Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Toon de lijst met forumledenLedenlijst  KalenderKalender  Doorzoek dit forumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen
Alles over Dreuzels
 Het Harry Potter Forum : Welkom iedereen! : Alles over Dreuzels  
Onderwerp: Einde van dreuzels.com Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 4
Schrijver Bericht
Cindy
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Teach me how to say goodbye :S

Lid geworden: 23 juni 2006
Online status: Offline
Quote Cindy Beantwoordbullet Geplaatst op: 22 juli 2020 om 10:35
@blondine, we zitten ook op Twitter en Instagram. Als je me een pm stuur met je emailadres of telefoonnummer kan ik je ook op die manier op de hoogte houden ;)
IP IP gelogd
Terug naar boven
marleen*
Dreuzel
Dreuzel

The best things in life aren’t things

Lid geworden: 19 december 2004
Quote marleen* Beantwoordbullet Geplaatst op: 22 juli 2020 om 11:35
Quote van Marleen

Ik heb al jaren geen berichtje meer geplaatst, maar wel nog af en toe meegelezen. Speciaal om “afscheid” te nemen plaats ik nu toch nog even dit:

Dank jullie wel voor alle fijne jaren, opgebouwde vriendschappen, en een veilige plek om jezelf te kunnen zijn!

Precies dit.
Ook ik heb mijn middelbare schooltijd vele uren hier doorgemaakt. Met name zwerkbalwedstrijden en eindeloos MSN-en met bepaalde mensen. Dit is inmiddels allemaal verwaterd, maar Dreuzels is best een belangrijk deel geweest van mijn tienerleven.

IP IP gelogd
Terug naar boven
Cindy
Forumbeheerder
Forumbeheerder

Quote Cindy Beantwoordbullet Geplaatst op: 27 juli 2020 om 07:17
Vervolg van Dreuzels

We zijn op dit moment druk bezig met een forum op poten te zetten waar we een doorstart kunnen maken. We willen daarvoor graag meer inbreng van leden. We zijn nu op zoek naar 3 of 4 vrijwilligers om mee te brainstormen en te overleggen hoe de doorstart eruit zal moeten zien. Zij zullen tijdens de ontwikkeling in het moddeel kunnen om mee te werken.

Stuur een WhatsAppje naar Cindy of een PM naar een van de moderators als je in aanmerking wilt komen.
IP IP gelogd
Terug naar boven
ilse-h
Ravenklauw
Ravenklauw
Cave canem!

Lid geworden: 01 mei 2009
Quote ilse-h Beantwoordbullet Geplaatst op: 27 juli 2020 om 09:20
Ik zie hier oude frozen versies van Dreuzels voorbij komen en ik vroeg me af, zijn er ook frozen versies zijn van 2011 en 2012?

Ik ben op zoek naar de WvW editie #13 die helaas nooit in het archief terecht is gekomen en daarmee verdwenen is, maar misschien staat hij nog ergens in de grote zaal in een back-up van 2011/12?

Editie #12 was in oktober 2010 en editie #14 in oktober 2012, dus oktober 2011 zou logisch zijn, maar dat is niet zeker.

Overigens: ik heb interesse om mee te denken. Ik heb het er al over gehad met Ella en zal haar nogmaals een berichtje sturen ;)
BLUB, ik ben een vis...

Long live Kreacher!
Nog eentje, meester, als toetje?
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lukas
Griffoendor
Griffoendor
What up, ding dongs?

Lid geworden: 10 februari 2010
Quote Lukas Beantwoordbullet Geplaatst op: 30 juli 2020 om 14:11
Voor zij die snel een backup willen maken van een topic, hier is een handige tip die Ilse graag eerder had geweten:

Ga naar het topic dat je wil opslaan, scroll helemaal naar beneden en klik op "Printbare versie". Die kan je dan opslaan als PDF in plaats van deze af te drukken en zo heb je op enkele seconden tijd een heel topic bewaard.

Een video voor zij die graag een visueel voorbeeld hebben.
IP IP gelogd
Terug naar boven
ilse-h
Ravenklauw
Ravenklauw
Cave canem!

Lid geworden: 01 mei 2009
Quote ilse-h Beantwoordbullet Geplaatst op: 01 augustus 2020 om 20:39
Let op!

Ik ben er zojuist achter gekomen dat de 'printbare versie' ALLEEN DE EERSTE TIEN PAGINA'S (1-10) omzet naar een printbare versie.
Als het topic dat je wilt opslaan meer dan 10 pagina's bevat, zal je de overige pagina's alsnog handmatig moeten kopiëren-plakken! (of iemand moet nog een andere handigheid hiervoor weten?)
BLUB, ik ben een vis...

Long live Kreacher!
Nog eentje, meester, als toetje?
IP IP gelogd
Terug naar boven
Cindy
Forumbeheerder
Forumbeheerder

Quote Cindy Beantwoordbullet Geplaatst op: 08 augustus 2020 om 07:27
Doorstart Dreuzels.com het Forum

We hebben het al eerder laten doorschemeren, maar de mods en een paar vrijwilligers hebben hard gewerkt aan een doorstart.

Officieel staat de Zweinsteinexpress op 1 september klaar om je naar deze magische nieuwe wereld mee te nemen. Maar omdat we snappen dat er nog het een en ander verhuisd moet worden, zetten we het nieuwe forum vanaf vandaag 8 augustus al open! Zo heeft iedereen ruim 3 weken de tijd om alles mee te verhuizen.

Wees welkom op nomaj.nl, nomaj.be!

Nomaj. Waar de magie nazindert.
IP IP gelogd
Terug naar boven
Polyjuice_P
Dreuzel
Dreuzel

Lid geworden: 02 november 2010
Quote Polyjuice_P Beantwoordbullet Geplaatst op: 10 augustus 2020 om 12:20
ik weet niet of alleen het forum mee verhuisd, maar de laatste weken was ik veel in de encyclopedieën aan het kijken omdat ik wat informatie zocht, en ik zou het een aanrader vinden dat jullie die ook ergens naartoe verhuizen, want de encyclopedieën zjn heel erg uitgebreid ( nog beter dan op de buitenlandse sites )
IP IP gelogd
Terug naar boven
Lukas
Griffoendor
Griffoendor
What up, ding dongs?

Lid geworden: 10 februari 2010
Quote Lukas Beantwoordbullet Geplaatst op: 10 augustus 2020 om 16:31
We zijn er mee bezig om te kunnen zien wat we al dan niet kunnen blijven hosten. Het zou in elk geval zonde zijn als zo een zaken verloren gaan!
IP IP gelogd
Terug naar boven
Secretarisvogel
Dreuzel
Dreuzel
It never ends!

Lid geworden: 02 november 2003
Quote Secretarisvogel Beantwoordbullet Geplaatst op: 10 augustus 2020 om 19:05
Het zou tof zijn als we een offline versie van het forum kunnen hebben, een soort tijdcapsule, een eeuwig archief. Ik ben eens wat aan het rondkijken, maar het forum is groot en de bestaande opties beperkt..

Sad times..
Dit is een handtekening.
IP IP gelogd
Terug naar boven
<< Vorige Pagina  van 4
Beantwoord bericht Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
je kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
je kan niet antwoorden plaatsen in dit forum
je kan niet berichten verwijderen in dit forum
je kan niet berichten bewerken in dit forum