Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: The Crimes of Grindelwald spoilerloos topic Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 7 Volgende >>
Schrijver Bericht
Ellaaaa...
Moderator
Moderator
Living under a paper moon

Lid geworden: 20 juni 2011
Online status: Offline
Quote Ellaaaa... Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 november 2017 om 18:42
Ik geloof ook dat Newt niet per se de hoofdpersoon van de hele serie zou zijn toch? Ik denk dat hij intentioneel ondergescheeuwd gaat worden :P
Doe mee aan de bookmark challenge!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Karen
Forumbeheerder
Forumbeheerder
We found love in a hopeless place

Lid geworden: 31 oktober 2004
Quote Karen Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 november 2017 om 18:47
De titel is er dus en ook een poster!

Ik vind de poster echt geweldig, zonder een teaser trailer of een samenvatting van de film, zegt dit beeld toch al héél veel. Dumbledore en Grindelwald zijn de enigen die apart staan. Theseus en Leta zijn verloofd?? Maledictus heeft een vloek waardoor ze gaat veranderen in een Fabeldier?? Waah. Theseus ziet er hier heel arrogant uit en Leta heel verleidelijk. Tina ziet er ook totáál anders uit dan in de eerste film vind ik - benieuwd welke kant haar personage opgaat!

Wrong will be right, when he comes in sight
At the sound of his roar, sorrows will be no more
When he bares his teeth, winter meets its death
When he shakes his mane, we shall have spring again
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
Quote Timsel Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 november 2017 om 19:42
Ik heb dit ook gezien en zoveel gedachten en hype op één moment heb ik in lange tijd niet meer gehad xD

Met de titel ben ik eigenlijk niet heel erg blij. Begrijpelijk dat de focus bij Grindelwald ligt, maar normaal zijn HP titels vrij mysterieus en is het altijd de vraag waar de titel naar verwijst en nu is het vrij duidelijk, dus dat vind ik jammer. Daar hadden ze wel iets leukers mee kunnen doen vind ik.

Over Theseus en Leta: damn! Die had ik echt niet aan zien komen. Die vrouw die een Maledictus heeft(?) (het is een ziekte, geen personage) is ook enorm interessant, dus daar kijk ik ook erg naar uit. Eigenlijk kijk ik uit naar die hele film :P
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
Chloë
Ravenklauw
Ravenklauw
Glows in the Dark

Lid geworden: 04 juni 2009
Quote Chloë Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 november 2017 om 22:22
Ik vind de titel echt niet goed. Voelt een beetje flauw aan, alsof ze echt geen inspiratie hadden. Ik blijf Depp ook echt een miscast vinden dus ik kijk er niet naar uit om hem nog meer als Grindewald te zien. De poster ziet er wel cool uit. Al is het jammer dat Dumbledore zijn haar niet ros is. Theseus en Leta is voor mij inderdaad ook een mooie plot twist! Dat creëert toch enkele laagjes in de relatie tussen Newt, Theseus en Leta.
The climb is all there is.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Jenne
Ravenklauw
Ravenklauw
One gnome to rule them all

Lid geworden: 19 juli 2003
Quote Jenne Beantwoordbullet Geplaatst op: 17 november 2017 om 14:41
Toffe poster en ik ben meteen weer in een Harry Potter bui! Ik vind de titel juist wel mooi. Niet heel origineel, maar toch wel mysterieus.

Maar het viel me wel meteen op dat Perkamentus geen roodbruin haar heeft :(.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Teunebeun
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 14 december 2016
Quote Teunebeun Beantwoordbullet Geplaatst op: 18 november 2017 om 23:29
https://img.purch.com/o/aHR0cDovL3d3dy5uZXdzYXJhbWEuY29tL2ltYWdlcy9pLzAwMC8yMTMvNjk0L2kwMi8xLmpwZw==

Hi zien jullie de EasterEggs in de Poster van:
Fantastic Beasts the Crimes of Grindelwald?
Ik namelijk wel

Mocht je ze niet vinden.
Kijk naar de "I" in Crimes
Naar de "G" en de "A" in Grindelwald.

Zie je ze nu wel?
I solemnly swear that i am up to no good
IP IP gelogd
Terug naar boven
Ellaaaa...
Moderator
Moderator
Living under a paper moon

Lid geworden: 20 juni 2011
Quote Ellaaaa... Beantwoordbullet Geplaatst op: 19 november 2017 om 00:29
Ik vind Grindelwald/Depp er echt verschrikkelijk uitzien - en niet op een goede manier pls pls bring back Colin Farrell - maar voor de rest is de poster erg tof! Ik moet nog wel wennen aan Tina's nieuwe kapsel :P
Doe mee aan de bookmark challenge!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Hesther
Ravenklauw
Ravenklauw
Staring at my ceiling

Lid geworden: 06 mei 2010
Quote Hesther Beantwoordbullet Geplaatst op: 20 november 2017 om 13:44
Ben ik de enige die steeds Fantastic Beasts AND the Crimes of Grindelwald wil zeggen?

