Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
De Galerij
 Het Harry Potter Forum : De Toren der Creatievelingen : De Galerij
Onderwerp: Katinka's kunstgalerij Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Schrijver Bericht
Katinka
Griffoendor
Griffoendor
we weten dat morgen vlakbij is

Lid geworden: 17 maart 2007
Online status: Offline
Quote Katinka Beantwoordbullet Onderwerp: Katinka's kunstgalerij
    Geplaatst op: 29 maart 2020 om 17:56
Hoooi. Lang, lang geleden had ik hier ook een topic. Nou ben ik in de tussentijd een paar jaar van de aardbodem verdwenen, maar ik ben zo-goed-als herboren en gezien ik me verveel nu, zie ik een kans om tekeningen ook hier weer te posten.

De afgelopen jaren ben ik meer (en wat beter haha) gaan tekenen en zelfs ook gaan schilderen, waar ik vroeger weigerde een kwast vast te houden. Ik teken vooral met krijt (soft pastel), dat blijft het allerfijnst. :)

Reageren is lief, maar ik wil vooral gewoon graag dingen showen. Tongue

Werkpuntje is wel om goede foto's te maken als iets af is, voordat ik het inlijst en weggeef. Niet alle foto's zijn van goede kwaliteit, soms heb ik nog dingen veranderd en soms zit er al glas voor. Sorry daarvoor. Ik ben soms wat te enthousiast. ^^
"It is impossible to live without failing at something, unless you live so cautiously you might as well not have lived at all -

in which case, you fail by default."
IP IP gelogd
Terug naar boven
Katinka
Griffoendor
Griffoendor

Quote Katinka Beantwoordbullet Geplaatst op: 29 maart 2020 om 18:03

Het eerste project wat ik graag wil showen, zijn portretten van 6 vriendinnen en mijzelf. Ik durf echter geen mensen te tekenen, dus we zijn allemaal dieren geworden. Aanschouw het bonte gezelschap van mijn vriendengroep en ik. Ik zal achteraan een foto zetten van hoe de compositie uiteindelijk is geworden. ^^

H. de puppy

P. de dwergpapegaai

"It is impossible to live without failing at something, unless you live so cautiously you might as well not have lived at all -

IP IP gelogd
Terug naar boven
Katinka
Griffoendor
Griffoendor

Quote Katinka Beantwoordbullet Geplaatst op: 29 maart 2020 om 18:06
(vervolg)

I. de chinchilla

A. de hyacinthara

IP IP gelogd
Terug naar boven
Katinka
Griffoendor
Griffoendor

Quote Katinka Beantwoordbullet Geplaatst op: 29 maart 2020 om 18:09
(vervolg)

E. het stokstaartje

N. de Maine Coon

IP IP gelogd
Terug naar boven
Katinka
Griffoendor
Griffoendor

Quote Katinka Beantwoordbullet Geplaatst op: 29 maart 2020 om 18:14
(vervolg)

Katinka de poolvos

Men was het er niet zo mee eens dat ik een beetje verdwijn in de achtergrond, maar ik wilde niet op zwart papier tekenen als de rest ook op wit papier was, en gezien de rest geen achtergrond heeft (had al spijt van de vloer bij H.), heb ik dat hier ook niet gedaan. Maar waarschijnlijk ga ik deze tekening nog aanpassen, gezien ik echt te veel wegval op de muur.  En dat schijnen ze niet bij mijn rol in de groep te vinden passen. :P Dus een wat donkerder rug, meer donkere haren in de vacht, wat meer schaduw, wordt het waarschijnlijk.

En tenslotte nog een foto van het eindresultaat. De meeste van de tekeningen heb ik nog aangepast na bovenstaande foto's, en ze zijn ook nog gecropt enzo. En nu hangen we allemaal boven de bank in het huis van drie vriendinnen. :)

IP IP gelogd
Terug naar boven
Katinka
Griffoendor
Griffoendor

Quote Katinka Beantwoordbullet Geplaatst op: 12 april 2020 om 21:07
Hippogrief

A5, met pastelkrijt en pastelpotlood. Zit ongeveer een uurtje in, en toen was ik er even klaar mee haha. Tongue

IP IP gelogd
Terug naar boven
Katinka
Griffoendor
Griffoendor

Quote Katinka Beantwoordbullet Geplaatst op: 12 juni 2020 om 23:24
Cavia's

Dit zijn de vier cavia's van vriendinnetje. :) Soft pastelkrijt + pastelpotloden, as usual. ^^

IP IP gelogd
Terug naar boven
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum