Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Dreuzels
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Dreuzels
Onderwerp: Nostalgie! Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 2
Schrijver Bericht
Lessie
Zwadderich
Zwadderich
"It does not do to dwell on dreamsÖ

Lid geworden: 19 augustus 2007
Online status: Offline
Quote Lessie Beantwoordbullet Geplaatst op: 16 november 2017 om 20:30

* Wanneer ben je lid geworden, en hoe oud was je toen?

Ik ben lid geworden in 2007. Ik was toen 15 jaar. Jeetje, wat was ik jong hahahaha.

* Ben je lid geworden met een speciale reden, bijvoorbeeld omdat je dol was op complottheorieŽn en je graag met die topics mee wilde discussiŽren?

Eh.. Eerlijk gezegd weet ik niet eens meer waarom ik me heb aangemeld. Omdat ik fan ben van Harry Potter? Wacht.. Ik bezocht al wel altijd de hoofdpagina en heb me na 3 jaar uiteindelijk aangemeld op het forum, geloof ik. Omdat ik meer verbinding wilde met andere Dreuzels.

* Heb je misschien, ooit eens iets creatiefs gedaan op dit forum, zoals een verhaal schrijven, RPG, tekenen of photoshop?

Alles heb ik gedaan. Ik had in alle categorieŽn meerdere topics met mijn creaties. Inmiddels ben ik een stuk minder actief (lees: ik bezoek Dreuzels sporadisch), dus mijn topics worden nu langzaamaan verwijderd, oeps. Ik hoop in de toekomst meer actiever te worden en mijn creativiteit weer op te pakken. Want ik mis het ontzettend!

* In welke afdeling heb je gezeten toen Dreuzels nog gesloten afdelingen had?

Ik begon in Huffelpuf, maar wilde naar Zwadderich. En toen verdwenen de afdelingen en werd het heel erg vaag en werd ik minder actief. Nu ben ik weer in Zwadderich ingedeeld.

* Heb je ooit een teamstrijd meegemaakt?

Ja, geloof ik wel.

* Maakte je huiswerk op Dreuzels? Deed je mee aan Zwerkbalwedstrijden? De Dreuzels-versie van Weerwolven van Wakkerdam?

Oh, huiswerk! Ja! Ik vond dat echt zoo interessant! En ik deed uiteindelijk ook mee met Zwerkbal, en Weerwolven van Wakkerdam.. Ooh al die activiteiten.. Ik heb zelf nog Photo Distortion Contest geleid en Wie is de Mol variant, samen met Matthias.

* Heb je vrienden gemaakt op dit forum? En zo ja; zijn zij nog steeds je vrienden?

Jazeker. Ik werd hele goede vriendinnen met Linda en met Lycke. Met Lycke heb ik sinds kort weer contact, met Linda is de vriendschap helaas verwaterd. Ik vind dat nog steeds super jammer. Ik mis de vriendschap nog steeds. We hebben veel gemeen en dezelfde interesses en hele leuke dingen beleefd. Misschien komt dat in de toekomst nog.

* Hoe is het er inmiddels mee? Ben je nog altijd Potterfan of ben je overgestapt naar een ander fandom?

Ik ben nog steeds Harry Potter fan. Dat zal ik altijd blijven. After all this time? Always. Nou en of. Daarnaast heb ik ook andere fandoms, natuurlijk, maar Harry Potter zal nooit over gaan. Dat is nu eenmaal een deel van mij geworden.

After all this time? Always.
IP IP gelogd
Terug naar boven
ToverTante
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 19 oktober 2018
Online status: Offline
Quote ToverTante Beantwoordbullet Geplaatst op: 23 oktober 2018 om 16:09
Hallo allemaal,

Ik ben een beetje aan het valsspelen, want dit is mijn eerste bericht op het forum en ik ben nog maar net lid! Maar aangezien ik geen voorsteltopic kon vinden, dacht ik: dit sluit iig het meeste aan bij een voorstelling, omdat hier persoonlijke vragen beantwoord worden...? Laat maar weten als ik dit beter ergens anders had kunnen posten!

Ik heb mezelf maar ToverTante genoemd, omdat ik een beetje witchy ben, erg van de fantasy- en magiegenre houd, maar toch ook zo inschat dat ik in de wat oudere categorie val (late dertiger). Daardoor ben ik niet minder geinteresseerd in de films, boeken, en creativiteit die er leven rondom de Potterwereld en ben dan ook superblij om me hier aan te sluiten. Mijn naam is trouwens Christine en ik kom uit omgeving Harderwijk. Even een poging met dit (semi-)nostalgische lijstje:

* Wanneer ben je lid geworden, en hoe oud was je toen?

Vorige week, 36 Wink

* Ben je lid geworden met een speciale reden, bijvoorbeeld omdat je dol was op complottheorieŽn en je graag met die topics mee wilde discussiŽren?

Omdat ik het een prachtige wereld vind en sinds kort een beetje meer vrije tijd in mijn leven heb kunnen inbouwen, dus toen dacht ik: mooie kans om wat meer te smullen van deze heerlijke wereld. De Harry Potter boeken vroeger altijd meteen gelezen, daarna dan telkens de films gekeken, en moet zeggen dat ik beide media op hun eigen manier heerlijk kan waarderen. Maar ik weet ook dat er op dit soort forums ook veel ruimte is voor eigen creativiteit in dat kader en daar ben ik erg benieuwd naar!

* Heb je misschien, ooit eens iets creatiefs gedaan op dit forum, zoals een verhaal schrijven, RPG, tekenen of photoshop?

Nou, nog helemaal niks dus (want dit is post 1 Tongue), maar lijkt me erg leuk om aan de RPG mee te doen (zodra ik het een beetje snap) en verhalen schrijven vind ik heerlijk, dus ook dat lijkt me erg leuk. Tekenen kan ik echt niet - daar heb in anderen altijd erg veel bewondering voor!

* In welke afdeling heb je gezeten toen Dreuzels nog gesloten afdelingen had?

Toen was ik er nog niet

* Heb je ooit een teamstrijd meegemaakt?

Nope

* Maakte je huiswerk op Dreuzels? Deed je mee aan Zwerkbalwedstrijden? De Dreuzels-versie van Weerwolven van Wakkerdam?

Jeetje, dat klinkt interessant! Zou best eens op Zweinstein naar een lesje gaan en huiswerk maken, haha!

* Heb je vrienden gemaakt op dit forum? En zo ja; zijn zij nog steeds je vrienden?

Wie weet - lijkt me erg leuk :-)

* Hoe is het er inmiddels mee? Ben je nog altijd Potterfan of ben je overgestapt naar een ander fandom?

Tsja, op mijn leeftijd (daar gaat de ToverTante al: ik vermoed dat ik beter een icoon had kunnen uitkiezen van Prof. Anderling, hehe) heb je meestal wel meerdere 'fandoms' (Terry Pratchett, Neil Gaiman, en klassieke reeksen als In de Ban van de Ring en Het Spel de Tronen), maar ik moet zeggen dat Harry Potter en die hele toverwereld nog na al die jaren een bijzonder en magisch plekje in mijn hart heeft.

Ik kijk uit naar de gezelligheid en uitwisseling hier!
Groetjes, ToverTante Chris
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 2
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquÍtes creŽren in dit forum