Print de pagina | Sluit venster

Vraag iets aan een moderator!

Gedrukt van: dreuzels.com
Categorie: Welkom iedereen!
Forum naam: Alles over Dreuzels
Forum beschrijving: Hier vind je alle informatie over ons forum terug!
URL: https://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=34811
Geprint op: 10 augustus 2020 om 20:58

Onderwerp: Vraag iets aan een moderator!
Geplaatst door: Karen
Onderwerp: Vraag iets aan een moderator!
Geplaatst op: 30 maart 2014 om 12:25
Stel hier je vraag aan een moderator

Deze topic is de vervanger van de Kantoortjes van de Mods. Het lijkt ons efficiënter om alle vragen in één topic te krijgen, en als de PM-box van een mod vol is, kan er gewoon een topic geopend worden met zijn/haar naam.

Hier kan je dus allerlei vragen stellen; aan alle mods tegelijk of aan een specifieke mod. Dat kunnen inhoudelijke vragen zijn over het forum, maar ook heel administratieve (bijvoorbeeld "wil je deze topic sluiten" of "wil je mij deze rank geven"). Leden kunnen hier uiteraard ook antwoord geven op vragen.

-------------
Wrong will be right, when he comes in sight
At the sound of his roar, sorrows will be no more
When he bares his teeth, winter meets its death
When he shakes his mane, we shall have spring again

Antwoorden:
Geplaatst door: sky_deamon
Geplaatst op: 14 juni 2015 om 11:24
Hoi lieve modjes! Long time no see. Iedere keer als ik een poos niet online ben geweest is heeft het forum een make-over gehad. En de laatste keer dat ik er iets van snapte was met de gesloten afdelingen... Hihi dat ia best erg eigenlijk.
Maar goed. Ik heb al hier en daar wat bijgelezen en het 'welkom' topic is erg helpend maar ik heb nog een vraagje: mag je in elke afdeling reageren of alleen in de afdeling waar je je in laat sorteren?
Alvast bedankt. :)

-------------

"Hij wilde niet meer leven in de nachtmerrie van zijn geheugen"

Geplaatst door: Blossom
Geplaatst op: 14 juni 2015 om 14:25
Hi! Leuk dat je terug bent
Je mag overal reageren, dus go ahead! Als je onverhoopt toch iets fout doet; no worries, dan lossen we het gewoon op. Veel forumplezier!

-------------

Geplaatst door: sky_deamon
Geplaatst op: 14 juni 2015 om 22:06
Hee Blossom, bedankt voor je antwoord!

-------------

"Hij wilde niet meer leven in de nachtmerrie van zijn geheugen"

Geplaatst door: nimbus2000
Geplaatst op: 17 januari 2016 om 00:00
Ho ho hallo, ik heb eindelijk weer een tof HP-forum gevonden <3 alleen ik kan niet posten in bijvoorbeeld topics uit de afdelingsonderdelen? Klopt dat? Dan krijg ik een 'je hebt geen toestemming' melding.

Ik kan ook niet vinden of daar een minimum aantal posts aan verbonden zijn, maar wellicht kijk ik er overheen, het is al laat :')

-------------
        one person's crazyness is another person's reality.

Geplaatst door: Cindy
Geplaatst op: 17 januari 2016 om 01:10
Welkom! Ja, daarvoor moet je minstens twee weken lid zijn en vijftien posts hebben. Zodra je dit hebt dan kan je in het inschrijvingstopic toekomstige dreuzels melden en dan zal je toegang krijgen tot andere domeinen van dit forum.

Ondertussen kun je bijvoorbeeld actief worden in de rpg, waar we altijd nieuwe leden van harte welkom heten [IMG]smileys/smiley17.gif" align="middle" />.

-------------

Geplaatst op: 17 januari 2016 om 01:52
Ah, oke thanks, dat gaat goed komen!
Slaaplekker alvast!

-------------

Geplaatst door: Karen
Geplaatst op: 17 januari 2016 om 17:25
Je zou normaal gezien nu wel moeten kunnen posten in de afdelingen, dat was een foutje in de forumadmin.

Om Dreuzel te worden moet je je dan wel nog http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=32047 - inschrijven , dan kan je ook binnen in Zweinsveld waar een chattopic enzo staat ^^

-------------
Wrong will be right, when he comes in sight
At the sound of his roar, sorrows will be no more
When he bares his teeth, winter meets its death
When he shakes his mane, we shall have spring again

Geplaatst op: 17 januari 2016 om 21:32
Oke, bedankt, maar daarvoor moet ik nog twee weken wachten toch?

-------------

Geplaatst op: 17 januari 2016 om 21:42
Ja, dat klopt. Inschrijven is echter al wel mogelijk, maar eigenlijk willen we je eerst een klein beetje leren kennen. Een dichter erbij in de bibliotheek is alvast superwelkom!

-------------

Geplaatst door: Lumos
Geplaatst op: 30 maart 2016 om 14:57
Hallo,
Een vraagje:
Is het mogelijk dat ik mijn gebruikersnaam op het forum kan veranderen?
Of kunnen jullie dit voor mij doen?

Groetjes Nicole

-------------
Pottermore: PatronusLeviosa182

WEBSHOP:
www.elfenster.weebly.com

Geplaatst door: Rowace
Geplaatst op: 30 maart 2016 om 15:12
Het veranderen van je forumnaam kan je http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=31982 - hier aanvragen, evenals een lidnaam mocht je die willen. Ik heb niet de modpowers om forumnamen te veranderen, dus je zult even moeten wachten tot een van de forumbeheerders weer online komt (waarschijnlijk vanavond nog), maar een lidnaam zou ik wel voor je kunnen fixen Approve 

-------------
I'm in the pursuit of happiness
I'm gonna get it, I'm gonna get it
But the hours are getting longer
You know I can almost taste it
Melting on my fingertips

Geplaatst door: Lumos
Geplaatst op: 01 april 2016 om 10:40
@ Rowace Bedankt!

-------------
Pottermore: PatronusLeviosa182

WEBSHOP:
www.elfenster.weebly.com

Geplaatst door: Serhat
Geplaatst op: 27 december 2016 om 22:24
Hoi,

Is het mogelijk dat ik mijn afdeling kan verwisselen?
Ik wil namelijk in de afdeling zwadderich zitten en ja ik ben ook van plan om mijn karakter zijn verhaal aan te passen. ;)

-------------
Magic is Might, Believe in Magic, My Time Has Come. I will stay always in youre heart!!!

Geplaatst op: 27 december 2016 om 22:28
Hi Serhat, welkom terug! Ik heb je van afdeling laten verwisselen (hoewel dat voor RPG-doeleinden niet echt nodig is, hoor).

-------------

Geplaatst op: 27 december 2016 om 23:03
Dankjewel, kun je dan mij ook 7e jaars maken en hoofdmonitor?
En dank u. Ik ben zeker terug. :)

-------------
Magic is Might, Believe in Magic, My Time Has Come. I will stay always in youre heart!!!

Geplaatst op: 27 december 2016 om 23:23
Sorry, maar dat is een taak van Cindy en Rowace: zij zijn de RPG-mods. Leuk dat je terug bent, veel RPG-plezier gewenst!

-------------

Geplaatst op: 27 december 2016 om 23:32
Dank u voor het beantwoorden en dank u. :)

-------------

Geplaatst door: Astaroth
Geplaatst op: 02 januari 2017 om 14:43
Sommige gebruikers hebben onder hun profielfoto nog een extra stukje tekst. Waar kan ik dit doen?

-------------
~ I keep quiet. I don't say much. I watch and learn. ~
~ Be brave. Fight for what you believe in and make your dreams your reality. ~

Geplaatst door: Ellaaaa...
Geplaatst op: 02 januari 2017 om 14:45
Dat is een lidnaam, en die kun je https://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=31982 - hier aanvragen (: 

-------------
Most problems can be solved through cake

Geplaatst op: 02 januari 2017 om 14:55
Dankjewel Ella :)
Ik zal er eens gaan kijken en een aanvragen :)

-------------

Geplaatst door: Jennicorn
Geplaatst op: 26 november 2017 om 20:39
Hey hoi!
Ik heb me nog maar netttt aangemeld, maar ik vroeg me af of er ergens een kennismakingstopic was. Het voelt zo naar om overal op te reageren zonder dat de vaste leden geen idee hebben wie ik ben :')

Geplaatst op: 26 november 2017 om 21:14
Quote van Jennicorn

Hey hoi!
Ik heb me nog maar netttt aangemeld, maar ik vroeg me af of er ergens een kennismakingstopic was. Het voelt zo naar om overal op te reageren zonder dat de vaste leden geen idee hebben wie ik ben :')

Hey Hoii :)
Welkom op het forum! Ik ben geen moderator, maar als je https://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=34810 - hier klikt dan is er een voorstel topic. Echter weet ik niet of het zichtbaar is voor "nieuwe leden".

Maar in ieder geval welkom op het forum :) Hoop dat je het na je zin krijgt/hebt

-------------

Geplaatst op: 27 november 2017 om 09:50
Quote van Astaroth

Quote van Jennicorn

Hey hoi!

Hey Hoii :)
Welkom op het forum! Ik ben geen moderator, maar als je https://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=34810 - hier klikt dan is er een voorstel topic. Echter weet ik niet of het zichtbaar is voor "nieuwe leden".

Maar in ieder geval welkom op het forum :) Hoop dat je het na je zin krijgt/hebt

Dankjewel voor je antwoord :) Helaas, daar mag ik niet op ;C

Geplaatst op: 27 november 2017 om 10:06
Weet je wat? Anders maak ik speciaal voor jou een voorsteltopic. Het onderdeel 'De Grote Zaal' kan je wel zien, toch? Dan komt hij daar.

Enne... welkom op het forum!

-------------

Geplaatst op: 27 november 2017 om 13:36
Omg :O Zo'n antwoord had ik niet verwacht haha
Maar dankje wel <3

Geplaatst door: Merdyff
Geplaatst op: 01 december 2017 om 22:48
Vraagje aan de mods: waarom verdwijnen er random topics op het forum? Zo zijn er in de geheime gang een paar topics waarvan ik mij toch echt het bestaan herinnerde, die er nu niet meer zijn en ook mijn Dreuzels draait door topic in Zwadderich kan ik nergens meer vinden. Die eerste waren misschien al wat ouder en niet echt actief meer (al waren het naar mijn gevoel wel topics die mochten blijven, omdat je soms weer iets te zeggen hebt over het onderwerp), maar dat Dreuzels Draait door topic was echt niet zo oud. En ik heb de indruk dat er wel meer topics zijn die ontbreken. En ik snap best dat een beetje opruimen af en toe geen kwaad kan, maar dan lijkt het mij logischer om eerst de oudste topics op te ruimen.

-------------
“I kind of lost track of time..."
"For two hours?"
Elend nodded sheepishly. "There were books involved.”

- The Well of Ascension, Brandon Sanderson

Geplaatst op: 02 december 2017 om 10:05
De Geheime Gang is het onderdeeltje dat ik de laatste tijd bijgehouden heb. De voorwaarden waaraan een topic moet voldoen voordat ik het verwijderde, waren de volgende:
- het moest op pag. 2 staan
- er was langer dan 1 jaar niet in gepost.

Ik heb wel een lijstje bijgehouden van de topics die ik daar verwijderd heb, maar ik heb ze dus nergens bewaard en ook niet naar het modgedeelte verplaatst.

Wat Zwadderich betreft ben ik er niet zeker van. Het e.e.a. zou misschien nog wel in het archief terug te vinden zijn? In ieder geval was ik nog wel van plan om in alle afdelingen een spel, discussie of poll te plaatsen met als thema 'Kerst' of 'Winter' en als er dan al een gelijkaardig topic staat (bijvoorbeeld de zomer- of herfstversie ervan), die dan te sluiten en verplaatsen.

Over het algemeen plaatsen we (leden + mods) te weinig topics, wat wel jammer is.

-------------

Geplaatst door: Teunebeun
Geplaatst op: 02 december 2017 om 14:07
Vraagje:
Heeft een afdeling nou echt effect op je forum ervaring (bijvoorbeeld dat ik heel veel dingen mis als ik dreuzel ben) of is het hetzelfde als dreuzel maar je hebt een paar extra forum onderdeeltjes

-------------
I solemnly swear that i am up to no good

Geplaatst op: 02 december 2017 om 15:11
De afdeling heeft totaal geen effect: het is meer dat je het stoer vindt als je Griffoendor onder je naam hebt staan, of dat je jezelf slimmer voelt als er Ravenklauw staat.

-------------

Geplaatst door: Teunebeun
Geplaatst op: 05 december 2017 om 13:23
Oké bedankt

-------------
I solemnly swear that i am up to no good

Print de pagina | Sluit venster