Op de poster vind ik Jude Law er geweldig uitzien als Dumbledore, hoewel ik zeer moet wennen aan het gebrek aan grijze baard. Over Johnny Depp als Grindelwald doe ik nog maar even geen uitspraak, eerst maar eens de film zien voor ik allemaal vooroordelen heb op basis van het uiterlijk...

Theseus en Leta zijn interessant... vooral door de positie waarin dat Newt plaatst. Stiekem leef ik wel een beetje voor liefdesdrama's. OVER LIEFDE GESPROKEN, niemand gaat het hebben over hoe cute Jacob en Queenie zijn op deze poster? Ship ship ship.

Ik vind het trouwens ook cool hoe de toverstokken van de hoofdpersonages oplichten en hoe zij gepositioneerd zijn op de poster. Het is duidelijk dat Dumbledore aan de andere kan van Grindelwald staat. Ben benieuwd wat exact de rol van Newt gaat zijn in deze film, hopelijk draait het nog wel om hem. Hoe zou Newt tegen alles aankijken door die onschuldige ogen van hem?
~Happiness is a choice~
IP IP gelogd
Terug naar boven
Nemaya
Ravenklauw
Ravenklauw
Hogwarts will always welcome you home

Lid geworden: 05 juli 2003
Quote Nemaya Beantwoordbullet Geplaatst op: 20 november 2017 om 14:53
Over die toverstokken gesproken, Grindelwald heeft de Elder Wand vast, herkenbaar aan de knobbels. En Dumbledore heeft zijn staf in zijn LINKERhand.
"Motivation gets you through the day, but inspiration lasts a lifetime." - Nick Vujicic
Pottermore: WildCastle69 - Hufflepuff
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
Quote Timsel Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 december 2017 om 15:20
Er is een hoop gedoe rond de casting van Johnny Depp als Gellert Grindelwald door de beschuldigingen van huiselijk geweld tegenover zijn ex-vrouw Amber Heard. Het zal jullie misschien niet ontgaan zijn dat J.K. Rowling vorige week een statement heeft vrijgegeven rond deze casting:

"When Johnny Depp was cast as Grindelwald, I thought he’d be wonderful in the role. However, around the time of filming his cameo in the first movie, stories had appeared in the press that deeply concerned me and everyone most closely involved in the franchise.

Harry Potter fans had legitimate questions and concerns about our choice to continue with Johnny Depp in the role. As David Yates, long-time Potter director, has already said, we naturally considered the possibility of recasting. I understand why some have been confused and angry about why that didn’t happen.

The huge, mutually supportive community that has grown up around Harry Potter is one of the greatest joys of my life. For me personally, the inability to speak openly to fans about this issue has been difficult, frustrating and at times painful. However, the agreements that have been put in place to protect the privacy of two people, both of whom have expressed a desire to get on with their lives, must be respected. Based on our understanding of the circumstances, the filmmakers and I are not only comfortable sticking with our original casting, but genuinely happy to have Johnny playing a major character in the movies.

I’ve loved writing the first two screenplays and I can’t wait for fans to see ‘The Crimes of Grindelwald’. I accept that there will be those who are not satisfied with our choice of actor in the title role. However, conscience isn’t governable by committee. Within the fictional world and outside it, we all have to do what we believe to be the right thing."

Op social media zijn mensen absoluut woedend over het feit dat Depp ondanks de beschuldigingen toch een hoofdrol in deze serie heeft gekregen. Nu vroeg ik mij af: zitten er op Dreuzels van die mensen die echt een probleem hebben met Depp en daarom ook de film gaan boycotten? (Er zijn serieus die-hard HP fans die dat gaan doen!)

Mijn eigen mening is dat er niet genoeg bewijs is dat Depp echt zo'n verschrikkelijk persoon is dat hij absoluut niks meer mag, om eerlijk te zijn. Ik heb begrepen dat zijn andere ex-vrouwen allemaal niet kunnen begrijpen hoe Depp een "agressieve" man zou kunnen zijn. Bovendien is er qua bewijs niet meer dan een filmpje van een scheldende Depp verschenen. Enneh... schelden doen we allemaal wel eens, of ben ik dan de enige? :P Dus persoonlijk heb ik er niets tegen. Als we allemaal films gaan boycotten met acteurs die ooit iets fouts hebben gedaan in hun leven kunnen we net zo goed de hele filmindustrie sluiten. Verkrachting en het hele "Me Too" gebeuren kan natuurlijk niet, laat ik dat even duidelijk maken, maar het zou best kunnen dat Depp een keertje enorm boos is geworden en zich even heeft laten gaan. Kan natuurlijk niet, en hij moet daar natuurlijk voor gestraft worden als het zo is, maar om nou een film helemaal te gaan boycotten ook al ben je die hard fan... ik weet het niet. Maar daar ben ik persoonlijk misschien gewoon een te grote fan voor. xD

La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 7 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum