Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Harry Potter
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Harry Potter
Onderwerp: Ga jij Harry Potter Mystery downloaden? Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 5 Volgende >>
Enquête vraag: Ga jij Harry Potter Mystery downloaden?
Enquête keuze Stemmen Enquête statistieken
15 [71.43%]
3 [14.29%]
3 [14.29%]
Je kunt niet stemmen in deze enquête

Schrijver Bericht
Nemaya
Ravenklauw
Ravenklauw
Hogwarts will always welcome you home

Lid geworden: 05 juli 2003
Online status: Offline
Quote Nemaya Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 juni 2018 om 08:44
Oh... Dat heb ik volgens mij 1x gehad, maar daar bleef het bij.
"Motivation gets you through the day, but inspiration lasts a lifetime." - Nick Vujicic
Pottermore: WildCastle69 - Hufflepuff
IP IP gelogd
Terug naar boven
Merdyff
Ravenklauw
Ravenklauw
Tolk van Martijn

Lid geworden: 27 februari 2007
Online status: Online
Quote Merdyff Beantwoordbullet Geplaatst op: 08 juli 2018 om 09:02
Ik zit intussen al even in jaar drie en mijn personage is de grootste idioot die er op Zweinstein rondloopt. Sommige van de 'plotwendingen' zie je toch echt van mijlenver aankomen dat dat geen goed idee is.

Verder vind ik de huisdieren wel een leuke toevoeging en het feit dat je attribute points krijgt bij kleding kopen.
“I kind of lost track of time..."
"For two hours?"
Elend nodded sheepishly. "There were books involved.”

- The Well of Ascension, Brandon Sanderson
IP IP gelogd
Terug naar boven
heksentoeren
Dreuzel
Dreuzel
I tawt I taw a puddy tat!

Lid geworden: 14 juli 2004
Quote heksentoeren Beantwoordbullet Geplaatst op: 30 augustus 2018 om 21:10
Ik heb nog regelmatig last van het probleem dat ik eerder vermeldde, dat hij het spel niet altijd goed opslaat en ik daardoor dingen opnieuw moet doen.

Vandaag weer. Ik ben bezig met de prefect-queeste en ik moet nog gewoon de (voor)laatste opdracht doen in Perkamentus zijn kantoor. Dat duurt echter 8 uren, dus ik wilde wachten tot mijn energiebalk terug vol was voor eraan te beginnen. Ik open op een gegeven moment later terug het spel en dan zegt hij dat ik mijn opdracht bij Vilder (de opdracht voor die van Perkamentus) niet binnen de tijd volbracht heb en die dus opnieuw moet doen. Maar die had ik dus al volledig gedaan.

Frusterend, gezien je voor die prefect-queeste zo weinig tijd krijgt.
"The secret of flight is this: you have to do it immediately, before your body realizes it is defying the laws." ~ Michael Cunningham
IP IP gelogd
Terug naar boven
Merdyff
Ravenklauw
Ravenklauw
Tolk van Martijn

Quote Merdyff Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 september 2018 om 10:22
Dat is inderdaad wel irritant. Ik heb soms wel dat ik het laatste stukje van iets opnieuw moet doen, maar dat beperkt zich dan ook echt tot een gesprek of zo, niet de delen waar je energie voor gebruikt. En als zo'n gesprek eindigt met 'tref mij over drie uur daar of daar' moet ik ook nooit herstarten met die tijd. Dus bij mij is het wat vervelend, maar meer niet.

Ik ben nu bezig met de animagus quest die ook op tijd is. Wel stom dat dat dan weer gelijk loopt met zo'n ding om outfits te verdienen, want dat kan nooit gelijktijdig.
"For two hours?"

