Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Het Atelier
 Het Harry Potter Forum : De Toren der Creatievelingen : Het Atelier
Onderwerp: Grote Opruiming (1 oktober)! Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Schrijver Bericht
Ellaaaa...
Moderator
Moderator
Living under a paper moon

Lid geworden: 20 juni 2011
Online status: Offline
Quote Ellaaaa... Beantwoordbullet Onderwerp: Grote Opruiming (1 oktober)!
    Geplaatst op: 19 september 2019 om 19:14
Grote Opruiming

De titel zegt het eigenlijk al: er gaat een opruiming plaatsvinden in het Atelier. Door problemen met tinypic/photobucket/etc. zijn heel weinig posts nog zichtbaar, waardoor het er allemaal niet zo mooi meer uit ziet. Per 1 oktober zal ik daarom alle posts die niet meer (goed) zichtbaar zijn gaat verwijderen. Omdat ik dan toch bezig ben, zullen er meteen wat andere veranderingen plaatsvinden in het Atelier.

Wat gaat er veranderen?
- Alle posts die niet goed zichtbaar zijn zullen worden verwijderd. Let op: als in jouw topic geen enkele post zichtbaar is, zal het hele topic worden verwijderd.
- Het Atelier gaat terug naar persoonlijke topics.
- Voor de mensen die geen persoonlijk topic aan willen maken, komt er één algemeen topic. De posts die in de huidige algemene topics nog zichtbaar zijn (dus het bannertopic, wallpapertopic, etc.) zullen worden verplaatst naar dit topic of in het geval dat je dit al hebt, het persoonlijk atelier.

Help, wat moet ik doen?
Als je actief bent (geweest) in het Atelier en graag je posts wilt behouden, moet je voor 1 oktober in je topic/de algemene topics checken of je posts slecht zichtbaar zijn geworden. Als dit het geval is, zijn er een aantal opties:
- Je maakt een eigen topic aan (als je dit nog niet hebt) en herpost daarin wat je er graag in wilt hebben.
- Je vervangt je posts in de algemene topics (als je wilt dat je posts in het nieuwe algemene topic terecht komen).
- Als je geen tijd hebt om voor 1 oktober de posts te vervangen/iets harder moet zoeken naar je werkjes, geef je in dit topic aan dat je graag wilt dat je posts/topic behouden wordt zodat je later de posts kunt vervangen.

Let op: de opruiming geldt ook voor de topics die momenteel op gesloten in het Atelier staan! Als je in zo'n topic graag wilt herposten of het wilt behouden, geef dat dan ook in dit topic aan (dan kan ik hem weer open zetten!)

Vragen of opmerkingen mogen in dit topic of via de PM!
Doe mee aan de bookmark challenge!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Ellaaaa...
Moderator
Moderator
Living under a paper moon

Lid geworden: 20 juni 2011
Online status: Offline
Quote Ellaaaa... Beantwoordbullet Geplaatst op: 09 oktober 2019 om 19:28
Reminder: oktober is inmiddels lang en breed aangebroken, morgen ga ik beginnen met opruimen! 
Doe mee aan de bookmark challenge!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum