbaar gaat het gerucht rond dat Joshua mensen aan het koppelen is.” zei ze elegant tegen Circe.
“Misschien moeten we eens bij hem langs gaan.”
“Ik weet trouwens dat je hetero bent.” ze klonk teleurgesteld.
“Dat voel ik gewoon.”
“Maar misschien kunnen we wel vrienden worden? Lijkt je dat wat?”
Ze keek naar haar schoenen en begon te blozen.
“Nou, euhn, wat vindt je van dit feest trouwens? Hoe ben je hier terecht gekomen?”
Ze keek op en staarde maar de dansvloer. In haar gedachten zag ze haarzelf dansen met Emilien. Haar hoofd lag op gaar schouders en samen slowde ze de ganse nacht door. Ze miste haar, en ze vroeg zich af of ze misschien ook nog ging komen.
Snode plannen uitgevoerd
IP IP gelogd
Terug naar boven
Kirst
Griffoendor
Griffoendor
We are all stories in the end

Lid geworden: 29 november 2005
bullet Geplaatst op: 09 juli 2017 om 16:27
Ze waren de eerste op de dansvloer. De muziek begon te spelen, maar veel te traag naar LoLa zijn zin. Op muziek moest hij zijn heupen kunnen bewegen, en nu stond hij maar als een stok heen en weer te wiegen. Dit feestje kon sowieso wel wat extra spice gebruiken. LoLa knipoogde naar Johanna, de Queen of the Drags en draaide een rondje met hem. De jongen had mooie ogen, hoewel de laag make-up de aandacht eerder trok. Ze waren grijsblauw, een bijzondere kleur vond LoLa.
“Het mag van mij wel wat spannender, hoor,” riep LoLa opgetogen tegen Johanna toen hij Joshua hoorde en hij zwaaide met naar de jongen. “Bitch, kies jij eens een lekker deuntje uit. Een van je Dreuzelnummers.” Hij glimlachte breed naar de jongen. Ze zouden allemaal gaan dansen, dat werd vanavond zijn nieuwe missie. De muziek veranderde naar een meer up beat nummertje en LoLa pakte de handen van Johanna weer vast.
“Yea! Veel beter,” riep hij. Hij liet Johanna weer een rondje draaien en begon op de maat de salsa te dansen. Sexy beet hij op zijn lip terwijl hij zijn heupen bewoog. Daarna kreeg hij Circe in het oog, die onzeker bij een jonger meisje stond te giechelen. Als dansend liep hij op het stel af en trok ze allebei op de dansvloer. Daarna ging hij al heupwiegend richting Joshua en de jongen die bij hem stond en ook deze twee heren trok hij de dansvloer op. Hij knipoogde even naar Joshua. Hij beschouwde hem als één van zijn beste vrienden en kon zijn blijdschap over dit feest met hem als gezelschap niet verbergen.
“Kom op, beweeg die heupen en voetjes van de vloer,” vrolijk tikte hij de jongen met wie Joshua was op zijn kont en keek onschuldig richting Johanna, die hij weer vastpakte en begon te dansen. “Laat die moves maar eens zien!”
IP IP gelogd
Terug naar boven
Snuffles
Ravenklauw
Ravenklauw
~Lost in wonderland~

bullet Geplaatst op: 10 juli 2017 om 11:42
Jonathan had de tijd van zijn leven. Voor hem de knappe Lola die met hem danste. Tot hij plots wat meer pittigheid in de muziek wilde.
“Dat vind ik geen probleem hoor, zolang het maar met jou is.” Zei hij flirtend
Hij liet hem los en gooide nog andere mensen de dansvloer op, hij gaf er zelf een tik op zijn kont. Dat maakte Jonathan enigszins jaloers. Maar hij kon het gelukkig wel loslaten want ze waren nog geen koppel. Nog niet. Laat ons zeggen dat Jonathan een soort van stappenplan in zijn hoofd had hoe deze avond zou moeten eindigen.
Toen hij klaar was nam hij hem weer bij de handen en vroeg naar zijn moves.
“ Lets swing, baby!” riep hij uitgelaten.
Hij haalde zijn beste danspasjes uit de kast en begon een swing te dansen. Hij zwierde hem zover dat de mensen rond hen een soort cirkel van dansende mensen vormde. Hij liet hem pirouetten draaien en door zijn benen heen glijden. Hij amuseerde zich mateloos met Lola en begon zelfs heel stiekem iets te voelen voor hem. Hij vond dat Lola heel goed kon dansen en dat wilde hij maar al te graag evenaren. De salsa die hij daarvoor danste op zo een sexy manier alleen al liet zijn hoofd op hol slaan. Hij trok hem weer naar zich toe.
"Nou, wat vind je van mijn moves?"
Snode plannen uitgevoerd
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 7 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum