Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Hall of Fame (Forum gesloten Forum gesloten)
 Het Harry Potter Forum : De Toren der Creatievelingen : De RPG : Hall of Fame
Onderwerp: <17/18> [RR] <ORPG> The Great Gayparty(Onderwerp gesloten Onderwerp gesloten) Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 7 Volgende >>
Schrijver Bericht
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

Lid geworden: 27 november 2008
Online status: Offline
bullet Geplaatst op: 10 juli 2017 om 17:23

Een lichtgewicht, zo zou Pepijn zichzelf noemen. Hij had één glas alcoholische drank achterovergeslagen (hij had het nauwelijks geproefd) en het had naar meer gesmaakt. Daarom had hij bij zijn barretje een glas mede iets te vol ingeschonken en leeggedronken alsof het limonade was. Hij voelde de twee drankjes nu al zitten. Enigszins bedaard van de teleurstellende mededeling die hem ten gehore was gekomen, vond hij dat hij niet zo met zich moest laten sollen door één enkele Zwadderaar. Trouwens, met dollende Zwadderaars had hij ervaring aangezien hij op een van de vorige feestjes versierd was door een Zwad die momenteel niet aanwezig was. En dat was prima. Vooral zou het ook prima zijn als Nyx weg zou blijven. Daarbij vergeleken was die ene Zwad die geen zin had in een feestje een aaibaar uilskuikentje.

"Hé, Yor, is dat niet die leerlinge met wie ik op stap moet?" vroeg hij wijzend naar Circe aan zijn vriend die aan de knoppen van de muziek draaide. Eventjes zag Pepijn de geruststellende bruine ogen van Yorick, een glimlachje en een bevestigende knik. Daarna probeerde Yorick een nieuw muziekje, speciaal op magische wijze volgens de wensen van de enkeling die de dansvloer durfde te betreden. Al vlug was het ritme vrolijker; salsaklanken vulden het Dreuzelkundelokaal en de bloemen waarmee de ruimte gedecoreerd was, deinden gezellig op het ritme mee.

Pepijn lachte naar Circe toen ze met een meisje zijn richting uit kwam lopen. Het was niet meer dan een blik van herkenning; hij zou zichzelf nog aan haar voor moeten stellen en een feestje was daarvoor een betere gelegenheid dan dat hij een afspraak met haar had in het een of andere stoffige kantoortje. Uitnodigend stak hij zijn hand over de bar heen, om de hare te schudden.

"Hé, jij bent Circe, toch? Ik ben Pepijn. Yorick - ik bedoel; professor Wapenaar heeft me verteld dat je een poging gaat doen om Dreuzels te leren begrijpen."

Was dat wel een beetje een goede openingszin? Was dat meisje naast Circe niet helemaal vies van Dreuzels? Ze kwam toch hopelijk niet uit Zwadderich?

De mond van het meisje ging open en ze sprak hem aan met Pepijntje. Met stomheid geslagen, grote ogen en opgetrokken wenkbrauwen keek hij even naar het meisje met het zilveren haar.

"Sorry?" vroeg hij, haar verdere vragen negerend. "Ik wéét dat ik eruit zie als een vierdejaars Huffelpuf, maarre… ik heb niet met je op de Fluimstenenclub gezeten."

Het kon zijn dat hij vanavond een beetje lange tenen had, maar hij kende dit meisje met haar overmoedige houding helemaal niet, dus waarom zou hij over zich heen laten lopen? Ze vroeg om pina colada, een drankje dat hij kende vanuit de gaybar in Londen. Een Dreuzelcafé. Ze zou dan misschien toch niet echt iets tegen Dreuzels hebben.

"Ik heb Boterbier, Pompoensap, Elfenwijn en Mede," deelde hij zakelijk mee. "Ook had ik welkomstcocktails, maar die zijn nu allemaal door Joshua uitgedeeld."

En neem er zelf ook eentje, dacht hij, waarbij hij zichzelf voornam om nog een glas Mede te drinken. Eéntje nog, omdat het allemaal niet vanzelf ging vanavond.

IP IP gelogd
Terug naar boven
Snuffles
Ravenklauw
Ravenklauw
~Lost in wonderland~

Lid geworden: 28 december 2016
bullet Geplaatst op: 12 augustus 2017 om 22:18
"Oeps, sorry Pepijn. Professor Wapenaar had het over je tijdens de les." Zei Elfoy blozend. Pepijn had het woord dreuzel laten vallen en daarmee had hij haar aandacht wel te pakken.
"Ik wist niet dat je zo geïnteresseerd in dreuzels was, Circe." Zei ze nonchalant.
Ze richte haar aandacht van de voor haar iets te oude date die ze had meegezeuld naar de geïmproviseerde bar naar de nu iets interessantere Pepijn.
"Vind je ook niet dat de dreuzel muziek uit de jaren tachtig flink word onderschat, Pepijn?"
Ze was al helemaal vergeten om drank te bestellen toen het haar vluchtig te binnenschoot.
"Oja, voor mij een heerlijk glas van je beste elfenwijn. Uit welk jaar komt die precies?"
Elfoy had het echt naar haar zin terwijl ze me Pepijn over dreuzels aan het praten was dat ze Circe al helemaal vergeten was.
"Hoe lang kennen jij en de professor elkaar al? En hoe hebben jullie elkaar leren kennen. Ik vind het echt heel moedig dat iemand van jou stand er zo mee naar buiten durft te komen. Durfde ik dat maar naar mijn moeder en vader toe. Waren die maar bezig met hoe ik me voelde in plaats van mij te willen koppelen met die lompe Hathaway"
Elfoy werd een waterval van verhalen terwijl de klok zachtjes verder tikte.
Snode plannen uitgevoerd
IP IP gelogd
Terug naar boven
Kirst
Griffoendor
Griffoendor
We are all stories in the end

Lid geworden: 29 november 2005
bullet Geplaatst op: 20 augustus 2017 om 10:02
Ze had eigenlijk wel een wilder feest verwacht van een stelletje gays, maar Circe kwam er deze avond achter dat ze vol vooroordelen zat. Dat was voornamelijk LoLa zijn schuld, aangezien hij een wandelende cliché was. Ook had hij haar te vaak naar uitbundige gaybars meegenomen, waardoor haar beeld een beetje vertekend was. De LGBT-gemeenschap op Zweinstein was een stuk rustiger. LoLa was veruit het explosiefst, maar de rest waren allemaal rustige jongens en meisjes. Yorick zat rustig voor DJ te spelen en zijn vriend Pepijn leek enigszins verlegen. Hij sprak haar aan toen Circe samen met Elfoy zijn kant op kwam. Het meisje was misschien een beetje vreemd, maar ze was aardig en ze begreep dat Circe niet meer wilde dan enkel een vriendschap. Daar was ze dankbaar voor, want ze had niet zo zitten wachten op een onbeantwoorde liefde. Vrolijk schudde ze de hand van Pepijn.
“Klopt! Ik viel half inslaap tijdens de lessen van Professor Wapenaar en als straf moet ik nu rondhangen met Dreuzels,” zei ze grappend. “Nee, grapje. Ik wil graag de wereld van de Dreuzels beter leren kennen, aangezien mijn stieffamilie Dreuzels zijn en ik niks van ze weet.” Ze beet op haar lip toen Pepijn Elfoy de les gaf. Eigenlijk vond ze dat wel leuk. Elfoy was heel ad rem en veel te vertrouwelijk naar iedereen toe. Het meisje bood snel haar excuses aan.
“Doe mij maar een glas Pompoensap. Zonder alcohol toch? Het welkomstdrankje van de Professor is mij een beetje te snel gegaan.” Ze pakte het glas aan en nam een slok. De zoete smaak van pompoen deed haar altijd verlangen naar de herfst, één van haar favoriete seizoenen. Ze luisterde half mee naar het gesprek tussen Pepijn en Elfoy, terwijl ze op haar gemak de rest van het gezelschap op zich nam. LoLa probeerde ondertussen iedereen op de dansvloer te krijgen en tikte in het voorbijgaan op de kont van een vriend van Joshua. Ze schudde haar hoofd. Dat die jongen nog nooit in de problemen is gekomen was haar een vraag. Opeens ving Circe één woord op waardoor al haar aandacht weer bij het gesprek was.
“Sorry, zei je nou Hathaway?” vroeg ze, met stomheid geslagen. Haar hersenen begonnen meteen overuren te draaien en ze voelde haar knieën week worden.
Het zal toch niet…Nee. Ze heeft het vast over zijn broer. Maar waarom werden ze gekoppeld?
Ze wist dat dit gebruikelijk was tussen belangrijke tovernaarsfamilies, om de banden aan te halen en het bloed ‘puur’ te houden, maar Circe dacht dat Damien vrij modern was opgevoed. Mocht hij zijn eigen partner niet kiezen? Zou ze niet geaccepteerd worden door zijn familie wanneer ze iets zouden krijgen? Was deze relatie nou al gedoemd om te mislukken?
IP IP gelogd
Terug naar boven
Merdyff
Ravenklauw
Ravenklauw
Tolk van Martijn

Lid geworden: 27 februari 2007
Online status: Online
bullet Geplaatst op: 20 augustus 2017 om 11:04

Joshua en de donkere jongen besloten dat de muziek een beetje meer tempo mocht hebben en even later was het feestje omgetoverd tot een salsa-party. Yorath was blij dat Joshua zijn glas met hem ruilde en dat hij de wijn niet helemaal zelf moest leegdrinken. Al kreeg hij weinig kansen om rustig zijn glas leeg te drinken, aangezien hij door de donkere jongen met de regenboogjas de dansvloer werd opgesleurd. Lola heette hij blijkbaar, of zo noemde Joshua hem toch. Een rare naam voor een jongen, maar misschien was het een bijnaam. Hij zag er op zich wel het type uit om een bijnaam te hebben.
“Kom op, beweeg die heupen en voetjes van de vloer,” zei Lola vrolijk. Het volgende moment kreeg Yorath een tik op zijn kont van de jongen. Meteen voelde hij hoe hij een kleur kreeg. Probeerde de jongen hem nu te versieren? Hij kon zich niet herinneren dat iemand hem ooit een versierpoging had gedaan naar hem toe en wist zich dan ook totaal geen houding te geven. Lola ging echter verder dansen met de jongen die als meisje verkleed was en leek zich verder niet bewust van hoe ongemakkelijk Yorath zich nu voelde.
Zijn blik zocht die van Joshua in de hoop dat die hem zou vertellen wat hij hiervan moest denken, maar toen herinnerde hij zich hoe Joshua zonet nog gezegd had dat Lola naar chocolade smaakte en spontaan beeldde hij zich in hoe het zou zijn om de jongen de kussen op die donkere lippen van hem. Meteen werd hij nog roder dan hij al was. Snel nam hij een slok van zijn drankje in een poging zijn blos te verbergen. Het drankje van Joshua was inderdaad lekkerder dan de rosé die hij van Hjørdis had gekregen en al snel was zijn glas leeg.
“Heet hij echt Lola?” vroeg hij aan Joshua zonder zijn blik van de jongen in de regenboogjas af te wenden. De manier waarop hij met zijn heupen bewoog tijdens het dansen was niet onaangenaam om naar te kijken. Zijn lichaam ook niet trouwens. “Is dat geen meisjesnaam?”

“I kind of lost track of time..."
"For two hours?"
Elend nodded sheepishly. "There were books involved.”

- The Well of Ascension, Brandon Sanderson
IP IP gelogd
Terug naar boven
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

bullet Geplaatst op: 25 augustus 2017 om 11:22

Nauwelijks had Joshua tegen LoLa en Jonathan gezegd dat het tempo omhoog moest, toen de muziek van een slome driekwartsmaat naar een snellere vierkwartsmaat werd gemixed. Met opgetrokken wenkbrauwen blikte Joshua even naar de professor Dreuzelkunde, die een betere DJ bleek te zijn dan hij had verwacht, hoewel de goede man er ongetwijfeld wel een betovering voor zou hebben. Salsadansen kon Joshua niet echt, in ieder geval niet zoals LoLa, wiens heupen onnavolgbare bewegingen maakten. Eventjes staarde hij ernaar, en bleef lachend toekijken toen LoLa allerlei mensen de dansvloer op sleurde. Ook Yorath, waardoor de brede glimlach niet meer van Joshua's gezicht af te krijgen was. Hij wist dat zijn beste vriend zulk soort dingen - vooral de tik op zijn bips - niet gewend was, en genoot van de rode wangen die Yorath ervan kreeg.

Jaloers was Joshua niet. Nooit, het was een emotie die hem totaal onbekend was. Hij vond dat als je werkelijk van iemand hield, je hem of haar alles moest gunnen. Yorath was al vanaf de allereerste treinrit naar Zweinstein zijn vriend, een band die alleen maar sterker werd toen ze allebei in Huffelpuf belandden, de afdeling waar vriendschap hoog in het vaandel stond.

Daarom vond Yoraths rode wangen prachtig. Het was gewoon schattig om te zien.

"Hij heet écht LoLa," bevestigde Joshua met een lach. "Nee, geintje. Het is een afkorting voor Lorenzo Lamar, maar zo mag je hem niet meer noemen. Een paar jaar geleden gaf hij een soort uit-de-kast-feest en vanaf toen noemde hij zichzelf LoLa." Joshua was er destijds bij geweest en was zelfs mede-organisator van het feest geworden, wat hem en publique een zoen opgeleverd had. Hij was toen veertien geweest en had niet geweten wat hij daar mee aan had gemoeten. Net als met schoolvakken waarvan hij niet wist wat hij er mee moest, had hij het laten rusten en er niet meer aan gedacht. Tot nu dan, maar dat was dan ook alles.

"Wil je dat ik je voorstel aan LoLa?" vroeg hij, hoewel LoLa het wel erg druk had met Jonathan. Er was bijna geen speld tussen te krijgen. Ze zouden elkaar toch ooit wel weer eens loslaten?

Ondertussen wenkte Joshua naar Kyran, die een beetje doelloos rond leek te hangen. Was het misschien Kyrans allereerste feestje? In dat geval moest Joshua maar eens goed voordoen hoe het hoorde, al was LoLa meer de expert op feestgebied.

IP IP gelogd
Terug naar boven
Astaroth
Zwadderich
Zwadderich
~ Chasing the Stars ~

Lid geworden: 18 december 2016
bullet Geplaatst op: 30 augustus 2017 om 18:39
Er was volgens Kyran een ongemakkelijke stilte gevallen toen hij zichzelf wilde voorstellen aan Noah. Hij liet zijn hand - dat hij had uitgestoken- langzaam langs zijn eigen lichaam glijden alsof er niets gebeurd was. De eerste tegenvaller was nog net gebeurd en de tweede volgde al snel, toen de mentor van Nyx al hoofdschuddend mededeelde dat er geen whisky aanwezig was op het feestje.
“Doe dan maar een….”, hij kon amper zijn zin afmaken of de roze Pinguïn duwde een glas met een roze goedje in zijn handen. Beduusd keek hij om zich heen. Er gebeurde van alles op het feestje, wat hij eigenlijk niet kon bij benen. Wat hij wel kon bijbenen was de sarcastisch noch pissige opmerking van Pepijn. “Het is niet mijn schuld dat ik ben uitgenodigd voor een gay-themed feestje, mompelde hij binnensmonds. Het was Joshua die hem had uitgenodigd, terwijl die Flamingo wist dat hij niet uit de kast wilde komen op Zweinstein. Alleen de kus in de kassen had hem toch over de streep getrokken om naar het feestje te gaan.
“Graag gedaan” antwoordde hij op de opmerking van Pepijn die zich inmiddels had omgedraaid om Joshua aan te spreken. Wat er daarna allemaal gebeurde ging als een flits voorbij. Doelloos bleef hij nog enige tijd rondhangen op het feestje, maar aanspraak maken met de rest deed hij niet. Hij keek nog eens naar Pepijn. Volgens hem leek Pepijn nogal van slag te zijn na de opmerking dat hij maakte richting Noah. Alleen spijt van de opmerking had hij niet. In de ooghoeken zag hij hoe de roze pinguïn naar hem wenkte. Joshua leek het erg naar zijn zin te hebben… alleen zijn aandacht leek niet echt gericht naar Kyran toe, maar waarom nu wel? Al sloffend liep hij richting Joshua. En dat roze pak begon steeds zeerder te doen aan zijn ogen. Verbaast en verward vroeg hij waarom hij wenkte en er achteraan volgde: “Als je wilt dansen, dan zal ik je moeten teleurstellen. Ik kan niet dansen, ik heb twee linker voeten..”.
~ I keep quiet. I don't say much. I watch and learn. ~
~ Be brave. Fight for what you believe in and make your dreams your reality. ~
IP IP gelogd
Terug naar boven
Blossom
Zwadderich
Zwadderich

bullet Geplaatst op: 05 september 2017 om 11:14

Met opengevallen mond luisterde Pepijn naar het gezwets van het meisje met het zilveren haar, totdat hij besefte dat hij haar aan stond te gapen en dat ze misschien nog het één of andere antwoord van hem wilde, dus sloot hij zijn mond weer, deed hem weer open, maar liet er geen woord uitkomen. Hij was als een vis op het droge, blub!

“Voor vragen over muziek kan je beter naar Yor-eh-professor Wapenaar gaan,” antwoordde hij met stomheid geslagen, maar ze switchte net zo gemakkelijk van onderwerp als een vleermuis van richting kon veranderen.

Ze vroeg hoe lang hij Yorick al kende en hij wilde haar antwoorden (vier jaar), maar ze vroeg gelijk haar volgende vraag en denderde daar met een opmerking over zijn stand (welke stand?) overheen, gevolgd door een opmerking dat ze aan een Hathaway gekoppeld werd.

Pepijn knipperde met zijn ogen en keek Circe, die een stuk makkelijker te volgen was, even aan. Zojuist had hij een lekker koud pompoensapje voor haar ingeschonken, en voor het andere meisje een Elfenwijn uit het jaar van de Zompelaar.

‘Hathaway?’ vroeg Circe aan het meisje.

Pepijn lachte en nam nog een (flinke) slok van zijn mede. De zoetigheid maakte zijn stem altijd minder schel.

“Als je Trevor bedoelt, maak je de meeste kans om in de familie te worden toegelaten door advocate te worden,” zei hij spottend. “Ik weet niet wat voor illegale handel hij heeft - en ik wil het ook niet weten - maar één ding is zeker: zijn rijke papa betaalt de kosten van juridische hulp en als het moet ook de rechtzaak en de schattige Trevor gaat tot in lengte van dagen vrijuit.”

Hij snoof: “ik wil niet weten waar die mensen hun geld mee verdienen als ze het zo makkelijk over de balk gooien.”

Nou, genoeg geroddeld, vond Pepijn. Hij besloot terug naar de eerdere vragen te gaan die hem gesteld waren en richtte zich tot het zilveren meisje.

“Maar zeg eens, eh, dingetje, wat is je naam eigenlijk? En wat kan je allemaal vertellen over mijn stand? Want als ik de volgende ben aan wie jouw ouders je willen koppelen, wil ik het wel weten, natuurlijk.”

IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
bullet Geplaatst op: 08 september 2017 om 22:00
Camilla zag dat Eleftheria helemaal uit haar doen was door al dit fabulous gebeuren hier. Begrijpelijk. Het was gaytastisch. Overal gays, overal glitter, overal glamour, en vooral – veel knappe lesbiennes. Of biseksuele meisjes. Camilla moest zich inhouden om niet stiekem een blik te werpen op de knappe dames die langs haar heen kwamen – ze was immers met Paulynn.
Camilla leunde achteruit bij de bar. Wat was het nut van een feestje als ze vastzat aan iemand waar ze rekening mee moest houden? Ze had geen idee gehad dat relaties zo moeilijk zouden zijn, zo’n gevangenis. Zij was meer van de vrijheid. Ze hield van Paulynn, ze zou haar nooit moedwillig kwetsen, maar elke keer als Camilla op het punt stond haar mond open te doen om een knappe meid aan te spreken, bedacht ze zich hoe Paulynn zich zou voelen.
“Een biertje alsjeblieft,” zei Camilla met een gezicht tegen Pepijn. Zonder hem aan te kijken pakte ze het biertje dat hij voordat ze om een biertje had gevraagd en dronk die in twee hele slokken op. Ze liep naar Eleftheria toe. “Hé bitch,” zei ze met een glimlach. “Ik denk dat ik maar naar m’n leerlingenkamer ga. Of een rondje lopen. Geen idee. Loop je mee of wil je hier blijven? Je lijkt niet echt op je gemak tussen al deze knappe meiden.”

La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
Snuffles
Ravenklauw
Ravenklauw
~Lost in wonderland~

Lid geworden: 28 december 2016
bullet Geplaatst op: 08 oktober 2017 om 20:09
"Ik ken je vriendje. Professor Wapelaar is mijn dreuzelkunde leraar. Ik ben Elfoy trouwens, Elfoy Surgens."
Terwijl ze dat zei zwaaide ze haar haren heen en weer. Even legde ze haar hand op de bar in de hoop dat Circe hem vast zou nemen en ze dan de ganse avond hand in hand zouden lopen en elkaar nu en dan een kus zouden geven. Maar de gedachte vervaagde vlug en ze liet haar hand weer onopvallend op haar schoot vallen.
"Jou stand. Ik bedoel jou werk als leraar. Ahja, laat ook maar. Ik wilde alleen weten of de andere leraren je raar aankijken omdat je samen met een man bent."
Ze pakte het glas Elfenwijn die ze van Pepijn aangebonden had gekregen en dronk die rustig leeg terwijl ze luisterde naar het verhaal over de Hathaways.
"Waar denk jij waar ze hun geld mee verdienen? Iets illegaals? Dealen ze soms in klauwen van een noendoe? Zo vertel het me. En drink nog eentje van me." Ze wees naar zijn glas net haar glas.
Na dat te hebben gezegt goot ze het laatste restje wijn naar binnen en bestelde ze een tweede.
"Wat voor vieze verhalen over die Trevor kan je me nog vertellen. Ik haat die gast met een passie."
Snode plannen uitgevoerd
IP IP gelogd
Terug naar boven
Kirst
Griffoendor
Griffoendor
We are all stories in the end

Lid geworden: 29 november 2005
bullet Geplaatst op: 21 oktober 2017 om 17:20
Een pas naar links, een pas naar rechts. Chachacha. LoLa was helemaal in zijn element en danste soepel de dansvloer rond. De jongen die hij de dansvloer had opgetrokken, verdween weer net zo snel en LoLa stond weer tegenover Johanna. De schat. Hij glimlachte vrolijk naar de jongen en nam een slok van zijn drankje. Toch keek hij nu met een schuin oog richting Circe en even later naar Joshua.
Aha, daar ben je.
Naast zijn goede vriend stond de jongen die zojuist heel stiekem de dansvloer had verlaten. Hij zag de twee naar hem kijken en even voelde LoLa zich ongemakkelijk. Hadden ze het over hem?
Tijd om daar achter te komen. Ik heb lang genoeg met Johanna gedanst.
“Bitch, het was mij een eer, maar ik stop even met dansen,” zei hij en hij boog weer hoffelijk voor de mooiste drag van Zweinstein. Daarna draaide hij zich sierlijk op zijn hakken van zijn mooi gepoetste herenstappers om en liep vervolgens naar Joshua en de jongen-die-van-de-dansvloer-verdween.
“Ah, daar ben je!” zei hij vrolijk en hij tikte met zijn glas tegen die van de onbekende jongen aan. Vervolgens gaf hij Joshua een knipoog. “Ik heb je niet weggejaagd met mijn dansmoves, toch?” Zijn glas was ondertussen behoorlijk leeg, maar toch hield hij het glas stevig vast. LoLa kwam misschien altijd zeker over, toch wist ook hij zich niet altijd een houding te geven. Nieuwe mannen ontmoeten was bijvoorbeeld zo een situatie. “En wie is je onbekende vriend die zomaar van dansvloeren verdween?” vroeg hij aan Joshua, maar hij keek de jongen aan. Hij had hem nog nooit ergens gezien, of in ieder geval niet dat hij zich kon herinneren. Met zijn lichtbruine haar was hij misschien ook niet de meest opvallendste verschijning, maar hij was knap en kwam enigszins verlegen over. Wat nergens voor nodig was, omdat LoLa durfde te wedden dat er genoeg jongens en meisjes waren die graag met hem gezien werden. En als Joshua bevriend met hem was, dan was het vast een topgozer.
“Ik ben LoLa trouwens,” zei hij en hij schudde vrolijk de hand van de jongen. “Hebben jullie nog genoeg te drinken. Ik sta droog, namelijk.” Extra dramatisch voegde hij eraan toe: “Wat natuurlijk écht niet kan.” En hij hield zijn lege glas komisch ondersteboven.
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 7 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum