Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
RPG 3.0
 Het Harry Potter Forum : De Toren der Creatievelingen : RPG 3.0
Onderwerp: RPG Reactietopic Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Schrijver Bericht
Anderling
Flubberwurm
Flubberwurm
Professor in de RPG

Lid geworden: 04 november 2012
Online status: Offline
Quote Anderling Beantwoordbullet Onderwerp: RPG Reactietopic
    Geplaatst op: 01 april 2020 om 07:36
RPG Reactietopic

Heb jij een geweldige RPGpost gelezen? Of is er een heel topic dat je in één keer hebt uitgelezen omdat het leest als een trein? Laat het weten in het reactietopic! Lange reacties worden zeer gewaardeerd, maar ook een kort berichtje om te zeggen dat je ervan genoot is lief. Opbouwende tips om beter te worden in RPG'en en/of schrijven zijn ook zeer welkom in dit topic.

IP IP gelogd
Terug naar boven
Joël
Dreuzel
Dreuzel
Semper Fi

Lid geworden: 05 augustus 2011
Quote Joël Beantwoordbullet Geplaatst op: 07 april 2020 om 23:50
Geen lange recensie, maar ik wilde toch even delen dat ik humor altijd erg leuk vind om te lezen in een post. De volgende zin in Zweinsveld deed me dan ook hardop grinniken LOL
Quote van Blossom

Hij keek haar vriendelijk aan, maar wel met het idee om haar later bij de gevonden voorwerpen achter te gaan laten.
IP IP gelogd
Terug naar boven
PinkyTonks
Ravenklauw
Ravenklauw

Lid geworden: 29 september 2016
Quote PinkyTonks Beantwoordbullet Geplaatst op: 18 april 2020 om 20:26
@Timsel: In deze post in de Leerlingenkamer van Zwadderich vind ik echt dat je Nathalie mooi hebt neergezet.

Het is geen extreem lange post, maar het bevat wel heel goed Nathalie's chagrijnige karakter en hoe ze over anderen denkt. Ook vind ik het leuk dat er wat van haar verleden in verworven zit, waardoor ze zich afvraagt wat ze daar eigenlijk tussen die andere sukkels zit te doen (sorry Tymon en Mason, neem het niet te persoonlijk haha). En gewoon al het idee dat ze zich afvraagt waarom ze überhaupt een Zwadderaar is, terwijl ze zo Zwadderichs (als dat ook een woord is) doet, maakt het extra leuk!
Top! Ik vond het alleszins een leuke post om te lezen :D
IP IP gelogd
Terug naar boven
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum
je kan niet enquêtes creëren in dit forum
je kan niet stemmen in enquêtes in dit forum