IP IP gelogd
Terug naar boven
heksentoeren
Dreuzel
Dreuzel

Quote heksentoeren Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 september 2018 om 18:16
Ik weet het. Eerst had ik die prefect-quest, waardoor ik niet echt kon meedoen met het Hogwarts Rocks-event (ik had toen die prefect-quest begon zo'n 25 sterren verzameld, denk ik). Ben ik klaar met de prefect-quest, krijg ik direct die animagus-quest voor mijn kiezen. Dus kon ik weer niet verder met Hogwarts Rocks.

Met die prefect-quest had je wel het geluk dat je enkele lessen moest volgen, dus daardoor wel al een paar sterren kunnen verzamelen.

Gelukkig zit ik op de voorlaatste stap van de animagus-quest en ben er dus bijna, waardoor ik nog een beetje tijd heb voor Hogwarts Rocks. Dus met wat geluk lukt het me misschien ook om die te voltooien. :)
"The secret of flight is this: you have to do it immediately, before your body realizes it is defying the laws." ~ Michael Cunningham
IP IP gelogd
Terug naar boven
Nemaya
Ravenklauw
Ravenklauw
Hogwarts will always welcome you home

Lid geworden: 05 juli 2003
Quote Nemaya Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 september 2018 om 18:17
Woot! Ik ben een animagus! :D Een mooi zwart-wit katje :P
Nog 6 klaspuntjes te halen voor het jack van Hogwarts Rocks. Het haar kan me gestolen worden. :P Ik wilde per se die animagus halen. :P
"Motivation gets you through the day, but inspiration lasts a lifetime." - Nick Vujicic
Pottermore: WildCastle69 - Hufflepuff
IP IP gelogd
Terug naar boven
heksentoeren
Dreuzel
Dreuzel

Quote heksentoeren Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 september 2018 om 19:04
Quote van Nemaya

Woot! Ik ben een animagus! :D Een mooi zwart-wit katje :P
Nog 6 klaspuntjes te halen voor het jack van Hogwarts Rocks. Het haar kan me gestolen worden. :P Ik wilde per se die animagus halen. :P

Ik ook. En Hogwarts Rocks ga ik ook volledig afkrijgen.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Timsel
Moderator
Moderator
Aartsvijand van het Spammelding

Lid geworden: 08 november 2007
Quote Timsel Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 september 2018 om 19:31
Ik speel het ook nog steeds. Ik vind de gameplay nog steeds beroerd slecht maar ik vind het verhaal en de personages geweldig! Ik zit nu in het begin van jaar 4. Hopelijk voegen ze jaar 5 toe voordat ik het einde van dit jaar haal :P
Ik was bang dat ik beide challenges niet zou gaan halen, maar ik heb het uiteindelijk gisteravond gered om toch een Animagus te worden. Ook heb ik vandaag de leren rockersjas op mogen halen! :D Dat haar hoef ik niet per sé en ik denk niet dat ik dat überhaupt ook ga redden :P
La scimmia nuda balla
IP IP gelogd
Terug naar boven
Merdyff
Ravenklauw
Ravenklauw
Tolk van Martijn

Quote Merdyff Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 september 2018 om 20:53
Ik heb de animagus-quest gehaald en ben een arend. Van de rock-ding heb ik enkel de halsketting. Jammer, want ik vond dat jack ook wel leuk, maar ik wilde inderdaad ook heel graag een animagus worden. Meestal vind ik die kleding die je kan verdienen niet zo leuk, dus jammer dat het net met dit samenviel.
Ik zit ook redelijk in het begin van jaar 4 en net als Tim speel ik enkel voor het verhaal en de personages. Om nu te zeggen dat ik dat geweldig vind, is wat overdreven, maar ik wil in elk geval weten hoe het verder gaat.
"For two hours?"

IP IP gelogd
Terug naar boven
heksentoeren
Dreuzel
Dreuzel

Quote heksentoeren Beantwoordbullet Geplaatst op: 02 september 2018 om 22:38
Hier hetzelfde. Ik speel voor het verhaal en de personages, want het spel op zich is wat aan de saaie kant.

Ik zit aan hoofdstuk 12 van jaar 4.
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 5 Volgende >>
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum