Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: Ga jij Harry Potter Mystery downloaden? Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 5 Volgende >>
Enquête vraag: Ga jij Harry Potter Mystery downloaden?
Enquête keuze Stemmen Enquête statistieken
15 [71.43%]
3 [14.29%]
3 [14.29%]
Je kunt niet stemmen in deze enquête

Schrijver Bericht
Pyrris
Zwadderich
Zwadderich
The sky is blue, the birds are singing

Lid geworden: 16 juli 2009
Online status: Offline
Quote Pyrris Beantwoordbullet Geplaatst op: 27 april 2018 om 01:28
Ben het ook aan het spelen, maar vind het wel jammer dat de vrijheid in het spel best beperkt is en het allemaal vrij lineair is. Had meer zelf willen ontdekken in het kasteel, meer mijn eigen keuze's willen maken etc. etc. Wel leuk om een Ravenklauw in de hoofdrol te zien, maar weet niet hoe lang dit spel leuk blijft voor mij.
Listen now, Great Pan he calls us
From the green wood in his grove
'neath the waxing moon above us
From the tangled vines that grow
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lycke
Zwadderich
Zwadderich
"Worrying means you suffer twice"

Lid geworden: 04 maart 2008
Quote Lycke Beantwoordbullet Geplaatst op: 27 april 2018 om 09:02
Wat Tim zegt..

*SPOILERS*
Ik vind het echt super vervelend dat je zo lang moet wachten om verder te kunnen. Je kan inderdaad niet zelf rondlopen (ik dacht dat dit in de trailer wel naar voren kwam).
Daarnaast vind ik Rowan een super irritant personage en is Ben gewoon een ripoff van Marcel en Merula van Draco. Ik denk dat ze er meer uit hadden kunnen halen. De verhaallijn komt ook niet echt snel op gang... voor mijn gevoel wordt het niet snel duidelijk wat er er nou met "mijn" broer gebeurd is. En ik heb serieus een paar tientjes betaald om te kijken of het daardoor sneller en leuker was haha. Maar ik denk ook niet dat ik het lang blijf spelen.
Eftelingmeet staat weer online!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
Quote Timsel Beantwoordbullet Geplaatst op: 27 april 2018 om 16:38
Ik vind het spel wel een tof verhaal hebben eigenlijk! De personages vind ik wel interessant en een leuke toevoeging hebben tot de HP wereld. Ik ben enorm benieuwd hoe het verhaal verder gaat - maar dan komen we bij mijn grote minpunt van deze game.
Zoals hierboven gezegd wordt is het energiesysteem kortweg uitermate teleurstellend. Het is begrijpelijk dat ze het hebben (bijna iedere mobiele game heeft zo'n energiesysteem) maar het energiesysteem zou zich wel een tikkeltje sneller bij mogen vullen.
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
Merdyff
Ravenklauw
Ravenklauw
Tolk van Martijn

Lid geworden: 27 februari 2007
Quote Merdyff Beantwoordbullet Geplaatst op: 28 april 2018 om 11:54
Ik vind het verhaal inderdaad ook wel tof, maar het energiesysteem inderdaad irritant. Zit je halfweg een les en moet je weer wachten voor je verder kan. En als ik het goed begrijp heb je maar een beperkte tijd om een les te finishen, dus moet je ook niet denken: ik doe morgen wel even verder (of zo begrijp ik het toch, heb het nog niet geprobeerd).
“I kind of lost track of time..."
"For two hours?"
Elend nodded sheepishly. "There were books involved.”

- The Well of Ascension, Brandon Sanderson
IP IP gelogd
Terug naar boven
Milou
Zwadderich
Zwadderich
be true, love art, show insight

Lid geworden: 09 juni 2007
Quote Milou Beantwoordbullet Geplaatst op: 28 april 2018 om 17:35
Ik vind het energiesysteem vooral irritant tijdens de les inderdaad, omdat de les inderdaad binnen een bepaalde tijd volbracht moet worden.

Verder vind ik het niet zo irritant, want omdat ik het maar af en toe kan spelen, blijft het wel nog leuk voor nu.
Dichten is een van de hoogste vormen van denken. In feite is het niet-denken. (Ingmar Heytze)
IP IP gelogd
Terug naar boven
Nemaya
Ravenklauw
Ravenklauw
Hogwarts will always welcome you home

Lid geworden: 05 juli 2003
Quote Nemaya Beantwoordbullet Geplaatst op: 28 april 2018 om 18:32
Dat je soms moet wachten voor een 'event', prima, maar die energie tijdens de lessen gaat veel te snel op. En zo'n les kan 1h, 3h of 8h duren. Ik heb dus ook bewust af en toe gewacht met het starten van zo'n les tot ik zo veel tijd had. Ik weiger om geld uit te geven. :P
"Motivation gets you through the day, but inspiration lasts a lifetime." - Nick Vujicic
Pottermore: WildCastle69 - Hufflepuff
IP IP gelogd
Terug naar boven
claudius
Zwadderich
Zwadderich
When do we start?

Lid geworden: 15 juli 2011
Quote claudius Beantwoordbullet Geplaatst op: 28 april 2018 om 18:44
Weet je wat pas echt het grootste probleem is aan het spel. Dat ik op een dag 70% van mijn batterij kwijt raak!
Doubt thou the stars are fire,
Doubt that the sun doth move,
Doubt truth to be a liar,
But never doubt I love.
IP IP gelogd
Terug naar boven
CartoonJessie
Dreuzel
Dreuzel
Queen of the Crackships

Lid geworden: 28 juni 2003
Quote CartoonJessie Beantwoordbullet Geplaatst op: 28 april 2018 om 23:35
Ik speel het spel op Bluestacks omdat mijn GSM het niet aan kan. Bluestacks is een soortement GSM-emulator. Ik heb ook tegelijkertijd Star Wars - Galaxy of Heroes gedownload, en speel nu afwisselend HP en dan Galaxy of Heroes.

Beide zijn "gratis" spellen die het hebben van microtransactions.

Bij HP kan je 1 uur goed doorspelen, en dan daarna is het 3 minuten spelen per keer en een uur wachten voor je verder kan. Supervervelend.

Nog iets wat ik superslecht vind, is dat hij je nieuwe energie geeft als je een nieuw level behaalt, maar niet kijkt of je op 1/25 staat of op 24/25, ongetwijfeld hoeveel energie je had, zet hij je weer op 25.
Het is ook gewoon te weinig energie.

Dat Star Wars spel haalt dan weer het geld binnen omdat je niet veel te zeggen hebt aan de personages waarmee je begint en dan pakketten aanbiedt met je favo personages in. RIP my wallet. Maar het energiesysteem is een pak beter. Per dag kan je toch wel een dik uur spelen aan een stuk voor je zonder energie valt. Dat is mooi.

Niet zoals het HP spel is waar het dus 5 minuten is totdat je weer moet wachten.

Verhaallijn interesseert me wel - personages zijn idd niet erg origineel maar ik ben wel nieuwsgierig naar Tonks en zo. Maar zover zit ik nog lang niet.
Let's get ready to Rumbelle!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Merdyff
Ravenklauw
Ravenklauw
Tolk van Martijn

Quote Merdyff Beantwoordbullet Geplaatst op: 29 april 2018 om 08:44
Ik was nu weer even aan het spelen en ik vind veel dingen wel leuk aan het spel. Ik vind het mooi gemaakt, personages zijn wat cliché, maar ik heb de indruk dat ze toch hun eigen achtergrondverhaal hebben. Ben heeft wat weg van Neville, maar komt uit een Dreuzelgezin. En Rowan is gewoon een leuke nerd. Al kan ik me voorstellen dat hij meer op Hermelien lijkt als hij een meisje is. (Voor wie dat niet wist: Rowan is blijkbaar automatisch hetzelfde geslacht als jouw personage.)
Daarnaast vind ik het systeem met vrienden maken en met de courage/empathy/knowledge op dit moment ook wel tof. Ik kijk inderdaad ook uit naar Bill en Tonks ontmoeten.
Minpuntjes vind ik het systeem van afdelingspunten dat nogal random lijkt en natuurlijk het energiesysteem. Vanochtend mijn gsm genomen, balkje volledig opgeladen, vijf minuten kunnen spelen. En moest je met geld een vergroting van je balkje kunnen kopen (dus dat je bijvoorbeeld upgrade naar 50) zou ik het misschien nog overwegen. Maar nu is het echt een beetje weggesmeten geld, dus dat doe ik niet.

Ik hoop dat ze er zo veel commentaar op krijgen en dat zo veel mensen afhaken dat ze het nog aanpassen.
"For two hours?"

IP IP gelogd
Terug naar boven
Merdyff
Ravenklauw
Ravenklauw
Tolk van Martijn

Quote Merdyff Beantwoordbullet Geplaatst op: 10 mei 2018 om 11:54
Zijn er andere mensen nog aan het spelen. Ik vind het eigenlijk wel leuk. De energie is vervelend, maar het lukt mij wel om in te schatten wat ik wanneer kan doen. Het verhaal vind ik ook wel leuk. Vrij simpel tot hiertoe, maar ergens wil ik wel weten hoe het afloopt. Ik kom stilaan aan het einde van jaar 1, eens kijken of ik meer ga te weten komen over mijn broer dan.
"For two hours?"

IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 5 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum