Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: The Crimes of Grindelwald spoilerloos topic Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 7 Volgende >>
Schrijver Bericht
hagridje
Flubberwurm
Flubberwurm

Lid geworden: 30 december 2005
Online status: Offline
Quote hagridje Beantwoordbullet Geplaatst op: 20 oktober 2018 om 15:37
Wow als ik eerlijk ben vind ik die theorie over Queenie die Voldies mama zou zijn totaal ongeloofwaardig en vergezocht. Ik dacht wel dat Rowling had gezegd dat er een nog grotere onthulling in de films komt dan 'Nagini' en wie weet is Queenie inderdaad zwanger, maar zeker niet van Voldemort. Zijn afstammingsverhaal ligt vast, komt nadrukkelijk aan bod in boek 2, 4 en 6 en zal echt niet meer veranderen
<
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
Online status: Online
Quote Timsel Beantwoordbullet Geplaatst op: 04 november 2018 om 21:00
Over anderhalve week is het zover! Eindelijk! Na al het nieuws te hebben gevolgd de afgelopen 2 jaar, alle trailers en zo te hebben gekeken... ik heb er heeeeeeel veel zin in en ik heb ook meteen tickets om de eerste week al twee keer te gaan :P Zijn er nog meer mensen die al tickets geregeld hebben?
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
Karen
Forumbeheerder
Forumbeheerder
We found love in a hopeless place

Lid geworden: 31 oktober 2004
Quote Karen Beantwoordbullet Geplaatst op: 04 november 2018 om 21:06
Uiteraard :) Ik ga woensdagnamiddag en zaterdagavond al sowieso. Ik word gek omdat mensen op Twitter de film al gezien hebben. Ik heb geprobeerd niet al te veel filmpjes te kijken, of toch niet te vaak, omdat er de laatste weken echt heel veel verschenen. Toen ik alle titels zag van de soundtrack, waren dat echt gewoon de gebeurtenissen van de film in de juiste volgorde. Dat lijkt me toch niet de bedoeling...

Ik heb wel ergens gelezen dat McGonagall in de film voorkomt, dat dat niet kan omdat ze toen nog niet geboren was, en dat ze dus misschien een Tijdverdrijver heeft gebruikt om Dumbledore te... redden of zo? OMFG als dat waar is. Maar we'll see.

Ik denk ook dat het voor ons als publiek een redelijk 'frustrerende' film zal zijn, misschien wel met een cliffhanger, iemand die doodgaat op het einde, en nog véél vragen achteraf... dat kan niet anders denk ik, het is ten slotte de 2de film van 5.

Wrong will be right, when he comes in sight
At the sound of his roar, sorrows will be no more
When he bares his teeth, winter meets its death
When he shakes his mane, we shall have spring again
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator

Quote Timsel Beantwoordbullet Geplaatst op: 04 november 2018 om 21:11
Volgens Dan Fogler die Jacob speelt is de cliffhanger "The Empire Strikes Back"-waardig, dus dat lijkt me een flinke cliffhanger :") Wat natuurlijk wel leuk is maar ook heel vervelend want, nou ja, dan moeten we weer twee jaar wachten tot we erachter komen wat er de volgende film gebeurt!

Uiteraard zijn er ook weer allemaal geruchten over waar de volgende film zich afspeelt - Rowling heeft een foto van Rio in de jaren '30 als banner op haar twitter, wat goed in de tijdlijn van de FB films zou passen, maar iemand van de staff heeft ergens gezegd dat het ook wel eens Berlijn zou kunnen zijn...
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
Milou
Zwadderich
Zwadderich
be true, love art, show insight

Lid geworden: 09 juni 2007
Quote Milou Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 november 2018 om 15:45
Ik ga op zaterdag naar een marathon in Antwerpen. Heel leuk, maar dan moet je wel eerst de eerste film zien voordat je de tweede mag zien en dat wordt wel nog langer afwachten. Heb er ookheel veel zin in! Ik vond de eerste film niet zo leuk, maar ik weet zeker dat ik deze wel leuk ga vinden.
Dichten is een van de hoogste vormen van denken. In feite is het niet-denken. (Ingmar Heytze)
IP IP gelogd
Terug naar boven
heksentoeren
Dreuzel
Dreuzel
I tawt I taw a puddy tat!

Lid geworden: 14 juli 2004
Quote heksentoeren Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 november 2018 om 16:48
Heel enthousiast om de film te gaan zien, ik ben er al maanden naar aan het uitzien, maar tickets heb ik eerlijk gezegd nog niet geregeld.
"The secret of flight is this: you have to do it immediately, before your body realizes it is defying the laws." ~ Michael Cunningham
IP IP gelogd
Terug naar boven
Avana
Zwadderich
Zwadderich
Yes, I am a H/D-shipping fairy.

Lid geworden: 30 december 2006
Quote Avana Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 november 2018 om 22:03
Superveel zin om deze film te gaan zien!! Al moet ik voordien nog wel deel 1 een keer kijken, want er is wel het eea weggezakt, merk ik :)
Ik heb nog geen tickets, maar ik ga iig 1 en 9 december :)
Wat houdt Draco's taakstraaf in? En welke ernstige gevolgen heeft Juvie's geklungel?
Lees het in WW ho 48: De Verspilling van Jean Excellente.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Elijah.
Zwadderich
Zwadderich
Avana's Draco

Lid geworden: 22 november 2009
Quote Elijah. Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 november 2018 om 23:05
Quote van Avana

Superveel zin om deze film te gaan zien!! Al moet ik voordien nog wel deel 1 een keer kijken, want er is wel het eea weggezakt, merk ik :)
Ik heb nog geen tickets, maar ik ga iig 1 en 9 december :)

Lol, ik dacht al dat ik de enige zou zijn die stiekem al eens gaat kijken, maar niet dus xD Wij gaan waarschijnlijk de 24e, maar net als jij heb ik eerst een opfrissing van deel één nodig.
“There is no greater agony than bearing an untold story inside you.”
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator

Quote Timsel Beantwoordbullet Geplaatst op: 14 november 2018 om 09:02
Voor degenen die de film hebben gezien is er nu een topic met een hevige spoilerwaarschuwing! De mensen die spoilerloos de film aan willen bevelen of bespreken wanneer ze de film gaan zien, kunnen hier terecht.
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
Snuffles
Ravenklauw
Ravenklauw
~Lost in wonderland~

Lid geworden: 28 december 2016
Quote Snuffles Beantwoordbullet Geplaatst op: 15 november 2018 om 17:44
Binnen 2 uur zit ik in de cinema de film te kijken ik ben echt benieuwd xp en ik heb de eerste regel gelezen van karens bericht in de vorige topic en nu wil ik het zeker zien.
Snode plannen uitgevoerd
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 7 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum